Ezek nem belső (honvédségi) használatú térképek, hanem az MH Kartü által turista célra készített térképek. De pl. itt van a falamon egy 1:100 000-es GYMS-megye térkép, amin a Győr-Likócsi laktanyába vezető ipv. rajta van. Meg a főbb győri iparvágányok is.
Attól függ mikori az "a" honvédségi térképed ?, s milyen célra adták ki ?
A harcászati térképeken minden rajta volt ( 25 000 : 1 ) ha szovjet ha magyar ha német bázisra vezetett.
Szovjet bázis kevés volt.
Olyan meg pláne kevés ahová ők vezették volna be a vasutat.
Volt ilyen csak kevés.
Jellemzően volt magyar/német bázisra költöztek be, s vagy átalakitották vagy felújitották.
Vagy nem.
A Székesfehérvár-Bicske vonalat 1920-1940 között szórták tele katonai raktárakkal.
" hogy valaha a Pátka-Lovasberény közötti kiágazás a honvédségi lőszerraktárba vezetett."
Szovjet katonai l?szerraktárba...
a honvédség szó kicsit er?s az egykori megszállóknak, de persze értjük mit szerettél volna kifejezni :-))
Ett?l függetlenül egy katonai térképen (mivel az nem volt kapható a térképüzletekben) ábrázolni kellett volna a vonalat. Számomra érthetetlen, hogy a katonai térképen nincs rajta, s?t egy nem katonain meg rajta van.
- nem akarták a szovjet elftársak, hogy a magyar baka odataláljon a l?szerraktárhoz? - ;-)))))
Üdv Mindenkinek!
Ez eléggé érdekes, de talán abban keresendő az ok, hogy valaha a Pátka-Lovasberény közötti kiágazás a honvédségi lőszerraktárba vezetett. Állítólag komoly mennyiség volt ott tárolva (talán traficc erről komolyabban tudna mesélni magánban), ami miatt nem volt jelezve ez a vonal. Feljebb (Bicske-Felcsút között) a honvédségnek üzemanyagbázisa volt. De hogy ezek lennék az okok, hogy nincsen jelölve a honvédségi térképen...
vannak nekem különböző térképeim. Ezek között van Cartographiás meg honvédségi , meg Stiefel is. Namost: ha a honvédségi minden kis iparvágányt, leágazást, deltát jelez, a többi meg nem, akkor hogy lehet az, hogy a honvédségin se híre se hamva Székesfehérvár-Bicske vonalnak, a Stiefel-térképen meg rajta van? (Ebből a szempontból a Cartographia a legrosszabb: egyik sincs rajta).
Egyébként lehet, hogy több mellékvonalat járt be Carpy (MO-n is!), mint egy néhány itteni topiktárs.
Biztosan.
A hozzászólást elismerésem jeleként írtam. Mivel idejének nagyobb részét messze innen tölti, a "fő" érdeklődési köre sem teljesen a mellékvonalak végigfényképezése, még is rendelkezett egy olyan állomásfotóval, amivel többségünk nem.
Szóval Apostag!!! Tudtam, tudtam, tudtam, hogy ismerős! Kocsival Pestre általában az 51-esen szoktam menni, igy ezerszer láttam, méghozzá erről az oldalról!
M40 120: Nekünk semmi kép Dunapatajról, a fő buszosnak meg Japánból, csak így lazán. :-) Jó-jó, de hogyan került Dunapatja szerinted?! :))
Onnan viszont már Bz-vel mentünk tovább.
Egyébként lehet, hogy több mellékvonalat járt be Carpy (MO-n is!), mint egy néhány itteni topiktárs.
Nem retusált. Egyszer adtam fel retusált képet, de megbántam, többé nem teszem, illetve külön jelzem.
A falu felől nincs kiírva. Viszont ha megnézed a lenti képsorozatot, akkor láthatod, hogy a sínek felől két felirat is van az épületen, úgyhogy darabra megvan :-)
Carpy: Szerintem nem retusalt az a kep, csupan kivulrol, az utca felol mutatja az allomast. Basszus :-)) Erre nem gondoltam :)))
Jó, az igaz, hogy lelkileg nem vagyok éppen virágos hangulatban, meg a kontaktlencsém is már ázik a folyadékjában, de azért akkor is fel kellett volna ismernem.
Egyéként Apostagot kívülről is láttam már egy párszor, amikor KAlocsára busszal mentem.
Na mindegy, megyek aludni...
OFF
(Capry! a 'tartalék' emailcímedre tengap ment egy nagyobb cuccos)
uhi: Van, persze, de nem gondolod, hogy rejtvénynek olyat teszek ki, amin látszik is?! :-) Mivel nem jelezted, hogy retusált képről van szó, ezért hittem azt, hogy akkor inkább Dunapatajról van szó, bár ott ennyi utas nem nagyon szokott lenni... (ott van az általan írt biztber, de nincs szolgálat, "hasonlóan" pl. Zajtához)
Aztán Kaposvár és Siófok közé gondoltam, de ott meg mintha mellékes-Bz-k járnának.. Ez így ebben a formában...
Ugyanis van olyan szóló Bz-s menet, amelyik Kaposvárról megy Felsőmocsoládra, és onnan a Siófok-Kaposvár vonattal együtt jön le Kaposvárra. (Mintha az idei menetrendben is lenne ilyen.)