ja a kocsi 14 benzin kipufogo,újj hatso hid újjkuplung rendszer 3 eves,szilentek gömbcsuklo újj hengerfej nem reg lett felsikolva sok dolgot erdemes beépiteni más jármübe erd:06703609652
Elvileg van még bontott ajtógombom is és egy vagy kettő új is.
A gyári új ára jelen pillanatban 1675,- Ft.
Kiváltani nem egyszerű sajnos. :-( Bele lehet ügyeskedni a pöcök helyére pl. egy elektromos "csoki" belét és akkor csavarhúzóval rögzíthető, de elég macerás.
Kínában kapható fém, már eleve csavarral rögzíthető változat is. Nagyon jó ötlet, azonban sajnos a minősége "kínai", hamar törik. (és nehéz onnan beszerezni)
működik most mindkettő, csak lehet hogy a mutató pisit görbe, és allor az nem mutat túl pontosat, de akkor még mindig hagyatkozhatok a lámpára is :)
bontott ajtógombod van esetleg?
vagy ezt kiváltani valamire nem lehet?
gyári újban mennyire hízós az ára?
egyenlőre elvagyok vele,a központi zár teszi a dolgát:), de mi van ha éppen kelleni fog? a gomb is a helyén, csak nincs funkciója (az ajtónyitás érzékelőket kellett kipucolni, mert 3 sem működött, illetve azt jelezte nyitva az ajtó, de az ajtópanel levétel közben 2 úgy tört el mintha nem is lett volna...)
lenne egy olyan kérdésem hogy az üzemanyag szint jelző műszer és a kifogyásra figyelmeztető lámpa, külön van vezérelve, vagy egymástól függenek.
Már csak azért mert szét kellett szednem a műszerfalat (nem ment a sebességmérő, de nagy nehezen rájöttem a hibára) és sztem kicsit elgörbítettem összeszerelésnél a mutatóját.
nem kezd-e később jelezni nekem emiatt a lámpa? csak hogy ne hogy kifogyjak a naftából.
remélem érthető volt :)
köszönettel
wolf
ja és még valami
honnan lehetne szerezni ajtó gomb rögzítő pöcköt vagy mifenét.
Amit belinkeltél gyújtásmodul, az elosztóra rögzítős fajta, de a képen meg egy elosztó nélküli, ikertrafós motort linkeltél be. Az embert lehet, hogy kicsit összezavarod. ;-)
A Beru meg az NGK eléggé jó, az Eyquemet jobb elkerülni.
Nem tudom, hogy ezekben az injektorosokban 1.4-esekben van-e gyújtótrafó, de ha van, az is lehet ludas, esetleg a gyújtáselosztó, vagy maga a gyújtásmodul.
Az a probléma ezekkel a hibajelenségekkel, hogy igen sokrétű dologra következtethet belőle az ember, mire végre megtalálják.
Annak idején, mikor volt egy Citroen AX-em (5-6 éve), én is végigjártam vele ugyanezt a kálváriát, csak az valamivel egyszerűbb volt, mert az autó sima 1.4-es karburátoros volt. Ott a gyújtótrafó volt a rossz. Rángatott, köhögött, mikor bemelegedett a motor, leállt, s nem lehetett tudni, meddig tudok vele gurulni, ha egyáltalán sikerült újraindítani.
Mindazonáltal a hiba kulcsa a check lámpa felvillanásában keresendő, nem véletlen figyelmeztet a jelzés. Márkaszervizben, vagy szinte márkaszervizhez hasonló, jól felszerelt műhelyekben simán kiolvassák neked a kódot.
A mi Saxónkban a pillangószelep potméter-hibát jelezte ki. Azóta sem vettünk új alkatrészt, egyrészt mert az ára csillagászati összegbe került volna, másrészt pedig a pillangószelepház kitisztítása jelentősen javított a helyzeten.
Valami a gyújtásommal lesz , mert kormosak a gyertyák .. pedig újak a gyertyák is a kábelek is . vettem hozzá bontott trafót , lehet , hogy az a rossz ?! MI vezérli még a gyújtást ? ( menet közben rángat kicsit .) Ha erősebben odalépek neki akkor a kipufogóból korom felhő jön ki .. . Köszi a válaszokat!
Adjatok tanácsot hol tudnám elpasszolni a verdámat,vagy legalább értelmes összegért kiszállni. ZX 1.9 td.
Nem kicsit pórul jártam a saját hülyeségemből kifolyólag. Eresztett a hűtő és mindíg vizet öntöttem rá, nos így egy idő után teljesen elfogyott a fagyálló belőle és belefagyott. Amikor próbáltam beindítani,ugye nem sikerült. Betoltam a "DRT" autószervízbe. Mindenkinek ajánlom akinek sok kidobni való pénze van a semmiért, és ott azt mondták hogy széjjel ment a vezérlés és pár százezer forintból meg is lehet javítani. Megköszöntem nekik 14.000 forint-tal hogy mindezt sikerült nekik megállapítani. (vagy csak rohadtul nem akartak vele foglakozni)
Szóval ha kell valakinek alkatrésznek, vagy tud valakit akinek szüksége lehet rá, szóljon. Képet is rakok fel ha kell.
Február 20.-ig van rajta műszaki. Utána kivonom a forgalomból.
Köszi a segítséget . Megrendeltem kicseréltettem . Most már nem áll le az autó . Viszont kissé erőtlen és felvillan időközönként a motor check lámpa . Esetleg valami tipp ? Válaszokat előre is köszönöm !
Például az általad linkelt érzékelőket hétezer-párszáz forintéért rendeltem (bár most Magnetti Marelli épp nincs készleten, viszont van olcsóbb és drágább kivitel is).
Ha alkatrész kell, én mindenképpen szét néznék másnál is.
Alapproblémára nem tudok gyógymódot, nekem azért kellett ezt cserélni, mivel az alapjáratom időnként - még melegen is - úgy gondolta, hogy tök jó lesz 2500-on pörögni. Máskor meg normális volt. Teljesen rendszertelenül. De most már jó. :)
Semmiképpen ne vegyél addig alkatrészt, amíg nem tudod, hogy mi a konkrét baj.
Vidd el egy olyan szerelőhöz, aki minimum ért általában véve is a francia autókhoz, s türelme is van ahhoz, hogy kikutassa a hiba forrását.
Nálunk úgy oldódott meg a probléma, hogy ki lett takarítva a piros nyíllal jelzett rész (pillangószelepház), a valódi probléma azonban a pillangószelep potméterrel volt. Mivel az nagyon drága újan, így hagytuk az egészet, a tisztítás viszont megtette hatását.
A másik tipp: gyújtáskábelek, gyújtáselosztó, gyertyák, modul megvizsgálása. Ha nincs elegendő feszültség, ki-kimaradhat a gyújtás, ez is okozhat rángatást.
Szia. Sajnos még nem . Map szenzort te kicserélted és utána jó lett ? Már szinte mindent kicseréltem az autón .. :D és már nagyon idegesítő .. Ha jól néztem ez pár ezer forintos "kütyü" szóval egy próbát megér ..:D