Hello nekem egy 2004 es 1.6 os 102 lovas van a motor ugyanaz mint amit te szeretnél nekem elég normál használathoz elég de egy kis chipel kb 113-115 ig feltudják tolni talán énis megcsináltatom,nekem fél éve van meg eddig ssokat evett 8-10l ig de mióta Benzinszivattyú cserém volt (ami megadta magát 1. hiba :( )Nekem komplett gyári csere volt az utángyártott nem volt jó hozzá de jó áron 75 ezerért meghozták) de azóta ha normálisan megyek országúton persze előzgetek de nem vadulok akkor 7 ből simán elmegyek olyan 130 fölött már többet eszik de városban is megáll 8 ból,az AC csere előtt ez 1. 1.5 literrel több volt de azóta ok.
2. hiba lehet a gyújtástrafó képes megadni magát ezt kellett még cserélnem meg már a másik is cserélve volt az előző tulajnál,de ha van ismerős akkor ez sem drága nekem 15000 volt a trafó kb25-30 ért vannak az alkatrészeseknél. más hibám még nem volt remélem nem is lesz de nem bántam meg nagyon stabil a futóműve csendes nem zörög semmi az utastérben,minden ok vele meg az enyém fekete mosni kell mint állat :)Nem fogod megbánni évekig használtunk a te évjáratodból valót 1,9 TDI meg 1.8T at nagyon jó kocsik voltak,mondjuk személy szerint én nem vagyok dieseles nemlátom előnyét üzemanyagár alkatrészár stb szerintem nem éri meg de ez a magánvéleményem.
2007-es Audi A4 avantomban elefontartó, ami nokia 6020/6021hez való. Tudtok-e abban segíteni, honnan lehetne vásárolni egyéb telefonhoz való adaptert? Most nokia C3 ill. N95öt használok.
Azt tudjátok, hogy lehet a rádiót 1 mozdulattal némítani a kormányról? Ha megnyomom a hangerő szabályzó mellett levő gondot, németül kéri a hangutasítást. Ezt át lehet esetleg programozni?
Érdekes, ma reggel ugyanez volt a szitu, viszont 15km után (ekkor még csak 60 fokos volt a víz) kikapcsoltam a klímát(fűtést) és 1percen belül felment 90 fokra. Normális, hogy az autómata klíma 23 fokos beállított hőmérséklettel, esetleg szélvédő lefúvatással nem engedi felmelegedni a motort?
Az ugye nem normális, hogy tegnap (-4,5fok) 2000-es fordulat alatt vezetve 60-90km/h sebesség körül 20 perc kellett a hűtővíznek, hogy elérje a 90fokot?
Sziasztok! Ez a végső megoldásom, mivel valamiért nem működik az ETOS-programom, pedig többször újratelepítettem, OFF.... Szóval adott A4 B5 1.8T 1995-ből. Vettem bele olajnyomásmérő órát, mivel legutóbb pórul jártam, szeretném beszerelni középre a műszerfalba a harmadik levegő nyílás helyére, hogyan tudom kiműteni onnan a rácsot roncsolás nélkül?Erről rajzot valaki tudna feltenni ide? Ebben kérnék segítséget, esetleg valakinek lenne eladó műszertartója éppen olyan amilyen nekem kell, akkor keressen meg bátran, ne kíméljen senki. Nem éppen ilyenre gondolok, ezt a képet csak mintaként tettem be.
Sziasztok,tudna valaki segíteni abban hogy hogyan kell eltávolítani egy H betüs ovál matricát a kaszniról,a festés sérülése nélkül?köszi és még egy,mennyi olaj kell és milyen kell egy 2.6 v6-ba kösz.
Audi A4-hez 1 pár Sachs Advantage hátsó lengéscsillapító eladó.
Leírás
Sachs Advantage(erősített, rossz utakra tervezett kivitel) gázos hátsó lengéscsillapító eladó 1 pár vadiúj, csak a kép miatt bontottam ki a dobozból.Unix Autónál az ára 33.000, -Ft/db. Itt akár féláron a tied lehet. Ne hagyd ki! Az ár egy párra vonatkozik!
Ezekhez a típusokhoz használható:
AUDI A4 (8D2, B5) 1.6 (01/1995 bis 07/2000, 74 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 1.6 (07/2000 bis 11/2000, 75 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 1.8 (01/1995 bis 11/2000, 92 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 1.8 T (01/1995 bis 11/2000, 110 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 1.8 T (12/1997 bis 11/2000, 132 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI (12/1995 bis 11/2000, 55 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI (01/1995 bis 11/2000, 66 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI (10/1995 bis 11/2000, 81 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI (03/2000 bis 11/2000, 85 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 2.4 (08/1997 bis 11/2000, 120 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 2.4 (03/1997 bis 11/2000, 121 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 2.5 TDI (09/1997 bis 11/2000, 110 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 2.6 (01/1995 bis 11/2000, 110 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 2.8 (09/1995 bis 07/1997, 128 kW) AUDI A4 (8D2, B5) 2.8 (10/1996 bis 11/2000, 142 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.6 (03/1996 bis 07/2000, 74 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.6 (07/2000 bis 09/2001, 75 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 (02/1996 bis 09/2001, 92 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T (03/1996 bis 09/2001, 110 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T (12/1997 bis 09/2001, 132 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 DUO (03/1998 bis 09/2001, 66 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI (03/1996 bis 09/2001, 55 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI (02/1996 bis 09/2001, 66 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI (02/1996 bis 09/2001, 81 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI (03/2000 bis 09/2001, 85 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 2.4 (08/1997 bis 09/2001, 120 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 2.4 (03/1997 bis 09/2001, 121 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 2.5 TDI (09/1997 bis 09/2001, 110 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 2.6 (02/1996 bis 09/2001, 110 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 2.8 (03/1996 bis 09/1996, 128 kW) AUDI A4 Avant (8D5, B5) 2.8 (10/1996 bis 09/2001, 142 kW)
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok, elfáradt a leömlőm (csonk) A4 1.8T Quattro a kérdésem az lenne, hogy az A3 1.8T leömlője jó az enyémhez esetleg számít, hogy quattro?
Vagy ha esetleg tud valaki nekem hozzá leömlőt erdekel!
Autómata váltós A4-em van.Nemrég vettem.Ha lepadlózom nem kellene visszakapcsolnia egy fokozatot?Ha igen akkor mi lehet az oka,hogy nem teszi?Válaszokat előre is köszi.
Gyári xenon alkatrészek garanciával, bármely gyárilag xenonnnal szerelt autóhoz!
Használt és új xenon vezérlő elektronikák, xenon trafók, LED vezérlők, kanyarmodulok, vadonat új Osram és Philips D1S, D2S, D2R és D3S izzók, bontott xenon és bi-xenon lencsék, kábelek, csatlakozók.
Lesz egy kis hajtás felújjításom A4 1.8T Quattro '96 milyen olajakat tegyek bele, váltóba és diffibe?
Egy hibajelenséggel kapcsolatos kérdés:
Nem rég volt egy kis immo problémám a hiba tartama alatt többször próbálgattam a gyujtást (beindítani) különböző beavatkozások után, hogy elfogadja e végre a kulcsot ezt elég sokszor tettem.
Immo hiba megoldás után ha lepadlózom akkor inkább lefogja a kocsit mintha kicsit rángatna is a kipufogó meg durrog, van töltőnyomás mérő órám is azon azt látom, hogy ha annyira nyomom csak a gázt, hogy a turbo ne töltsön akkor semmi hibát nem érzek de amint padlózom dadog fuldoklik ha viszont padló után ahogy engedem feljebb a gázt akkor igaz picit rángat de egyre jobban húz, turbo is szépen tölt.
Nem tudom a sok gyujtás próbálkozással valami megadta magát, mert előtte semmi ilyesmi hiba nem volt.
Várom a javaslatokat.
Segítséget előre is köszönöm!
Ui.: van ismeretségben ugyanilyen autó alkatrész cseréket ki tudok próbálni, csak mit?
Egy számomra érthetetlen kérdéssel fordulok hozzátok ami az alábbi:
Audi A4 1.8T quattro '96 az alany. kiégett egy izzó az óraegységemben volt mán 1.6-osom abban is cseréltem így bátran nekiálltam, kivettem az órát (középen nagy kijelzős) kicseréltem a hibás izzót visszaraktam a csatikat és az órát burkolat vissza jöhet a próba.... oh tök jó szépen világít mindegyik na akkor indulás és itt jön a probléma internetes utánanézések után elméletileg nem fogadja el a kulcsot ami számomra hihetetlen egy izzócsere után, gyújtásráadás után nem tudom a hivatalos nevét :) sárga alapon egy kocsi és az alja egy kulcs a jele és folyamatosan villog, beindul a kocsi de egyből le is áll. pótkulcs is ugyan ez, akksi sarkat levettem 30percre hátha... de semmi.
Gondolom egy 10.000-res taníttatást nem úszok meg de szeretném azért elkerülni legközelebb az 50ft-os izzócsere helyett.
Vettem ( lecseréltem a 136le touran-t ) egy 1996-os B5 kombi AFN 110 le ezüst szekeret .
Lenne kérdésem .
Kiakarom cserélni az első , hátsó lámpákat az első sárvédő indexeket a hütőmaszkot a visszapillantókat valami szebbre ( ledes lámpa , irányjelző és márka jelzés nélküli maszk meg esetleg krómos tükör boritás ) .
Kérdem : mit ajánlanátok , hol vegyek , ár -érték arányban hol érdemes vásárolni és miket ( KPM és rendőr barát cuccokat ) ?
Illetve , nekem még külön van az első lámpám az indextől jó-e a ráncfelvarrott első egybe indexlámpás a helyére ?
Nappali led fénnyel érdemes- e foglalkozni emnnél a típusnál ?