Valami újat talált ki a koda, ilyen még nem volt. A topic nyitásakor még nem jelent meg az autó, de az autós újságírók már tesztelték és elismerően nyilatkoztak róla. Ide várom az első tesztvezetések tapasztalatait és a majdani új autó tulajdonosok észrevételeit is!
Ma reggel 5.7 átlaggal jöttem dolgozni. Nem odafigyelve.l, normal tempoban. Nálam borult a papirforma. Város:5.4-6.2, autóút,pálya +7.0. Utolso 10 tankplas átlaga:7,01.:)
Köszönöm a segítségeteket a fogyasztás mérésével kapcsolatban. Jelentem beállt: átlagban 7 litert ír, viszont városban azért hörpint rendesen: 10 körül van.
Pénteken 4 felnőttel a pannonhalmi Apátságba felfelé rendesen küzdött az 1.2-es motor, de egyébként bőven elég.
Kérdésem: csütörtökön viszem szervízbe, mert azt mondták, hogy a bal hátsó ajtót be kell állítani, ez okozza azt a zörgést, ami a B oszlop felől hallatszik. Ez a zörgő hang akkor hallható, amikor a bal hátsó kerék rossz minőségű úton, kátyúba megy. Adhat ilyen hangot a rosszul beállított ajtó?
Ahhoz, hogy függőlegesen álljanak az ablaktörlő lapátok, szervízállásba kell helyezni a következőképpen: gyújtás fel, gyújtás le, ablaktörlő kapcsolót alapállásból lefelé mozdítsd.
Ekkor az ablaktörlő lapátok szervízállásban, azaz függőleges állásban megállnak.
Ablaktörlő lapátból csak a gyárit javaslom. A Bosch, amit belinkeltél, nem egy típus specifikus, hanem egy minden aero ablaktörlő lapáthoz való átalakító szett. Én próbáltam össze sem lehet hasonlítani a gyárival, nem jó.
Még valami a foyasztással. Valamelyik nap mentem a városban 6.2 a l/100km tehát nem az átlag kijelző. Bekapcsoltam a légkondit ventillátor a hármason és 21 C-ra állítva. Meglepődtem: 8.8 ra ment fel azpill.fogyasztás.
HI. 1., Fogyasztás: ma tankoltam 555 km-re 38 litert a szokásos tele + 1.kattanásig. Ez 6.8l/100 km-re jön ki. Reggel mentem egy ilyent. Kerepes - Örs vezér tere - VI.ker Szív u. és vissza. Ez 41 km volt. Oda az átl. 5.2, visszafelé 5.7. Vissszafelé ugyanazon útvonalon jöttem, de jóval több piroslámpát fogtam ki és a városból kifelé Kerepesig folyamatosan emelkedik az út. Kerepes Széphegyi részén lakom a Gellért-hegy
gyel majdnem 1 magasságban. 2., Megadta magát a baloldali ablaktörlő gumi. Hogyan is áll meg függőbe az ablaktörlőlapát, hogy ne érjen bele a motorháztető szélébe? Ez elég szarra sikerült így. Ár/érték arányban milyet vegyek? Pontosan illeszkedjen és jól töröljön. A Gyári mennyi HUF?
lenulláztam, mentem vele ma városban, klímával kb. 2 km-et. Indult 6,5-ről és egészen 9,8-ig meg sem állt, akkor értem haza.
Nem tudom, de holnap majd kipróbálom városon kívül, kíváncsi leszek, hogy fog mozogni a fogyasztás.
Beszereltettem a hangszórókat a hátsó ajtókba... jól szólnak, a gyerekek sem panaszkodtak már, hogy hangosabban.
Viszont olyan gányan adták vissza a kocsit, hogy a lecsippentett kábeldarabok szanaszét voltak a kocsiban. A bal oldali B oszlopra a burkolatot is meddig rakták csak vissza. Én visszanyomkodtam, minden visszapattant a helyére. Viszont érdekes nyekkenő hang hallatszik a bal b oszlop környékéről akkor, ha rosszabb úton megyek. Szerintetek mi lehet ez? Találkozott már valaki hasonlóval?
Ma volt szerencsém egy 110 lovas 4x4 TDI Yeti Adventure-ral tölteni a napot.
Városi futkosás, némi településközi utazás és a nap zárásaként egy kis bolondozás a töltés oldalában.
Az üléspozíció a feleségemnek is tetszett, kifejezetten jó volt magasról nézni a forgalmat, kényelmes ki és beszállás, variálható utastér, jól átlátható kasztni.
A motor halk, a 6-os kézi váltó pontos, könnyen kezelhető.
Kicsit kevés a hely mögöttem -igaz én 192 cm magas vagyok-, apárom szerint sivár a műszerfal az anyósűlés előtt és talán a 140 lovas motor jobban mozgatja a bódét, de összességében nagyon pozitív élmény volt az autó.
A töltés oldalában pedig a 4x4 is meggyőzött.
Talán sose kell igazán, de nagyon tetszik. :-)
Második autónak jó lenne.
Családinak az új RS Octavia kellene kombiban :-))
Hát ne a pillanatnyit nézd, hanem egyrészt tankolástól-tankolásig nullázd le a kompjutert, másrészt meg mennyit mutat a napi program mérő? Illetve egy egész teli tankra nézzük a fogyasztást, az a minimum. A trip kompjuter egyébként minden VAG autóban lefelé csal 3-4 decit.
Akkor érthető, ha pl. 40-50km/h-s ellenszél van, akkor azt nyugodtan hozzá adhatod a valós sebességhez. Egyébként utánanéztem, a legmegbízhatóbb valós adatokat tartalmazó hely szerint a fogyasztások:
Elvileg ha ugyanúgy használod, ahogy eddgi, és pályán tényleg nem nagyon mész 130 fölé, (ahol a Yeti a kocka bódéval jóval iszákosabb lesz), akkor +2-3 decivel eszik többet úgy, hogy a a kisebb motor van benne.
Sziasztok! A mai napon vettem egy egy Skoda Yeti 1.2 tsi fresh felszereltségű autót. 3000 km van benne, bemutatoauto volt. Az lenne a kerdesem, hogy hazafele az autopalyan 120-130-al közlekedve a fogyasztásom 9,5 litert mutatott. Ez csökkenni fog a bejáratás után, vagy ennek ennyi a fogyasztása? A skoda octaviam 1,4 tsi motorral 7 liter körül beéri.
A másik kérdésem, hogy a hátsó ajtókban nincs hangszóró. Az lenne a kérdésem, hogy be van e kábelezve, és csak hangszóró kell, vagy oda is kell vezetékezni?
Várom válaszaitokat, melyeket előre is köszönök!
Tulajdonomban van mostmár 2.5 éve egy Skoda Yeti 1.8 4x4.
Ezidáig minden hiba nélkül teljesítette a feladatát. A hétvégén azonban előjött egy gond. Piros olaj nyomás lámpa jelez.NIncs olajnyomás azonnal állítsam le a motort. Ez megtörtént.
Megnézem az olajszintet hát a minimum alatt van . Rátöltöttem egy kis olajat. A hibajelzés megszünt. Másnap 1 km után ismét jönnek a különböző hibajelzések.
EPC , Olaj, és valami különleges sárga jel amit a könyvében sem találtam meg. Olyan mint a guminyomás jelzó csak a felkiáltójel a bal oldalon volt.A hangja meg olyan mint egy rossz traktoré.
Ma reggel tréler és szervíz . Még pont benne vagyok a 3 év garanciában szerencsére.
Ami érdekes ,hogy 1 éven belül ez a harmadik Skoda Tsi amelyik megadja magát.A kolleganő 1.4 Tsi octaviája 6 hónapja adta fel ,motorcsere. a kollega octaviája 1.8 tsi mint az enyém, 2 hónapja adta meg magát . Ott valami a lánccal volt. Majdnem neki is motorcsere lett de végülis megcsinákták.
"Ugyanakkor az Opel mellett szólnak a kedvező szerviztapasztalatok, hiszen megbízhatónak bizonyultak a benzines turbómotorok, ami azért nem mondható el a TSI-ről."