Azért lassan összeszedjük, hogy nem csak olyanok vannak az országban, akik eddig csak a Balatonra jártak, feltétlenül megvették az éves matricát, tehát most a felét megspórolják, ugye?
viszont ez nem személyautó hanem teherautó és azért ilyennek vette a vállakozó mert jól jár vele, hogy nem szkg-nak van vizsgáztatva. Most kicsit ennyivel kevésbé jár vele jól.
Egy csudát, tele van ilyennel az ország, nem nézel körül. Mondom, fel sem nagyon tűnik a legtöbbről, pont ugyanúgy néz ki, mint egy közönséges kombi. Ha éppen nincs benne a hátsó üléssor, akkor nemcsak úgy néz ki, hanem pontosan ugyanaz (ennek ellenére, természetesen, akkor is többet fizet). Kezeld úgy, mint egy kommersz Opel Astra kombit, amihez gyárilag kapsz a végére egy betehető üléssort, ha éppen olyanod van. Úgy nem kisbusz ez, mint a pinty.
Mert ezeket tipikusan nyugat-kelet közti átmenő vendégmunkásforgalom (én ilyeneket csak külföldi rendszámmal - román-olasz-német, szoktam látni, tisztelet a kivételt képező 6gyermekes gazdag magyar családoknak) használja azok meg csak szépen fizessenek többet.
Tegyük hozzá, hogy ezek nem feltétlenül kisbuszok, és nem úgy néznek ki. Ha nem ismersz ilyet, keress rá a neten. Minivan a szokásos megnevezése, gyakorlatilag éppen akkora, mint egy hagyományos kombi, csak hátul általában van egy kivehető-lehajtható-eltüntethető plusz üléssor. Elől 2+3, ha hátul is 3, akkor az már rögtön hétnél több, ugyebár. Elég sokan vesznek ilyet, ha már kicsivel nagyobb a család, ugyanis a legtöbb kocsiba, bár hátul elvileg háromszemélyes, gyerekülésből nem nagyon lehet kettőnél többet betenni. Azaz, ha van harmadik gyerek, akkor már vehetnek egy ilyet, de nyilván nem kevesen már kettőnél is vesznek a variálhatóság, a nagyobb csomagtér miatt.
Ez egyszerűen egy olyan, az utóbbi évtizedekben megjelent és elterjedt járműkategória, amivel a szabályozásnak számolnia kell. Tudnia kell, hogy ez egyszerűen nem kisbusz, hanem személygépkocsi, mindene az. Attól a plusz egy üléssortól nem fog többet rongálni az úton, nem fog hivatásszerűen embereket fuvarozni, satöbbi.
Rosszul fogalmaztam, nem beszedést, hanem behajtást akartam írni.
Annak azért vannak komoly ügyvédi költségei is, hisz sokan el fognak menni a végsőkig, hogy ne fizessenek.
Hasonlóan a parkoláshoz. Szerintem ott se plusz szaldós, illetve nem egy betervezett üzlet a követelésbehajtás. Tehát nincs oka a szándékos kavarásnak és információzavarnak.
szvsz azért mert ha már épp modositották a szabályokat akkor valaki ugy volt vele, hogy ami úgy néz ki mint egy kisbusz annyian férnek bele mint egy kisbuszba és arra használják amire egy kisbuszt az legyen kisbusz.
A D1-ből D2-be átsorolásról: vagy úgy van, ahogy te írod, statisztikai hibahatár alatt, akkor rögtön adódik a kérdés: akkor miért változott? Vagy mégsem olyan keveseket érint, akkor pedig?
Tudom, egy igaz jó demokrata MINDIG érintett abban amiben a kormány egy statisztikai hibahatár alatti kisebbségnek negativ változást okoz.
Beszáll a 8személyes személyautóba elvinni 9 megyén keresztül a jólelkü cigány nőgyógyász főorvoshoz az asszonyverő alkoholista szöke munkanélküli szomszéd 12évesen szülésre váro lányát majd megvédi a főorvost a pincérruhás csőcselék "dögöjjémegcigányorvoshogyrákegyekiabeled" örjöngésétől.
Oáááááááá, oááááááá, báncsák szeretett Miniszterelnökünket Dr. Orbán Viktort, oáááááá, oááááá!
1. De ha nem egy szerelmes ember szemével nézed, akkor kiderül, hogy nem is akkora szemétség. Csak rámutatnak a kormányzati sikerpropaganda és a valóság közötti diszkrepanciára.
2. Aki eddig legalább egy forintot kiadott egy MaNem-re vagy Hírlapra, az meg szépen csendben kussoljon.
"Ha valaki eddig éves országos matricát vett csupán ezért az útért"
Az menthetetlenül hülye, mert megússzhatta volna 3e forintból.
Én nem keverek semmit. Sokkal inkább te beszél butaságokat mondjuk az építőipari normák és a jövedelmek összefüggéséről. Küzdj, mint malac a jégen! Jobb, mintha behúzod füled-farkad és kussolsz egy darabig. A te IQ-dal ezt nem is várja senki. Ahhoz legalább 90-es kéne.
és az első sorban meg is magyarázza, hogy miért ez a cím:
A januártól bevezetett új útdíjrendszer egyik legtöbbeket foglalkoztató kérdése lett, hogy az M7-esen a Balatonhoz hány megyei matricával lehet eljutni.
összességében csökkenni fognak. 1 úton azt a 3ezret nem hozza be az autópálya kényelme emiatt elkerültem. azt a 200ft-ot viszont behozza amibe így kerülni fog alkalmanként
A mienk is ilyen volt ... egyszerűen azért, mert a 3 gyerekülés+ 1 segítő +a csomagok esetleg, ha mentünk le a bBalcsira akár, már nem fért el máshogy. Teljesen személyautó volt ... sokkal inkább, mint egy benga nagy terepjáró