2005 májusi VW Passat 2.0 PDTDI, svájci az aranyos, a részecskeszűrő regenerálásához külön speciális folyadék is kell, aminek a tartálya 4 literes és hátul van a csomagtartó alatt (literje min 15000 ft). Remélem, ennyiből beazonosítható az autó "alfaja". Ha nem, a forgalmiból adok még infót, ha kell.
1) Rendszeresen visszatérő probléma az Abgas Werstatt hibaüzenet, magától jön, magától el is múlik néhány nap után.
2) De rendszeresen elkezd villogni az izzítás visszajelzője is, ilyenkor elveszi az üzemanyagot, teljesítmény persze sehol. A következő indulásnál ez egy pár perc után megszűnik, néhány nap múlva kezdi elölről.
3) Néha Motorstörg Werkstatt üzenet is van.
4) Fél éve ki lett tisztítva a részecskeszűrője, mert hibaüzenetben kijött, ma újra megvan ez a hibaüzenet (jó hosszú üzenet, meg sem tudtam jegyezni, legközelebb lefényképezem).
5) EGR szelep az elmúlt évben kétszer is lett tisztítva, most nem tudom, hogyan áll, hétfőn ismét szervíz, meglátjuk.
Rendszeresen kap Protec Ultrát meg újabban van részecskeszűröhöz is tisztítófolyadék (most nem jut eszembe a neve). Agglomerációból járok be, tehát nem sokat állok lámpától lámpáig a dugókban sem (korábban ez persze probléma volt).
Ha valakinek vannak hasonló tapasztalatai, kérem, ossza meg velem, minden segítség jól jön.
Az elmult honapban csak napi 2 x 10 km-t mentem, meg egy hosszabb ut. Ülésfütés reggel este, szélvédöfütés, világitás ugyanigy meg a rádió stb. Szoval nem igazán maradt energia visszatáplálni az akkuba szerintem.
Tegnap este bikáztuk mert nem indult. Az akku jó.
Egy akku töltést javaslok mindenkinek ebben a nagy hidegben aki nem jár hosszú úton. Megoldja elöre a problémát. :D
alapjaraton mar 180-200e km kornyeken hallottam femes zorgo hangot szinte az osszes dsg 2.0cr-nel amit megneztem,,,amit megvettem,annak is hallom hidegen de nem mindig es csak nagyon halkan.
Sziasztok. Pár hete lett egy kis gond a 2006 os kombi Passatommal. Szépen húz semmi baja de néha mintha elszálna a meghajtás, mintha meghalna a gázpedál. Változó fordulaton és sebességen. Olyankor leveszem a gázrol a lábam kuplung s utána gáz és megint minden megy tovább mint azelött. Kicseréltük a gázpedált mert azthittük azzal van a baj. Sajnos nem segített , valakinek valami tapasztalata, ötlete ? Semmi hibakód sincs
Köszönöm a tippet! Előtte nap mínusz 1 fokban lemostam a kocsit nem túl okos módon, gondoltam h nem kellett volna, lehet az tett be neki akkor, de most működik rendesen, nem jelez feleslegesen egyik sem...
Én már irtam neked, hogy ha a motorok műkodnek, diag nem talál semmit, rendben, akkor a radiátor van eltömődve.(mint nálam). A végébe beleül a cucc, ami az anyósülés felöli, és akkor ott azért nem jön meleg.
Folyamatosan remegett az autó tőle. Hogy jól leírjam, ha felnyitottad a motorháztetőt, akkor az egész tető remegett össze vissza. Érezhető volt az autóban ülve,hogy rángat. Illetve ami még nagyon zavaró volt,hogy eleinte csak hidegen adott fémes kattogó hangot, majd már folyamatosan. Előszőr azt hittük,hogy valahol valami csavar kilazult és egy lemez, vagy maga a csavar zörög így, de mint kiderült ez is a kettőstömegű volt, mivel alapjáraton kattogott, de ha gázt adtál neki akkor abbahagyta, majd mikor visszaállt alapjáratra újra fémesen kattogott. Nehéz leírni. Természetesen szerelő véleménye is ki lett kérve, így ő is rábólintott a cserére. Másrészt már 250 ezer+ km volt benne,úgyhogy relatív az idejét is leszolgálta, mivel 10 éves az autó. Körülbelül ezeket produkálta.
Csere után ezek mind megszűntek, tökéletes volt minden, egészen ezelőtt pár hétig. Valahol olyasmit olvastam,hogy lehet maga a váltószerkezet hibája, illetve a váltó elektronikájának a hibája is.
Nekem jobb oldalon hideget bal oldalon meleget fúj.Megnézték azt mondták állítómotor lapátokkal jó.Fűtőradiátort mondtak.Most meg egy másik szerelő azt mondta nincs hozzá semmi köze nem az a baj.Na most Kinek van igaza?
Üdv.Megkérdezhetem miért kell cserélned? Jelenleg én is fütés gondal küzdök. Nagyon gyenge és az is csak fordulaton van alapjáraton hideget fúj, víz 90 fokos!
Már pár éve a tulajdonomban van egy 2007-es kombi B6-os Passat, automata DSG váltóval. A régebbi PD-TDI motorral szerelve. A probléma az alábbi lenne: ezelőtt 1-1,5 ezer km-rel ki lett cserélve benne a kettőtömegű lendkerék, mivel már nagyon odavolt, illetve még pár kisebb alkatrész (önindító szabadonfutó, olajszivattyú hatlapú tengelye). Két hete kezdte el azt csinálni az autó, hogy mikor aznap előszőr indítod az autót, akkor szó szerint egy pillanatra belerúg a váltó, és lök egyet az autón, illetve a motoron is akkorát rúg mint a fene. Hozzáteszem, ezt mindig csak az aznapi legelső induláskor csinálja, utána patika módon indítja a nap hátralevő részében. Próbáltuk úgy is, hogy P-ben (parkoló), illetve N-ben(üres) indítani, de mindenhogy fennáll a hiba. Miután állt egy éjszakát, ugyan ezt produkálja az autó. Egyébként semmilyen hibakódot nem ír, menetközben, álló helyzetben sem tapasztalható semmilyen oda nem illő zaj, csörgés, zörgés. Természetesen az első indítás után mikor belerúg, akkor egy 5-6 másodpercre meging az alapjárat, de utána semmi probléma.
Tudom, hogy ezt nagyon sok minden okozhatja, de addíg amíg a szerelőhöz nem kerül, addig véleményetek szerint lehet használni az autót? Illetve mi okozhatja ezt? Valamit gányul raktak volna össze a váltónál, mikor cserélték a kettős tömegüt?
Sziasztok! 3c passat fűtőradiátor cseréről nem találtam videót,csak olyat ahol mutatja a fűtőradiátort.Esetleg valaki tudja hogy jön ki mert sehogy nem lehet a bilincsnél széthúzni.Esetleg valakinek van valami ötlete?
Nekem B6 van de szerintem ugyanaz a radar van benne. Hasonló probléma volt folyamatosan sípolt. Mondjuk nekem csak 1 darab volt rossz hátul azt kicseréltem, és azóta jó. Esetleg alánézhetsz mert a sárvédő alatt feltud menni oda a víz lehet hogy kontaktos, és ha megtisztítod jó lesz.
Passat B7 2011/5, szarakodik a tolatóradar, de csak hátul, az elsők nem. Betett neki a hideg? Hibajalenség hogy nincs mögötte semmi, és teljesen úgy jelez mintha 30cm-nél közelebb lenne valami, folyamatosan sípol.
A 4 hátsó szenzorból 3 eddig, rapszódikusan,de csak egyesével.
Nyomogatás törölgetés után jó lesz.
Valakinek hasonló gondja akadt már?
Nem tudok visszaolvasni ha már volt téma,dolgozom...Előre is kösz.
Ablakmosó motor nem megy, fagyálló van benn, fényszórómosó működik, és a jelenség még plusz, hogy menet közben a mosáskor a hátsó ablaktörlő is töröl egyet. (előremenet). Kivéve direktbe kötve jó, fesz van benne. Hibatár a mosómotor szakadt, zárlat. Törlés után marad. 2 óra buzerálás után>
A megoldás: szervizinfó. Akksisaru le-fel, s megjavul. Hogy a KQ...nnyát! Tipushiba.-)
Egyszer a felesegem alatt allt meg telen, nagyobb hidegben egy dizel Nissan Primera, aminek semmi mas baja nem volt, csak bederesedett a tank szuszogoja nem kaptt levegot az elhasznalt gazolaj helyere.
Ok! Feltétlenül megírom, de szerintem csak befújják majd valamivel és jövő télig megint nem lesz olyan hideg, hogy produkálja. Mindenesetre most csináltam egy videót a hibáról, hátha nem lesz nekik világos valami. Sajnos nagyon rossz tapasztalatom van a garanciális ügyintézésekről, pláne ilyen ritkán jelentkező hibáknál. Nekem az lenne a legtermészetesebb, hogy minimum teljes feltárás és nyomokat keresnék rajta, de szinte biztos vagyok hogy nem fogják kiszerelni a zárat...
Nekem sem volt benne. Két fajta létezik hozzá, egy drágább displayes és egy olcsóbb kijelző nélküli.
Három telefonnal próbáltam. Volt egy Samsung amit folyamatosan ledobott a bluetooth, LG ami többnyire jól működött, de néha elkezdett torzulni a hang, és megszakadt a vonal. A Nokiával nem volt gond.