Színterezett lakkozás van a díszléceken, azt lecsiszoltam vízpapírral, előbb 240-el, aztán 500-al, azután polírozás, géppel. Gyönyörű lett, mintha új lenne, minden hibát eltüntetett. Hétfőn megy a színterezőbe és kész. Külön lehet venni polír pasztát ami olyan mint a szappan, nekem Veresegyházról hozták a Kucsa-ker.-től.
Teljes fényében csillog minden elem, egy egész nap rá ment de megérte.
Az odáig o.k., hogy polírozni tecccik, de ezek az elemek szerintem eloxálva vannak, úgyhogy jobb, ha felveszed a kapcsolatot egy olyan céggel amelyik ezzel foglalatoskodik.
Hozzá lehet férni, kipróbáltam, az a bajom csak hogy min teli van elég mély karcolásokkal. Tehát mindet kellene cserélni, de holnap megpróbálok valami köztes megoldást keresni és csak annyira polírozom hogy kisebbek legyenek a karcok. Nekem is gyanús volt mert elég nehezen jött le. Ez van 35 év az 35 év:) de csak ennyi lenne a baj az jó lenne!
Nem hiszem, hogy lakk lenne inkább valamilyen fémréteg, ami nem oxidálódik úgy mint az alumínium.
Én nem szedném le az tuti, inkább a hibás darabokat cserélném, nem is tudom elképzelni, hogy lehet szépen megcsinálni pl: az oldalablak díszléceit a hajlatokban.
Hát nem tudom, de van egy kis darab az első szélvédőnél és azon próbáltam. Ahogy le jött ez a lakknak tűnő valami és előjött az alumínium , hát az nagyon szép lett. De elég sok munka az tuti. Ja és polír koronggal csinálom ami egy nagy köszörűre van rá szerelve. Vettem hozzá pasztát ami nagyoláshoz és utána a fényesítéshez van.
A benzinesek általában jóval kevesebbet futottak, mint a dieselek. Erről a két képről elfogadhatónak látszik, de élőben majd kiderül. A hátsó lámpák a 73 utániak, az ajtók rávalónak tűnnek.