Keresés

Részletes keresés

looksharp Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4191
Vésztőn sincs Bz-fölösleg, elég gyakran Szentes segíti ki (ha van miből).
A 2+2-es Bz összeállítást a balassagyarmati sebesre írtam, hogy eléggé szűkösen fér el ott 200 fő, bár így könyvelik el. Ha egy Bz motorban 30 fő, a mellékben 40 fő van, akkor azt már nagyon zsúfoltság-érzetet kelt.

Szentes és Orosháza közé a valóságban mégúsgye mehet ki nagygép, mint papíron... Nézd meg, min megy a vonat, utána mérlegelj.

Előzmény: István Gyuri (4187)
Váci Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4190
OFF-OFF-OFF

Tudtok esetleg valamit arról, hogy a régi képtárak véglegesen ki lettek üritve az index-en?

FOMA Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4189
A bánya 83-ban években már biztosan nem működött, akkor voltunk üzemlátogatáson a brikettgyárban. Az általad említett vágány valahogy nem rémlik, csak a brikettgyárira emléxem, és a fényképeimen is az szerepel. Ha legközelebb megyek arra, akkor megnézem.
Előzmény: csillag126 (4185)
FOMA Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4188
Közben utána néztem a MÁV-nál. Nagymányok valóban mrh. volt, nem állomás.

Az épület egyébként teljesen új, a szándék is jó, csak a peron kialakítása miatt a felső részről elég nehezen lehet megközelíteni a vonatot.

Előzmény: illesf (4186)
István Gyuri Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4187
looksharp: Bz-hiány van Szentesen, szóval az első alapból kiesik, másrészt a studenkának nem erőssége a távvezérlés...
Vésztő esetleg besegíthetett volna.

Zárójelben jegyzem meg: oda nagygép ki sem mehet.
Hát papíron lehet, hogy nem :)

Azért a 2Bzmot+2Bzx elég szűkös 200 embernek, bár tudom, hogy a statiszkiai adatok így mutatják.
Jogos. Ezért is írtam 3 melléket a két motor mellé.

illesf: Társulok szívesen. Ahhoz képest, hogy ott lakok, csak egyszer utaztam végig ROmhányig a vonalon, amióta 20-as a pálya...
Hát, ezt nem csodálom... Szóval akkor találkozunk Vácon vagy Diósjenőn?

Előzmény: looksharp (4183)
illesf Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4186
Nagymányokon másodszor 1997. augusztusának közepén jártam, ekkor még volt szolgálat, de már próbaüzem alatt volt a fénysorompó. Emlékeim szerint mrh. volt. A Foma által belinkelt váróhelység szerintem új építésű, a régit szerintem lebontották.
Előzmény: csillag126 (4185)
csillag126 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4185
A nagymányoki vasutállomáson van egy pad, közvetlenül a f?sin és a korlát között. Na itt a a pad mogott volt a régi állomásépület. Kb egy éve lehettem arra utoljára, de 2-3 héten belül újra megyek akkor majd körülnézek jobban. Nagymányokon valamikor szénbánya is volt, de majd a helyszinen érdekl?dom, az állomás bontási idejér?l is. Ha Váralja irányába állsz akkor balra a hegy (domb:-) ) felé megy ki egy ipari vágány, az rajta van a térképen is.
Előzmény: FOMA (4104)
illesf Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4184
Társulok szívesen. Ahhoz képest, hogy ott lakok, csak egyszer utaztam végig ROmhányig a vonalon, amióta 20-as a pálya...
Előzmény: István Gyuri (4142)
looksharp Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4183
Bz-hiány van Szentesen, szóval az első alapból kiesik, másrészt a studenkának nem erőssége a távvezérlés... MD + 3Bx + Btx összeállításban közlekedett a különvonat.
Zárójelben jegyzem meg: oda nagygép ki sem mehet.

Azért a 2Bzmot+2Bzx elég szűkös 200 embernek, bár tudom, hogy a statiszkiai adatok így mutatják.

Előzmény: István Gyuri (4181)
FOMA Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4182
OFF
_nyunyuka, Váci! S(k)örmail ment.
ON
István Gyuri Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4181
M40 120: 2Bzmot 2Bzx (200 ülőhely) legalábbis ami nekem megvan, ha nem változott azóta.
Így már stimmel a felállás.

v_peti: Diósjenő-Romhány: Bár a személyforgalom gyenge, de a teherforgalom, bár vmax=10 km/h, azért ennél nagyobb. Emiatt viszont vélszerű megtartani ezt a szakaszt is.
Jogos, de a személyforgalmat nem kötelező fenntartani rajta, lehet akár iparvágánynak is nevezni...

looksharp: Tegnap Fábiánsebestyén-Orosháza-Szeged-Orosháza-Fábiánsebestyén különvonat közlekedett kb. 200 diákkal a fedélzeten.
Mi volt az összeállítása a vonatnak? Bzmot+3mellék+Bzmot? Vagy MD? (Esetleg a kurriózum kedvéért nagy géppel?)

Előzmény: M40 120 (4177)
looksharp Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4180
Tegnap Fábiánsebestyén-Orosháza-Szeged-Orosháza-Fábiánsebestyén különvonat közlekedett kb. 200 diákkal a fedélzeten.
radio100jozsi Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4179
Romhány, és onnan 32325-32255-2113 (Nyugati érk. 17:10).
Vagy odafelé is vonaton érkezünk Romhányba:
2252-32214-32314, és vissza is vonattal.

Nekem ez jönne be, azaz oda-vissza vonat, főleg azért, mert most szombaton pont a Palóc-IC van betervezve Bp-Balassagyarmat-Bp úton a 33502-33505-el _nyunyukával.
De ahogfy akarjátok, én tudok igazodni a buszhoz is, csak ne keljen rohanni az átszállásnál.

Esetleg jön most szombaton is valaki még?


Előzmény: István Gyuri (4162)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4178
Szoktam azt is, fönn is volt, csak elpusztult :-(((.

Te is eljöhetnél erre az útra :-))).

Előzmény: M40 120 (4174)
M40 120 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4177
Pontosítva magam.
33501-33508 2Bzmot 2Bzx (200 ülőhely) legalábbis ami nekem megvan, ha nem változott azóta.
Előzmény: M40 120 (4176)
M40 120 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4176
Üdv !

Két motor és közé 3-4 mellék, de IGY majd pontosít.

Előzmény: nidsz (4175)
nidsz Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4175
18-án nincs időm, de júliusban mindenképp elmegyek egy Nógrád megyei vonatkirándulásra is.
a palóc IC-be hány Bzmotot és melléket kapcsolnak ált?
M40 120 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4174
Üdv !

Nincs kedved az állomások vágányhálózatát is lefotózni, váltókörzetekkel, ha már úgyis az állomásépületeket lefotózod.

Köszi.

Előzmény: _nyunyuka (4167)
M40 120 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4173
Üdv !

Lehet, plusz kocsit kellene rá kérni a csoport miatt, mert nem férnek majd fel rá.:-)

Előzmény: Carpy (4149)
M40 120 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 4172
Üdv !

OFF
Csak a kasszát ne bízd rá, mást mindent lehet.
ON

Előzmény: amicus (4153)
M40 120 Creative Commons License 2004.06.07 0 0 4171
Üdv !

Látom lesz mit szkennelni. :-)

Előzmény: _nyunyuka (4134)
v_peti Creative Commons License 2004.06.07 0 0 4170
Diósjenő-Romhány: Bár a személyforgalom gyenge, de a teherforgalom, bár vmax=10 km/h, azért ennél nagyobb. Emiatt viszont vélszerű megtartani ezt a szakaszt is.
Előzmény: mondibácsi (4110)
v_peti Creative Commons License 2004.06.07 0 0 4169
Romhány: Nemrég én is arra jártam. Alacsony sebességnél matematikai okokból minimális túllépés esetén is könnyű összeszedni egy cigiszüntet idejét. Akkor is ez volt a helyzet.
Romhányban viszont az állomás mellett mindjárt ott a gyár. (Csempegyár?) A település meg csak kétoldalt, kissé messze fekszik.
Előzmény: roosevelt (4154)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.06.07 0 0 4168
félOFF:

lécci lehelj életet a telefonba !!!

ON

Előzmény: M41 2127 (4166)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.06.07 0 0 4167
OFF

Próbálkozni lehet, ha ki akarod vívni az istenek haragját :-))). Különben is ott van Neked P.Z.G. ha már rejtegeted a fotóját :-))))).

A politikai témához: kár idehozni. Szerencsére van egy rejtett topik, ami még nem "fertőződött meg :-))).

A poltopikok a kedvenceim: 6-8 hozzászólás után elfogynak az igazi érvek és átalakulnak a "Te jó pufajkás k..@ anyád" meg "a te szemét tömeggyilkos nyilas nagyapád"-vitává. Majd moderálás és törlés :-)))

ON

Folytassuk inkább valami vidámabbal!


Ez a kép lesz a kezdőlökete a még helyre_nem_állított állomásépületes albumomnak.

Előzmény: Törölt nick (4165)
M41 2127 Creative Commons License 2004.06.07 0 0 4166
"leszállás Nógrádkövesden, Magyarnándoron vagy Bgyarmaton"

Amely helyeken alternatív programként lehetőség van kéregjegyek beszerzésére! :-)

Bocs!

Előzmény: István Gyuri (4162)
Törölt nick Creative Commons License 2004.06.07 0 0 4165
Hozd csak át !

Előbb utóbb csak elszeretjük Tőled Amicát......:-))))

Előzmény: amicus (4163)
Törölt nick Creative Commons License 2004.06.07 0 0 4164
Váci (4133) :

Traficc:
"Valóban ott tartasz (még), hogy el kell magyaráznunk Gyuri mondandóját Neked ? Tényleg ?"

Váci :
Igen, tényleg.
MÉG mindig ott tartok, hogy nem tudom, miért szégyen ma arról beszélni, hogy volt egyszer (évszázadokig) Nagy-Magyarország, és hogy 45-ben az ún. "felszabadulás" kiket és mi alól szabaditott fel?

traficc :

Keversz alapfogalmakat.
Helytelen alap-felvetésből téves következtetést vonsz le.
ugyanez népieschen : forditva ülsz a lovon.

Amiket leirtál NEM titltott dolgok, NEM szégyellni valóak.
Sokan, sok fórumon ki és megtárgyalják.
Azok a fórumok AZÉRT vannak.
Pro és kontra.

Itt nem !

Lehet nekem akármilyen igazam a lombik béby programról mégsem célszerű a Vicinális topicban leirni.

Politikailag lehetek akármilyen szinű párt tagja, a szajoli vasúti balesetet mégsem minősithetem úgy, hogy az ismert helyi kisnyilas unokája bezzeg nem jól állittotta a váltot, vezette a tolató mozdony, vagy forditva.

Mert vagy jól állitotta azt "a" váltót vagy nem, de minősitő jelző nélkül.

csak ennyi.
de nem több.


Előzmény: Váci (4133)
amicus Creative Commons License 2004.06.07 0 0 4163
Politikai és személyes OFF-olást tessék abbahagyni, különben ebbe a topicba is áthozom a magánéletem :-))
Mindkettőtöknek szól.
Neked azért szólok külön, mert nagyon tisztellek és kicsit hálás vagyok azért, mikor a nagytopicos OFF-olásaimért rám-rámmordulsz.

Ajánlatodra: nekem a végig vonatos verzió jön be, de hallgassuk meg a többieket!

Előzmény: István Gyuri (4162)
István Gyuri Creative Commons License 2004.06.07 0 0 4162
OFF
Váci: Döbbenet, Gyuri, döbbenet, és döbbenet.
Sajnálom. Igazán nem szeretek senkinek csalódást okozni, de hazudni sem tudok.

A Fonográf koncertre egyébként én is szerettem volna elmenni, családi okok miatt nem jött össze. De most már nem is bánom.
Pedig egy-két mellékzöngétől eltekintve sajnálhatod. Istenien jól szóltak, és még Leventének is meg tudom bocsátani a beszólásait, mert hatalmas élmény volt hallani őket EGYÜTT.
ON

_nyunyuka: 18.-ában benne vagyok!!!
No, akkor itten van a javaslatom:
Indulás 9:45-kor a Keletiből a Palóc-IC-vel, leszállás Nógrádkövesden, Magyarnándoron vagy Bgyarmaton, onnan busszal Romhány, és onnan 32325-32255-2113 (Nyugati érk. 17:10).
Vagy odafelé is vonaton érkezünk Romhányba:
2252-32214-32314, és vissza is vonattal.
Vagy odafelé vonattal, majd onnan busszal MAgyarnándorra (itt egy 2 perces átszállás van...) és onnan Aszód-Keleti (érk. 17:17).

Kinek melyik verzióhoz van kedve? Esetleg hárman háromféleképpen utazzunk, és egy-egy szakaszon találkozzunk? (Pl. Romhányban kb. 40 perc közös program)

Előzmény: Váci (4147)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!