nagyon nagy szukségem volna egy kis józan észresegitségre
kulfldön vagyok és olyan figurákat csinált az autóm hogy nem tudom elinduljak vagy ne de nem is tudom mit mondjak a szerelönék föleg hogy nyelvben sem nagyon tudom elmagyarázni mint otthon
simán autózol egyszer csak az izzitó és felette valami sárga lámpa kigyulad ,ilyenkor csöken a teljesitmény belém hozza a frászt pár perc mulva eltunik és tovább futnak a lovak
aztán egy nap elindulok megyek vagy 5-6 km vagy 30-al nem eröltettem mert hideg volt a motor de közben akor sem megy többet ha már meleg se viszaváltva sehogyan sem gyorsult fel
megálltam ettem egy hambit ujra inditok megy mint az örult simán vált gyorsit minden ahogyan kell
a vivaro egy 2001 1.9 motor
elötte irtam itt ott találtam pár olaj csöpöt de nem motor olaj hanem hidraulika olaj szaga volt
aztán már láttam szép vastag fekete fustött is mögöttem
szóval én nem tudom hova soroljam be az egészet de most kulföldön vagyok és emiatt a figurák miatt ódzkodok elindulni
ha valakinek tapasztalatta van vagy öttlete szivesen venném
addig is jó autózást mindenkinek balesetmentes közlekedést és boldog uj évet kivánok
- attól függően válassz kivitelt, milyen vállalkozásra akarod használni. Nekem pl. munka közben kiderült, hogy a long verziót kellett volna venni, mert sokszor hiányzik az a kb. fél méter pluszba a hossznál.
- ha hátul pléh ajtós, akkor nagy dolog a tolatószenzor :), nekem van.
- a 2 literes dízel nagyon jó, nem biztos, hogy kell a 2,5 literes.
- ami nálam elromlott 100 ezer km alatt: lükvercen egy csapágy csere volt, kupplung, egyéb apróságok. Általában megbízható autó, induláskor sosem vonom kétségbe, hogy meg is érkezem :)
~0,5 literrel lett kevesebb a fogyasztásom.Ha ovatosabban jártam 1 l-rel,ha lentebb olvasod nem lassan járok. KCTuning NEM fizet a reklámért,hogy növeljem a forgalmát (ezek után lehet kérek,ha többen mentek szereltetni :) ).
Kérdezgettem már párszor, ha tudtok segítsetek nekem. 4432042 cikkszámú termék kellene, kiegészítő fűtés ellenállás, de nem az Opelos Horrorisztikus áron!
Nincs mechanikus beavatkozás.Max 20-25 perc és már mehetsz is.Nekem nagyon megérte.Ha nem tetszik vissza rakja az eredetit szoftot,de nem hiszem lett volna olyan aki vissza tért volna.
Szevasztok, T-H kolléga írását elolvasva, erősen gondolkozok én is, hogy "felhuzatom 130 LE-re a vivarot, mondjuk már régóta vacilálok rajta, én autópályán járok, hosszú váltóval, és a bécsi emelkedőn igencsak visszalassulok, no meg a többin is, én is csak lesek hogy a 2.0-ás vivaro hogy elrongyol mellettem (114) le.
Nekünk 1,9-es 101le -s van, 2003-as, kérdésem, mennyi idő mire KC tuning "beleujjazza a 130le-t,van-e mechanikus beavatkozás, vagy "csak szoftveres?
"Városban sok lehet, mert a kijelzett átlag akkori is felmászik 2-4 decit, amikor már van benne 500-800 km."
Na ez lehet a megoldás, mert nagyrészt városban használom (kertész vagyok, házalok :). Ja és szinte mindig utánfutóval járok, ponyvással (mondjuk nem azzal, amiről lejjebb írtam, kisebbel).
Milyen fedélzeti compot használtok? Merthogy gyárilag nincsen benne, gondolom, olyat nem gyártottak. (Vivaro 2007)
Az a baj,hogy árut szállitok és nagyon sok a megállás és indulás azért nem kevesebb a fogyasztás.Egy településen belül 4-5 megállás.Ha elindultam akkor már sietek egy kicsit.Nyáron nyaralás alatt 5 személlyel 6-6,2-vel is beérte.Meg is lepödtem rendesen tankoláskor.Miota meg van a busz (Nissan Primastar 9 személyes Long) azota mindenhova inkább ezt használom mint a Citroen kombit.
a 2001-es zárt kasznis Vivaró furgonomnak a hátsó ajtózára nem nyílik ki. Érdekes módon ha a kézi "kilincseket" mind két ajtón kinyitjuk belülről, akkor a két szárny kinyílik annyira amennyire a középen lévő zár engedi, de csak ennyi.
A helyzet az, hogy a kocsit kölcsön adtam egy rokonnak, és vele történt 1 órával ezelőtt a dolog, mondtam neki, hogy próbáljon meg WD-40-est fújni a kulcslyukon keresztül a zárba és úgy próbálja meg kinyitni, de ha ez nem segített, akkor odamegyek és megnézzük együtt mit tehetünk.
A problémát komplikálja az, hogy az oldalajtó kilincse már régen nem működik, ezért azt az ajtót nem is biztos, hogy kitudjuk nyitni. Tehát lehet, hogy pecabot módszerrel a vezetőfülke és a raktér közötti keskeny ablak kereten keresztül fogokt tudni operálni.
A legdurvább akkor volt, amikor kb. 3,5-4 tonna lehettünk a futóval együtt, amelyiken kb. 2,8-3 méter a ponyva magassága a földtől mérve. Akkor mentem 330 km-t és valami 50 liter gázolaj elfüstölgött... Az M1-esen Bp-t ehagyva Győr felé az első emelkedőn sírva mentem fel 4-esben, kamionok előztek.
Csak nézek ki a fejemből,hogy milyen fogyastásokat irtok.Nekem KCTuning álltal átproramozott 1,9-sem van (Long kivitel). De még amikor teljes terhelésen(12q-val) megpakolva sem tudtam 8 liter fölé vinna a fogyasztást . Pedig nem is járok lassan (országút 110-120 km,autópálya 130-145 km között).Amig 195/65r16c-s gumi volt fenn 7,2 l-rel is beérte . Most 215/65r16c-s gumival ment föntebb 7,6-8 l közé. Hiába eszik egy kicsivel többet mégegyszer 195-ös gumit nem rakok fel,mert a 215-ösel joval komfortosabb és rövidebb a fék út.
Hát mondjuk én inkább városban használom, 100 km-en elfogy egy tégla, ami 10 liternek felel meg ugyebár. Ha megrakott ponyvás utánfutót húzok, benyalja a 12-15 litert is.
Szeretném látni azt az automata váltós 2,0 traficot, amelyik 7 literrel közlekedik. Nekem a kézi váltós nem megy el 9 liter alatt, esetleg lejtmenetben :)...