a témában az első meg utolsó kommentem, odaát direkt nem is reagáltam semmire, mert minden fronton off, de mivel olyan, mint a Beetlejuice, -és ezzel sikeresen megidézted - elérted, hogy itt is lesz hiszti ebben biztos vagyok :) vagy max. ősz végén szedi elő, hátha hatásosabb úgy a topikrombolás egy többhavi témát felszínre hozni. Hiába van benne a fórumos trollszűrőben sokszor pocsék a fórum és beadja. Van az a mondás, hogy a kutyaszarba lépés nem okoz különösebb gondot, kivéve akkor, ha nem pucoljuk le a cipőnket utána.
Egészben a "nem ért hozzá" dologban az volt a legszebb, hogy írta mindezt úgy, hogy pár éve emailben írt egy itteni fórumozónak, hogy kérdezzen meg tőlem valami túraautós dolgot, mert neki biztos válaszolnék, míg neki nem...szóval olyannyira nem értek hozzá, hogy azért kérdezne. Legalábbis, ha szerintem XY nem ért hozzá, akkor biztos nem kérdeznék tőle semmit. Akik ismerik a fórumos munkásságát mind a helyén kezel és rég nem állnak le vele.
Nyilván, de nem érzem valószínűnek, a srác talán spanyol f3-azott abban az időben amikor a lány született. De az még lehet (azon túl hogy a név tényleg a helyi Kovács és minden ötödik embert így hívnak arrafelé) hogy valami oldalági rokon.
Mindenesetre elismerésem Trullié hogy egy egyfutamos Champ Caros Dale Coyne pilóta beugrik neki :D
Maite Caceres akit a Campos jelentett be, nem rokona az egykor CC-ben is versenyző Caceresnek? Vagy arrafelé ez olyan tucatnév lehet mint itt a Kovács vagy Nagy?
W Series kifogyott a pénzből, majd ezzel a lendülettel ugyanazt csinálják, csak más csomagolásban
6 európai helyszín, majd mennek Texasba :D ha egyáltalán eljutnak odáig
"Azt már korábban is bejelentették, hogy a mezőnyt öt csapat – az F2-ből ismert Prema, ART, Campos, Carlin és MP Motorsport – egyenként három-három autója fogja alkotni, méghozzá Formula-4-es versenygépek Tatuus T421-es vázzal és 165 lóerős Autotecnica erőforrással."
azaz 15 fős mezőnyre lesz a 3 verseny minden hétvégén, ahol 2 versenyen a TOP10 kap pontot.
Bühler a nemrég véget ért arab F4-ben is 0 pontra volt képes, Bustamante legalább háromig eljutott. Ha az ott megforduló lányok lesznek a mérce simán jó lehet Keszthelyi is majd.
Most is lesznek DTM hétvégén igaz csak 1x, a holland futamon
Minden szériára próbálják rásózni őket betétfutamként. F1, DTM, WEC, Formula Regional, Euro Nascar de a francia hétvégén úgy tűnik egyedül lesznek.
Tök mindegy, hol mennek, mert az F1 hétvége sem arról szól, mint amit szajkózni szoktak, hogy "az f1-es csapatvezetők orra előtt kergetőznek, akik majd így jól felfigyelnek rájuk".
Ezzel az új sorozat be is pozicionálta magát a W Series alá. Az legalább megpróbálta az F1-es hétvégéket a covid utáni időszakban, előtte meg DTM-betétszéria voltak.
nagy karriert nehezen futhat náluk, mert kétlem, hogy az Audi bármilyen szinten is komolyan tudná őt venni, Ennél a Sauber csapatnál meg ők fogják vinni a boltot
az a baj, hogy Sophia se megy sokra ezzel. Egyik, ha nem a legnagyobb tróger csapattal sikerült összebútoroznia az F3-ban, mert mindenáron formaautózni akar. Jön egy várhatóan 0 pontos év, ami neki a második lenne (vagy a szezon feléig se marad, mert nincs pénz), onnantól meg megkapja, hogy mit is akar itt egyáltalán. Camposnál 2020-ban hasonló volt a helyzete.
Sargeant összetett 7. helyét leszámítva a TOP16-ba nem tudtak kerülni egyéniben a Charouz pilóták. Nem beszélve arról, hogy aki fizet, az vezet akár a szezon során is cserélgetve őket, és egyre jobban csúszik a nívó is. Meg akik ígéretesnek is tűnnek, ők se tudtak csodát tenni.
Bár az F3 is elég drága, vagy leakasztott szponzort magának, vagy a régi Mückés kontaktok szavaztak neki ismét bizalmat. Mert a Charouz összebútorozott a PHM Racinggel, ami egykoron Mücke néven futott. Mücke a komplett formaautós érdekeltségeit eladta nekik. Lényegében ez a Mücke csapat csak más néven. Ő meg ment velük még F4-es korszakában, vagy mivel német társtulaj érkezett a csehekhez, és hoztak egy németet.
2 csapattársa meg: egy lengyel, aki 2 év F4 alatt alig szerzett pontot, majd tavaly a Formula Regionalt 0 ponttal zárta. A másik, Faria, pedig éveken át a brit F3-ban ragadt, de ott se tűnt ki.
Jobban járt volna Sophia ha marad ezen az LMP2-es vonalon, ELMS-ben elég versenyképesnek tűnt, meg nem is volt rossz helyen. De sokszor peches, és sok ilyen kicsin csúszik félre egy ígéretesnek tartott pályafutás:
Vagy azért mert már 15 évesen elfogy a pénz
vagy ahol megmutathatná magát bukik egy hatalmasat (Makaó)
F3-ban megint akadozik a szponzoráció
DTM-ben teljesen kezdőként a műfajban még megkapja azt az egyedi technológiát -Schaeffler Paravan, vagy angol szövegben a Space Drive - ami a rutinosabb Buhk és Glock számára is nehéz volt, sőt Buhk volt az egyetlen akinél nem szedték ezt ki a szezon végére
2022-re leszerződik a G-Drive csapathoz teljes szezonos ELMS-re de az orosz-ukrán balhé miatt visszalépnek, így megint mehetett a keresgélés.
Ehhez képest Chadwicknek valamivel könnyebb a dolga, bár ő választhatta ezt a könnyebb utat, csak nem mindegy, hogy valaki F3-DTM-ELMS vonalon küzd a többiekkel, vagy ilyen W-ben királylány éveken át, de a média mégis úgy tálalja ő milyen jó hiszen az F1-es Williams is alkalmazza valami szimulátoros mosolygós arcnak.
Jó pár sebből vérzett a koncepció, pl. nem volt mivel összevetni, mert nagyon utána kellett járni, hogy tudja az ember, hogy az autó milyen szinten van, és hogy az ilyen autó más bajnokságokban milyen köridőkre képes, ahogy az egyeduralkodó hölgy teljesítménye sem volt mérhető, mert itt ugyan dominált, de más bajnokságokban meg nem, miközben voltak olyanok, akik más, még jegyzett helyeken is megmutatták magukat, pl. a magyar hölgy, a Bicske Vízer anno a WSR-ben.
Rahal Letterman Lanigan Racing announced today that it will run a fourth car at the Indianapolis 500 with Katherine Legge as driver, 10 years after her last attempt at Indy.
ha Bühler elfér itt, akkor a W Series alá lőtték be magukat nívóban nem kicsit, és készülhet a Nemzet Vivije
pont ez a nők erőltetése mindenáron adja vissza, hogy mennyire értelmetlen az egész. Mint az összes többi kötelező kvóta a világon Egyszerűen nincs ennyi komolyan vehető, versenyképes nő ezen az F4-F3 vonalon. Vagy ezt az egészet nem itt kellene kezdeni, hanem a gokartban. Itt volt a W, most meg ez az új, ez inkább csak árt a női autóversenyzők megítélésének.
Már az sokatmondó volt, amikor pár éve a Ferrari tartott valami kiválasztó programot női versenyzőknek, és az általuk legjobbnak vélt lányt felvették az akadémiájukra. Maya Weug elsőre 0 pontos lett az olasz F4-ben, tavaly már néhányszor befért a 10 közé, de egyszerűen nem elég jó. Sebaj, idén már a Formula Regionalban fog menni, ott majd biztos jobb lesz. :D
De mi az értelme a meglévő, de rosszul működő W Series alatti szintre tenni egy ilyen sorozatot? Onnan majd gyorsabban jutnak el az F3-F1-F1 sorozatokba?
Ez tényleg egy újabb W Series lesz a bukott másik helyett. Ahhoz képest hogy gokartos tinilányokról volt szó, rögtön egy huszas évei közepén járó Carmen Jorda-szintű kókler nyitja a bejelentések sorát.