Vésztőn sincs Bz-fölösleg, elég gyakran Szentes segíti ki (ha van miből).
A 2+2-es Bz összeállítást a balassagyarmati sebesre írtam, hogy eléggé szűkösen fér el ott 200 fő, bár így könyvelik el. Ha egy Bz motorban 30 fő, a mellékben 40 fő van, akkor azt már nagyon zsúfoltság-érzetet kelt.
Szentes és Orosháza közé a valóságban mégúsgye mehet ki nagygép, mint papíron... Nézd meg, min megy a vonat, utána mérlegelj.
A bánya 83-ban években már biztosan nem működött, akkor voltunk üzemlátogatáson a brikettgyárban. Az általad említett vágány valahogy nem rémlik, csak a brikettgyárira emléxem, és a fényképeimen is az szerepel. Ha legközelebb megyek arra, akkor megnézem.
looksharp: Bz-hiány van Szentesen, szóval az első alapból kiesik, másrészt a studenkának nem erőssége a távvezérlés... Vésztő esetleg besegíthetett volna.
Zárójelben jegyzem meg: oda nagygép ki sem mehet. Hát papíron lehet, hogy nem :)
Azért a 2Bzmot+2Bzx elég szűkös 200 embernek, bár tudom, hogy a statiszkiai adatok így mutatják. Jogos. Ezért is írtam 3 melléket a két motor mellé.
illesf: Társulok szívesen. Ahhoz képest, hogy ott lakok, csak egyszer utaztam végig ROmhányig a vonalon, amióta 20-as a pálya... Hát, ezt nem csodálom... Szóval akkor találkozunk Vácon vagy Diósjenőn?
Nagymányokon másodszor 1997. augusztusának közepén jártam, ekkor még volt szolgálat, de már próbaüzem alatt volt a fénysorompó. Emlékeim szerint mrh. volt. A Foma által belinkelt váróhelység szerintem új építésű, a régit szerintem lebontották.
A nagymányoki vasutállomáson van egy pad, közvetlenül a f?sin és a korlát között. Na itt a a pad mogott volt a régi állomásépület. Kb egy éve lehettem arra utoljára, de 2-3 héten belül újra megyek akkor majd körülnézek jobban. Nagymányokon valamikor szénbánya is volt, de majd a helyszinen érdekl?dom, az állomás bontási idejér?l is. Ha Váralja irányába állsz akkor balra a hegy (domb:-) ) felé megy ki egy ipari vágány, az rajta van a térképen is.
Bz-hiány van Szentesen, szóval az első alapból kiesik, másrészt a studenkának nem erőssége a távvezérlés... MD + 3Bx + Btx összeállításban közlekedett a különvonat.
Zárójelben jegyzem meg: oda nagygép ki sem mehet.
Azért a 2Bzmot+2Bzx elég szűkös 200 embernek, bár tudom, hogy a statiszkiai adatok így mutatják.
M40 120: 2Bzmot 2Bzx (200 ülőhely) legalábbis ami nekem megvan, ha nem változott azóta. Így már stimmel a felállás.
v_peti: Diósjenő-Romhány: Bár a személyforgalom gyenge, de a teherforgalom, bár vmax=10 km/h, azért ennél nagyobb. Emiatt viszont vélszerű megtartani ezt a szakaszt is. Jogos, de a személyforgalmat nem kötelező fenntartani rajta, lehet akár iparvágánynak is nevezni...
looksharp: Tegnap Fábiánsebestyén-Orosháza-Szeged-Orosháza-Fábiánsebestyén különvonat közlekedett kb. 200 diákkal a fedélzeten. Mi volt az összeállítása a vonatnak? Bzmot+3mellék+Bzmot? Vagy MD? (Esetleg a kurriózum kedvéért nagy géppel?)
Romhány, és onnan 32325-32255-2113 (Nyugati érk. 17:10).
Vagy odafelé is vonaton érkezünk Romhányba:
2252-32214-32314, és vissza is vonattal.
Nekem ez jönne be, azaz oda-vissza vonat, főleg azért, mert most szombaton pont a Palóc-IC van betervezve Bp-Balassagyarmat-Bp úton a 33502-33505-el _nyunyukával.
De ahogfy akarjátok, én tudok igazodni a buszhoz is, csak ne keljen rohanni az átszállásnál.
Diósjenő-Romhány: Bár a személyforgalom gyenge, de a teherforgalom, bár vmax=10 km/h, azért ennél nagyobb. Emiatt viszont vélszerű megtartani ezt a szakaszt is.
Romhány: Nemrég én is arra jártam. Alacsony sebességnél matematikai okokból minimális túllépés esetén is könnyű összeszedni egy cigiszüntet idejét. Akkor is ez volt a helyzet.
Romhányban viszont az állomás mellett mindjárt ott a gyár. (Csempegyár?) A település meg csak kétoldalt, kissé messze fekszik.
Próbálkozni lehet, ha ki akarod vívni az istenek haragját :-))). Különben is ott van Neked P.Z.G. ha már rejtegeted a fotóját :-))))).
A politikai témához: kár idehozni. Szerencsére van egy rejtett topik, ami még nem "fertőződött meg :-))).
A poltopikok a kedvenceim: 6-8 hozzászólás után elfogynak az igazi érvek és átalakulnak a "Te jó pufajkás k..@ anyád" meg "a te szemét tömeggyilkos nyilas nagyapád"-vitává. Majd moderálás és törlés :-)))
ON
Folytassuk inkább valami vidámabbal!
Ez a kép lesz a kezdőlökete a még helyre_nem_állított állomásépületes albumomnak.
Traficc:
"Valóban ott tartasz (még), hogy el kell magyaráznunk Gyuri mondandóját Neked ? Tényleg ?"
Váci :
Igen, tényleg.
MÉG mindig ott tartok, hogy nem tudom, miért szégyen ma arról beszélni, hogy volt egyszer (évszázadokig) Nagy-Magyarország, és hogy 45-ben az ún. "felszabadulás" kiket és mi alól szabaditott fel?
traficc :
Keversz alapfogalmakat.
Helytelen alap-felvetésből téves következtetést vonsz le.
ugyanez népieschen : forditva ülsz a lovon.
Amiket leirtál NEM titltott dolgok, NEM szégyellni valóak.
Sokan, sok fórumon ki és megtárgyalják.
Azok a fórumok AZÉRT vannak.
Pro és kontra.
Itt nem !
Lehet nekem akármilyen igazam a lombik béby programról mégsem célszerű a Vicinális topicban leirni.
Politikailag lehetek akármilyen szinű párt tagja, a szajoli vasúti balesetet mégsem minősithetem úgy, hogy az ismert helyi kisnyilas unokája bezzeg nem jól állittotta a váltot, vezette a tolató mozdony, vagy forditva.
Mert vagy jól állitotta azt "a" váltót vagy nem, de minősitő jelző nélkül.
Politikai és személyes OFF-olást tessék abbahagyni, különben ebbe a topicba is áthozom a magánéletem :-))
Mindkettőtöknek szól.
Neked azért szólok külön, mert nagyon tisztellek és kicsit hálás vagyok azért, mikor a nagytopicos OFF-olásaimért rám-rámmordulsz.
Ajánlatodra: nekem a végig vonatos verzió jön be, de hallgassuk meg a többieket!
OFF
Váci: Döbbenet, Gyuri, döbbenet, és döbbenet. Sajnálom. Igazán nem szeretek senkinek csalódást okozni, de hazudni sem tudok.
A Fonográf koncertre egyébként én is szerettem volna elmenni, családi okok miatt nem jött össze. De most már nem is bánom. Pedig egy-két mellékzöngétől eltekintve sajnálhatod. Istenien jól szóltak, és még Leventének is meg tudom bocsátani a beszólásait, mert hatalmas élmény volt hallani őket EGYÜTT.
ON
_nyunyuka: 18.-ában benne vagyok!!! No, akkor itten van a javaslatom:
Indulás 9:45-kor a Keletiből a Palóc-IC-vel, leszállás Nógrádkövesden, Magyarnándoron vagy Bgyarmaton, onnan busszal Romhány, és onnan 32325-32255-2113 (Nyugati érk. 17:10).
Vagy odafelé is vonaton érkezünk Romhányba:
2252-32214-32314, és vissza is vonattal.
Vagy odafelé vonattal, majd onnan busszal MAgyarnándorra (itt egy 2 perces átszállás van...) és onnan Aszód-Keleti (érk. 17:17).
Kinek melyik verzióhoz van kedve? Esetleg hárman háromféleképpen utazzunk, és egy-egy szakaszon találkozzunk? (Pl. Romhányban kb. 40 perc közös program)