Másfél éve meglévő 2,5 TDI Audim műszerfalán 1 napja folyamatosan villog egy sárga lámpa. úgy néz ki mint az izzítás visszajelzője, nálam a sárga motorcheck lámpa nem világít.
En nem csereltem rajta semmit, de ugyanez a hibajelenseg. Meg meg nem csinaltattam, de allitolag a kipufogogaz visszavezetessel kapcsolatos problema, es szoftverfrissitessel es tisztiassal egybekotott kura oldja meg a gondot.
Viszont en is kerdeznek, vannak-e tapasztalataid az esetleges tipushibakrol amika motorkodot kiserik, ugyanis azt koveten kerdeztem, miutan megvettem, de a fent irt hiban kivul semmi bajom az autoval, garantaltan kevesett futott, igaz, eddig kb 2e km-t mentem vele, vezerlest, olajat stb csereltunk.
Mi az amit neked javasoltak tovabbi modositas gyanant?
Most szeretnék váltani a 80-asról és szóba sem jöhet más az Audin kívül. Egy 97-99 közti A4 1.8T vagy 1.8T quattro lesz a következő (csak kéziváltós).
Érdekelne, hogy mi az amit vásárlás után azonnal csrélni/ellenőrizni kell (természetesen az olajcserén kívül) ill. a quatrro-nak vannak-e hátrányai a szervizeléssel kapcsolatban és mennyivel költségesebb a fenntartása?
Minden tapasztalat éredekelne: előnyök/hátrányok, típushibák, mire érdemes figyelni stb.
Előre is nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget! :)
Van egy 2005-ös A4-es BLB 2.0 PDTDI motorral. Sajnos a láncos balance tengelyes kiegyenlítőművet ki kellett cserélni fogaskerekesre. Azóta 1800-2000-es fordulat között apro rángatás érezhető gyorsításkor, viszont más fordulatszám tartományban tökéletes. A vezérlés rendben van ,le lett ellenőrizve. Valaki járt már hasonló cipőben? (olyan mintha csak 3 henger működne)
Mág annyi, hogy a kiegyenlítő mű egy SEAT BRT 2.0 PDTDI-ből lett átrakva. Míg láncos volt tökéletesen működött!
Sziasztok.Egy 2008 as A4 vásárlását tervezem 2 dizel.Az lenne a kérdésem hogy a részeecskeszűrő cserére hány km után lehet számítani illetve mennyibe kerül bele? köszönm
Tuti nem gyári az a xenon. "97ben még nem volt lencsés fényszóró az A4ben,és xenont csak olyan lámpatestben kezdték el forgalmazni. Plusz nincs a műszerfalon magasságállítás sem.
Van egy Audi A4 1997-es autóm. Gyári xenon van benne, viszont elég rosszul világít, elképzelhető, hogy a világítás magasságán kéne állítani. Az lenne a kérdésem,hogy lehet e rajta ilyet, ha igen akkor hol találom? Műszerfalon nincs erre lehetőség!
Van nekem egy Audi A4 Avant B7 2006 2.0TDI BPW Motorkód 8 szelep, Multitronic autóm. Lenne pár kérdésem remélem tudtok segíteni. 155.000km van benne.
Olyan 130.000nál volt turbó és részecskeszűrő csere benne, és 150.000nél EGR szelep ami mint kiderült már a turbóval együtt tönkrement azaz 15-20-ezret úgy mentem,hogy eléggé kormolt nagyobb gáznál a kocsi.
Ez betehetett az új részecskeszűrönek?
Azért kérdezem mert amióta az új részecskeszűrő bekerült, azóta az autó elég sűrűn csinálj a tisztitó programot.
Ami abban nyilvánul meg hogy semmi előrejelzés vagy figyelmeztetés/hibakód nélkül felemeli a fordulatot 1500-ra ez kb 10km alatt elmúlik. Ez sajnos 300km enként előjön és most máregyre kisebb intervallumonként most pl 100km után. Elég idegesítő mert ilyenkor megemeli a fordulatot, kicsit furcsábban vált stb.
Lehet ez akár a nem megfelelő olajtól ? Ezt a programot kiiktatni nem lehet ? Részecskeszűrő csere megoldaná ?
Külföldi fórumon is össz vissz 2 ilyen bejegyzést találtam mindkettőnek BPW motorja volt. Állítolag ez a 300km-es intervallum normális.
Másik kérdés. A Multitronic váltóban cseréltettem olajat szűröt. eltelt olyan 5eze km és azóta elkezdett csúszni az 1-es fokozat hidegen. Amikor megyek és bemelegszi kaváltó olaj akkor jobb lesz. Ez olaj baj lehet ? A multitronicnál fontos az olaj szint vagy teli kell önteni amig ki nem folyik a túlfolyón?
Illetve gyári Bose Mély hangszórót keresek hátra használt vagy új!
Van egy 1996-os 1.9 Tdi A4-esem. Az utóbbi időben kétszer is megállt, elindultam vele reggel, kb. 1 km-t mentem, hirtelen minden létező dolog világítani kezdett a kijelzőn (folyamatosan így is maradt, míg ki nem vettem a kulcsot), a motor leállt és onnantól semmi. Próbáltam újraindítani, izzított, minden rendben volt (töltés, stb...), csak épp a motor nem indult el újra. Persze a körforgalom közepén a reggeli csúcsforgalomban...
Pár perc és néhány újabb próbálkozás után, mintha nem történt volna semmi, elindult és ment tovább. Kb. két hét múlva reggel ismét munkába menet, ugyanott a körforgalomban megállt, tehát kb. 1 km-t mentem, 1-2 perc az indulás után. Minden ugyanúgy, mint először.
Voltam szervizben, semmi hibakód, ők ugyan nem tudják mi lehet... :-( Hagyjam ott egy időre, majd megnézegetik... Addig meg gyalogolok napi 150 km-t....
Lehetséges -e, hogy köze van ahhoz, hogy az utólag beszerelt immobiliser-es kulcs helyett egy ideje az eredetit (régit) használtam, mivel kicsit odavan a bicskakulcs, letilthatott, vagy ez csak rögtön indítózásor lehetséges?
Ha van valakinek bármiféle ötlete, kérem szépen írjon!
Sziasztok! Tudnátok segíteni a következőben? Egy A4 1.8T Multitronic-kal (2002.11.) van a probléma, amit sehol sem tudnak megoldani (sem szakszerviz, sem egyéb, önálló mesterek): az autó remeg már alapjáraton, és üresben is, és ez a remegés a külső hőmérséklet csökkenésével erősödik (0 fok alatt már igen jelentős), nagy melegben viszont megszűnik (legalábbis tavaly nyáron még így volt). Illetve szívesen veszem, ha valaki tud ajánlani olyan szakembert, aki mebízható, tapasztalt és eredményes az ilyen megfoghatatlan hibák okainak felderítésében! Köszönöm előre is a segítséget! Ha valakinek szüksége lenne egy korrekt automata váltó szerelőre, annak tudok ilyet ajánlani, de ő csak váltókkal foglalkozik, ezért lenne szükségem egy általános audis 'szakira'. Még egyszer köszönöm az esetleges segítséget!
Tud nekem segíteni valaki? Nem rég vásárolt 2,0PDTDI Audim műszerfalán folyamatosan villog egy sárga lámpa ami úgy néz ki mint az izzítás visszajelzője, és a sárga motorcheck lámpa pedig világít folyamatosan. A hiba tároló teljesen érthetetlen hibát ír ki, valami olyasmit, hogy kipufogó szenzor érzékelő feszültség túl magas.
Igen a hűtőkkel együtt a csövek engedni fogják ,legalábbis az enyiménél így van nekem egy A4 B5 1.8 van .
Vezérlést ugyan még nem cseréltem rajta ,de vízpupát és szervószivattyút igen .
Amúgy a vezérlésnek 80-ezret alapból tudnia kéne ,de én a dizelnél annyira nem vagyok othon ,de az biztos ,
strapabiró egy járgányok kivéve a futóművük ahoz gyakran kell nyúlni évente biztos ,ha téged is zavar a kopogás .
Én már a lengőkarokat csukot szemmel cserélem autófényező létemre .De a motorhoz 3-éve nem kellett hozzá nyúlnom csak
a minap sajnos ,mert eldurrant egy vízcső és elásztatta a gyújtásrészt ,de előtte meg is gőzölte ,hogy biztosra menjen és most pihen ,mert nem találom mi ment el rajta , szóval nagyon bosszúálóak is tudnak lenni ,de meg nem válnék tőle soha .
Sajnos igen ,a lökhárítót lámpákat ,és a zárhídat kell megbontani végsősorban utána pedig kihajtani ,mint egy ajtót a hűtőkkel együtt. De gyorsan és egyszerüen szerelhető ami jó benne .
Egy Audi A4 B5 1.9tdi boldog tulajdonosa lettem.Olyan kérdésem volna hogy a vezérlés-vízpumpa cseréhez ki kell venni a hűtőt vagy előre kell húzni a homlokfalat hogy hozzáférhető legyen? Vagy simán ki lehet cserélni?
Nekem az EGR szeleppel volt gondom. Indítás rossz volt,gyorsulni nem gyorsult rendesen,alapjárat hideg motornál ingadozott. Egy tisztítás segített rajta.
Helló! nekem a4 b5 (8D2) van. ugyanez volt a problémám nekem is. gyakran volt -40 fok:) én vettem egy új gyári hőmérőt . 5500ft volt. most jó. viszont aztóta egyszer előfordult, hogy -4et mutatott mikor 2 fok volt , de kb 3 km megtétele után beállt 2 fokra.