Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
A hülye németek, kiadtak egy level 3 engedélyt a Mercedes EQS-nek, de csak autópályára, azzal a feltétellel, hogy nem lépi túl a 60-as sebességet, jó, hogy nem traktort küldenek az autópályákra. az sem lenne veszélyesebb, na mindegy, ebből lesznek majd a tömegbalesetek.
Húzzál madzagot egy repülőgépre, vagy egy hajóra, vagy egy távoli helyre a sivatag, vagy a tajga közepén, vannak helyek, ahol más nem is lehetséges. Egyébként a hadsereg is örül neki, mert amit eddig használtak, az iszonyat lassú volt, a Starlinkhez képest.
Igen, de kérdés, hogy ez milyen új alkalmazásokat szül.
Ahol kritikus a latency az pl a HFT, de ahhoz ez is rettenet lassú.
A másik, hogy majd csak a gen2 fog lézerrel kommunikálni az űrben, így lehet olyan területek között is relatív gyors, ahova nincs direkt kapcsolat egy műholdról.
Nem mondom, érdekes kezdeményezés, de jelenlegi állapotában leginkább űrszemét, end user szempontból pedig nem versenyképes a madzaggal.
Édesapám 30 évet dolgozott a villamos műveknél tervező mérnökként, különleges szabványok vannak az erősáramú vezetékek beépítésére. Minden csomópontnak meg kell duplázni a betápját, túl kell méretezni, stb.
Rettentő mennyiségű papírmunka egy villamos vezeték lefektetése lakott területen. Ha van honnan elvinni és van rá keret akkor is.
A létező oszlopokon nem lehet vastag kábeleket felfüggeszteni, nem úgy vannak méretezve, szigetelést is fel kell szerelni.
A szabványoknak az utóbbi 20-30 évbe sokat változtak, még szigorúbbak lettek.
Szóval, ha a kivitelezésre adottak a feltételek, hosszú utat kell végig járjanak a papíroknak, amíg neki lehet fogni.