Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

roomi Creative Commons License 2013.06.24 0 0 1699

Ma reggel 5.7 átlaggal jöttem dolgozni. Nem odafigyelve.l, normal tempoban. Nálam borult a papirforma. Város:5.4-6.2, autóút,pálya +7.0. Utolso 10 tankplas átlaga:7,01.:)

potos06 Creative Commons License 2013.06.24 0 0 1698

Köszönöm a segítségeteket a fogyasztás mérésével kapcsolatban. Jelentem beállt: átlagban 7 litert ír, viszont városban azért hörpint rendesen: 10 körül van.

Pénteken 4 felnőttel a pannonhalmi Apátságba felfelé rendesen küzdött az 1.2-es motor, de egyébként bőven elég.

 

Kérdésem: csütörtökön viszem szervízbe, mert azt mondták, hogy a bal hátsó ajtót be kell állítani, ez okozza azt a zörgést, ami a B oszlop felől hallatszik. Ez a zörgő hang akkor hallható, amikor a bal hátsó kerék rossz minőségű úton, kátyúba megy. Adhat ilyen hangot a rosszul beállított ajtó?

roomi Creative Commons License 2013.06.23 0 0 1697

Megköszönném.

Előzmény: Barcga (1696)
Barcga Creative Commons License 2013.06.23 0 0 1696

Szia!

 

Ahhoz, hogy függőlegesen álljanak az ablaktörlő lapátok, szervízállásba kell helyezni a következőképpen: gyújtás fel, gyújtás le, ablaktörlő kapcsolót alapállásból lefelé mozdítsd.

Ekkor az ablaktörlő lapátok szervízállásban, azaz függőleges állásban megállnak.

 

Ablaktörlő lapátból csak a gyárit javaslom. A Bosch, amit belinkeltél, nem egy típus specifikus, hanem egy minden aero ablaktörlő lapáthoz való átalakító szett. Én próbáltam össze sem lehet hasonlítani a gyárival, nem jó. 

Hétfőn megtudom írni a gyárinak az árát.

 

Előzmény: roomi (1693)
roomi Creative Commons License 2013.06.23 0 0 1695
roomi Creative Commons License 2013.06.23 0 0 1694

Még valami a foyasztással. Valamelyik nap mentem a városban 6.2 a l/100km tehát nem az átlag kijelző. Bekapcsoltam a légkondit ventillátor a hármason és 21 C-ra állítva. Meglepődtem: 8.8 ra ment fel azpill.fogyasztás.

roomi Creative Commons License 2013.06.23 0 0 1693

HI. 1., Fogyasztás: ma tankoltam 555 km-re 38 litert a szokásos tele + 1.kattanásig. Ez 6.8l/100 km-re jön ki. Reggel mentem egy ilyent. Kerepes - Örs vezér tere - VI.ker Szív u. és vissza. Ez 41 km volt. Oda az átl. 5.2, visszafelé 5.7. Vissszafelé ugyanazon útvonalon jöttem, de jóval több piroslámpát fogtam ki és a városból kifelé Kerepesig folyamatosan emelkedik az út. Kerepes Széphegyi részén lakom a Gellért-hegy

gyel majdnem 1 magasságban.  2., Megadta magát a baloldali ablaktörlő gumi. Hogyan is áll meg függőbe az ablaktörlőlapát, hogy ne érjen bele a motorháztető  szélébe? Ez elég szarra sikerült így. Ár/érték arányban milyet vegyek? Pontosan illeszkedjen és jól töröljön. A Gyári mennyi HUF?

potos06 Creative Commons License 2013.06.20 0 0 1692

lenulláztam, mentem vele ma városban, klímával kb. 2 km-et. Indult 6,5-ről és egészen 9,8-ig meg sem állt, akkor értem haza.

Nem tudom, de holnap majd kipróbálom városon kívül, kíváncsi leszek, hogy fog mozogni a fogyasztás.

 

Beszereltettem a hangszórókat a hátsó ajtókba... jól szólnak, a gyerekek sem panaszkodtak már, hogy hangosabban.

Viszont olyan gányan adták vissza a kocsit, hogy a lecsippentett kábeldarabok szanaszét voltak a kocsiban. A bal oldali B oszlopra a burkolatot is meddig rakták csak vissza. Én visszanyomkodtam, minden visszapattant a helyére. Viszont érdekes nyekkenő hang hallatszik a bal b oszlop környékéről akkor, ha rosszabb úton megyek. Szerintetek mi lehet ez? Találkozott már valaki hasonlóval?

Előzmény: ckerti (1690)
roomi Creative Commons License 2013.06.19 0 0 1691

Hi. Jobboldali kormanyküllőn gögeted a kis bisz baszt

Előzmény: potos06 (1688)
ckerti Creative Commons License 2013.06.18 0 0 1690
Ha jól emlékszem, akkor a sarkában kis 1-el jelölt adatsor, ami 3 óra álló motor után lenullázza magát.
Előzmény: potos06 (1688)
ckerti Creative Commons License 2013.06.18 0 0 1689
Ma volt szerencsém egy 110 lovas 4x4 TDI Yeti Adventure-ral tölteni a napot.
Városi futkosás, némi településközi utazás és a nap zárásaként egy kis bolondozás a töltés oldalában.
Az üléspozíció a feleségemnek is tetszett, kifejezetten jó volt magasról nézni a forgalmat, kényelmes ki és beszállás, variálható utastér, jól átlátható kasztni.
A motor halk, a 6-os kézi váltó pontos, könnyen kezelhető.

Kicsit kevés a hely mögöttem -igaz én 192 cm magas vagyok-, apárom szerint sivár a műszerfal az anyósűlés előtt és talán a 140 lovas motor jobban mozgatja a bódét, de összességében nagyon pozitív élmény volt az autó.
A töltés oldalában pedig a 4x4 is meggyőzött.
Talán sose kell igazán, de nagyon tetszik. :-)

Második autónak jó lenne.
Családinak az új RS Octavia kellene kombiban :-))
potos06 Creative Commons License 2013.06.18 0 0 1688

A computerben melyik mutatja a napi átlagfogyasztást? Remélem, csak a műszer rossz!

Előzmény: roomi (1687)
roomi Creative Commons License 2013.06.18 0 0 1687

Hi. Nekem6.8-7.2/100km. Tankolastol tankolasig merem.. Pisztoly megall + az elsőkattanás.

Előzmény: potos06 (1680)
Gianniz Creative Commons License 2013.06.17 0 0 1686

Hát ne a pillanatnyit nézd, hanem egyrészt tankolástól-tankolásig nullázd le a kompjutert, másrészt meg mennyit mutat a napi program mérő? Illetve egy egész teli tankra nézzük a fogyasztást, az a minimum. A trip kompjuter egyébként minden VAG autóban lefelé csal 3-4 decit.

Előzmény: potos06 (1684)
pirosalmabumm Creative Commons License 2013.06.17 0 0 1685

tankolásnál számold ki, hogy mennyi volt a tényleges átlagfogyasztás, akkor legalább kiderül hogy csak a műszer rossz, vagy tényleg ennyi...

Előzmény: potos06 (1684)
potos06 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 1684

én ezt nem értem. tegnap tartósan 90-100-al mentem és a fogyasztás mégis 11,9 pillanatnyit mutatott, vagy ennél többet... mi a szar lehet?

spiritmonitoron max. 7 litereket mutatnak? help!

Előzmény: Gianniz (1683)
Gianniz Creative Commons License 2013.06.14 0 0 1683

Akkor érthető, ha pl. 40-50km/h-s ellenszél van, akkor azt nyugodtan hozzá adhatod a valós sebességhez. Egyébként utánanéztem, a legmegbízhatóbb valós adatokat tartalmazó hely szerint a fogyasztások:

 

- Yeti 1.2 TSI 105 LE kézi: 7.29 l/100km

 

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/0-Alle_Modelle.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=105&power_e=105&gearing=1&exactmodel=yeti&powerunit=2

 

- Octavia2 facelift 1.4 TSI 122 KE kézi: 7.06 l/100 km

 

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2009&power_s=122&power_e=122&gearing=1&powerunit=2

 

Elvileg ha ugyanúgy használod, ahogy eddgi,  és pályán tényleg nem nagyon mész 130 fölé, (ahol a Yeti a kocka bódéval jóval iszákosabb lesz), akkor +2-3 decivel eszik többet úgy, hogy a  a kisebb motor van benne.

Előzmény: potos06 (1682)
potos06 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 1682

köszi  a válaszodat. remélem, hogy lejjebb fog menni, és tényleg nagy volt az ellenszél....

Előzmény: Gianniz (1681)
Gianniz Creative Commons License 2013.06.14 0 0 1681

Ez a fogyasztás 150-nél lenne reális, vagy nagy ellenszélben mentél. 120-130-nál a 8.5 a teteje, klímával.

Előzmény: potos06 (1680)
potos06 Creative Commons License 2013.06.12 0 0 1680
Sziasztok! A mai napon vettem egy egy Skoda Yeti 1.2 tsi fresh felszereltségű autót. 3000 km van benne, bemutatoauto volt. Az lenne a kerdesem, hogy hazafele az autopalyan 120-130-al közlekedve a fogyasztásom 9,5 litert mutatott. Ez csökkenni fog a bejáratás után, vagy ennek ennyi a fogyasztása? A skoda octaviam 1,4 tsi motorral 7 liter körül beéri.
A másik kérdésem, hogy a hátsó ajtókban nincs hangszóró. Az lenne a kérdésem, hogy be van e kábelezve, és csak hangszóró kell, vagy oda is kell vezetékezni?
Várom válaszaitokat, melyeket előre is köszönök!
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.06.01 0 0 1679

Ha Debrecen környékén jársz én megpróbálhatom törölni.

O1-en már állítottam vissza fix-ről rugalmasra.

Kérdezd meg Octi19-et, Ő jár az ország nyugati részében és szeritem meg tudja csinálni.

 

Előzmény: oca (1678)
oca Creative Commons License 2013.05.31 0 0 1678

Szia!

 

Köszi!

Egyenlőre a menüből töröltem, hogy ne csipogjon minden indításkor!

Decemberben úgyis vinnem kell mert 4 éves lesz..:)

 

Üdv.

oca

Előzmény: www.octinfo.com (1677)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.05.31 0 0 1677

A kézikönyvben benne van, de az kilépteti a meghosszabbított szerviz intervallumból (2 év,30e km) és visszaállítja fix-re (1év, 15e km).

Laptoppal vagy szerviz műszerrel oldható meg, hogy QG1-ben maradjon.

Előzmény: oca (1676)
oca Creative Commons License 2013.05.29 0 0 1676

Sziasztok!

Régen jártam erre!:D

Már 3,5 éves az 1,2-es Yetim, eddig semmi probléma sincs vele..

Lenne egy kérdésem, hogyan lehet lenullázni a szervizkijelzést? (tudom, hogy valami gombkombinációval,csak nem tudom hogyan..)

Kiírja, hogy vigyem szervízbe,de az csak jó fél év mólva esedékes, legutóbb a szervézben elfelejtették nullázni!

 

Előre is köszi!

 

Üdv.

oca

ckerti Creative Commons License 2013.04.19 0 0 1675
Szerencse, hogy csak ennyi volt.
Bár egy zsír új motor se rossz garanciában cserélve, de jobb ha eladásnál nem kell magyarázkodni.

"Túl sok olajat töltöttek bele..." ez jó >-/
Előzmény: roso (1674)
roso Creative Commons License 2013.04.19 0 0 1674

Nos kész lett az autó.

A hiba oka: Az előző olajcserénél túl sok alajat töltöttek bele( érdekes) , és terhelés alatt kinyomta . Ezt érzékelte a szenzor (3 is).

Olajcsere megoldotta a gondot.

Még szerencs hogy "csak" ennyi volt.

 

Előzmény: roomi (1673)
roomi Creative Commons License 2013.04.15 0 0 1673
Én egy suberb és yeti motorcseréről tudok. 1.8 tsi
Előzmény: roso (1672)
roso Creative Commons License 2013.04.15 0 0 1672

Üdv fórumtársak!

 

Megosztom veletek a hétvégi Yeti-s történetemet.

Tulajdonomban van mostmár 2.5 éve egy Skoda Yeti 1.8 4x4.

Ezidáig minden hiba nélkül teljesítette a feladatát. A hétvégén azonban előjött egy gond. Piros olaj nyomás lámpa jelez.NIncs olajnyomás azonnal állítsam le a motort. Ez megtörtént.

Megnézem az olajszintet hát a minimum alatt van . Rátöltöttem egy kis olajat. A  hibajelzés megszünt. Másnap 1 km után ismét jönnek a különböző hibajelzések.

EPC , Olaj, és valami különleges sárga jel amit a könyvében sem találtam meg. Olyan mint a guminyomás jelzó csak a felkiáltójel a bal oldalon volt.A hangja meg olyan mint egy rossz traktoré.

Ma reggel tréler és szervíz . Még pont benne vagyok a 3 év garanciában szerencsére.

Ami érdekes ,hogy 1 éven belül ez a harmadik Skoda Tsi amelyik megadja magát.A kolleganő 1.4 Tsi octaviája 6 hónapja adta fel ,motorcsere. a kollega octaviája 1.8 tsi mint az enyém, 2 hónapja adta meg magát . Ott valami a lánccal volt. Majdnem neki is motorcsere lett de végülis megcsinákták.

A fejleményeket majd írom.

Üdv

pirosalmabumm Creative Commons License 2013.03.31 0 0 1671

"Ugyanakkor az Opel mellett szólnak a kedvező szerviztapasztalatok, hiszen megbízhatónak bizonyultak a benzines turbómotorok, ami azért nem mondható el a TSI-ről."

 

http://www.origo.hu/auto/20130329-sporoljon-centinkent-szazezret-opel-astra-sedan-teszt.html

 

tényleg ennyi gond lenne vele, hogy egy astra cikkben is ezzel kell foglalkozni?

ac07 Creative Commons License 2013.03.30 0 0 1670

Köszi!

Előzmény: vadi58 (1669)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!