Mivel ennél az autómnál a gari miatt még nem nyúltam "semmihez",szoftver frissítés, térkép ,traffi frissítésen kívül! Vásárlás előtt, kíváncsi lennék mi az amit érdemes megvenni!
Műszerre gondoltam, ami megfelelően működik! Tud olvasni, törölni! Van műszerem egy régebbi típus , az a delphi szofterével működik de psa-s járművekkkel nem igazán szeret együttműködni! Nemrég járt le a garancia uh mostmár szeretném ha nem kellene minden hibával a citroenhez rohanni!
Motor check lámpa felvillant(és úgy is maradt), urea nélkül! A közeli bosch szervízbe vettem az irányt, mivel a citroen kicsit messzebb van tőlünk! Kiolvasták a hibát, törölni nem tudták! A szervizes azt mondta biztos kifogyott az adblue, természetesen majdnem teli! A hibák mind adblue körüliek! (P11997b,P20F600,P20E800) A szervizes javasolta a márkaszervíz felkeresését! Ok! Gondoltam holnap, de addig olvasgattam a neten, tartva a tartálycserétől! Közben kipucoltam a tartály kupakját, volt benne kis kikristályosodott adalék (talán korábban túlságosan teli töltöttem?), kicsit körbekocogtattam a tartályt! Reggel irány Citroen Domicil, ott természetesen azonnal nem tudnak hibát olvasni! Talán jövőhéten ki tudják olvasni, addig használjam nyugodtan (természetesen a bosch servíz munkalapja bemutatva)! Ok! Kifelé jövet pont összefutottam egy szervizes sráccal! Megkérdeztem mi a véleménye, mondtam neki hogy nincs Urea jelzés ami furcsa nekem! Azt mondta hogy jön az majd később, szerinte valószínű hogy tartálycsere lesz, de rá kell méregetni mindenre! Ok, mondom egy életem egy halálom, meg kérdezem! Ki tudnám e cserélni magam!? Azt mondja persze! 4 csavar meg két csati! Régi le, új fel! Ugye náluk majd 1000€ a tartály plusz a munkadíj még min. 100! Én meg találtam tartályt 670ért, normális autóalkatrész kereskedésből, originált!
A lényeg, a citroentől elindulva a hiba eltünt! Azóta 1-2száz km óta semmi! Természetesen ha hívnak visszamegyek hogy véleményezzék az esetet! De ha tartálycserét erőltetnek, szerintem bevállalom magam!
Vélemény? Esetleg valaki cserélte már maga? Vagy látta műveletet? Ránézésre nem nagy wasistdas!
Tudnátok esetleg bevállt diag műszert ajánlani!? Ami a Lexia3-al együtt működik!?
Szia. Nem kiterjesztett garancia vonatkozik rá. A gyártó adja ezt a garanciát. A Citroen kapja a gyártótól a tartályt, mivel a szivattyút nem lehet külön beszerezni csak tartállyal együtt.A munkadíjjat viszont ki kell fizetni a szervíznek amiért beszereli.
Hello, írtad, hogy 5 év és 150000km alatt cserélik garanciában az adblue tartályt. Úgy érted, hogy a tartályra külön vonatkozik egy 5 éves garancia? Vagy ez csak kiterjesztett garancia esetén?
Sziasztok! Új vagyok a topicban, bocs ha volt már a kérdés. A forgalmiban szerepel-e a Grand C4 Spacetourer esetében a "Grand"? Új autó vásárlás előtt állok, és a járműkísérő lapon csak simán C4 Spacetourer szerepel, félek ez lesz a forgalmiban is.
A szélvédőmet cseréltetnem kellett, mert autópályán kaptam a szembe lévő sávból egy nagy kavicsot, ami a jobb egy előtt landolva egy kb 4cm-es kör alakú "lyuk" és 6 db a lyuk szélétől induló ~2cm-es repedést okozott.
Biztosítós rögtön szélvédőcserét javasolt, miután megtudta, hogy a javítás 45ezer lenne, míg Cascoval a csere 50ezer (ennyi az önrészem).
Csere megtörtént, profin megcsinálták egy héten belül a CarGlassnal, mivel a Pilkongtonnál 4-5hetet mondtak (nincs ehhez az autóhoz szélvédőjük raktáron) + meglepetésként ért, hogy egy akciót is kifogtam, mert az önrészt átvállalja a CarGlass :)
A lényeg:
A szerelők azt mondták, hogy egy SOLAR üveget tettek be, mert az való bele az alvázszám alapján, bár nem az volt benne (nem is értem)
Ez az újabb, állítólag zöldes színű, bár Én nem látok benne zöldet és a napenergiáját is ugyanúgy átereszti :)
A szélvédő paraméterei:
SAINT-GOBAIN SEKURIT
// DOT 211 M102 AS1
E9 43R-004525
CCC
OCP N° 0009
TRANSP. 70% MIN
...... 20
...
SAINT-GOBAIN SEKURIT: a gyártó anyacég (márka) egyértelmű, ilyen van/volt eredetileg is a Citromban, csak CITROEN jelzéssel mellette.
//: többrétegű, vagy rétegelt üveg
DOT 211: CRISTALLERIA ESPANOLA S.A. MADRID, SPAIN (a gyár, ahol készült)
M102: az üveg modellszáma
AS1: American Standard, az üveg laminálva van, és legalább 70%-os fényáteresztő képességű (Az AS1 a "legtisztább" üveg (legalább 70% -os fényáteresztés), megfelel az összes biztonsági tesztnek, laminált és bárhol használható egy gépjárműben (általában csak a szélvédőn))
E9: Spanyolország
43R-004525: az alkatrész megfelel a 43. számú európai biztonsági előírásnak, az ezt követő számkészlet az alkatrészhez rendelt jóváhagyási szám
CCC: Kínában is forgalmazható
OCP N° 0009: ? (Autóipari Minőségi Intézet által bevizsgált?)
TRANSP. 70% MIN: min 70% fényáteresztő képességű
...... 20 ...: 2020. június 3. hetében gyártva
Vki esetleg egy eredeti (amin még rajta van a CITROEN jel ) paraméterezést be tudna írni/fényképezni, hogy látható legyen a különbség/hasonlóság?!
Honnan lehet tudni,hogy Szolár az üveg, ha Én nem látok benne zöldes színt, vagy egyértelmű jelölést?
A következőt szeretném javasolni. Ha bárkinek bárkivel baja van, akkor kattintson az illető nick nevére, majd a levél küldés gombra. Ott már akár anyázhattok is. :)
Nagyon hamar kitérdelted a rövidnadrágot. 2 éve még a te kérdéseiddel volt tele a topik, most meg már te osztod az észt. Hogy jössz te ahhoz, hogy bárkit is kioktass, hogy miről és mennyit kérdezhet vagy írhat? Ki a búbánatnak képzeled te magad?
Ha annyi se megy, amennyit leírtam, neked tényleg csak az marad, hogy mindent beírj a csoportba. Sebaj, majd ez is arról fog szólni, hogy mindig a te problémáddal foglalkozzunk. Rendben, csináld csak. Minden apró, 5 perces dologról írkáljunk napokig, ha lehet.
Ez is azt erősíti meg ( és nem azt, hogy a szemünk rossz, és nem is a demenciát ), hogy vagy évjárattal váltottak, vagy a kismotoros--> Exide a nagymotoros--> Varta.
De valójában tök mindegy, a kérdésem nem erre irányult.