A VW konszern gyári navigációival, térkép szoftvereivel kapcsolatos kérdések és válaszok topicja.
Jöhet bármilyen téma, ami a címben szereplő készülékekkel kapcsolatos!
Pont volt alkalmam valahogy összevetni a iGo Primo, WAZE, IOS térképek és Discovery Pro alkalmazásokat.
A WAZE olyan lehetetlen földutakra (városban, faluban) elvisz, hogy az csak na, ráadásul igen sok címet egyáltalán nem is ismer, valami 50 km-rel távolabb akart elvinni egy hasonló nevű utcába. Igen sokat késik, sűrű utcáknál, intenzívebb szituációban nem könnyű vele. Aranyos jópofa alkalmazás, de a valóban sok és ügyes közösségi funkciója mellett nekem navigációra nem nagyon alkalmas.
...akkor tárgytalannak vélem a felvetésemet. Nekem csak jelképesnek mondható összegek jutnak eszembe, esetleg valami cserebere, és/vagy hibakód olvasás, pár funkció aktiválása-deaktiválása stb...
Egyelőre a helyén van és működik. Csak akkor veszem ki, ha meglesz az utód.
Bár - mivel neked csak az előlap kellene - nem hiszem, hogy árban lenne átfedés az elképzeléseink között, tehát én csak előlap-árában biztosan nem adom oda, akkor inkább megy a polcra.
De - ha mégis olyan árat mondasz rá - nem zárkózom el semmi elől :-)
Meg szabad kérdeznem, hogy a Stream fejegséggel mi lett? Engem érdekelne egy (lehetőleg Stream mp3) akár működésképtelen is, Csak az előlapja kellene és a csavarokat fedő dugók, még akár a kijelzője is törött lehet...
Az Octavia-fórumról tévedtem ide, mivel - egyebek mellett - a StreamMP3 fejegységem helyére keresnék valami komolyabb cuccot.
Nekem fontos a jó, vagy inkább kiváló rádióvétel, az mp3 lejátszás nem csak CD-ről, továbbá a gyári DVD-k (sok koncertlemezem van) lejátszása (akár kép nélkül is, bár ahogy olvasom, ez sem nagy gond), illetve néha a navigáció.
Ez utóbbira eddig egy iGo-s külső egységet használtam, mivel ritkán kell, az is megfelelt. De ha már vásárolok, akkor jó lenne, ha nem kéne a tartóval/töltővel harcolni indulás előtt és menet közben.
Lelkiismeretesen elolvastam az utóbbi kb. 2 év beszélgetéseit, ami alapján eldőlt, hogy a csábítóan olcsó és mindenttudó kínai eszközöket tenném zárójelbe, és a Columbus (lánykori nevén az RNS-510) lesz a célhardverem.
Azért Columbus, mert Octaviam van, 2008. július 25-i szlovákiai gyártású, még a fészlift előtti (azaz nem cicaszemű).
A szoftverrel kapcsolatban azonban nem ilyen tiszta a kép: olvastam itt térkép-verziókról, firmware-verziókról, led-es és hagyományos bevilágítású kijelzőkről, Can-Bus verziókról, meg sok más érdekes dologról, és kicsit el is tévedtem az információk tengerében.
Tehát, ha valaki sorba rendezné ezzel kapcsolatban a biteket a fejemben, azt megköszönném: milyen Columbussal járnék a legjobban, mennyiért (tokkal-vonóval), és persze kitől.
Amit arulsz az 220 mm hosszu nekem 256 mm es -re van szuksegem eppen azert ,hogy ne kelljen hozza beepito keret ,azert koszonom :) az ara nagyon jo lenne!
Sziasztok uj vagyok itt valasztas elott allok egy 2007 10 havi kombi 1.9 pdtdi oktaviam van szeretnek bele egy gyari navigaciot vagy egy "gyari szerut " nem ertek hozza mit ajanlotok ?
Hasznalt colombus gyari de hasznalt ?
Vagy egy "gyari" nak tuno navit ? Errol lenne szo:
Nem lehet hozzá találni valami olyan software-t, ami nem csak egyszer használatos? A net tele van 8-28e forint között okosítanak, de egyik sem vállalja ezt. Mennyibe kerül itthon egy EU RNS-315?
Szerintem csak arról van szó, hogy senki sem meri bevállalni, hogy vesz kb 80ezer Ft-ért egy térképet hozzá, amit megpróbál rátölteni, aztán vagy sikerül, vagy nem. Mert, ha nem megy, a pénzzel együtt a térképet is elbukta. Ugyanis minden kártya csak egyszer használható fel...
Nekem is van egy ilyen navim, én sem fogom kipróbálni...
Azon gondolkodom, hogy az amerikai e-bay-en fogom meghirdetni és szépen eladom.
Olyan gondom van, hogy van egy amerikai RNS 315 fejegységem és ehhez keresek Mo+EU frissítést, de eddig akit kerestem nem foglalkozik vele, mondván az itt nem fog működni... Ez igaz?
A VW rakta bele, új volt dobozban érkezett és kódkártyával... Felhívnálaknde nem tudom a számod, az enyém: 06 70 363-5748, ha mecsörgetnél, vissza tudnálak hívni...
A kocsi uj, de a navi hasznalt. Utolag raktak bele, Te irtad. Gondolom nem vasaroltal bele egy vadonatujat 2500.- euroert, es nem is az autoval egyutt rendelted. Tehat hasznalt. Tehat az lesz a problema, amit irtam.
A guminyomas ellenorzesenek semmi koze a navihoz.
A masik auto, amiben eredetileg volt a navi, mas meretu kerekeken gurult, mint a bogarad. Ergo a kocsid mas adatokat kuld a keszulekednek, de az meg nem vette ezt eszre. Amugy nincsen semmi baja.
Pesten vagy? Ha igen, hivj fel! Megnezem, ha akarod...
Amiről a kolléga ír, az nem az, amire Te gondolsz.
Találkoztam már ilyennel, hidd el, tudom miről van szó. Van, hogy fél utcát (tehát nem 5 métert) téved ilyenkor a navi a kerekekről érkező jelek miatt és hamarabb/később fordul be, állandóan újratervez, stb.
Elég, ha a téli-nyári garnitúra nem váltóméret, máris előjön a jelenség.
A saját navimat áttettem a golfból a transzpityunkba egy külföldi fuvarhoz. Odafele aránylag hamar rádöbbent, hogy valami nem stimmel, és alkalmazkodott is a megváltozott paraméterekhez. Aztán mikor itthon visszatettem a kisebb kerekű autóba, napokig ment össze-vissza és én azért használom is a kocsit, kb 200 km-t naponta. Akkor jöttem rá, hogy ez nem hiba. (Illetve a korrekció lassúsága az, de végülis megoldja magától egy idő után.)
A megoldás az, hogy vagy várni kell és használni a kocsit sokat (öcsémnél például volt olyan is, hogy egy Budapest-Baja-Budapest kellett hozzá még az elején), vagy a mély setup-ban nullázni kell a számlálókat és akkor hamarabb megoldódik.
Nem értek egyet azzal, amit írsz. Nekem is csinálta a régi autómban, és úgy látszik, 5 év alatt nem tanulta meg a kerék méretet. Az RNS315 is csinálja, talán kicsit kevésbé. Egy megoldás lehet, tudomásul kell venni, hogy a kis kör felső pontján van az autó, nem a nyilacskánál.
A készüléked használt. Egyelőre még nem törlődött belőle az előző autón lévő kerekek/gumik mérete és nem tanulta meg a Te autódon lévőkét. Ne aggódj, meg fog szűnni a probléma! Hogy mikor, azt nem tudom. Lehet, hogy 10 perc múlva, lehet, hogy csak 10 nap múlva.
Ha be tudsz lépni a "mély" setup-ba is, akkor ott is le lehet nullázni dolgokat, amik nem tudom, hogy összefüggésben vannak-e ezzel a gonddal, de általában segíteni szokott.
Szívesen venném ha megadnád a számodat, felhívnálak, hogy el tud mondani, nálad pontosan hogy is jelentkezik ez a probléma... A VW kicseréli nekem ezt a fejegységet de ha az ugyanilyen lesz, akkor nincs semmi értelme..