nekem a tükörlapszálak voltak elszakadva, a tükörlap hátulján, ahol van a rácsatlakozó, nem lehet megcsinálni, holott látod a hibát, nem lehet forrasztani
Meg van dicsérve az olajad. A csávesz ma cserélte le. Össze hasonlította azzal amit nálunk vett a Renault márkakereskedőnél és képzeld el hogy a tőled kapott sötétebb meg sűrűbb is.
Köszönöm a választ.Itt Ukrajnában néztem egy internetes boltban és van Renault turbó ami drágább mint a Garrett.Megrendelem a Garrettet és meglátjuk,hogy jó lesz-e.Balesetmentes jó utat mindenkinek.
Egy patkány beköltözése miatt le kellett bontani a felső kárpitot. Ekkor láttam hogy a csomagtér felett a kárpitban ki van alakítva 2 hangszórónak hely. A vezetékkötegből pedig a mi a hátsó lápákhoz megy le van ágazva egy fehér kétpólusú csatlakozó, mind a két oldalon. Ez a hangszórók csatlakoztatását szolgálja, vagy valami más? Ha nem szólal meg a hangszóró akkor, hol lehet ennek a vezetéknek a vége, vagy hol tudok hang kábelt találni benne. Az ajtókban és az első szélvédő előtt van jelenleg működő hangszóró.
Üdv. Turbónyomás szabályzót hol tudok venni? Tartalékba kellene ha megadná magát.Cseréltem már régebben de az oppppel szar-vízben drágaságok vannak.Köszönöm ha tudtok segíteni.
Sziasztok,meghalt a turbóm a Vivarómban és azt szeretném kérdezni,hogy a Garrett márkájú turbó az milyen?Jó vagy nem annyira jó?Vagy vegyek bele inkább Renault márkájút?
2003-as Trafichoz lenne szükségem bontott ablakmosó tarályra,sárvédő belső műanyag borításra és még pár apróságra.Siófokon vagyok,hol lehet a legközelebb Vivaro,Trafic bontó?Vagy megbízható webshop?
Köszi, valószínűleg azt az ábrát láttam én is, de az én belső relé táblám 3 soros, és a keskeny relék sorában nincs hely kocka relének. Nem úszom meg, hogy kimérjem, honnan megy ki a gyárilag kiépített kábel, viszont ha megleszek vele, közkincsé teszem itt is. :)
Az enyémen van, 2000 kg-ig terhelhető. Buktató? Hát ha sok évig használták zsírzás nélkül és megkopott a golyó, esetleg zöröghet, határesetben le is akadhat (legalábbis ilyennel riogattak, de olyat még nem tapasztaltam).
Ez a hiba nekem is előjött a Vivaromban. Egy pesti út előtt álltam, hajnalban indultam 8 személlyel. A várost elhagyva egyszercsak lassul, pedig nyomom a gázt rendesen, majd megállt - közben világít az izzítás lámpa. Autó leállít, várok pár mp-et, indít-megy.
Aztán 1-2hónapig semmi. Majd egyszer szlovákiából hazajövet ugyanez. Autó elvisz diagnosztikára, és a töltőnyomás-szabályozó mágnesszelepre írt hibát. kb 8,000Ft-ba került. Kicserétük és azóta minden szuper. Remélem tudtam segíteni! :)
Az 1,9-nél a turbónyomás érzékelő hibánál nekem az izzítás lámpát gyújtotta ki és átállt biztonsági üzemmódra. Salgótarjántól Mikolcig 60-mx-szal lehetett jönni éjszaka. Egy álom volt.
A 2.0 tünetei ngyon megegyznek a mi átlunk tapasztaltakkal.
Nem akarom az ördögöt a falra festeni, de lehet, hogy ugyanez lesz neked is. Egy diagnoztika sokat segíthet.
Nekünk is be-be rángatott, aztán leállt. Volt, hogy azonnal indítható volt, volt amikor hazahúztak Miskolcra Hajdúnánásról mert nem indult, a ház mögött meg megint ment. Volt amikor egy hétig semmit nem produkált, aztán megint kezdte. Beszívtuk, mert nekünk beleszakadt. Ha visszakeresel fent van a történet...
Minden esetre egy diagnosztikával kellene kezdeni.
A vezetékezés ki volt építve (mint a hátsó szivargyűjtóé), kicseréltem a kapcsolót is, már csak a relé hiányzik. Persze ki tudom mérni egy hosszú drót segítségével, hogy az előre menő kábel hol kezdődik "odabent", csak gondoltam hátha valaki rávágja fejból. Külföldi fórumokon is többen tették már fel a kérdést, ezért fogadom, hogy ha elkészülök, én lefényképezem a relésort, és közkinccsé teszem a tudást. :)
Érdekes, hogy a neten tallható "szervízkönvekben" látható relékiosztás nyomokban sem hasonlít az én relétáblámhoz. (Nálam három sor van, kettőben a kockarelék, a jobb szélsőben meg a keskeny relék gyülekeznek).