Ma én is láttam márkatársat, a Lőrinci-Nagykőrösi kereszteződésnél lévő McD.-nál egy szürke Orlandot, a vezető is nézte az enyémet. (a márkatárs autója LXJ-kezdetű volt, 17-es felnikkel és kissé gyűrött első rendszámtáblával.)
Mondhatni lassacskán 2 éve cirkálok a "Bengával" 2 kezemen tudom számolni az ORLANDOkat miket eddig láttam útközben, de ma Dunakeszin 4-en voltunk spontán, 30 méteres sugaru körben. Mondhatnám KiBeBa...t mód jól éreztem magamat, ezekszerint még mindig szerelmesvagyok!!!
Nekem a Mazda6-on közepes fényátreresztő képességű volt, ami a gyerekeknek jó volt, de azért be lehetett simán látni. Most én is a legsötétebb Llumar-t rakattam fel, mert az időnként használt leghátsó ülés miatt előfordul, hogy nincs bent kalaptartó. Most szinte semmit nem lehet látni (azóta nem is használom a kalaptartót). 3474-es hozzászólásban látod kívülről az autót.
Bent egyértelműen sötétebb van, kicsit olyan feeling, mintha dobozosban ülnél, de azért a gyerekek kilátnak és este sem tapasztalok különösebb gondot. Ha kell lemegyek a kocsiba, megnézem pontosan a műbizonylaton, hogy mi a fólia típusa, most annyi rémlik, hogy a közepes árkategóriából (16e/m2) a legsötétebb verzió.
Köszi a választ. Igazából most a 17% és 27% os fényáteresztő képességű fóliák között vacillálok. A 27%-ost láttam már élőben is a másikat még sajnos nem. Ez a 27-es jónak tűnik gyerekek szempontjából, de sajnos ennél azért még belátni a csomagtérbe. (bár közel sem annyira mint fólia nélkül). Erősen gondolkodom a 17%-oson csak félek tőle, nem lesz e túlságosan sötét? Kilátnak e a gyerekek? Éjszaka én kilátok e rajta?
Ezért érdekelnének a fényárteresztő százalékos képességgel kapcsolatos tapasztalataitok. Szóval az, hogy Llumar legsötétebb az sajnos nekem egyelőre nem sokat mond :S - ez még változhat persze ahogy lassacskán előre haladok a nyomozásban. Ja és én a Zambofolia-t néztem ki mint cég.
Én a legsötétebbet választottam, és abszolút elégedett vagyok vele. Tegnap szivem szerint a középső üléssorban utaztam volna, mert annyira jó hűvös volt ott és nem sütött befele a nap. (de akkor ki vezetett volna??) :-))
Amikor kinézek (a fóliázott üvegeken), olyan mintha borongós lenne az idő kint, de egyáltalán nem rossz a kilátás, pedig tartottam tőle. Volt egy oldal, mindjárt megkeresem, ahol mutatta a kocsin, hogy milyen fólia hogy néz ki (vagyis mennyire tűnök sötétnek kívülről) és milyen a hő-fényáteresztése stb.. Remélem megtalálom.
Csomagtérbe egyáltalán nem lehet belátni, viszont ha hátul állsz (kívülről) a kocsinál, átlátsz a kocsin (a fény miatt) az első szélvédőn, de lefelé a csomagtartóba nem. Világos volt?? Kicsit zagyván hangzik. :-(
Ez LLumar fólia, ami nekem van.
De egyébként ha elmész ahol csináltatod, kell hogy legyen üvegen felragasztva mindegyik fóliából és látod, hogy kb. milyen lesz. Sőt, általában a tulajoknak is be van fóliázva a kocsi, így be tudsz nézni, legalábbis itt így volt.
Ja, én még gondolkozom a kavics fólián. Lehet, hogy azt is csináltatok, bár a fényszórókra nem (pedig az lett volna a lényeg), mivel ha cserélni kell a "párásodás" miatt, akkor csak pénzkidobás lenne. Amúgy nagyon jó dolgok ezek a fóliák, persze csak pénz legyen!! :-(
Rengeteg frankó autót visznek befóliáztatni kívülről, nem is gondoltam... Hihetetlen, amiket láttam.. :-))
Én is viném fóliáztatni a kocsit, két hét múlva kaptam időpontot. Érdekelne ki milyen fóliát választott? Főleg a fényáteresztő képessége miatt érdekelne. Itt skyfol HP illetve NT sorozattal dolgoznak. Azt mondták a legtöbben 15 (17%) vagy 20 (27%) fényátersztő képességűt szoktak választani. A legsötétebb az 5%-os, de az betyársötét szerintem. Élőben nem láttam még őket nem tudom melyik milyen. Éjszaka, hogy muzsikálnak? Nekem leginkább a hő és napvédelem miatt lenne fontos, illetve , hog yne lássanak be a csomagtérbe, mert ugye a csomagtérroló száműzetésbe került, mert annyira alacsonyan van sajnos.
Most azon "agyalok", hogy jó lett volna az első ablakokra is tetetni fóliát. Meglátjuk.
Gravíroztatás is meglesz nemsoká, és még lesz valami, amit még csak most gyártanak, úgyhogy képet csak kb: 2 hét múlva kaptok.
Kicsit sokkolt a fóliázás. :-(( Pontosabban az, hogy lebontották az ajtókról a burkolatot, olyan "durván" nézett ki megint az autó, hogy sírhatnékom volt. :-((
El is határoztam, hogy több hasonló "operációra" nem fogom én vinni. Egyszerűen megszakad a szivem. :-((
Kontakt hiba ismét! Tuti, hogy szórakozik velem a kocsi. Mostmár nem kell eső, csak erős napsütés + napon parkolás + tolatás, és egyből kontakt hiábás mindkét irányjelző. De csak rövid ideig, ha néhány perc múlva elkezdek tolatgatni, minden rendben ismét. Láttatok már ilyet???
Eddig csak a munkahelyen tapasztaltam, amikor este indultam haza. Gondoltam is, hogy azért van, mert az autó is annyira "imád" ott lenni, mint én. :-( De ma már máshol is előjött. :-(( Láttatok már ilyet??? Ha nem, majd fogtok, a MOT-on (ha egyszer meglesz a helyszín, az időpont, és ha én is eljutok oda. ) :-D
Történt egy tanulságos eset is velem ma. Butaságot csináltam, de védelmemre szól, hogy rossz kedvem volt, fáradt is voltam stb...
Szóval útkereszteződésben vagyok, piros a lámpa. Csak a kanyarodók mehetnének, ha nem én állnék legelől! :-)) Mivel én egyenesen akarok. Láttom a nagy "macifülekben", hogy mögöttem a 3. autó kiáll, és mellém gurul a csak kanyarodó sávba, de mire odaér, az is piros lesz. Ez egy fehér taxi volt. A pasas többször felém fordult, bámulta a kocsim, a fejét csóválgatta és magyarázott a mellette ülőnek. Ezt én mindjárt sértésnek is vettem, azt hittem azért szövegel, hogy feltartom a sort stb.. Szóval az amúgy is ramaty hangulatom még rosszabb lett. Aztán induláskor, a lelkem megnyugtatására, kicsit megemeltem a kezem, azt a bizonyos dolgot mutatva. (bár szerintem nem látta, mert ahhoz túl alacsonyan tartottam.) Bár mostmár remélem is hogy nem látta! Ugyanis kb: 3/4 óra múlva ismét találkoztam vele, szemből, és akkor megismertem a taxist, de nem csak őt! Egy hófehér Orlandót vezetett. Valószínűleg azért bámulta a kocsim és forgolódott felém stb.., mert erről beszélhetett. :-(( (csak nekem nem tűnt fel az övé, mivel tele volt ragasztgatva).. Na, erről ennyit....
Jónak látszik az ár. Próbáltad esetleg a szervízben? Vagy onnan van?
Cruze (2009-től, csak 2.0 motorhoz) és Opel Astra J (2010-től, csak 1.6Turbo, 1.7CDTi és 2.0CDTi modellekhez) az Opel Ampera (2012-től), valamint a Zafira -C Tourer (2012-től) is ezzel a mérettel fut.
6,5x16 ET41 5x115/70,3 új acélfelni 12,500 forintért jó ár? Állítólag a listaára 24,000 forint. Igazából használtban nem is nagyon találtam itt a környéken, illetve használtan talán 10,000 körül lenne, akkor meg már inkább újat. Télre gondoltam beruházni mert most per pillanat akciós.
Tetőcsomagtartó ügyileg még nem döntöttem, még várok pár ajánlatot. Tetszik a THULE setje is, főleg ha sikerülne jóárasítani.
A fóliázás után mit kel tennem, hogy a jövőben a rendőr illetve a műszaki vizsgán ne kössenek bele? Elég ha a kocsiban tartom a szervízkönyv melett a műbizonylatot?
Remek gépet választottál, megy, mint egy tank, húz, mint egy vonat.
Egyetlen dologra figyelj oda, nehogy úgy járj, mint én.
7500 km-nél kénytelen voltam olajat cseréltetni, mert 0(azaz NULLA!) %-os volt benne az olaj!!!
Gyakorlatilag a télen (ami elég hosszúra nyúlt :-) csak városban használtam, és a részecskeszűrő (DPF) regenerációja hatástalan volt. Kiírta a CODE82-t, ami olajcserét jelent, elmentem a szervízbe, és 25e pénzem bánta.
Tanácsoljanak bármit, az egyedüli hatásos dolog az, ha néha (800-1000km-enként) kicsit meghajtod.
trawala! Megint neked volt igazad!!!
Mégegyszer: egészséget kívánok hozzá, és családod is garantátan imádni fogja!
CAM volt nekem más autómhoz. Ha nem állandóan a kocsin tartod, akkor semmi gond nincsen vele. A gyári az THULE szintű, magánvéleményem, hogy nem ér kétszer annyit mint a CAM. Ami a zárat illeti. Szerintem ha le akarják venni, akkor mindegy, milyen zár van rajta.