Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.29 0 0 10467

nyugi nem kell az ördögöt a falra festeni....

Előzmény: variazoli (10466)
variazoli Creative Commons License 2016.06.29 0 0 10466

ja-ja gondolom, hogy nem a világ ez a cső, csak szintre az első úton nem jó kezdés... és még ki tudja milyen meglepetés vár, na majd pénteken!

Előzmény: captainb (10465)
captainb Creative Commons License 2016.06.29 0 0 10465

Ez benne van a pakliban. :( Azok a műanyag termosztátok is picit gyenge láncszemek. Szerintem nem lesz baj.

 

Nem úgy anyuék Aveójával, ott tényleg fehér füst jön a kipuffogóból. 

Előzmény: variazoli (10463)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.29 0 0 10464

Nyugi.... Egy hűtőviz cső ha elpukkant, akkor az nem a világvége; igaz látványos bajt tud okozni. Ilyenkor érdemes a többi csövet is átnézetni

Előzmény: variazoli (10463)
variazoli Creative Commons License 2016.06.28 0 0 10463

Tisztelt Fórum!

 

Elmesélem hogy jártam: vettem most egy hete egy 2005-ös, 1,6-os benzines Lacettit, átírás, parkoló kártya intézés stb, szóval végre nekiállok használni, szabin vagyok megyek/mennék ide-oda beletettem 80 egész kilométert. és a Szerémi út közepén egyszer csak füst, büdös, pánik, fék, víz ömlik, tanácstalanság, végül tréler hívás...

Péntek reggelre kaptam amúgy is időpontot az itt a listán ajánlott szerelőhöz (Csarankó Róbert), átnézés, olajcsere, meg ha kell miegymás (amit köszönettel az ajánlónak még1x), szóval az autómentőst megkértem, hogy oda a szerviz elé tegye le a kocsit és majd így megyek oda pénteken... 

Úgy néztem a hűtővíz cső ment szét a termosztátnál azt ki is vettem nehogy elhagyjam, remélem nem lett más baja, de hogy ez mi... félek mit fog még látni a mester és mennyire fog fájni, szóval jól indul a közös életem az új barátommal...

 

sebike05 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 10462

hát az nem volt egy jó döntés

Facetből max féklámpakapcsolót gyújtásból érzékelőből semmit

Előzmény: baxy1984 (10461)
baxy1984 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 10461

A szondát tavaly ősszel cseréltem ki, mert ugrásszerűen megnőtt a fogyasztás. Gépre is rakattam, ott kidobta a lambda-szonda hibáját, de persze hibakód akkor sem volt a műszerfalon. Facet került bele Bárdiéktól (FT10.7198)

Előzmény: captainb (10456)
istvansebok1975 Creative Commons License 2016.06.26 0 0 10460

Vezérlő kábelek és a relék ki- és, berakása után a sas elindult.

Minden megy, hibakód nincs :(

 

Előzmény: istvansebok1975 (10459)
istvansebok1975 Creative Commons License 2016.06.26 0 0 10459

Sziasztok!

 

A tegnap délután egyszer csak a Lachetti 1,6l autóm nem indult el.

Indítózás van a szivattyú zúg, de nem indul.

Tudom, hogy ebből szerelő lesz, tudtok Nyíregyházán aki tudna segíteni, vagy csak a Csősz Kft-hez tudom elvinni.

A Deawoo Lanos-omnak is volt ilyen hibálya és hiába vittem el kicsi szervízekbe ők nem tudtak segíteni, csak a márkaszervíz.

Kiderült a computer csatlakozóját kell megmozgatni és indul a jármű.

Nem akarnék próbálkozásokra pénzt kidobni.

sebike05 Creative Commons License 2016.06.25 0 0 10458

vigyétek el szerelőhöz,mivel a hangleírásod semmit sem ér ez alapján nem lehet mit mondani

atf dexIII ami mehet bele 

Előzmény: Chunkh Asarurrasagh (10457)
Chunkh Asarurrasagh Creative Commons License 2016.06.25 0 0 10457

Sziasztok!

 

Olyan probléma lépett fel Édesapám Lacetti-ján, hogy kormánytekerésnél iszonyat erős morgó/súrlódó hangot ad. A szervóolaj szint picivel minimum alatt, de sehol nem látunk folyást, csöpögést.

 

Mi lehet a hiba? Hol folyhat el az olaj? Milyen olaj kellene bele? DOT4 fékolaj vagy speciális hidraulika olaj?

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

- Lacetti, 1.6 (benzin), 2006. -

captainb Creative Commons License 2016.06.25 0 0 10456

Hát ez az, hogy nincs semmi hibakód. Az innentől bármi és akármi lehet.

 

Miért cseréltél szondát és milyen került bele? 

Előzmény: baxy1984 (10455)
baxy1984 Creative Commons License 2016.06.24 0 0 10455

jah, ezt elfelejtettem: gyújtókábeleket cseréltem, és nincs hibakód, semmi visszajelzés.

baxy1984 Creative Commons License 2016.06.24 0 0 10454

Nagyon hálás vagyok Nektek, hogy foglalkoztok a problémával, problémámmal. Lambda szonda kb. 5000 km-rel ezelőtt volt cserélve. Tudom, persze, hogy szerelőhöz kell vinnem, csak az a baj, hogy korán megyek, későn érek, autóval járok dolgozni, nélküle meg problémás. Persze meg kell oldanom, ez tiszta sor, csak "bíztam" valami hibában, hátha célirányosan tudom szerelőhöz vinni, aztán záros határidőn belül el is hozhatom. Elvileg egyébként sok lehetőség van. Lehet lambda szonda, pillangó szelep, egr szelep.... Mind1, mindenesetre mindenkinek köszönöm a hozzászólást. Ha megtudom a valódi okot itt közlöm ígérem! 

 

Üdv

sebike05 Creative Commons License 2016.06.24 0 1 10453

Ez nagyon nagy tévedés!

Ha széthúzod valamelyik jeladó csatlakozóját ami a motor rendeltetés szerű működéséhez kell(pl lambdaszonda Map) akkor átáll egy vészüzemre és nem figyel semmit középértéken megy,most van nálam egy Lacetti aminél ezen már túlvannak új szonda és az autónak ugyanaz a baja mint eddig nem megy csak 4000 felett!

Ilyen jó tanács miatt dobtak ki az ablakon 40.000ft ot!

Igen és hibakód nincs!

Előzmény: fReak_Robi (10451)
captainb Creative Commons License 2016.06.24 0 0 10452

De a Lacettiben a lambda szonda hibájára azonnal dobja hibakódot. Saját tapasztalat. 

Előzmény: fReak_Robi (10451)
fReak_Robi Creative Commons License 2016.06.24 0 0 10451

Mielőtt bármit cserélsz, sztem húzd szét a lambda szonda csatlakozóját a motortérben és menj vele egy kicsit. Ha ezek után megszűnik a hiba, akkor szonda csere. Ugyanez a hibajelenség volt az egyik Opel Astrámnál, egyre sűrűbben, a végén 5 percenként gondolt egyet és elkezdett ugrálni a fsz. 500-1500 között, gázadásra csak tortyogott. Újraindítás után megint volt 5 percem... Miután próbaként lehúztuk a lambda szondát megszűnt a hiba, így a csere megoldotta a problémát. Egy próbát megér, hátha. :)

Előzmény: baxy1984 (10448)
sebike05 Creative Commons License 2016.06.24 0 0 10450

El kell vinni szerelőhöz mert nagyon sok minden lehet és a találgatás az ami nagyon sokba tud kerülni és a legritkább esetben vezet eredményre

Előzmény: baxy1984 (10448)
captainb Creative Commons License 2016.06.23 0 0 10449

Hát így látatlanba azt mondanám, hogy nézd meg a MAP szenzor vákuumcsöveit. Ilyen jelenséget nekem egy kirepedt cső 0rodukált, de ott is volt hobakód később. 

 

Gyertyakábel volt már cserélve? 

Előzmény: baxy1984 (10448)
baxy1984 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 10448

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. 1.6-os, 80 kw-os, 2007-es, kombi. Egyik pillanatról a másikra elkezdett ledadogni az autó, fordulat kb 500-asra esik vissza, és semmi kraft nincs benne ilyenkor. Hiába nyomom a gázt, csak rosszabb lesz a helyzet. Ez indítás után következik be, majd újraindítom, és akkor működik a motor, de nem 100%-os, erőt veszít a motor, hiába jár alapjárat ingadozás nélkül. Újraindítás után megyek vele hiba nélkül (mármint akkor már nem fulladozik). Műszerfal nem jelez ki semmit. Valakinek volt már ilyen? Esetleg tudja valaki mi lehet ez?

 

Válaszokat előre is köszönöm!

mate535 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 10447

Az enyémen is cserések lesznek a küszöbök. 11,5 éves kombi.

Előzmény: Törölt nick (10445)
captainb Creative Commons License 2016.06.22 0 0 10446

Azt mondják, a belső fele kezd el rohadni. A gyári arany árban van. De van amúgy rá megoldás. 

Előzmény: Törölt nick (10445)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.22 0 0 10445

Sajnos az enyémen is kezdi a küszöb...

Előzmény: captainb (10444)
captainb Creative Commons License 2016.06.22 0 0 10444

Nem. Ez Daewoo fejlesztés. Szerintem jó motor. A perifériáknál vannak csuklások. Vákuumcsövek, nyöszögő kormány, EGR szelep (de ez minden tipusanál, nekem meg soha nem volt gondom). 

 

Legújabb a küszöbök, 11-12 éves kombik és szedánok tulaja panaszkodik, hogy küszöbcsere. 

Előzmény: borsalino (10440)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.22 0 0 10443

Csak az 1.8-as motor mutat bizonyos opel rokonságot, a többi nem

Előzmény: borsalino (10440)
sebike05 Creative Commons License 2016.06.22 0 0 10442

Aki azt állítja ,hogy Opel motor az vagy Opelt vagy Lacettit nem látott még SOHA!

Előzmény: borsalino (10440)
fReak_Robi Creative Commons License 2016.06.22 0 0 10441

Jogos... ebben is 116ezernél már tuti megvolt a kezdeti repedés, 137ezer-nél már zavaró volt és hosszú úton enyhe füstszag is érezhető volt az utastérben. Kb úgy nézett ki a végén, mint a képeden.

Előzmény: sebike05 (10439)
borsalino Creative Commons License 2016.06.21 0 0 10440

"Jó esélyed van rá, hogy mindent meg is fog tenni annak érdekében, hogy tényleg megbánd a vételt."  Nem,mert ettöl függetlenül jó srác. A  régi skoda fábiámat is ő szerelte. Nem taxi volt hanem egy alapitvány használta. Igaz,hogy Opel motor van benne? Ha igen akkor juhéééé:):)

Előzmény: captainb (10429)
sebike05 Creative Commons License 2016.06.21 0 0 10439

Inkább kevesebb esélyt adok az újabb tönkremenetelre,sose lehet tudni mennyit bír találkoztam már 70000 nél is repedttel és 260000nál is éppel...

Előzmény: fReak_Robi (10435)
sebike05 Creative Commons License 2016.06.21 0 0 10438

Más beszállítótól van más piacra készül,ugyanazon cikkszám alatt találkoztam sima és Black szériás tárcsával az anyaga megmunkálása is más volt én csak a BLACK SERIESt tartom 9800ft/db áron

Amúgy a Textar a TRW hez képest egy kacat!

Előzmény: somi1955 (10436)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!