udv,
hatha erdekel valakit..
K.
Közép Európa egyedülálló hajtánytúra Oberpullendorf és Horitschon közöztt
Egy elhagyatott, régi vasútvonal újraélesztése
Fedezze fel Közép-Burgenlandot vasútihajtánnyal
Vadonatúj színfolt Közép-Burgenland turisztikai ajánlatainak palettáján
Hosszú, gondos szervezőmunka után 2004 július 25.-én végre megnyílnak a sorompók Ausztria első hajtánytúrája előtt. 23 km-es szakaszon kerékpárhajtánnyal fedezhetjük fel Sonnenland Közép-Burgenland táji szépségeit.
A Horitschon/Neckenmarkt-tól Oberpullendorfig tartó vágányszakaszon, szőlőskertek, napraforgóföldek között, árnyékos erdőkön, romantikus falvakon keresztül haladva felejthetetlen, egésznapos programot ajánlunk.
Ezzel az aktív pihenést szolgáló szabadidős programmal új fejezet kezdődik Közép-Burgenland idegenforgalmi életében. Ez a turizmusprojekt egyidejüleg 11 helységet köt össze egymással és nyújt ezáltal számos új lehetőséget kirándulóknak, baráti társaságoknak, vállalatoknak.
Idelátogtók és ittlakók, korhatár nélkül, elbűvölő és mindenekelőtt környezetbarát módon fedezhetik fel Közép-Burgenland eddig nem látott, vagy kevésbé ismert területeit.
A hét minden napján - páros napokon Oberpullendorf, páratlan napokon Horitschon irányába - közlekednek a kerékpárhajtányok. A visszaútról taxiszolgálat gondoskodik.
Infó és foglalás:
Sommer-Palágyi Zsófia
Tel: +43 (0) 2613 /80 100
Fax: +43 (0) 2613 /80 100-15
sommer@draisinentour.at
Sonnenland Draisinentour GmbH
Carl Goldmark Strasse 4
7301 Deutschkreutz
www.draisinentour.at
Kizárásos alapon valószínű, az építkezési célú homokot helyben túrják (szivattyúzzák) ki, de úgy tudom, az üveghomok java része Fehérvárcsurgóról származik.
Tegnap jöttem Szegedre a 7721-gyel. Számolni nem számoltam, a 2 Bx+Btx szerelvény 25-30%-os kihasználtásggal közlekedett Oh - Hm - Sg között. A 7208 Hódmezővásárhelyi Népkertről 8 fővel indult tovább Hm-Makó fele. Rókuson x 7728-cal, 15 fő volt a szóló Bz-n.
A módszerem inkább az, hogy Komlón megveszek egy rakat kéregjegyet (a 200km-es úgyis fogyós nálam), és a Déliben odafelé is azt bélyegeztetem. Ha már munka miatt szinte "haza" járok oda, mutatkozzon már meg a bevételben is :-)))).
looksharp: 7729: 15-20 fő, hétfőn 30-35 fő. Ennek 50%-a leszáll Rókuson, a maradék átszáll a 759-re.
7738: 10 fő körül szokott mozogni a létszám. Köszi az infót. Többet gondoltam látatlanban.
Üdv !
Akkor ne vedd meg, vegyél csak oda, vissza meg ahol sikerül. :-)
Elvileg vmennyire kiegyenlítik egymást, mivel pl.: a "komlói utas" meg Komlón veszi meg a menettérti jegyét. Bár biztos, hogy nem teljesen lesz torzulás mentes ez a kiegyenlítődés, a lakosság utazási aránya miatt. Nincs erről vkinek információja.
Ez az én felfogásom is, honnan tudja a MÁV, hogy én a pénztárnál mire szavaztam?
Traficc:
Amíg nincs viszonylati jegy, és ha van (autómata), azt arra is használnák amire van, addig kár azzal példálozni, hogy a pénztárnál szavaznak.
Csak friss példa, pénteken Monorról egy 350km-es TÁ menettérti jeggyel megyek Harkányba.
A bevétel, és a szavazatom Kőbány alsón keletkezett, Harkányban a 62-es mellékvonalon semmi, viszont én erre a viszonylatra szavaztam, de ezek után mondhatják azt, hogy semmi bevétel a 62-es vonalon, pedig ez nem igaz, mert ha nem lenne ez a vonal, akkor nem szavaztam volna rá Kőbány alsón, vagy nem ekkora viszonylaton ekkora árért.
Akkor, hogy is van?
Utasszámlálás és viszonylati jegy, erre csak ez a megoldás.
Ez így igaz. Megveszem a Déliben a 200km-es menettérti jegyemet, és oda-vissza az IC-pótjegyet Sásdig/tól. Ez nem mutatkozik meg a komlói utasszámban. De az ott vett "pár" darab biankójegy és havijegy igen :-))))).
"Szvsz nyunyuka arra célzott, hogy a megszüntett vonatok között előfordul jónéhány értelmetlenül, indokolatlanul törölt járat."
Azért a végeredmény szempontjából nézve (bizonyos vonalak elsorvadásának gyorsítása, majd érdeklődés hiányában az előadás elmaradása" tábla kitétele) érdekében nagyon is logikus...
Gumigerinccel csak ilyen módszert lehet alkalmazni.
Persze, hogy találkoztunk! Valkonyán. Csak Te nem emlékszel rám...:-(
Ha összetalálkoznék valakivel egy vasútmániás programon, akkor könnyen lehet, hogy hamarabb felismerem, mintha az utcán szembejön velem. Nem túl jó az arcmemóriám. :(
Amúgy én is sejtettem, hogy valószínűleg Valkonyán találkoztunk. Csak a nevek, arcok és helyszínek nem mindig állnak bennem össze egy képpé. :(
Te is utaztál valahová vagy vártál valakit, esetleg fotóztál Nkanizsán?
Kell hozzá pár korrumpálható újságiró + (délalföldi példa nyomán) pár fő aki képviselői biztatásra vagy önszorgalomból ir fejenként 15-25 tiltakozó levelet, mások nevében.
De s korrumpált újságiró, se 15-25 fő nem utazik ott.
Mára már legendássá vált Szabó úr (volt szegedi igazgató) egyik elkeseredett kiszólása Csongrádon a sületlenségeket beszélő helyi képviselőknek :
A reggeli IC800-hoz csatlakozó komlói szokásos vonatomat is ki akarják irtani, pedig 100% feletti mindig a kihasználtsága. Mentem már vele hét elején, pénteken, mindig így volt! Csak aki a döntést hozza, nem utazott még erre. Ha nem is töltene meg az utasmennyiség egy hatrészes Nyerő Párost, nem 3-4 utas lézeng rajta!
Szia Peti! Nem Téged láttalak véletlenül péntek este Kanizsán felszállni a Szombathelyi Bz-re?
De igen!
Miből jöttél rá, hogy én vagyok? Találkoztunk már?
Egy haverral voltam Szigetváron és Ibafán. Még adós vagyok egy hozzászólással, amelyben levezetem azt, hogy a falujáró busznál még a mellékvonal + Jakab-taxi is sokkal életképesebb és gyorsabb lehet.
nemcsak traficc-nek: Nem kellene egy kis hangulatot kelteni a környéken lakókban az ésszerűtlen racionalizálások ellen? Mifelénk már volt rá példa, hogy némileg visszakozott a MÁV amikor túl sok embernek okozott kellemetlenséget egy-egy hibás döntés.
Vajon hányan lesznek, akik MÁV bérletüket ezután Volánosra cserélik. Ennek következtében pedig majd napközben is csökkeni fog majd az utasszám! Csak erre senki nem gondol a döntéshozók közül!
Sejtettem, hogy nem gondolod komolyan, bár mintha nem láttam volna smile-okat. Igaz, a csúcshozzászólásodat (darált kéregjegyek) azért ez nem múlja felül. :)))
7729: 15-20 fő, hétfőn 30-35 fő. Ennek 50%-a leszáll Rókuson, a maradék átszáll a 759-re.
7738: 10 fő körül szokott mozogni a létszám.
A Bz ezentúl nem jár majd Orosházára éjszakázni, hanem Szegeden lesz, annyi feladattal, hogy naponta megcsinál egy Szeged-Szabadka-Szeged kanyart. revízióra meg javításra meg majd "S" Szentesre.
Szeged-Rókus és Orosháza között pedig 1,5-2 órával többet alszanak, ennyivel lesz rövidebb a szolgálat.
Orosháza-Pécs: marad a dupla IC-s, 7 órás út Pesten át, ennél már tényleg jobb a busz.