A téma a Magyarországon közlekedő áruházi buszjáratok járműparkja (így a Komo-Sky, a Ventona, a Claudibus, és egyéb ezen a téren szolgáltató cégek állománya). Jöhetnek képek, infók, adatok a kocsikról, napi szintű beírások, hogy melyiket hol érdemes keresni. Egyszóval minden, ami az érintett kocsikkal kapcsolatos :)
Végül csak megkapta a rendszámát a másik is, NAN-050 lett belőle. Mint a VIN-jéből is látszik, az MVF-412 közeli testvérével van dolgunk: VS962800014172314
Bocsánat, nem szóltam, 16.-a óta új menetrend van, megszûntek a káposztási indulások, minden kocsi kimegy helyette alagligetig a rehab felé a Tisza utcától :)))))) bye-bye 25 perces gyaloglások a víztoronytól hazáig :P
Mi volt ma a Dunakeszi Auchan jarattal? 2 kore biztosan kimaradt, a tobbirol nem tudok. Baratnom 45 percet vart ra Dunakeszin, majd feladta, es ment Volannal az Auchanba... :/ A 11 oras Kaposztasi es a 12 oras Dunakeszi kore biztosan kimaradt! :/
Él bizony, mindennap itt boldogítja az embereket a Váci úti járatokon :) Ha esetleg ő is hiány lenne, íme a VIN-je: WAG240146PPN20238. Az eredetéről viszont egyelőre semmit nem tudtam kideríteni.
Végül nem is kellett kiutazni érte Gödöllőre, házhoz jött a Váci úti járatra - igaz, csak egy napig volt itt az LFH-382 névre hallgató fostaliga Neoplan helyett :) LIW-838 tehát biztosan állíthatom, hogy a 82-es azonosítót viselte HCR-es korában, VIN-je pedig a következő: WMAA102076B013349
Mentségemre legyen szólva, nemhogy soha nem láttam még az MVF-et jobbról, még képet se láttam eddig róla.
Viszont ezek szerint két ritka esettel is találkoztunk: 1. a Ventona annyira egységessé akarta tenni a két buszt, hogy centire ugyanoda ragasztottak mindent, 2. általában előbb ad rá az M6Log rendszámot a buszra, minthogy elviszi a Ventona, de most nem így történt.
Dunakesziről tudok nyilatkozni. Itt is ez lett a tendencia olyan szinten, hogy a Volánbusz végül le is vonult a helyijáratról. Kezdetben csak vásárlók használhatták a Tesco-buszokat - sőt, az Auchan-járaton is megpróbálták ezt bevezetni, talán egy hetet élt a rendszer - de mára ezek is a helyi közlekedés szerves részei lettek. A dunakeszi Komo-Sky üzemeltetésű Auchan-járat pár éve Sprinterrel indult, de csakhamar kevés lett rá a mikrobusz. Olyan bombasiker lett, hogy az addig se túl kihasznált VB-s helyijáratok nem ritkán utasok nélkül közlekedtek, sőt, még a jóval rövidebb menetidejű lakótelepi járat utasszáma is jelentősen megcsappant azóta. Igaz, nem véletlenül (az ingyenes alacsonypadlós busz nagy fejlődés volt a drágán használható sárga roncsokhoz képest). Dunakeszi önkormányzata végül úgy döntött, hogy a helyijáratot átadja a Komo-Sky-nak és ingyenessé teszi. Továbbá megállapodott a Ventonával és a Tescoval, hogy a város két Tesco-járatát ne csak a vásárlók használhassák.