köszönöm , bár kb 300 van benne miota ful generál volt, igaz azt mondta szerelő variátor full rendben, lehet cserélték, de alkalom adtán benézetek vele. hogy hátso fékkar behuzására nem indul, csak elsőre, nagy truma??
Érdemes lenne a csapágyak zsírozását ellenőrizni (a kontra mechanikánál is - hátsó variátor), mert ha nem ásványi alapú, márpedig biztos nem az, akkor az nem szereti a vizet.
Könnyen helyet szorít magának a síkló-gördülő felületeknél a víz.
Bár én nem ezért, de mindenhova ásványi alapú zsírt használok.
Azt b@szhatja a víz.
Volt idő mikor 3 hónapig próbálgattam az ásványi zsírokat, hogy melyik a legjobb a variátornak.
Aksid magasan van, biztik magasan vannak, fesz.szabályzód magasan van. Generátorod jól le van zárva. Nincs miért aggódnod. :)
jeeeee, üzenem mindenkinek, a spider , motorcsonaknak isjo !!!!! kedden volt az eső?? na akkor jöttme csepelről angyalföldig, kb lábtarton felül érő vizben!! többszörr szoptam megállással, (jelentem nem fáztam meg, ) de hogy bmw ket és terepjárkoat láttam vészvillogoval, elakadt autokat, buszokat, , akkor dühitett, visszatekintve, ..................... a csatahajo ismét oylat produkált, amire nem számitottam!!!
JEEEEEEEEEEEEE vizben gázolva, uszkálva, csepelröl 13 kerbe, a bőrdzskim pacallá ment, a kesztyüm fossá, a cipöm még nem száradt ki, de a MOTOR!!! az baszki motorcsonakként üzemelt!!! elment mellettem pár abnormális 40 el, (futár) de mikor a dozsárol benéztem oldalra ott meg is állt :D
a kimko nem birta vizet :) szépen hazaértem , 1 dolog men t szét, a hátso fék kapcsolo, amiről nem tudok inditani. elsőfékröl inditozok. ha hajokázni akartam volna motorral nem találtam volna lehetőséget, azomban igy vastag tapasztalat a jutalmam, sok auto, sok busz, lerobbanva, én haladtam!! ééééééééééés haza is értem, a feleségem idegbeteg volt, a kutyám tul izgatott de 69 perc alatt csepel-angyalföld járat megvolt lábtartoig vizben!! csak azért osztom meg mert kibaszott büszke vagyok agyermekemre, és mindenkinek kivánok hasonlo élményeket
Évi egy-kétezer km-t használom a spidermaxot. Régóta ismétlődik, hogy a szezon utolsó útján megbolondul a km óra. akadozik, majd teljesen megáll. Következő nyáron ismét jó!!
Mosz is ez van, a km órám működik, viszont a "motordiagnosztika lámpa" fordulaton világít, csak alapjáraton alszik el.
Az enyém is melegedett/fort "új" korában. Nagyon sokára jöttem rá, hogy az egyik hűtő csonkjánál volt egy pici repedés, amin keresztül néha lelevegősödött...
Ha a tükör esetleg eldőlésre utal ami után az idomot cserélték, lehet sérült a hűtő...
Nemrég vásároltam egy olaszból behozott Spidermax GT500-ast. Még "dolgozom" a forgalomba helyezésen de előbb rendbe kell tenni egy-két dolgot rajta......feszszabályzó,bal tükör csere.
És valami rejtélyes okból kifolyólag a víz túlmelegszik 2-3 km megtétele után....
Nekem most elől és hátul is Michelin City Grip van. Elől 110/80 r16 hátul 140/70 r16. Ezekkel én meg lennék elégedve csak már csere érettek és előre már nem lehet kapni ezt a méretet a City Gripből.
Szerintem, ne izgulj,nincs ott gond,ha majd a piros figyelmeztető fény ég az már nem olyan jó.Nekem a yamaha motoros verziom volt,és avval is voltak ilyen történetek,főleg nyáron ha nem volt meg a kellő sebesség ami a hűtést adta volna 30 fok felett, igen hamar fel ment a vízhő pedig a ventilátorom nekem is bekapcsolt.Sajna tán a burkolat miatt kicsit alul méretezett a hűtés ezeken a modelleken,neked gondolom a piaggio blokkos, van de ezen téren szerintem egykutya.Próbálkozz plusz cső adapterrel,(hűtő bordával ellátott plusz cső) nekem is egy kicsit ez segített.A műszerek nem a pontosságukról híresek Malagutin inkább ,hogy mikor kapcsol be a ventil,az adhat támpontot.Nem termosztát és egyéb,a gond ha van sebesség, és akkor jó a hőfok.Biztos van, lesz, márkatárs aki csak a Szaharában motorozott a Phantom Maxával és csak meg se mozdult a műszere de ezért kár lenne nemlétező hibát keresni.:-) olajról csak annyit amit ajánlanak bele,Repsol egyebek félszintetikus 4 ütemre kitalált, és tudja a jaso MA2 mínőségét.
Sziasztok,új vagyok itt,nemrég szereztem egy Phantom max 200 2003-as évjáratu robogót,és a hűtéséről,illetve a visszajelzőjéről szeretnék kérdezni,mert nem értem pontosan. Első nagyobb kör (100km) után, egy kis szerpentines szakasz után,lassu tempónál azt vettem észre,hogy fel ment a víz a piros elötti skáláig,vagyis 3/4-ig. Amikor megálltam,leállítottam a motort,akkor kapcsolt be gyujtáson a ventillátor.Fél óra állás után hazáig középen állt a mutató. Azt szeretném kérdezni,hogy ez így oké? Vízpumpa cserélve,új fagyállóval feltöltve. Illetve olaj kérdés,miyen olajat ajánlotok bele? Köszönöm
Üdv! Nekem van egy olyan alacsony sötétített plexim, amit esetleg elcserélnék egy olyanra, aminek a felső részén van egy áttörés az átáramló levegőnek.