Üdv Mindenkinek! 2001-es 270cdi. Kettő fura hiba, ami nagyon szivat. Esetleg valaki már találkozott vele. Ahogy kezdődött távkapcsoló nem zárta a központi zárat, de bentről működik. Elem csere, kulcs és abban is elemcsere megvolt, de ugyan az nem zár és gondolom akkor riasztóm sincs. Pár napra rá generátor visszajelző világít. Szerelőig elértem, de aksi lemerült. Bebika nincs töltés. Haver átjön hibakód olvasás, de nincs hiba van töltés. Két nap múlva ismét generátor visszajelző és nincs töltés. Szerelő generátor le villamosságis felujít, generátor vissza lámpa világít nincs töltés. Generátor ismét le és villamosságis, majd vissza, de hiba még mindig megvan. Most várok, hogy sorra kerüljön, de valami olyasmit vettem ki a beszélgetésből a szerelőnél, hogy komputer vezérli a generátort, vagy mi és ott lehet a bibi. Szóval van valami ilyesmi, vagy csak a laikust szívatják?
Ha jól értelmezem,már el is ment a kedved az egésztöl.Miután láttad ezeket a "vidéki" megoldásokat:-)) 1 azonban biztos... csak igy tudsz sok-sokszázezret a zsebedben tartani. De hát én sem vagyok debil, pláne kezdő:-))
Tényleg van 200kg egyben ? Tudom hogy csak 1 pozicióba megy fel a wandler is a váltó tengelyére és csak szintén 1 pizicióba kapcsolódik a wandler a motorhoz. Mivel emelted Te a helyére az egységet?
Van jól fölszerelt műhelyed? Csápos emelő,komoly hidraulikus gördülős motor-váltó le eresztőd? Nekem semmi nem volt mikor komplett váltót cseréltem ... Hát tudnék mesélni:-)) Külön a wandlerröl is kicsit figyelmetlen vagy a váltóbeemelésnél,és nem vigyázol milyen allásban vannak a wandler "fülek" a tárcsához viszonyitva.. Úgy jársz mint én:-)) Vissza kellett engednem az egész váltót 1-2 centire,mert nem tudtam lyukra tekerni a főtengelyt a 6 darab rögzitő csavarhoz... És úgy mellékesen.. a váltó-osztómű 1ben legalább 150-200 kiló.. Tehát észnél kell lenni,ha netán sufnituningal akarnád megoldani..
Sziasztok! Padlogaznal megall a motor, porlaszto nem fuj ki, ujrainditast kovetoen normalisan megy az auto, de nagyobb gazadasnal ismet megall. Mi lehet a gond? Koszonom😁😁😁
Még nem szedtem szét . 😀 Gyüjtöm a bátorságot és a szakanyagot. Van már pár képem és videóm a műveletről. De a 3-4 közti dugattyu munkának nem merek nekiállni és fűtött garázsom sincs( szerencsére ) .szóval szerintem ha szakműhely megcsinálja a 3-4 közti hibát és a takaritást 80 e körül ,akkor nem nyulok hozzá. Azt ha még marad a rezonálás ,remegés ,akkor motortartóbak vagy wandler . A wandlercsere mennyire bonyolult művelet ?
Persze,de én csak a "honlapot" nyomattam ide. Van ott Meyle-Febi-Vemó-Trucktec stb. Nyilván ki-ki a saját felhasználási igénye szerint vásárol. Én kb másfél-két havonta tankolok. Tisztán látszik,hogy nekem tényleg csak hobbibol,meg státuszbol van a merga.. Ha heti alkalmanként legalább 2x mennék külföldre trélerrel,nyilván keresném a legmegbizhatóbbat,bármi áron is. De az évi 4-5000 kilóméterem nem igényli a nagyon tutit. Meg 1ébként is.. ha soha semmi nem hibásodna meg a nagyvason,még megölne az unalom.. Alig várom már,hogy a jobb idő kihúzzon a lakásbol,és valami hibát (keresve) ,de találjak,amit megoldhatok:-))
Biztos jó a Meyle is, de a Febi a gyári beszállítója a panelnak, így ha Febit rendelsz, gyárit kapsz, csak a csillag, a Mercedes-Benz felirat, és a cikkszám ki lesz köszörülve belőle.
Innen rendeltem. max 3. nap kezemben volt minden esetben az alkatrész.Lehet válogatni a minőségek között.Bár én most nem láttam komplett szettet..Pedig teljesen evidens,ha leveszi az ember az olajteknőt ,a hirdótestet,ki kapkodja az alaplapbol a szelepeket,vissza már nem szeretné tenni csak új O gyűrűkkel, és új teknő tömitéssel. És természetesen új nem beázott 13 pólusú csatiházzal együtt.. De van telefonszám is ,meg lehet rendelni bármit külön is.
A vezérlőlanel, a 13 lábú csatiház,olajteknő tömités,O gyűrűk 1 le fóliázott egységcsomagban jöttek .Én speckó a Kovács autó -tol rendeltem-rendelek mindig. Le is fikázták már nem 1szer,de ki mint él,úgy itél:-))
Hát hallod, én mikor cseréltem az vezérlő panelt,meg a szelepeket - O gyűrűket benne,ugyan annyival húztam meg,mint amennyivel nyitottam:-)) Ezt a több ezer csavar ki-be tekerésénél már érzi az ember a kezében:-)) Nagyon nem kell megtépni,mivel az igazi erőátvitel fölötte feszülget az "emeleten".. Meg van benne jó néhány csavar,ami nem engedi ficánkolni ha minden csavar a helyére kerül. Persze ettöl még nem árt az erőkar alkalmazása.
Sziasztok. Ha szétszedem az autómataváltót a szeleptömbhöz tud valaki meghúzási nyomatékot ? A 2 alutömböt mennyivel csavarozom össze és a komplett egységet mennyivel csavarozom a házba ? Köszönöm
nemrég vettünk mi is egy 270 cdit...2001 -es évjáratú.
annyi a kérdés ,hogy pár dolog nem úgy működik rajta, ahogy kellene szerintem. pl esőérzékelő nem kapcsol, nem működik csak egyforma szakaszosan, a belső tér lámpa előtti kis kijelző (mellette valamilyen szenzor balra...) szintén nem mutat semmit, ami ahogy olvastam vmi menetidőt mutat vagy vmi ilyesmi, illetve akárhogy húzogatom kifelé jobbra, balra az órát a műszerfalon nem lehet benne beállítani, a hőmérséklet jelző meg egyszer - 5 fokot 5 perc után meg +6-ot mutat, pedig nem változott semmi:).
A legérdekesebb rejtett hibája pedig az, hogy a távirányítóval történő bezárás után amikor egyszer ő úgy gondolja elkezd villogni és kigyulladni a belső világítás. Ezt 1-2 nap alatt játsza egyszer, valamikor meg semmi. bezárás kinyitás után semmi, aztán meg bezárom és fél óra múlva megint csinálja. A szomszéd meg jön, hogy mi van mert villog az autónk...
Hát ennyi a hibajelenség amióta használom. ha tudtok valamit mindezekről írni megköszönöm, de úgy látom nem úszom meg a merci szerviz diagnosztikáját, mert egyelőre nekem nincs programom hozzá...
A legszélsőt el lehet érni, a többihez bontani kell sajnos.
Én is most szedtem le, egy igazi élmény volt, az összes csavar volt berohadva csak :) 1.5óra. Emlegettem is őket, h miért nem tudtak tenni egy kis zsírt a csavarra összerakáskor :D