Az írásodat látom, a gondolataidat nem!:-)))) Az élmények feldolgozásához idő kell, ezért a nyári fényképeket csak az őszi, trutymákos időben szoktam először megnézni. Hidd el, hogy jó lesz az akkor is!
Ja, képzeld, kaptam Dingacs nevű vörösbort! A hasonnevű topik társról tudsz valamit?
Köszönöm az elismerést nektek! De, totálisan amatőr vagyok és bár évekkel ezelőtt intenzíven fényképeztem egy másik műfajban (repülőgépek), ma már szinte semmit sem fotózok. Ez most egy kis visszatérés volt.
Ami szép, az szép!! A harmadik képen baloldalt van az a terasz, ahol ebédeltünk, közben még egy ugrást is láttunk. Mi az A10-es autópályán mentünk át a határon, 1.2 KM-et kellet fizetni, de csak kártyát fogadtak el a KM-en kívül. Oda-vissza 4 szer úgy intettek, mint amikor az ember elhajtja a legyet a tányérjáról! (Azaz igazság, hogy reggel borotválkoztam)! :-)
Neumban méla intéssel küldenek tovább a határon,mikor meglátják a magyar rendszámot az autón! Cigit egyébként érdemes Bosnyák területen venni! Az arany Marlboro 4.80 KMx160 forintal! És minőségre jobb mint a magyar! Én benya kúton mindig kártyával fizetek! De a legtöbb kúton elfogadják az öjrót is! A Visa kártyát nem tudom,mert én Master-es vagyok!
Igazából csak az bizonytalanított el, hogy kötöttem reisecasco-t a svájci autóklubnál ( ACS ), ahol is miután kitöltöttem a szerződést jött egy melléklet, amiben mindenféle ijesztgetés / óvatosságra intés van az országgal kapcsolatban.Nem vagyok egy beszari típus , de azért gondoltam rákérdezek. Állítólag volt olyan eset, hogy egy teli tankért a kút 700CHF-et terhelt rá a kártyára.Lehet persze urban legend a dolog és nem is derült ki pontosan melyik éveben volt ez, ha egyáltalán igaz....