Ha a burkolatot leveszed, akkor a lendkerek kulso peremen van ket jelzes. Az egyik BMP-vel van jelolve. Az a folso holtpont. Ezt az elso hengerhez merten nezd meg, mennyire van szinkronban, mivel eleg sok vodkat ittak a gyarban. Csavarhuzoval a dugo poziciojat nezed a gyertyafuraton keresztul, es a folso holtponton a jelnek a burkolaton levo kivagas kozepen kell lennie.
Ha nem ott van, akkor saccold meg, hogy merre van elteres, es stroboszop lampaval ennek megfeleloen kell a gyujtast beallitanod.
Ezt azert itrtam, mert talalkoztam olyannal, amelyiknel a jel a burkolat ala esett a felso holtponton.
Apukámnak szüksége lenne T-012 kuplung kosárra és kuplung tárcsára. Én Debrecen környékén élek. Tudnál nekem adni egy elérhetőséget vagy helyet ahol ilyen dolgokat beszerezhetek? Majd írj nekem erre az email címre robert.balog.physicist@gmail.com
A tárcsának nincs sok baja csak egy két helyen le van törve belőle kisebb darabok. És emiatt gondoltuk hogy hátha egyezik valamivel és még lehet kapni esetleg valahol.
Az aggregátornak orosz nyelvű könyvei vannak. De a kis traktornak viszont magyar könyvei vannak hisz a mienk 2 évig forgalomban volt utána lett kivonva, emiatt meg van az összes könyve magyarul.
A mai napon sikerült megvásárolnunk egy új aggregátort mindössze 10 üzemórát ment. Az aggregátor mellé megkaptuk az eredeti papírokat komplett gyújtást (kábelek, gyertyák), karburátort szénkeféket stb.... A kis traktor a 20 éven át tartó kényszer pihenőből nem sokára újra fel fog éledni.