Én is voltam Csibuval azon a talin. Naon fasza volt. Főleg a táj. Rengeteg fotóm van főleg a motorokról. HA rédekel valakit valamikor előkotrom és megosztom veletek. Egyébként én is elmennék jövőre egy kis túrára ismét arrafelé. Ja és tényleg jó utak vannak Starján felé. :))) Tapasztaltam :) Főleg jó kis hegyes szerpentines kanyargos utak.
Olajhőmérő? Hát szerintem felesleges:) A motorblokkok úgy vannak tervezve hogy extrém körülményeket is elviseljenek. Láttam videót amin Mauritániában mennek vele. Hiába léghűtés bírja, főleg hogy olajhűtő is van rajt. Szerintem nem kell félned hogy besül vagy ilyesmi. Bár nemtom hogy közlekedsz:D
nagyon szépen köszönöm, de Szentendrén leszek...buli...
(azért a másik hsz-hez csak annyit, hogy: ha még nem is voltam Nálatok, amit sajnálok, azért én rendesen gurulok mindig, amikor lehetőség és idő van :-))) ... ötezer-párszáznál járok tavasz óta...)
Az előző újként vett motoromat majdnem három évesen 4500 kilóméterrel adtam el, mert ennyi időm volt motorozni. ezért nem is merült fel bennem, hogy másnak több is lehet. A motor első tulajdonosa egy 60+-os német fószer volt akinél sokat állt a garázsban a moci és a második tulaj srác aki árulta is elég hitelesnek tűnt.
Mindenképpen elviszem szervízbe és ha minden okés lesz rajta akkor összehozzuk a találkozót.
Ma voltam a Bázis Motorban és rendeltem hozzá egy olajhőmérőt is mert az Enfieldhez képest a Triumph blokkja egy félórás motorozás után "sizzling hot".
Okos kis eszköz, mert még időben jelzi, hogy ha dugulás van az olajhűtőben vagy más vacakság van a blokkban ami jobban súrlódik a kelleténél.
most könnyen megígérem, bár szerintem tartani is fogom, addigra már egész tűrhetően összeszokunk a tigrissel, ha ennyit gyakorlunk...tehát, ha tudsz majd időpontot, szólj, légyszi...remélem addig még találkozunk...
Karbis. Asszem 2008-tól injektorosak. A 6-dikat nemtom elbírná e. Nekem így is jó mert 90-100-al megyek. Az 5 így is elég hosszú: 1,07 : 1 aránnyal. Mondjuk 120 felett már pörög de mondom nemtom elbírná e.
Naa király, akkor már tutira lesz jövő évi túra:D, onnan le az olasz tengerpart..úgyis több olaszal találkoztunk 2007-ben is:), báár volt egy srác belgiumból is:D
Ja és még valami péntek du elakadtam a szereléssel kicsit, de Karácsonyi Zsolt úgy segített nekem telefonon mintha már száz éve ismerne, pedig még nem is láttuk egymást.
Én még a motor átvétele előtt rendeltem egy haynes Service & manual könyvet és abból oldom meg a kisebb szereléseket pl: hátsó fékpofa csere Egyébként itthon a maroti-ba is meglehet vásárolni csak ajánlani tudom, hogy tisztába legyen vele mindenki mit mikor kell cserélni a gépen. Nem beszélve arról az esetről ha lerobbansz valahol jól jöhet ha konyítasz valamit a motorodhoz.
Bonne-sok: nem érzitek úgy néha, hogy jól jönne egy hatodik fokozat? A ti motorotok karburátoros?
Tervezte már valaki, hogy egyszer meglátogatja a TriDays-t?
Nem tom milyen óradíjai vannak. Velem az F-motorhoz képest :DDD selyemkesztyűs kézzel bánik :DDD Ha van vmi gond, hívd fel, sztem meg fogtok tudni egyezni. De a lényeg,h. ért hozzá...
Holnap jönnek az új képek az új verdáról itt: http://www.triumphadventure.com/ A szerelőt illetően, ha van kedved/kedvetek a www.triumphszerviz.hu -n dolgozik a Karácsonyi Zsolt, 8 évig volt főszerelő a Fronotsanal, én meg vagyok vele elégedve.
Helo! Hát én úgy éreztem hogy 60 nál max a 4-ik rakható de hangra még azt is csak "elviseli". A 4 és az 5 között nagy az átmenet ezért én úgy tapasztaltam hogy ha muszáj elviszi az 5-öt 60-70 nél is de nem nagyon teccik neki:) Olyan surrogós fütyülős hangja van akkor. Nálam 5 az min. 80 de inkább 90 nél jön. 10000Km? 9 évesen..hm. Nemtom. Enyémbe 53.000Km volt amikor vettem, szerintem az reális. De szelephézagállításnál a vezérműlánc félig volt úgyhogy kb ennyi lehet benne. Meg az előző tulajba is bízom. Amúgy semmi baja. Én fehérvárra hordom a Motorsprinthez. -szelephézag -karbi szinkron -fékbetét -gumi Mind ott volt és meg vagyok elégedve.
Nézesd át minél elöbb.
A hang meg eleinte nekem is furcsa volt de mivel a gyári kipu halk meg ugye léghűtés ezért elég nagy a mechanikai zörej hang. De ez természetes. Az is lehet hogy hamar rakod a 4iket és nem teccik neki:)
Én Pesthidegkúton lakom úgyhogy a zsámbéki medanszié lehet egy találkozó pont valamikor. Az a rész amúgy is olyan jó kis dimbes dombos döntögetős.
Ha jól láttam még az évjáratban is egyezünk :-)
Érdekes volt olvasni a korábbi bő lére eresztett hozzászólásodat a motorral kapcsolatos tapasztalatodról. Az Enfield után annyira más a Triumph hangja, hogy csak saccra tudtam belőni, hogy mikor is váltogassam a sebességeket. Én úgy éreztem, hogy 60-nál már kéri az 5-öst a masina, persze lehet hogy túl lájtos a hangtompítása a sisakomnak. Korábban láttam, hogy kérdeztél a szerelőkről. Kire esett végül a választás és milyen szájízzel jöttél el tőle? Azért is érdekelne, mert jó lenne tudni, hogy a 10000 km ami az órában van az nem e 110000 véletlenül :-) Kicsit furcsán karcos hangja van a kanyarokban és a 4-esben is érzek egy furcsa surrogás félét a blokkból. Az eladó ígérte, hogy odaadja a user manualt és az eredeti Triumph tükröket, de SMS-re nem válaszol és és a telefont sem nagyon veszi fel. Szóval egy pöttyet gyanús a dolog...
Én is nem rég vásároltam egy Triumph speedmastert, de eddig csak figyelgettem a forumot meg szoktam a gépet. Örömmel látom, hogy egyre többen vagyunk bár hiányolom a cruiser szekciót. Ha lesz valami összeröffenés szívesen megismernélek titeket és a vasakat.