Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sky777 Creative Commons License 2014.01.15 0 0 7206

Sziasztok

 

2003-as Trafichoz lenne szükségem bontott ablakmosó tarályra,sárvédő belső műanyag borításra és még pár apróságra.Siófokon vagyok,hol lehet a legközelebb Vivaro,Trafic bontó?Vagy megbízható webshop?

Előre is köszi.

Üdv:Gábor

Szokecigany Creative Commons License 2014.01.14 0 0 7205

Sziasztok.

Keresek megbizható forrásból, sérülésmentes,hosszú,2006 utáni, ha lehet metál fényű 2.0dci traficot/vivarót. 

Giorgo 01 Creative Commons License 2014.01.14 0 0 7204

Hello!

Köszi a segítséget akkor megnézetem!

Árban mennyi egy ilyen diagnosztika kb.?

Előzmény: csipike01 (7191)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.14 0 0 7202

Kedves mobtelgsm!

 

Köszi, valószínűleg azt az ábrát láttam én is, de az én belső relé táblám 3 soros, és a keskeny relék sorában nincs hely kocka relének. Nem úszom meg, hogy kimérjem, honnan megy ki a gyárilag kiépített kábel, viszont ha megleszek vele, közkincsé teszem itt is. :)

 

Üdv.

Előzmény: mobtelgsm (7189)
I-200TX Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7201

A bontóban annyit mondtak, hogy valami hasonlót tud adni, mint a műbizonylat és elvileg azzal vizsgáztatni lehet az autót.

Előzmény: Törölt nick (7200)
sz_attila Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7199

Az enyémen van, 2000 kg-ig terhelhető. Buktató? Hát ha sok évig használták zsírzás nélkül és megkopott a golyó, esetleg zöröghet, határesetben le is akadhat (legalábbis ilyennel riogattak, de olyat még nem tapasztaltam).

Előzmény: I-200TX (7198)
I-200TX Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7198

Sziasztok

Szeretnék vonóhorgot szereltetni a traficra. Ha van valakinek használt szerintem vevő volnák rá.

Van valami buktatója a használt vonóhorognak amire számitani kell az újjal szemben?

Másik dolog ,hogy mennyi terhet lehet vele majd húzni? Sima egy tengelyes mezei futót szeretnék vele majd húzni.

Kábelezés ki van vajon előre épitve vagy ezzel nem szokott gond lenni?

Az miért van, hogy az R szalon nem vizsgáztassa le az autót,  ha használt horgot  rakatok fel egy autó szerelővel. 

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7197

Olajcseréről ne kérdezz, arra nem vagyok büszke...Lehet hogy nem is hiszed el, de igaz:

30-40 000km közt szoktam cserélni, a csúcs 44 000 volt.

Akkor kezdte el megenni a kis kockák szerint...

Nincs ebben koncepció, simán csak elfelejtem.

 

 

Előzmény: cs!pesz (7193)
Tommyboy1986 Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7196

Sziasztok!

 

Ez a hiba nekem is előjött a Vivaromban. Egy pesti út előtt álltam, hajnalban indultam 8 személlyel. A várost elhagyva egyszercsak lassul, pedig nyomom a gázt rendesen, majd megállt - közben világít az izzítás lámpa. Autó leállít, várok pár mp-et, indít-megy.

Aztán 1-2hónapig semmi. Majd egyszer szlovákiából hazajövet ugyanez. Autó elvisz diagnosztikára, és a töltőnyomás-szabályozó mágnesszelepre írt hibát. kb 8,000Ft-ba került. Kicserétük és azóta minden szuper. Remélem tudtam segíteni! :) 

Előzmény: csipike01 (7194)
csipike01 Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7194

Az 1,9-nél a turbónyomás érzékelő hibánál nekem az izzítás lámpát gyújtotta ki és átállt biztonsági üzemmódra. Salgótarjántól Mikolcig 60-mx-szal lehetett jönni éjszaka. Egy álom volt.

A 2.0 tünetei ngyon megegyznek a mi átlunk tapasztaltakkal.

Előzmény: Törölt nick (7192)
cs!pesz Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7193

Gondolom Te sem 25 ezernél cserélgeted az olajat?

Mellesleg nálunk is az 1.9-esnél pont ezek voltak. (0km-től de 2005)

Karácsony előtt valamivel volt a fűtőellenállás. 

Neked jó a tükörfűtés? Most állt meg a 2. Már tényleg kellene vmit kezdeni vele...

Előzmény: Törölt nick (7192)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.12 0 0 7192

Turbónyomásérzékelő (jeladó) is lehet, a motortérben jobb oldalon van egy kis fekete kocka.

Legalábbis nekem az volt a hibás, 2003-as, 1.9-es 80LE.

 

Más...

Eddig 414 000 van benne, 0km-től az enyém, egy hátsó kerékcsapágy egy injektor meg egy fűtésellenállás ment tönkre eddig ami váratlan volt, más nem.

Szeretem. Most 500 000 a cél :-)

Előzmény: ok.trendi (7172)
csipike01 Creative Commons License 2014.01.12 0 0 7191

Nem akarom az ördögöt a falra festeni, de lehet, hogy ugyanez lesz neked is. Egy diagnoztika sokat segíthet.

Nekünk is be-be rángatott, aztán leállt. Volt, hogy azonnal indítható volt, volt amikor hazahúztak Miskolcra Hajdúnánásról mert nem indult, a ház mögött meg megint ment. Volt amikor egy hétig semmit nem produkált, aztán megint kezdte. Beszívtuk, mert nekünk beleszakadt. Ha visszakeresel fent van a történet...

Minden esetre egy diagnosztikával kellene kezdeni.

Előzmény: Giorgo 01 (7190)
Giorgo 01 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 7190

Hello

2009-es ,2.0-es ez is!

Előzmény: csipike01 (7188)
mobtelgsm Creative Commons License 2014.01.10 0 0 7189

Hi

Ha a 2.0 DCI az autód,akkor a jobb oldali sorban a legfelső kicsi relé az.(első ködlámpa)

Felette még van egy nagy.

Kinéztem neked a VIVVID-ből , de nem tudom bemásolni a képet. 

Előzmény: Törölt nick (7187)
csipike01 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 7188

Ha megmondanád, milyen verdáról beszélünk, lehet, többet tudnánk segíteni.

Nekünk a 2.0-ás Vivaronál így kezdődött a befecskendező fejek halála...

 

Fúrómester:

Ja. "filléres volt"

Mondjuk a másik nagy lehúzás a lízing volt.

Az autó számláján 6.082.000,-Ft szerepelt

Mire lejárt a lízing, 11.085.200,-Ft lett az ára.

Ebből 2.000.000  Ft. volt az önrész.

Ezek után autót csak kp-re. Nem hízlalom a bankárok p***áját!

Kíváncsi vagyok, hogy Cs!ipsz autója hol fog megállni... Mármint pénzügyileg.

Előzmény: Giorgo 01 (7184)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.10 0 0 7187

A vezetékezés ki volt építve (mint a hátsó szivargyűjtóé), kicseréltem a kapcsolót is, már csak a relé hiányzik. Persze ki tudom mérni egy hosszú drót segítségével, hogy az előre menő kábel hol kezdődik "odabent", csak gondoltam hátha valaki rávágja fejból. Külföldi fórumokon is többen tették már fel a kérdést, ezért fogadom, hogy ha elkészülök, én lefényképezem a relésort, és közkinccsé teszem a tudást. :)

 

Érdekes, hogy a neten tallható "szervízkönvekben" látható relékiosztás nyomokban sem hasonlít az én relétáblámhoz. (Nálam három sor van, kettőben a kockarelék, a jobb szélsőben meg a keskeny relék gyülekeznek).

Előzmény: PrímaSztár (7182)
vargamunka Creative Commons License 2014.01.09 0 0 7186

ott a pont )így lesz drága a olcsób

Előzmény: Törölt nick (7185)
Giorgo 01 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 7184

Üdv!

 

Lenne egy kérdésem:

Pár hete folyamatos gyorsításnál néha kicsit be be rángat az autó főleg 4-5-6 sebességi fokozatban

Néha a STOP felirat is ki kivillan akkor megtorpan egy pillanatra aztán megy tovább!

Ha esetleg valaki tudna segíteni megköszönném!

 

Ui.:mostanába egy olcsó kúton tankolok esetleg az lehet a gond?

 

Üdv

Gyuri

vargamunka Creative Commons License 2014.01.08 0 0 7183

mert ha nem voltak akor külön kellene relézni .....

 

Előzmény: Törölt nick (7181)
PrímaSztár Creative Commons License 2014.01.08 0 0 7182

Szia! Vezetékek nem voltak hozzá a lökhárítóban?

Előzmény: Törölt nick (7181)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.06 0 0 7181

Sziasztok!

 

Megint elkeveredtem a relék között. Tudja valaki, hogy 2006 utáni Traficokon melyik a ködlámpa reléje? Az utastérben lévő relétáblán a jobb oldali sorban nekem egy relé sincs, csak két rövidzár dugó, az egyik a helyzetjelző és a tompított közös reléje helyén van, ahhoz képest melyik a ködlámpa?

 

A kapcsolót és a lámpákat már beraktam, (remélem) már csak a relé hiánzik.

 

Köszi előre is.

 

Üdv.

Joe

csipike01 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 7180

A 8 személyes combi-ba is rendelhető volt már 2005-ben is. Csak én nem kértem. Annyit nem ért.

 

Előzmény: Törölt nick (7160)
PrímaSztár Creative Commons License 2014.01.05 0 0 7179

Helló! Jól néz ki a tetőablakod. Én is régóta tervezgetek ilyesmit, mert szoktam a gépben aludni is, csak a bezárkózás és a szellőztetés nem igen megy egyszerre. A legnagyobb gondom a megoldással, hogy a tetőbe mindenféle domborulatok vannak préselve, ami megnehezíti a tökéletes tömítést. A tiéden ezt hogy oldották meg?

Előzmény: YURA ua (7131)
ktmfun Creative Commons License 2014.01.05 0 0 7178

Sziasztok!

 

Ma elszakadt a váltó bowden a 2003-as 1,9-es vivaroban. Ki lehet cserélni ott az út mellett, vagy szervízbe kell vinni mert macerás hozzáférni. érdemes ilyent bontottan venni?

 

Köszi

llaller Creative Commons License 2014.01.05 0 0 7177

ne is a hibajelekre figyelj, hanem ha lehúzott csatlakozóval mész, állandósul-e a 2000ford felett a kocsi teljesítménye (mintha jó lenne)

 

Előzmény: llaller (7176)
llaller Creative Commons License 2014.01.05 0 0 7176

szevasz, húzd le a légmennyiségmérőről a stekkert, alul gyenge lesz de 2000-től ugrik, így próbáld meg, hogy előjön-e a sárga" hibajel

Előzmény: ok.trendi (7172)
KFeri_2+4 Creative Commons License 2014.01.04 0 0 7175

Sziasztok!

 

Néhány hete már kérdeztem, de akkor nem jött rá válasz. Hátha most kapok valami ötletet...

 

Automata klímás 8 személyes Trafic-ban amikor megy a fűtés, akkor egy idő után a szélvédő bal oldalára hideg levegőt kezd fújni. Indulás után egy darabig (nem sikerült rájönnöm, hogy mitől függ, hogy meddig) a teljes befúvón meleg levegőt fúj, majd amikor már elég meleg van az autóban, akkor középen és jobb oldalon meleget fúj, a bal oldalon pedig sokkal hidegebbet. Elég zavaró, mert éppen a vezető arcába jön a hideg levegő. A többi befúvón (4 a műszerfalon + lábnál) ilyenkor is meleg levegőt fúj. Tapasztaltatok már hasonló jelenséget? Van valami ötletetek, hogy hol keressem a jelenség okát? Hol vannak a belső hőmérséklet érzékelők? Lehet, hogy ott van a jelenség oka?

 

   Feri

YURA ua Creative Commons License 2014.01.04 0 0 7174

Nem  növel a kocsi magasságán.A képen csak azért látszik zárt álapotban mert magasra emeltem a gépet.Holnap csinálok még pár képet és feldobom

Előzmény: nyikj (7170)
fvcc Creative Commons License 2014.01.04 0 0 7173

Nekem van eladó, de 3-ért. (27e. km, pihen a garázsban és külföldi)

Előzmény: fagyibáró (7169)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!