Az nem egy nehéz dolog. Kell egy relé egy pumpa és ennyi. Pontasan aksiról a relére főkábel és a gyujtáskapcsolóról a vezérlőszál. Ennyi . Ja igen biztositék beépitése kötelező.
Hát láttod nem tudom mert én nem vagyok átlag szerelő. De ott nem csak a melodijat kell fizetni. Uj olaj + szürö viz és egyébb sallang meg tömitész szet meg sikolás meg ki tudja még mit kell javitani simán összejön 100e ft
Leonardo 150 esről lenne szó.. Gyertya megtisztítva kis gombnyomás már indul is. Lerakom garázsba másnap nem indul..Gyertya ki látom vizes... kifújom megtörlöm pöcc indul..
Kérdés, honnan szivárog a víz? Hengerfejes lesz? Tankból szedi fel?stb..
Köszönöm előreis a tapasztalatból kiinduló válaszokat
Te most mit is szeretnél? Megerösitést vagy távgyogyitást? Tudod miért szokot nem indulni egy motor melegen szó szerint lefulladni ? Gondolkodjál már. Miért is miért is juj h nem fog megfájdulni a fejed. Na jó nem szivatlak tovább. Mert nincsen üzemanyag?! Karbiban minden jó? benzinpumpa jó? Üzemanyag cső jó? A tankban jó a cső? A tankfedél jó nem repedt? Sok lesz a kérdés kevés a válasz. Ezeket nézd meg mert igy sajnos nem lehet mit mondani. Jó hibba keresést ha nem menne akkor keres egy szerelőt aki megoldja neked. Sok sikert.
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni kettő 250-es Leonárdom van.És olyan problémára szeretnék választ kapni,70-ig gond nélkül megy a motor viszont 70 felett elkezd PöföGNi a kipufogó És általában meg is áll a motor.De akkor is elkezd puffogni hogyha 70-nél Visszaengedem a gázt És álltalába ilyenkor is megáll.Ezután pedig vagy nem indul vagy nagyon nagyon de még annál is nehezebben :(
A vezérmükeréken van egy jel és annak a jelnek a hengerfejem is van egy jel egybe kell esnie. Ha jól emlékszem a hengerfej sikjához kell nézni. De szervizmanuálban benne van. Régen javitottam leot sohat felejtettem.
Sziasztok! Alany Leo 125 96-os évjárat 180-as malossi hengerszettel.. Rengeteget olvastam vissza a fórumban de olyannal mint az én problémám nem találkoztam ezért tenném fel a kérdésemet. A vezérlés beállításnál sajnos 100% hogy nekem az önindító alatt, mögött, mellett nincs az a 6-os imbusz amin a főtengely jelét nézném így sajnos a főtengelyt nem tudom mihez nézni erre kérnék megoldást. Illetve a vezérműkereket levettem ezt mihez képest tudom visszarakni a tengelyre, milyen jeleket nézzek? Előre is köszi!
Új új az nehez úgy lesz. A javítás meg lehet h igen drága. Mert 5 állas a gumi alkatrészeknek nem tesz jót. H ki tudja megcsinálni szinte bárki aki lelkiismerettel áll neki. Anno én nagyon sok leót javítottam de már 10 eve is irgalmatlan draga volt a szakszerű javítása és akkor is már nagyon nem akartak kifizetni az árat.
Keveset kap mondjuk azt h tisztának látod az nem azt jelenti h tiszta. A másik minden gyári rajta? Sehol szakadás törés a legrendszerben? Mert ha volt molyolva soha nem lesz jó vagy is ja csak átkel fuvolázni akkor. Így kb ennyit lehet mondani.
Sziasztok, Van egy Aprilia Leonardom 2001 es évjárat 125 ccm. A motor 4-5 éve garázsban áll, a letárolás oka az volt, hogy nem indult el. Már azelőtt is pár napi állás után az önindító csak tekert és nem indult. Arra tudok gondolni, hogy az üzemanyag rendszer elengedi a vákumot, mert ha a légszűrőt levéve indító spray-vel befújtam, akkor elindult. Nyilván az 5 éves állás nem segített rajta, így most egy komplett átvizsgálás és helyreállítás ráférne. Én sajnos nem értek a szereléséhez, és helyem sincs hozzá. Tudnátok ajánlani szakembert, aki át tudná nekem nézni, adott esetben megszereli és alaktrészt beszerez hozzá? Helyileg veszprém megye, illetve Budapest preferált. Nagyon hálás lennék ha tudnátok segíteni, és újra üzembe tudnám helyezni a motort! Köszönöm szép napot! :)
Sziasztok nem régen vettem egy Leonardo 125-öt lekeztem fel újítgatni olyan gondom van vele hogy nagyobb gázadàsra hörög és nem akar rendesen ki pöröni.karbit többször ki pucoltam nem segített álitgatam is de nem válthatók .
Nekem volt leom nem egy. Én megtudtam csinalni h induljon -10 fokig. De tény alatta már nem indult igaz akkor még nem motoroztam. Mert nálam nagyobb elvetemült motor nem igen van volt. Mi Az oka nem tudom de igazából nem csere szabatos mivel két karbi nem egyforma hosszú és nem lehet csak úgy felrakni csak mokolasal. Egyébként más rendszerű is a két karbi és annak is megvan a nyűge és a maga tipusbetegsege ami nem h nem indul de inkább kinyírja a motort mikor a letört darabot szépen a motor beszívja. Mindent a maga helyen kell vizsgálni. Itt most már 20 éves Van olyan leó ami már 24 éves a legfiatalabb is 17. Lemerem tenni esküt megnéznem a motorodat nem egy rossz alkatreszt találnak vagy ami a halálán van vagy mokolast mert úgy nem jo ahogy kitaláltak. Én is azért hagytam abba a leozast mert túl öreg volt és túl macerás igaz addigra minden nyűgét kiismertem és almombol felrázva is tudtam mit és h kell javitani és nezni rajta. Még az évi 20-30e km amit bele csavartam. Emlékszem egyik ügyfél itt hagyta nálam motort miután -motorékénál volt h járásam h egy hét alatt 1000km csavartam bele. Úgy h csak dolgokat voltam venni más javításokhoz igaz akkor csúcsra volt járatva szerelősdi. Rég volt igaz sem volt. Na nagyon elnosztalgiaztam.
Mi most a fő gondod. Akkor mivan a kintről. Lényegtelen eleve gyárilag van rajta egy kis szűrő. Annyi kicsi levegőt szív onnan h semmit nem szamit. A másik meddig tart kiderite mi a kevés. A beszűkíted a furatot csöken a levegő ha meg rá kötsz hidegindítót és ráfújsz és akkor indul már is tudod mi a gond. Nem kell fújni mert egyik így másik úgy oldotta meg.
A Mikuni karburátor hidegindító rendszere mekkora egy gány! Külvilágból szívja a szivató keverékhez a levegőt! Úr isten! A KeiHin megoldotta, hogy megkerüli a folytószelepet aztán kész. Valahogy most is nagyon nehezen indul a mikunival hidegen. csak még azt nem tudom, hogy hidegindításkor túl sok vagy túl kevés benzint kap e? Esetleg levegőből sokat vagy keveset?
Ezt nem tudom. Ámbár kína szar 50es robiba nem ette meg valszeg a leó membrán is bírja. Igazából nem tudom mit kell kitartani. A világ bármely részen elkapható ez a csoda.
Ezt túl komplikálod. Ilyen hátas nem alakul ki mivel van egy túlfolyó rendszer is ami tud levegőzni. Hacsak nálad valami nagyokos át nem variálta a benzin vezetékeket.