Köszi az infót, holnap majd átt is vizsgálom, hogy hol lehet.
Jah, és én konkrétan 75 Ah-s akksit használok, 800 A-es indítóárama van, de szerintem valami komolyabbat kellett volna vennem (1,5 éve), mert télen elég érzékeny, könnyen 12,2 V-ra esik a feszültsége (terheletlenül).
A külső levegő hőmérséklet érzékelő (évjárattól függő lehet) nekem a hűtő jobb oldal alján helyezkedik el,valahol a szervóhűtés környékén. Az is lehet,hogy nincs is meg,egy fekete műanyag gombára hasonló dolgot kell keresned.
Kérdés:Milyen teljesítményű (Ah) akksit használtok a 95-96-os évjáratokhoz?
szerezz be programokat... magyar nyelvű valamire használható az "ETOS" meg még van egy csomó progi... nyomtatott formában szerintem manapság nem nagyon létezik...
Még olyan kérdésem lenne, hogy az olajdeknit, hogyan kell leszedni? Lebontottam az összes csavart ami tartja, de mintha a váltónál még valami fogná. Remélem nem kell a váltót is fellazítani hozzá...
Vezérléscserével semmi gondom nem volt, ez meg kibabrál velem.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2001 es A4-esem, 1.8T Quattro, 110kw 150 le, AVJ motorkód. Szerelési útmutatót szeretnék, robbantott rajzokkal, alkatrészekkel. Ha tudna valaki segíteni annak nagyon örülnék.
Lassan 80.000-hez közeledünk a 2008-as A4-esemmel és olyan 60-65.000 óta nyikorog és recseg a kuplung. Nem vészes, de engem zavar. A szervizben azt mondták, sajnos ezek ilyenek, elkezdenek nyikorogni és mivel ez legtöbbször a belső henger hibája, igazából nem lehet vele csinálni semmit. Biztosítottak, hogy baja nincs, használjam nyugodtan így.
Valakinek van tapasztalata ezen a téren? Biztosan semmit nem lehet vele kezdeni?
Szia! Ha a sajátomból akarok kiindulni akkor nem olyan nagy a gond de mérget azért ne vegyél rá. Nálam a következő történt. indítok, pöccre indul, és meg is áll. Na szívinfarktus azonnal, úristen mi történt. na még1x. ugyanez lejátszódott még jó soxor egymás után mire rájöttem, hogy a kulcs a hibás. Ilyenkor nem érzékeli a kódot a kulcsban és leáll. Később a problémát úgy oldottam meg, hogy a kulcs ha kialszik a műszerfalon és utánna ismét látszik akkor nem fogadta el a kulcsot, ha nem akkor mehet. Azért így csináltam mert azt mondták hogy ez több százezer forintos móka lenne. Aztán egy szaki megcsinálta pár ezerért, azóta stimmt. Még annyit hozzátennék hogy az enyém TDI szóval nem tudom ez lehet e a hiba, meg a kuplungos megoldást nem is értem.
Szia! Biztos, hogy vákumos, de egyszerűen megállapíthatod, ha záráskor halkan megy lefele a pöcök akkor tuti levegős a rendszer. Enyém is olyan. Sztem mást nem is csinált az Audi
2003-as audi a4 B6 -hoz vásároltam alu-diszlécet az ajtókra, meg a műszerfalra . az ajtokón gyorsan ki is tudtam cserélni, csak a műszerfallal nem boldogulok, mert nemtom, hogy kell megbontani. Nem tud valaki valami rajzzal, vagy leírással seggíteni?
Működésileg kifogástalan,csak van úgy hogy rájön egy időszak és akkor felerősödik-elhalványul. De csak ha világítás rá van kapcsolva.Kiszedem,csatlakozókat kitisztítom majd vissza.HA jó lesz akkor príma, ha nem így maradt. :)
A klímavezérlőd valószínű cserélve volt valamikor,a gyári kód alapján meg tudod nézni.A gyári kódok alapján áramköri eltérések vannak,így ha nem sikrült bele ugyanolyat szerezni,akkor át kell kötni egy szakinak a vezérlést,hogy működőképes legyen,de valamin nem lehet változtatni.
sziasztok nemreg vettem egy 98-as A4-est.szeretnek tavezerlot szerelni ra csak azt nem tudom h a koszpontizar elektromos-e vagy vakumos.ha valaki tudna e segitenni ebben.koszi
Van egy Audi A4 2003 1,9 pd-tdim , és most másodjára első induláskor beindult de azonnal le is fulladt. Hibát nem jelzett majd pedig többször próbáltam beindítani a kocsit amit aztán a végén hosszas kuplung nyomással el is értem. Mi lehet a hiba? !Előre is köszönöm a válaszokat.
Köszi a választ,már meg is találtam,hogy mi van benne
5W30 CASTROL SLX PROFESSIONAL POWERFLOW LONGLIFE A másik kérdésem,hogy van e lehetőség utólag beépíteni a fedélzeti computert,hogy megjelenjen az átlag fogyasztás,stb
Semmi esetre se rakd bele mert ez egy részecskeszűrös motor csak 507.00 kódjelű jó bele . Azt csak az 5w30 as olaj teljesíti,az az alacsony hamutartalmú. Ha más kerül bele akkor részecskeszűrö KO!!
Sziasztok van egy 1996-os A4-em fél éve vettem mostanra az derült ki,hogy nincs fűtésem számítógéppel meg lett nézve aszerint minden hibátlan.Felmegy a víz 90 fokra és akkor indítom el a fűtést kb fél percig meleget fúj aztán hideg. Ha tudtok légyszi segítsetek mi lehet a baj