Keresés

Részletes keresés

V46 021 Creative Commons License 2002.09.16 0 0 551
Mivel a regisztereken belül a biteket nem lehet külö külön megcímezni, ezért sajna az egérrel csak 99 lehet alegnagyobb érték minden prog módban.
Előzmény: crash__override (549)
-CatKiller- Creative Commons License 2002.09.16 0 0 550
Köszönöm..., így érthetőbb, talán menni fog, de sajnos csak a hétvégén kerül rá sor :(
Előzmény: simico (546)
crash__override Creative Commons License 2002.09.16 0 0 549
Ooopsz, ha mar Lokmaus2....

Nekem Lenz dekodereim vannak, es tudnak olyan dolgot, hogy tompitott feny, effektek, miegymas. Namarmost az az adott CV xedik bitjenek beallitasaval programozhato. Kiszamolja az ember az erteket, es anyazik, hogy a lokmaus csak 99-ig kezeli a regiszter ertekeket. Ezek szerint, a ket legmagasabb bit programozasat el is lehet felejteni...

Probalkozott mar valaki direct CV modban programozni?

Crash_

Előzmény: simico (546)
007Gergő Creative Commons License 2002.09.16 0 0 548
Nekem van egy ilyen darum egy müködö markolókanállal ellátva. Lockmausal még nem próbáltam, mert szerintem azzal túl körülményes lenne kezelni . viszont van hozzá egy Joystick azzal nagyon klasszul lehet irányítani.
Egy egyszerű kocsit kővel megrakni legalább egy fél óráig tart vele, úgyhogy sok türelem kell hozzá.
Előzmény: simico (537)
Uplink Creative Commons License 2002.09.16 0 0 547
Az eskuvo a sajatod volt ???? :)
Előzmény: simico (546)
simico Creative Commons License 2002.09.16 0 0 546
Nna, eskuvo utan ujra itt.. :)

Catkiller: az alap programozas nagyon egyszeru. Berakod a dekodert a Szilibe (kicsit vigyazni kell, mert a Fuggerth-Sziliben szerintem eleg hulye helyen van a dekodernek hely kihagyva, es egy piciket mintha kicsi is lenne), mozdonyt fel a palyara (mas mozdony ne legyen rajta!), aztan csak a P+X gombokkal kell par dolgot beallitani.

P+* : a mozdony (dekoder) cime, ezen a szamon fogod elerni (ezt kell kivalasztani a nyilakkal az egeren)

P+F1: inditasi sebesseg/feszultseg (en ezt beken hagytam a Szilinel)

P+F2: mennyivel legyen a gyorsulas kesleltetve (minel nagyobb a szam, annal hosszabb ideig fog fokozatosan felgyorsulni a mozdony - Szilinel szinten beken hagytam)

P+F3: mint az elozo, csak a lassulast allitod be (Szinten beken hagytam)

(teljesen privat velemenyem szerint otthoni kis terepasztalnal nem erdemes a kesleltetest nagyon allitgatni, mert nagyobb ertekeknel mire felgyorsul/lelassul a mozdony, mar korbe is ert az asztalon)

P+F4: mozdony max sebessege. Ezzel azt szabalyozhatod, hogy az egeren a szabalyzo maximalis allasanal milyen gyorsan menjen a mozdony. Ezt erdemes minden mozdonynal kikiserletezni, mert igy mindegyik csak a sajat max sebessegevel fog menni (pl nyilvan a Taurusnal nagyobb erteket kell beallitani, mint a Szilinel).

P+STOP: nem erdemes piszkalni. Ha forditott iranyba megy a mozdony, mint amerre szeretned es nem akarod forditva felrakni a palyara (en pl a Taurusom egyik oldalat /ahol a szerviznaplo is van/ akarom magam fele latni, igy viszont forditva mozogna gyari beallitassal), akkor 6-rol allitsd at 7-re.

A menetfokozatot 10745-os dekodernel erdemes 128-ra allitani (P + valamelyik nyil, majd a felfele nyillal lepteni, hogy harom palcika legyen a kijelzon), majd par kort tenni a mozdonnyal mindenfele sebesseggel.

A "kezdo boldogsaghoz" szerintem eleg a cimet (ezt mondjuk muszaly is :) es a max sebesseget, illetve szukseg eseten a haladasi iranyt beallitani. A tobbit raer kesobb is buzeralni az ember.

Az meg elofordulhat, hogy ahol analog uzemben tokeletesen ment a Szili, ott most akadozhat (egy pillanatra kihagy a vilagitas vagy lassu menetnel meg is all a mozdony). Ekkor erdemes atnezni alaposan a mozdonyt (kerekpucolas, aramszedo lemezkek pucolasa/igazitasa, stb), mert nalam csak ekkor derult ki, hogy az egyik forgovaznal valahogy elengedte a forrasztas a vezetekeket es gyakorlatilag csak az egyik forgovaznal (raadasul a koszolodas miatt ott is csak egyetlen kerekparon) vett fel aramot. Es erdemes a valtokat mind polarizalni, mert tenyleg nagyon elvezetes egeszen lassu tempoban tolatgatni, haladni - de az akadozas, megtorpanas mar nem annyira az.

Ja, es a 10745-os dekodernek van meg 2 szerintem nagyon jo funkcioja: normal uzemben az F3 gomb a "tolatasi modot" kapcsolja be/ki (ekkor fele sebesseggel halad a mozdony, tehat meg lassab, meg finomabban szabalyozhato mozgasokat lehet vele vegezni - pl teljesen valosaghuen ra lehet tolatni egy szerelvenyre); az F4 pedig a gyorsitasi/lassitasi kesleltetest kapcsolja ki/be (ez a tolatasi modnal szerintem nagyon hasznos, mert szep lassan ratolathatsz az allo szerelvenyre es az osszekapcsolodas pillanataban egybol meg tudod allitani a mozdonyt, nem fogja a kesleltetes miatt hatrebb tolni a szerelvenyt).

Előzmény: -CatKiller- (542)
Törölt nick Creative Commons License 2002.09.15 0 0 545
Talán Facsiga oldalán, esetleg V46 kolléga oldalán olvasható. Linket a korábbi hozzászólásaikban kell keresni.
Előzmény: 101 (544)
101 Creative Commons License 2002.09.15 0 0 544
CatKiller!

Elárulhatnád nekem is honnan töltötted le a magyar leírást.
Üdv: 101

Előzmény: -CatKiller- (542)
Törölt nick Creative Commons License 2002.09.15 0 0 543
Mindjárt megy a válasz a levélre, vagy a cseten is megdumálhatjuk!
Előzmény: -CatKiller- (540)
-CatKiller- Creative Commons License 2002.09.15 0 0 542
Sikerült letöltenem magyar kézikönyvet a lockmaushoz, de nagyon nem értem a programozást... :(
Pedig meg kéne tanulnom, mert a hétvégén digitalizálnám a V43-asom :)
101 Creative Commons License 2002.09.15 0 0 541
Kezdetnek ennyi elég is egy digi készlet teszteléséhez. Mindenképpen ajánlok beszerezni egy magyar nyelvű programozói segédletet, mert nagyon el lehet programozni mindent.

Üdv: 101

-CatKiller- Creative Commons License 2002.09.14 0 0 540
Üdv mindenkinek!

SOS! valaki segítgsen. Most vettem egy digit. startszetet (ROCO ICE2), nem éppen hétköznapi módon, és nem volt hozzá leírás. Valaki tudna írni pár sort, hogy miket kellene rajta megnéznem, hogy megállíptsam jól működik-e...
Annyit sikerült eddig elérnem hogy az egéren eltekerem a gombot és elindul a vonat :)
* gomb megynomásával kapcsolom be a világítás, ami menetirány szerint változik piros/fehér.
F1 lenyomásával meg csipog ha áll a vonat, menet közben meg rendesen kürt hang van.
Ezek eddig normálisnak mondható tűnetek szerintem :)
Más egyebet kell még rajta vizsgálni?
A motornak induláskor kicsit furcsa hangja van, legalábbis nekem szokatlan....de megy rendesen, simán, nem akadozik még ha nagyon lassan járatom akkor se.
Előre is köszi.

Üdv.
CatKiller

martisz Creative Commons License 2002.09.13 0 0 539
Ez 100%-ban igaz. Valójában tényleg nem logikus a jobbra balra tekerés, mert inkább föl-le lenne az. Gyakorlatilag 90 fokot kellene a potmeteren fordítani. Majd talán a Lokmouse 3
Előzmény: Törölt nick (538)
Törölt nick Creative Commons License 2002.09.13 0 0 538
Tény és való, hogy a mozdony a maga nemében nézve előre megy mindíg, de LokMaussal nem lehet ezek szerint fordítós asztalon jókat jáccani..teszemazt, megforgatom a gépet és leállok egy tárolóvágányon vele, fél perc múlva elfelejtem, hogy fordítva áll, és ahelyett, hogy előre indulnák vele, nekidurrantom a baknak :) (Ezekben a mai gépekben elég nagy erő van, a régi PIKOkhoz viszonyítva :)) )

Talán a Märklin pult a jó, mert csak sebesség szabályozás van rajta. Ha a 0 állás alá tekered a gombot, akkor vált menetirányt (nagyon kényelmesen lehet vele vonatozgatni, a V200-assal eljáccadoztam annak idején...).

Előzmény: simico (537)
simico Creative Commons License 2002.09.13 0 0 537
Az előzőből kimaradt:
persze a kutya az olyan mozdonyoknál van elásva, ahol (szinte) semmi sem jelzi, hogy melyik vezetőállás melyik (ilyen pl nekem a Szili). Persze azért ha nagyon odafigyelek, akkor tudhatom, hogy melyik állás melyik, csak nincs kedvem mindig kigúvadt szemmel figyelni, hogy most a tetőantenna melyik végén is van :)
De még így is megtéveszt ez a bal/jobb tekergetés, mert reflexszerűen balra/jobbra irányokban gondolkodom előre/hátra helyett... Talán jobb lett volna a tekerőgomb helyett egy előre/hátra csúszka vagy gomb...

És hogy egy újabb kérdéssel is boldogítsam a nagyérdeműt: van valakinek tapasztalata a Roco digitális daruval (cikkszámát nem tudom, mert nem otthon vagyok, de ez nem a konténerdaru, se nem a daruskocsi, hanem a harmadik "mezei" daru /amit pl kikötőkben is lehet látni/)? Vagyok olyan elvetemült, hogy egy ilyenről álmodom a rakodóvágány mellé (milyen jó is lesz a rakományt pakolgatni a vasúti kocsikra/-ról :)

simico Creative Commons License 2002.09.13 0 0 536
Martisz: köszönöm a válaszod, most már világos minden.

Matiz: én most már Martisz válasza és egy részletesebb Roco leírás (illusztrációkkal) után értem, hogy hogyan is van ez. Elvileg ha helyesen raktad be a dekódert (Roco esetén a sárga/piros vezetéknek a foglalat * vagy + jelzésénél kell lennie), akkor a mozdony 1-es (vagy "A") vezetőállásának szemből nézve jobbra kell néznie. Ekkor ha jobbra tekered az egeret (ez az "előre" irány), akkor jobbra, azaz az 1-es álláshoz viszonyítva (és mindig ehhez kell viszonyítani) előre fog elindulni a mozdony, balra tekeréskor pedig balra, azaz hátra. Ha megfordítod a mozdonyt (tehát bal kéz felé esik az 1-es állás), akkor az egeret jobbra tekerve ugyanúgy az 1-es álláshoz képest előre fog elindulni a mozdony, csak ez a te nézőpontotból nézve balra való elindulást jelent. Tehát az egérnél a balra/jobbra tekergetés nem volt túl jó választás ilyen szempontból, mert megtévesztő - az ember nem előre/hátra irányokban fog gondolkozni, hanem tévesen balra/jobbra irányokban. Tehát a jobbra tekerés valójában nem azt jelenti, hogy a mozdonynak hozzád képest jobbra kell elindulnia, hanem azt, hogy az 1-es állást figyelembe véve előre. Remélem eme hosszadalmas fejtegetés után már neked is olyan világos, mint amilyen most már nekem is :)

Előzmény: Törölt nick (534)
Meia_Lua Creative Commons License 2002.09.13 0 0 535
Hola!

Simico:
A vezérlésnek ezt a gyengségét én is észrevettem. Azt am megoldást találtam ki rá, hogy nem rögtön a vezérelni kívánt mozdonyra váltok, hanem átváltok egy "üres számra" pl. 99 lokmaus 0 állásba és máris galádságok nélkül be lehet avatkozni a mozgó mozdony sebességébe.
Az alapkészlet dekóder képességeit és hangját talán ne firtassuk.. Az én (alapkészlet)215ösöm a 745ös dekóderrel már szépen és halkan fut, lehet hogy a te mozdonyod a hunyó?
Ja ha már az alapkészlet dekódernél tartunk, a Szergejjel sikerült megnyúvasztani :O))) Valahogy az egyik drót a fémkeret és a kaszni közé szorult és amikor feltettem a kasznit és meghúztam a csavart megsérült a vezeték. Feltettem a síre és meghallottam a gyanús visító hangot, abban a pillanatban rácsaptam a stop gombra, de az automata rövidzárvédelem megelőzött, így pont sikerült a védelmet feloldani és kapott még egy adagot a dekóder... Béke poraira...

Előzmény: simico (531)
Törölt nick Creative Commons License 2002.09.12 0 0 534
Ez a fordítósdi hogy működik??? Ha én a megszokotthoz képest fordítva rakom fel a mozdonyt, akkor az ellenkező irányba megy. A fordító "mit csinál vele", hogy ugyanabba az irányba megy, amerre megfordítás előtt?
Magyarázósan leírva a problémám: a lokmaus gombját balra fordítva a mozdony is arra indul el. Ha a mozdonyt megfordítom, a tekerőt balra elfordítva a mozdony az ellenkező irányba indul el. Tehát, nem forgathatom kedvemre a mozdonyokat, pedig elvileg úgy terveztem én is, hogy csak az egyik felükön lesz kupplung, a másik "rendesen" lesz megcsinálva.
Előzmény: martisz (532)
martisz Creative Commons License 2002.09.12 0 0 533
most már azon gondolkodom, hogy mi lett volna, ha nem tömören és röviden válaszolok :))))
Előzmény: martisz (532)
martisz Creative Commons License 2002.09.12 0 0 532
Simico:
Lehet, hogy kicsit tömör és rövid válaszok lesznek, de megpróbálom a lényeget kicsikarni:
1, A mozdony függetlenül attól, hogy hányszor forgattad meg a korongot, mindíg ugyanabba az irányba indul el. Tehát ha mondjuk balra tekered akkor a mozdony B vége felé, ha jobbra akkor az A vége felé. Nálam úgy van ez megoldva, hogy mindíg az a vég van 'vitrin-re' felöltöztetve, a B oldal a 'munkaoldal (kupplungos)', így (igaz nekem LENZ van) ha az LENZ LH 100 kijelzőjén felfele mutat a nyíl, akkor a nem kupplungos oldala felé indul, ha lefele, akkor a kupplungos fele.
2, Eddig egyetlen 10742 dekóderes mozdonyom volt, de azt éppen a hang miatt gyorsan likvidáltam belőle, a 10745-össel már 'néma' volt.Szerint 99%, hogy a dekóder miatt zajos a BR215. A maradék 1% viszont lehet a mozdony maga. Tudtommal a BR215-öt tömeggyártották, kispórolva és leegyszerűsítve benne mindent, amitől Roco a Roco. Úgy emlékszem pár hónapja 10000 Ft körül dömpingelték a mozdony darabját, gondolkoztam rajta , hogy veszek egyet, és azon gyakorlom a koszolás és rozsdásítás festőfortélyait...
3, Sajna a Lokmaus 2 buta ahhoz, hogy ezt tudja. A LENZ tudja. Tehát, ha dekódert váltok, akkor az utoljára beállított értéket adja és onnan kezdhetek el újra parancsolgatni...
Azt hiszem, ha nem ilyen tekerőgombos lenne a Lokmaus, akkor ott is meg lehetne oldani. Mert, ahhoz, hogy váltásnál visszatekeredjen a gomb bal 40-ből jobb 60-ba, úgy hogy a lelkes modellező kapaszkodik a gombba, egy 2,2 KW force-feedbackes gomb kellene, az meg lehet, hogy csuklótörést okozna. Az általad javasolt technikás megoldáshoz pedig szerintem legalább 2 akkora nyáklap tele ketyerékkel, hogy kapásból duplájába kerülne a kezdőkészlet.
4, Erre ötletem sincs. Talán a www.roco.co.at -n nézz körül, vagy dobd meg egy e-maillel a support-ot, szoktak válaszolni. (no nem mindíg, mert kértem tőlük gyári hangot már két hónapja az ICE TD-be, de eddig nem halmoztak el vele...)

Egyéb:

Nem tudom kinek milyen tapasztalata van, de a LENZ azzal, hogy az LB100-ból LB101-et csinált darabonként 3 méter kábelt és fél órát spórolt az életemből... csak így tovább, lesz ez még jobb is !

Előzmény: simico (531)
simico Creative Commons License 2002.09.12 0 0 531
Szervusztok!

Egy ajandek digitalis kezdokeszlet (es ket 10745 dekoder) jovoltabol atalltam en is digitalis uzemre. Vegigolvastam (par nap alatt) az egesz topic-ot, igy par kerdesre mar valaszt is kaptam.

Ami szamomra furcsa (bar az itt olvasottak alapjan ez a normalis), hogy a mozdonyt forditva felrakva forditva is fog menni. Ez mondjuk egy mozdonyforditoval rendelkezo terepasztal eseten szvsz eleg erdekes helyzeteket teremthet, mert x ido elteltevel ki fogja fejbol tudni, hogy melyik mozdony all "helyes iranyban" es melyik fog kitolatni a palyaudvarrol (lebontva a bakot es mogotte az epuleteket)...?

A kapott kezdokeszlet egy 215-os dizelmozdonyt tartalmaz, ami a Csorgomet (pedig az is eleg szar) megszegyenito hangokat ad ki magabol. Ez tenyleg normalis a butabbik dekodernel? A 745-os dekodernel alig hallhato zummoges van, ennel meg mintha egy haldoklo traktor indulna be (ha szarkasztikus akarok lenni, akkor ingyen dizel "loksound"-ot kaptam).

A masik kerdesem az egerhez kapcsolodik. Hogyan lehet ezzel egyszerre tobb vonatot rendesen vezerelni? Mondjuk megy az asztalon korbe-korbe egy szemelyvonat, kozben en meg a teherpalyaudvaron rendezgetek. Aztan szeretnem az allomas elott szepen lelassitani, majd az allomason megallitani a szemelyvonatot. Ha menet kozben "atvaltok" a szemelyvonatra, akkor amint megmozditom a menetszabalyzot, rogton elkezdi azt a parancsot teljesiteni (adott esetben peldaul egybol ellenkezo iranyba szeretne elindulni a megfelelo lelassulas es megallas utan). En azt hittem, hogy van annyira intelligens a rendszer, hogy kvazi "megjegyzi" az adott mozdonynak kiadott utolso sebesseget/iranyt es mas mozdonyra valo atvaltas/visszavaltas utan az adott fokozatig visszatekerheto a menetszabalyzo anelkul, hogy barmilyen parancsot kiadna. Tehat ha a 01-es mozdonynak 50% "balra", a 02-esnek 40% "jobbra" parancsot adtam, akkor a 01-esre visszavaltva "buntetlenul" tekerhessen vissza a szabalyzot 50% "balra" allasba es csak az ezutan bekovetkezo valtoztatasokat hajtsa vegre. Jelenleg ugyanis fenti esetben amint a 40% "jobbra" allasbol elmozditom a szabalyzot, azonnal elkezdi a mozdonynak a 39%-38%-..-01% "jobbra" ... parancsokat kuldozgetni (ami szerintem hulyeseg). Remelem sikerult erthetoen megfogalmazni. Szoval mi a megoldas? Persze lehet "villamkezu Joe"-t jatszani, de egy kicsit primitivnek erzem ezt egy "cool" rendszertol, masreszt hadd ne tartsam allandoan fejben, hogy melyik mozdony pontosan milyen fokozatban volt utoljara...

A kezdokeszletben volt egy szep es lathatoan hasznos "ujsag" is (amiben pl egy komplett terepasztalt epitenek fel nullarol) - sajnos nemetul. Nem tudja valaki, hogy esetleg kiadtak ezt angolul is? Nehany resz erdekelne belole, de a tizszavas nemet-"tudasom" ehhez keves...

ZOLII Creative Commons License 2002.09.11 0 0 530
Sziasztok!
Milyen volt az összejövetel?Engem is érdekelne de műszakba járok és nem mindig szabad a szombatom.Nekem is sok apró kérdésem lenne a DCC-vel kapcsolatosan -mint kezdő-amit személyesen jobban meg lehetne konzultálni.Ha ezzel kapcsoltban elindul valami akkor kérlek értesítsetek.
Köszi
Zoli
etwg Creative Commons License 2002.09.09 0 0 529
Stabil egyenaramot a DCC dekoderbol nem tudsz kivarazsolni.

Itt inkabb az optimalis frekvenciat kellene megtalalni. A dekoder leirasban szokott lenni informacio, hogy mit lehet allitani. Nem mindegyiken lehet a frekvenciat allitani. Ilyenkor meg az eredmeny a nagy zaj.

Előzmény: crash__override (527)
Meia_Lua Creative Commons License 2002.09.09 0 0 528
Crash!

A szergejnél nem a motorhang a jellemzően brutális, hanem a nagyfordulatú csigákról közvetlenül meghajtott kerekek állnak neki visítani terhelés alatt :( A DB 215-ös a régi dekóderrel nekem is zajos volt, de mióta 10745 van benne a kerekek kattogása elnyomja a motorzajt. Merem állítani, hogy a csörgőm is halkabb lett a dekóderrel. A szergej pedig dekóder nélkül is üvölt :(

Előzmény: crash__override (527)
crash__override Creative Commons License 2002.09.09 0 0 527
Udv.

A motorhangokkal nekem is problemam van. A mozdonyaim hangosabbak lettek a dekoderek beepitese utan. Eddig Minitrix/Roco gepekbe pakoltam dekodert, es mindnek profi (5 polus, csavart forgoresz...) motorja, es hajtasa van. Kicsit ketsegbeestem, hogy milyen traktor hangok jonnek, de belenyugodtam. A szeggelyeim mely hangot adnak (nehogy valaki azt modja, direkt van :-)), a Roco 101-esem epdig indulaskor ugy szol, mint az igazi Taurus. Megborultam, mikor meghallottam :-) Es ez biztosan csak motorhang lehet, mert olajat/zsirt rendszeresen kapnak.

Allitolag van lehetoseg a CV9-nel a PWM frekvenciat allitani. Namarmost valaki azt mondta, hogy itt lehet a motort vezerlo nagyszogjel/kitoltes jellemzoket allitani. A leirasban (nmra.org) nem ez van, pontosabban halandzsa. Jo lenne valamit talani, mert szegeny mozdonyaim a stabil egyenarammal halkabban futottak. Igaz viszont, hogy digitalisan iszonyat lassu meneteket tudok produkalni.... Van olyan mozdonyom, ami 128 lepeses uzemmodban, 1-es Vmin-nel, elso fokozatban elindul...

Crash_

Előzmény: Meia_Lua (526)
Meia_Lua Creative Commons License 2002.09.09 0 0 526
Hola!

Elkészültem a második digitális átalakításommal.
Ezúttal egy frissen beszerzett szergej volt az "áldozat".
Szegény jelentősebb belső átalakításon esett át, a gyári "rézlapocskák" helyett, több helyen vezetékek viszik az áramot. A dekóder helyét is csak némi "maratás" után sikerült kialakítani. De végül sikerült. (Megj. nem egy óra alatt lett kész mint a csörgő :)
Egyedül a hajtással nem vagyok kibékülve :( De ahhoz ugye teljesen át kéne alakítani a meghajtást (ha egyáltalán megoldható?)
Végeredmény: vígaan (és zajosan) robog a szergej az asztalon :O)

ML

Törölt nick Creative Commons License 2002.09.06 0 0 525
Holnap börze, de sajnos a 12 órás kezdés túl későn van. :-(
crash__override Creative Commons License 2002.09.04 0 0 524
Szia Digitrain!

Most szombaton ? és hol ? (szoba,emelet,...)
Igy van. Borze utan, 12-tol. Valoszinu a 112-es szobaban, elso emelet. A helyiseg meg nem biztos, hogy az de intezes alatt van, mindenesetre a portan meg fogjak tudni mondani.

Te hogy nézel ki ? Legalább megismerjelek.
Nagydarab ember rovid hajjal :-)
De en megismerlek, nyugi, mert mar talalkoztunk parszor :-)

Udv : Crash_

Előzmény: digitrain (523)
digitrain Creative Commons License 2002.09.04 0 0 523
Hi Crash_ !

Most szombaton ? és hol ? (szoba,emelet,...)

Te hogy nézel ki ? Legalább megismerjelek.

Szia !

TL

Előzmény: crash__override (519)
digitrain Creative Commons License 2002.09.04 0 0 522
Szia !

Köszi az anyagot, mindjárt rákukkantok. Egyébként a szerelvények számát illetően nem sok. Ez a felső plafon (térközök). Kiállításainkon ennél azért kevesebb megy, de a közönség így szereti, eszik mint a zizit. Mi pedig abból élünk (mellesleg így lesz igazán színes az üzemeltetés.) 23 m2 en kell valamit produkálni.Ezért is választottuk az "N"-t.

Üdv

TL

u.i. 14.én nemtudok elmenni a börzére

Előzmény: Uplink (518)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!