Ritka...... limitált karóra Honda super cub 125-höz..... üdv zs
A Seiko biztosan szereti a motoros világot, mert nem ez az első alkalom, hogy a japán óragyártó együttműködik egy motorkerékpár-márkával. Valójában az óramárka 2020-ban már dolgozott együtt a Kawasakival egy LSA-n. A 2022-es év végére egy 5 Sports esetet vizsgálnak, amelyet a Honda Super Cub színeiben tüntettek fel . Ez utóbbi egy búváróra sajátosságain alapul. 100 m mélységig vízálló lesz . Emellett megtaláljuk a "professzionális" órák összes jellemzőjét (amit az óragyártási szakzsargonban "komplikációnak" is neveznek), mint például a dátum vagy a kézi beállítás.
Super Cub replika
Ez az új óra apró részleteket tartalmaz, amelyek igazolják a világ legtöbbet gyártott kétkerekűje előtti tiszteletét. Például az index szintjén a „12”-t jelző jel a Super Cub fényszóróját jelöli, míg a „11” és „1” narancssárga jelzőfényként működik . És ha ezek az elemek nem elég sokatmondóak, a "Super Cub" logó közvetlenül a "6" felett helyezkedik el. A nejlon nato szíjon , de az óra hátulján is megtalálod a Super Cub lenyomatát, az átlátszó tok aljára gravírozva, ahol az órád száma is található.
Más apró részletek, mint például a koronára írt üzemanyagszint-jelző , emlékeztetnek arra, hogy ez az óra milyen kapcsolatban áll a motoros világgal.
Ezért a zöld/krém árnyalatú 6000 példányra , a fekete/szürke változatban pedig 5000 példányra korlátozták. A zöld novembertől, a fekete pedig februártól lesz elérhető. Az európai árat még nem hozták nyilvánosságra, de a Seiko japán oldala körülbelül 323 eurónak megfelelő árat közöl .
Egy kicsit bővebben.....Így születnek újjá a Honda legendás motorjai..
Tetszik vagy sem, nincs messze a nap, amikor Európában elkezdik drasztikusan szigorítani a motorokra vonatkozó szabályokat. Elég csak Angliára tekintenünk, ahol hét év múlva már semmilyen (!) 125-öst nem lehet majd vásárolni – és jó néhány városban használni sem –, de mondhatnánk Budapestet is, hiszen a fővárosban éppen nemrég nyújtottak be javaslatot a robogók kitiltásáról.
Elektromos hajtáslánccal érkezik a három új Honda
Mivel Kínában a szinte elviselhetetlen légszennyezés miatt már évek óta csak az elektromos motoroknak áll a zászló, nem csoda, hogy éppen ott mutatta be a Honda is a Cub, a Dax és a Zoomer új, tisztán elektromos változatát.
A marketingesek ezúttal nem sokat túlóráztak, már ami a névadást illeti, hiszen egyszerűen Cub e, Dax e és – ugye kitaláltátok – Zoomer e feliratú matricák kerültek a motorokra. Az apró gépek végsebessége 25 km/óra, ami azért fontos, mert így szinte kerékpárként, bármilyen vezetői engedély nélkül használhatóak KINÁBA!!!!!!!!
Hogy miért pont Kínában kezdik meg az újdonságok forgalmazását? Nos, tavaly több mint 40 millió elektromos motort vásároltak az országban, azaz többet, mint bolygónk többi részén összesen. Másrészt a 25-ös végsebességnek köszönhetően a rásegítős elektromos bringákkal kerülnek egy kasztba az újdonságok, ám árban jóval olcsóbbak azoknál.
A HÍREK SZERINT – ÁTSZÁMÍTVA – 330-340 EZER FORINTNAK MEGFELELŐ JÜANT KÉRNEK ÉRTÜK, AZAZ KEVESEBBE KERÜLNEK A KÖZÉPKATEGÓRIÁS ROLLEREKNÉL, NEM BESZÉLVE A NYOMATÉKÉRZÉKELŐS E-BRINGÁKRÓL.
szia.....sajnos mindenben igazad van. A mai szabad kapitalizmusban minden megrendelhető, és az ellenkezője is......ráadásul hittel vallják a közmédiában is....van rá ember bőven.
Erre rápakol még a "legelőmunkacsoport", hogy "tilcsákkijarobogókat". Válogatás, és ész nélkül mindet. Hivatkoznak mindenféle környezetvédő sóhivatalok célzott mérési eredményeire. Amelyek, természetesen megrendelésre készültek: célirányosan ki kell mutatni, hogy egy átlag robogó mennyire levegőszennyező. Így kora reggel beálltak egy lepukkant, agyonhajszolt futármotor mögé, és kimutatták: ezerszer több károsanyag jön ki a lámpánál álló (!!!) robogóból, mint egy vadiúj, startstoppos tahóterepjáróból.
Mennyivel jobb lesz majd, ha telipakoltatják a városokat a böszme nagy, másfél-kéttonás aszfaltpusztítókkal? Mert a britt tudósoktól tudjuk: bármi bebizonyítható, és annak az ellenkezője is, csak a megrendelő elvárása a lényeg.
Persze, emögött is az autógyárak állnak. Mielőtt az idióta politikusok keresztülviszik a belsőégésű motorok betiltását, még nagyot kell kaszálni. Ezért aztán minnél nagyobb, és minnél drágább autókat kell rálőcsölni a világra.
Ütős ingázó motor ,csak a görög piacnak.......építő szekrény elvet használja a Benelli is !
Felismerhetőek a hátsó taktuson a teljes RKF-kerék-futómű- és hátsó farok rész.
Mentem a teszt napon a 125-ös verzióval,hát az is durva volt,de a 185 cm3 változat befutó lehet.
Benelli RCX 185i ABS: Az új kacsa, amely a görög piacra érkezik!
Benelli új kacsát hoz Görögországba ! Az egyetlen európai ország, ahol a kacsáknak saját piaca van, a Benelli kacsa következő állomása lesz, amelyről először 2021 áprilisában írtunk, hogy a kínálatában van !
A megújult és immár az európai specifikációkra készen, fordított villával, ABS -szel és két tárcsával a Benelli kacsa immár közvetlenül Görögországba érkezik, ahogy a MOTO magazinból kiderül, és a teljes műszaki jellemzőkkel is rendelkezünk.
Így 18 LE-t ad le 9500-as fordulaton és 1,54 kg-es nyomatékot 6000-es fordulaton, miközben hatfokozatú, két vezérműtengellyel és négy szeleppel, valamint EFI befecskendező rendszerrel.
Bár több ezer kilométerre és közvetlen közelség nélkül, a görög piac az ázsiai piaccal párhuzamosan fejlődik a kacsák nagyon sajátos kategóriájában, amelyet motorelhelyezésük, vázuk és geometriai jellemzőik, majd a vezetési pozíció geometriája jellemez.
Fő jellemzőik a nagy kerekek és az alacsony súlypont, majd a kuplungkar hiánya. Ebben az utóbbiban már régóta hajlamosak a diverzifikáció, valamint a kacsa mint jármű új szerepeket is betölt, így most újabb megfelelő javaslatok érkeznek! A legújabb közülük a Benelli új, folyadékhűtéses RCX 185 i lesz .Az új Benelli kacsa is érdekes színkombinációkkal érkezik
Figyelemreméltó műszaki jellemzőkkel, modern dizájnnal, letisztult megjelenéssel rendelkezik, míg az Euro 5-ös előírásoknak nem megfelelő, de már több millió jármű számára forgalomba hozott változatban is bizonyította megbízhatóságát. Amit elvárunk tőle, hogy megtartsa az európai földre érkezéskor, és természetesen itt a próbája lesz a végső szó.