Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cs!pesz Creative Commons License 2014.01.22 0 0 7219

Még sosem szedtem szét a tükröt. Van vmi trükkje?

Pl. Gondolom vmi melegebb helyen, hogy ha vmi műanyag tartja akkor engedjen ne törjön. Legjobb lenne nyáron de akkor sztem be se kapcsol.

Köszi mindenkinek

Előzmény: llaller (7218)
llaller Creative Commons License 2014.01.22 0 0 7218

nekem a tükörlapszálak voltak elszakadva, a tükörlap hátulján, ahol van a rácsatlakozó, nem lehet megcsinálni, holott látod a hibát, nem lehet forrasztani

YURA ua Creative Commons License 2014.01.22 0 0 7217

tükör már volt nekem is. Csatit nézd az ajtó és a kaszni  között,nekem ott volt oxidálódva a drot

Előzmény: cs!pesz (7216)
cs!pesz Creative Commons License 2014.01.22 0 0 7216

Bizonyára több éves kutatás és fejlesztés áll a háttérben. :)

Tükörfűtés nem megy - témát lehet nyitni?

Még csak a biztit néztem az jó.

Sziasztok

Előzmény: YURA ua (7215)
YURA ua Creative Commons License 2014.01.21 0 0 7215

Meg van dicsérve az olajad. A csávesz ma cserélte le. Össze hasonlította azzal amit nálunk vett a Renault márkakereskedőnél és képzeld el hogy a tőled kapott sötétebb meg sűrűbb is.  

     Hol a képek amit csináltál?

Előzmény: vargamunka (7186)
Pali.ua Creative Commons License 2014.01.19 0 0 7214

Нет 1.9 CDTI (80 Л.с.)

Előzmény: YURA ua (7213)
YURA ua Creative Commons License 2014.01.19 0 0 7213

У тебе 2.0 ?

Előzmény: Pali.ua (7212)
Pali.ua Creative Commons License 2014.01.17 0 0 7212

Köszönöm a választ.Itt Ukrajnában néztem egy internetes boltban és van Renault turbó ami drágább mint a Garrett.Megrendelem a Garrettet és meglátjuk,hogy jó lesz-e.Balesetmentes jó utat mindenkinek.

Előzmény: csipike01 (7211)
csipike01 Creative Commons License 2014.01.17 0 0 7211

Az enyémen konkrétan Garrett van...

A Renault szerintem nem gyárt saját maga turbót.

Jó a Garrett, ha új és jól van felszerelve, meg betartva a technológia, nem lehet különösebb gond.

Előzmény: Pali.ua (7208)
bodacsa Creative Commons License 2014.01.17 0 0 7210

Sziasztok!

 

2003 as Opel Vivaró 9 személyes....

 

Egy patkány beköltözése miatt le kellett bontani a felső kárpitot. Ekkor láttam hogy a csomagtér felett a kárpitban ki van alakítva 2 hangszórónak hely. A vezetékkötegből pedig a mi a  hátsó lápákhoz megy le van ágazva egy fehér kétpólusú csatlakozó, mind a két oldalon. Ez a hangszórók csatlakoztatását szolgálja, vagy valami más? Ha nem szólal meg a hangszóró akkor, hol lehet ennek a vezetéknek a vége, vagy hol tudok hang kábelt találni benne. Az ajtókban és az első szélvédő előtt van jelenleg működő hangszóró.

Czirab Creative Commons License 2014.01.17 0 0 7209

Üdv. Turbónyomás szabályzót hol tudok venni? Tartalékba kellene ha megadná magát.Cseréltem már régebben de az oppppel szar-vízben drágaságok vannak.Köszönöm ha tudtok segíteni.

 

Pali.ua Creative Commons License 2014.01.17 0 0 7208

Sziasztok,meghalt a turbóm a Vivarómban és azt szeretném kérdezni,hogy a Garrett márkájú turbó az milyen?Jó vagy nem annyira jó?Vagy vegyek bele inkább Renault márkájút?

sky777 Creative Commons License 2014.01.15 0 0 7206

Sziasztok

 

2003-as Trafichoz lenne szükségem bontott ablakmosó tarályra,sárvédő belső műanyag borításra és még pár apróságra.Siófokon vagyok,hol lehet a legközelebb Vivaro,Trafic bontó?Vagy megbízható webshop?

Előre is köszi.

Üdv:Gábor

Szokecigany Creative Commons License 2014.01.14 0 0 7205

Sziasztok.

Keresek megbizható forrásból, sérülésmentes,hosszú,2006 utáni, ha lehet metál fényű 2.0dci traficot/vivarót. 

Giorgo 01 Creative Commons License 2014.01.14 0 0 7204

Hello!

Köszi a segítséget akkor megnézetem!

Árban mennyi egy ilyen diagnosztika kb.?

Előzmény: csipike01 (7191)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.14 0 0 7202

Kedves mobtelgsm!

 

Köszi, valószínűleg azt az ábrát láttam én is, de az én belső relé táblám 3 soros, és a keskeny relék sorában nincs hely kocka relének. Nem úszom meg, hogy kimérjem, honnan megy ki a gyárilag kiépített kábel, viszont ha megleszek vele, közkincsé teszem itt is. :)

 

Üdv.

Előzmény: mobtelgsm (7189)
I-200TX Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7201

A bontóban annyit mondtak, hogy valami hasonlót tud adni, mint a műbizonylat és elvileg azzal vizsgáztatni lehet az autót.

Előzmény: Törölt nick (7200)
sz_attila Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7199

Az enyémen van, 2000 kg-ig terhelhető. Buktató? Hát ha sok évig használták zsírzás nélkül és megkopott a golyó, esetleg zöröghet, határesetben le is akadhat (legalábbis ilyennel riogattak, de olyat még nem tapasztaltam).

Előzmény: I-200TX (7198)
I-200TX Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7198

Sziasztok

Szeretnék vonóhorgot szereltetni a traficra. Ha van valakinek használt szerintem vevő volnák rá.

Van valami buktatója a használt vonóhorognak amire számitani kell az újjal szemben?

Másik dolog ,hogy mennyi terhet lehet vele majd húzni? Sima egy tengelyes mezei futót szeretnék vele majd húzni.

Kábelezés ki van vajon előre épitve vagy ezzel nem szokott gond lenni?

Az miért van, hogy az R szalon nem vizsgáztassa le az autót,  ha használt horgot  rakatok fel egy autó szerelővel. 

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7197

Olajcseréről ne kérdezz, arra nem vagyok büszke...Lehet hogy nem is hiszed el, de igaz:

30-40 000km közt szoktam cserélni, a csúcs 44 000 volt.

Akkor kezdte el megenni a kis kockák szerint...

Nincs ebben koncepció, simán csak elfelejtem.

 

 

Előzmény: cs!pesz (7193)
Tommyboy1986 Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7196

Sziasztok!

 

Ez a hiba nekem is előjött a Vivaromban. Egy pesti út előtt álltam, hajnalban indultam 8 személlyel. A várost elhagyva egyszercsak lassul, pedig nyomom a gázt rendesen, majd megállt - közben világít az izzítás lámpa. Autó leállít, várok pár mp-et, indít-megy.

Aztán 1-2hónapig semmi. Majd egyszer szlovákiából hazajövet ugyanez. Autó elvisz diagnosztikára, és a töltőnyomás-szabályozó mágnesszelepre írt hibát. kb 8,000Ft-ba került. Kicserétük és azóta minden szuper. Remélem tudtam segíteni! :) 

Előzmény: csipike01 (7194)
csipike01 Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7194

Az 1,9-nél a turbónyomás érzékelő hibánál nekem az izzítás lámpát gyújtotta ki és átállt biztonsági üzemmódra. Salgótarjántól Mikolcig 60-mx-szal lehetett jönni éjszaka. Egy álom volt.

A 2.0 tünetei ngyon megegyznek a mi átlunk tapasztaltakkal.

Előzmény: Törölt nick (7192)
cs!pesz Creative Commons License 2014.01.13 0 0 7193

Gondolom Te sem 25 ezernél cserélgeted az olajat?

Mellesleg nálunk is az 1.9-esnél pont ezek voltak. (0km-től de 2005)

Karácsony előtt valamivel volt a fűtőellenállás. 

Neked jó a tükörfűtés? Most állt meg a 2. Már tényleg kellene vmit kezdeni vele...

Előzmény: Törölt nick (7192)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.12 0 0 7192

Turbónyomásérzékelő (jeladó) is lehet, a motortérben jobb oldalon van egy kis fekete kocka.

Legalábbis nekem az volt a hibás, 2003-as, 1.9-es 80LE.

 

Más...

Eddig 414 000 van benne, 0km-től az enyém, egy hátsó kerékcsapágy egy injektor meg egy fűtésellenállás ment tönkre eddig ami váratlan volt, más nem.

Szeretem. Most 500 000 a cél :-)

Előzmény: ok.trendi (7172)
csipike01 Creative Commons License 2014.01.12 0 0 7191

Nem akarom az ördögöt a falra festeni, de lehet, hogy ugyanez lesz neked is. Egy diagnoztika sokat segíthet.

Nekünk is be-be rángatott, aztán leállt. Volt, hogy azonnal indítható volt, volt amikor hazahúztak Miskolcra Hajdúnánásról mert nem indult, a ház mögött meg megint ment. Volt amikor egy hétig semmit nem produkált, aztán megint kezdte. Beszívtuk, mert nekünk beleszakadt. Ha visszakeresel fent van a történet...

Minden esetre egy diagnosztikával kellene kezdeni.

Előzmény: Giorgo 01 (7190)
Giorgo 01 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 7190

Hello

2009-es ,2.0-es ez is!

Előzmény: csipike01 (7188)
mobtelgsm Creative Commons License 2014.01.10 0 0 7189

Hi

Ha a 2.0 DCI az autód,akkor a jobb oldali sorban a legfelső kicsi relé az.(első ködlámpa)

Felette még van egy nagy.

Kinéztem neked a VIVVID-ből , de nem tudom bemásolni a képet. 

Előzmény: Törölt nick (7187)
csipike01 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 7188

Ha megmondanád, milyen verdáról beszélünk, lehet, többet tudnánk segíteni.

Nekünk a 2.0-ás Vivaronál így kezdődött a befecskendező fejek halála...

 

Fúrómester:

Ja. "filléres volt"

Mondjuk a másik nagy lehúzás a lízing volt.

Az autó számláján 6.082.000,-Ft szerepelt

Mire lejárt a lízing, 11.085.200,-Ft lett az ára.

Ebből 2.000.000  Ft. volt az önrész.

Ezek után autót csak kp-re. Nem hízlalom a bankárok p***áját!

Kíváncsi vagyok, hogy Cs!ipsz autója hol fog megállni... Mármint pénzügyileg.

Előzmény: Giorgo 01 (7184)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.10 0 0 7187

A vezetékezés ki volt építve (mint a hátsó szivargyűjtóé), kicseréltem a kapcsolót is, már csak a relé hiányzik. Persze ki tudom mérni egy hosszú drót segítségével, hogy az előre menő kábel hol kezdődik "odabent", csak gondoltam hátha valaki rávágja fejból. Külföldi fórumokon is többen tették már fel a kérdést, ezért fogadom, hogy ha elkészülök, én lefényképezem a relésort, és közkinccsé teszem a tudást. :)

 

Érdekes, hogy a neten tallható "szervízkönvekben" látható relékiosztás nyomokban sem hasonlít az én relétáblámhoz. (Nálam három sor van, kettőben a kockarelék, a jobb szélsőben meg a keskeny relék gyülekeznek).

Előzmény: PrímaSztár (7182)
vargamunka Creative Commons License 2014.01.09 0 0 7186

ott a pont )így lesz drága a olcsób

Előzmény: Törölt nick (7185)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!