A VW konszern gyári navigációival, térkép szoftvereivel kapcsolatos kérdések és válaszok topicja.
Jöhet bármilyen téma, ami a címben szereplő készülékekkel kapcsolatos!
SZerinted ilyen, vagy neked is ilyen (mármint, hogy neked is ilyen navid van)? Elég gáz lenne, így ugyanis nem lehet navigálni: rosszúl mutatja a helyzetét a kocsinak (a hangutasítás valóban időben szól, na de mégis...), ha van egy párhuzamos út, akkor simán a mellettem lévő útra navigál, stb.
Utólag szerelték be a szervízben. Nem a műholdak láthatósága a baj (én is erre szavaztam és az elején és az antennát pontosan az általad módon krakták, de nem ez a baj... Tudja valaki, hogy a csere sarab kérésén kívül lehet-e valami más megoldás??? Nem szeretném ha megint szétb@sznák a műszerfalat! Esetleg lehet valahogy kalibrálni GPS chippet a fejegységben?
Nagy segítségre lenne szükségem: Új Beetle-vel érkezett az RNS 510-es navi, ami szőrnyűen késik a valós helyzethez képest... Magyarúl ha egy kereszteződéshez érkezek, akkor a kocsi már a kereszteződésben van, amikor is a térképen azt mutatja, hogy egy jó 10-50-re vagyok csak a kereszteződéstől... Ami ennél is rosszabb, hogy sokszor 100 métert is késik! Így lehetettlen navigáni!
Amit eddig megtettem:
- szoft reset
- A menüben a System és a Navigációt visszaállítottam a gyári állapotba, de sajnos semmi jobbulást nem tapasztaltam....
A Columbus beszerelése értelemszerűen ugyanez visszafelé kiegészítve azzal, hogy egy GPS vevőt (Fakra csatlakozóval) is be kell szerezni és beépíteni (kiváló helye van a rádió fölött, a műszerfalon belül(!), a műszerfal merevítőjéhez ragasztva) valamint a Columbus dupla tunerjéhez érdemes egy második FM (rádió) antennát is beépíteni, vagy egy megfelelő Fakra átalakítót beszerezni, ami a szimpla antenna csatlakozó és a Columbus dupla aljzata között helyezkedik el.
Ez nem létfontosságú, de a jobb rádióvételhez ill. a TMC infókhoz kell.
Ha megvan a beépítés, akkor működni fog a navi, de érdemes az autónak "megmondani", hogy már navigációs fejegység van benne, hogy mostantól a Can-Bus-on keresztül sebességjellel is lássa el azt.
Ez a pontos navigáláshoz (alagútban is, ahol nem látja a műholdat) kell és egy megfelelő laptoppal, kábellel otthon, de márkaszervizben VCDS vagy Vag-COM készülékkel történhet.
Szervizben is max. egy óra munkadíjat számláznak egy ilyen beállításért.
Van egy RNS-E típusú fejegységem az autóba valamint egy Kufatec RCA kábelem melyhez eddig csak tolatókamerát kapcsoltam, eddig szép és jó, de szeretném Iphone 4-et is összekapcsolni valahogy a fejegységgel, hogy videót, filmet és zenét is lejátszon. Problémám az hogy vettem egy RCA Iphone kábelt, de a kép fut sajnos a kijelzőn és fekete fehér. Mivel lehetne megoldani, hogyan tudnám fejleszteni a fejegységemet? Létezik valami frissítés hozzá? Esetleg valaki már csinált ilyet?
Nincs veletlenul valakinek magyar hasznalati utasitas a kocsihoz? 2007 Passat?
Feltettem azt, ami nekem van ide: http://www.filedropper.com/passatb6kezelesikezikonyv. Ez csak egy része a teljes dokunak, más sajnos nekem sincsen magyarul. Viszont az ebay-en olcsón vettem teljes angol sorozatot (szervízkönyvvel).
Amugy ez a lampa bekapcsolas hogyan mukodik?
Nekem pontosan úgy működik, mint ahogy az a fenti doku 63. oldalán az ALS címszó alatt leírásra került. Egész jó, szoktam használni.
Megálltam az autóval a parkolóban egy SMS-t megírni és vártam, hogy az Auto Start/Stop mindjárt leállítja a motort. Már kész lett az üzenet és a motor még mindig nem állt le. Furdalt a kíváncsiság, hogy mi oka van erre, mert nem hideg a motor, nem meleg a turbo, nem kell a klímának mennie, ugyan mi az oka, amiért így gondolta ? Lekértem a Car menüből az okot, na erre nem gondoltam volna (mint Moldova):
Az egyik a sötétedésérzékelő, azt bizony bele kell rendelni az autóba.
A "mindig ég a lámpa" meg szoftverből kapcsolható funkció, nagyjából 1000 Ft-ért bárki bekapcsolja neked VAG-COM-mal, de szeritnem márkaszerviz se több mint 5-ért...
Az index-rajta-maradt miatt meg bimbammol kiszálláskor, mint a bekapcsolva hagyott helyzetjelzőért, nem? Mivel az egy (oldal)szelektív helyzetjelző akkor.