A te esetedben én inkább éveset vennék, annak, aki fixen ugyanoda megy zömében, jók a megyei matricák, de akinek ennyi kell, ott már jobb az éves. Még akkor is, ha ugyanannyi vagy kevéssel több az ára.
Az kétségtelen, hogy nem a kormány feladata bizonyos számítások elvégzése!
Viszont a feladata lenne, hogy a döntés-előkészítés fázisában a kormány-, vagy szakértői apparátustól a témával kapcsolatos számításokat megrendelje, elvégeztesse, megismerje, és a döntéskor a számítások eredményét figyelembe vegye.
Ez a kopasz szemüveges sem túl sok szervezés- és vezetéstani ismeretet szívott magába, mielőtt a qrmány szófosójává vált.
68 éves vagyok, eddig vegyészként, pszichológusként, újságíróként azt hittem elboldogulok ebben az adó és idióta törvényrengetegben. Ma kiderült, hogy ehhez legalább miniszternek kellene lenni.
Kész! Letettem az autót és megfogadtam, hogy többet nem használom. A repülőtérre meg elindulok majd gyalog!
Soha nem gondoltam, hogy olyan országban élek, ahol ennyi agyilag terhelt állat között kell élnem az életem.
A huszadik kérdezés után sem kaptunk választ arra, hogy hol és milyen módon kell a büntetést kifizetni?
Nem tudjuk, hogy az előttünk álló utca fizetős vagy nem?
Lehetetlen ennyi idióta között létezni! Ma a mentő autó 30 km-rel többet ment, mert fogalma sincs merre mehet a beteghez fizetés nélkül!
Kívánom a kitalálóknak, hogy soha ne józanodjanak ki, de soha ne jusson el hozzájuk orvos, ha komoly bajuk lenne!
És mielőtt a levegő díjat kitalálják, remélem idő előtt megfulladnak!
A Földet már többször megkerültem balesetmentesen. 48 éve vezetek a világban Afrikától Amerikáig sokfelé. De most itt a pont. Ezt ép ésszel nem lehet követni. Ha látnak egy felrobbantott autót, azt én tettem!
Ez azért nem működik, mert egyes matricák megvásárlását nem tudom elkerülni. Atz újonnan fizetőssé lett utak miatt, hiszen ezeken jóval sűrűbben megyek, mondjuk heti rendszerességgel. Ilyen pl. Pest megye, M0...
Abban azért van igazság, hogy ha eddig is használtad 7 megyében a pályát, és a tavalyi konstrukcióval jobban jársz (heti/havi/éves), akkor válaszd azt.
Nekem a korábbi, első számítás szerint nullszaldós lett volna a dolog. 5 megyére terveztem matricát váltani és így kb. ugyanott lennék, mint 10 napos, vagy nyáron havi matricával 2014-ben.
Azóta átértelmezték a dolgot, vagy engem homályosítottak fel (tök mindegy) és kiderült, hogy 7 megyére kell váltanom a Veszprém megyei M7 miatt és a Heves megyei M3 pár km-e miatt (hatvani 21-es úti lehajtó). Na ez ugye azt jelenti, hogy már 10 ezerrel lehúztak. Ha netán valamiért el kell utaznom terven felül bárhova, ami nincs benne a pakliban most, akkor innentől elgondolkodtató, hogy szarok az egészbe és 35 ezer helyett megveszem az országosat.
Szóval eddig sem néztem kívülállóként a dolgot, most azonban már érzem a kezüket a zsebemben és a qrva anyjukat!
Elég zavaros nekem a kormány többletbevétel elvárása.
Maradjunk abban, hogy amit Te is írtál, 30 milliárdot kell összeadnia az autóstársadalomnak. Vállalkozások fizethetnek be ebből mondjuk 10 milliárdot a D1-D2 átminősítésekkel meg egyéb finomságokkal.
Marad 20 milliárd elvárás a lakosság felé.
Szerintem maximum egymillió jármű után fizetnek be többet. Ez nem csak szép kerek szám, franc se tudja, de az arányok demonstrálására biztosan elég "pontos".
Szóval egymillió autósnak az egy év alatt 20 ezer forintot kellene átlagban befizetni. Pontosabban ennyivel többet kell befizetnie, mint az ezt megelőző évben, azaz 2014-ben.
Ez szerintem nonszensz.
Ha van realitása a kormány számításának, akkor még valaminek lennie kell a tarsolyban!
és azért ilyennek vette a vállakozó mert jól jár vele
azért vette ilyennek, mert szállít vele, az autóalkatrészedet, a zsemlyédet... érted ? Jól nem jár vele, csak nem jár annyira rosszul mint még hatféle adóval sarcolt szgk-val. Jól az alcsúti tahó meg lézerjani jár.
Nem mindig egy konkrét személlyel vitatkozunk a fórumon, tudod, hanem nézetekkel, véleményekkel. Nem mondtam egy szóval sem, hogy te bármi ilyet állítottál volna. Jöttél te is, mint sok más kartács, aki ebben a kérdésben (is) a kormány támogatja, és vissza- és visszatérő módon szedjük össze újra az ellenérveket.
A tipikus érvelés a kormány oldaláról az, hogy na de neked is olcsóbb lett, neked is olcsóbb lett, akkor mi van. Egyfelől, és ez az elmúlt héten már nagyon sokszor elhangzott, itt most két módosítást vezettek be, nem egyet. A megyei matricával nem szokott nagyobb gondja lenni senkinek, maximum a Veszprém és hasonló anomáliák. Alapvető gond a másodikkal van, az elkerülő utakkal és az emiatt emelkedő költségekkel (ide tartozik, de kisebb mértékben ez a D2-kérdés is). Mégis, akárhányszor elhangzik valami kritika erről, az a sztenderd kormánytámogató válasz, hogy na de a megyei matricák miatt akinek éves volt, az jobban fog járni. Tudjuk, oké, ugorgyunk már végre, arra tessék válaszolni, amiről a kritika szól (és ezt most megint nem neked címzem személyesen, hanem általában).
Tudjuk, hogy a kormány eredetileg 40 milliárdot akart ebből. Most már alább adták, most húsz környékéről van szó. Tudjuk, hogy szép számmal lesznek olyanok, akik sokat pályáznak, kevesebbet fognak fizetni. Ez azt jelenti, hogy a pluszbevételt és az ő csökkenésüket valakinek össze kell adni. A nemzetközi tranzitforgalom, amelyben pár kartácsad itt reménykedett, valójában kiesik: eddig is vett tíznaposat, ezután is fog, nem lesz onnan semmi pluszbevétel. Maradunk mi, magyar autósok. Ha valóban húsz lesz a pluszbevétel, és üssünk hasra, a többet autópályázók megtakarítanak tízet, akkor az autóstársadalom másik, nagyobbik fele harmincmilliárddal többet fog fizetni.
Ennyi. Beszéljünk már értelmes emberekhez méltóan, akkor is, ha van megyei matrica, ez ekkora megszorítás, emelkedő teher, sarc, aminek hívni akarod.
Csudát, az csak azt mutatja, hányan ikszelték be pontosan az összes rovatot, amikor feltették a kocsijukat meghirdetni. Ha típusra keresel rá, ezrek és ezrek lesznek. Nagyon sok.
Azért lassan összeszedjük, hogy nem csak olyanok vannak az országban, akik eddig csak a Balatonra jártak, feltétlenül megvették az éves matricát, tehát most a felét megspórolják, ugye?
velem lehetőleg olyasmivel vitatkozz amit én állítottam, ha szalmabábozni akarsz regiszrálj magadnak egy vitanicket és add annak a szájába