Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rumcice Creative Commons License 2018.02.04 0 0 20757

A hiba a képben ott van, hogy te eladtál valamit, ami nem is volt a tiéd. A vevő mondjuk azt mondja majd, hogy neked átadta a vételárat, átíratni meg nem tudta, mert utólag kiderült, hogy nem te vagy a tulaj.  Mondjuk azt állítja majd, hogy keresett téged, de te elhajtottad.  107, majd bíróság. Ilyen esetben az eredeti állapot helyreállítása a bíróságok célja, vagyis az autó visszakerül jogos tulajdonosához, tőled meg követelik majd a pénzt.

 

Továbbá a Mabisz az üzembentartótól fogja követelni a fedezetlenségi díjat a forgalomból kivonás napjáig, 143 lóerő esetében napi 728 forintot, egy kalkulátorral megnéztem.

 

Mennyit spóroltál így, hogy üzembentartóival vetted és adtad tovább? Kiszámoltad már? Megérte?

Előzmény: No Home (20756)
No Home Creative Commons License 2018.02.04 0 0 20756

1.5 éve a seggem se tettem a kocsiba és már rég  E46-om van,egy forintot sem fogok költeni olyanra ami nem is az én hibám hanem a vevőé mert nem ment el a tulajhoz adásvételit írni.... Tulajjal is beszéltem,intézzük a vevő sorsát... 

Előzmény: Rumcice (20755)
Rumcice Creative Commons License 2018.02.04 0 0 20755

Meg kötnöd kellene kgfb-t is, mert a fedezetlenségi díj is ellened ketyeg.

Előzmény: No Home (20753)
Rumcice Creative Commons License 2018.02.04 0 0 20754

Valamiért én még soha nem kerültem ilyen helyzetbe. Akkor a jelek szerint be kell fizetni a csekket, ha majd küldik.

Előzmény: No Home (20753)
No Home Creative Commons License 2018.02.04 0 0 20753

Üzembentartó vagyok igen,viszont a tulajjal meg volt beszélve hogy megírják az adásvételit csak a vevő kijátszotta a feladatát.

Előzmény: Schnitzer 525 (20752)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.02.04 0 0 20752

Nyilván üzembentartóis a dolog,vagy még az sem. Sejtésem szerint egy üzembentartóis autót továbbadtak harmadik személynek. Aki már szintén átadta a verdát egy negyedik személynek,és minden maradt a második személy nevén.  Aki így odaadta,az fizet mindent teljesen egyértelmű módon.

Előzmény: Rumcice (20751)
Rumcice Creative Commons License 2018.02.03 0 0 20751

Gondolom, eladtad az autót (remélem nem üzembentartóival), és ott a kezedben az adásvételi egy példánya.

 

Két dolgot kell vele csinálni:

 

1. Beviszed az okmányirodába/kormányablakba/járási hivatalba vagy mi a neve, és ott lepecsételik, és visszaadják neked. Innentől nyugodtan alszol, a másik félnek meg elindul a forgalomból kivonás, ha nem íratja át.

 

2. Kötelező biztosítódnak, és ha volt, casco biztosítódnak eljuttatod az adásvételit, és így visszafizetik neked az év arányosan részét, amikor már nem a tiéd az autó. Ez is fontos, mert ha balesetet okoznak a volt autóddal, a te biztosítódat fogják megkeresni a károsultak, hiszen nem tudnak róla, hogy te már eladtad az autót.  Na meg ha jó volt a bónuszod, így tudod átvinni másik autódra.

Előzmény: No Home (20750)
No Home Creative Commons License 2018.02.03 0 0 20750

Előzmény: Schnitzer 525 (20748)
No Home Creative Commons License 2018.02.03 0 0 20749

Köszönöm.Hiába üzentem Zsoltinak is,semmit sem reagál,csak mert oda van írva a papírra hogy adjam le a forgalmit meg a rendszámot különben 10.000-500.000-ig terjedő bírságot kapok.Mit mondjak az okmányirodában? 

Előzmény: Schnitzer 525 (20748)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 20748

Megoldja azt az okmányiroda anélkül,hogy bevinné. Valahol Salgó felé valami etnikumnál van. Engedd el...

Előzmény: No Home (20747)
No Home Creative Commons License 2018.02.02 0 0 20747

Sziasztok,aki tudja kinél van az LDE-750 rendszámú Tds az mondja már meg neki hogy ha már nem fizet biztosítást meg az átírást is ki játsza akkor ballagjon már be egy okmányirodába ahol a forgalmit meg a rendszámot leadja mert ki lesz vonva az autó és én kapom a leveleket... Köszi! 

Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 20746

Ott van abban az egy mondatban,hogy "régi tömítés" Ami megkeményedik,összemegy,törik. 100% minden esetben ez a vége. Hogy honnan tudom? Mert csak ezeket. Ismétlem csak ezeket csinálom minden nap évek óta. Ha valaki csak helyben mászkál pár km-es körzetben ott mindegy mikor mi szivárog. De sokan jobb szeretik évekre előre letudni az egyéb javításokat,így egyben teljes tömítés cserét csináltatnak. Ezt szokták különböző hirdetésekben felújított adagolósnak hirdetni. :D Pedig ez csak egy általános karbantartás lenne. :)

Előzmény: keserucsokolade (20745)
keserucsokolade Creative Commons License 2018.01.24 0 0 20745

Magyarazd mar me,hogy miert???

Előzmény: Schnitzer 525 (20744)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 20744

Ha csak a szimering cserélődik,utána megint egy régi tömítésnél fog.

Előzmény: keserucsokolade (20741)
zoli554 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 20743

Adagoló lánckerék lehúzómenet méret érdekelne. Köszönöm.

6Imre9 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 20742

Kinek mókolás,kinek nem.
Pillanatnyilag nincs ember akire rábíznám hogy szétszedje.

Előzmény: Schnitzer 525 (20740)
keserucsokolade Creative Commons License 2018.01.22 0 0 20741

Ez nem feltetlenul igaz,mert peldaul ha 'csak' szimeringed ment gajra a tengelynel,akkor speciel folosleges mindenhol tomitest cserelned..

Előzmény: Schnitzer 525 (20740)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 20740

itt is kezdődik a mókolás? Ha egy helyen csöpög,utána egy másikon is fog. Van pár lehetőség.

Mindenhol elöregedett a tömítés nem csak ott. Szét kell szedni darabokra és újratömíteni az egészet.

Előzmény: 6Imre9 (20739)
6Imre9 Creative Commons License 2018.01.21 0 0 20739

Üdv!
 A képen bekarikázott alkatrésznél csöpög az adagolóm. (pontosan mi a neve?)
Kérdésem hogy az adagoló leszerelése nélkül is ki lehet cserélni a tömítést? Arra gondolok hogy nem ugrik szét semmi ha kiszedem?

Köszönöm

Zoli.78 Creative Commons License 2018.01.18 0 2 20738

Csak ennyi?

Nincs időd egy rendes hozzászólást írni? 

Máskor azért kioktattad az emberkéket, hogyha nem ért hozzá vigye szerelőhöz! Vagy ha nem telik rá akkor ne vegyen bmw-t. Már te sem vagy a régi.:D

Előzmény: Popsi (20736)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.01.18 0 0 20737

A töltésnek már alapjáraton 14V fölött kell lennie. Az enyém konkrétan 14.6V-ot tud, ami 14.3V-ra esik vissza az összes lámpa fűtőmotor bekapcsolása után.  Tehát nem 4000-es fordulaton kell tudnia. Viszont az aksidhoz kevés áram megy. Meg kell keresni hol vész el a feszültség. Először megállapítod, hogy a + vagy a - tünik el. Ezt úgy teszed, hogy a multiméter negatív kábelét a generátor pajzsára teszed, míg a pozitív kábelét az akku pozitív sarujára. És fordítva. Így kiderül melyik nem éri el az aksit. Innen már csak meg kell keresni hol a hiba. Amúgy nincs sok lehetőség. Lehet oxidáció a csatlakozási pontokon vagy kábeltörés szakadás. Mondjuk ha indul a kocsi rendesen, akkor az akku önindító közötti szakasznak jónak kell lennie. De azt megjegyzem, hogy nem tudom van-e az e39-ben valami elektronika ami meghibásodva ezt eredményezi. 

Előzmény: Szilvia Orsos (20735)
Popsi Creative Commons License 2018.01.18 0 0 20736

Még 3xor hátha..

Előzmény: Szilvia Orsos (20735)
Szilvia Orsos Creative Commons License 2018.01.18 0 0 20735

sziasztok

 

van egy 1999-es 525 tds-em nincs toltesem az akumulatornal,4000 fordulaton 11,8 volt, a generatorbol 4000 fordulaton 14,5 volt jon ki.

 

esetleg valaki tudna segiteni 

Zoli.78 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 20734

Erre kíváncsi vagyok én is. Nálam is fura a töltés, de már mióta megvan. 

Előzmény: Szilvia Orsos (20733)
Szilvia Orsos Creative Commons License 2018.01.17 0 0 20733

sziasztok

 

van egy 1999-es 525 tds-em nincs toltesem az akumulatornal,4000 fordulaton 11,8 volt, a generatorbol 4000 fordulaton 14,5 volt jon ki.

 

esetleg valaki tudna segiteni hogy merre keresem a hibat.

Szilvia Orsos Creative Commons License 2018.01.17 0 0 20732

sziasztok

 

van egy 1999-es 525 tds-em nincs toltesem az akumulatornal,4000 fordulaton 11,8 volt, a generatorbol 4000 fordulaton 14,5 volt jon ki.

 

esetleg valaki tudna segiteni hogy merre keresem a hibat.

hol lehet a biztositek,mert azt nemtudtam meg megnezni

 

koszonom a segitsegeket elore is

Zoli.78 Creative Commons License 2018.01.16 0 0 20731

Próbáld meg kannáról üzemeltetni. Az adagolónak szívnia kell magától is.

Előzmény: balazs325tds (20730)
balazs325tds Creative Commons License 2018.01.16 0 0 20730

Sziasztok! Menet közben meg állt a kocsi , befecsi jel folyamat világít ,és nem is indul csak teker . Üzemanyag szivattyú pár hónapja volt cserélve 15_20l üzemanyag szint alatt megállt mindig  , lehet hogy megint a szivattyú szopat vagy valami más tipikus dolog?

 

725TDSKrissz Creative Commons License 2018.01.15 0 0 20729

Nos, a probléma egy része megoldódott. A kocsi már indul. Az EWS modulban behalt a relé. Viszont csak D-ben van és megy az autó és világít ugyanúgy az akku ikon a műszerfalon. Megnéztem a bizti táblát és egy bizti kivan menve, kicseréltem és elindítottam a kocsit és újból kiverte. Egy pár ismerős írta, hogy valahol a kábelkötegben ( Motorvezérlő és váltóvezérlő egy köteg) lesz a hiba. Nekik hasonló problémák voltak. Majd most kiderül. Valamelyik nap elkezdem felkutatni a zárlatot.

Viszont azt nemtudom, hogy akkuról mindenképpen lekell húznom a sarut, hogy ha lekötöm a motor és a váltó vezérlőről a kábelköteget, vagy maradhat rajta nyugodtan, mert nem lesz semmi baja tőle?

köszönöm.

 

 

Előzmény: 725TDSKrissz (20710)
Bogi86 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 20728

Én majdnem 20i-t vettem de az a legrosszabb választás. 23i az optimális a 6 hengeres benyások között. 

TD/TDS mostanában...szeirntem akinek normális van nem adja el. Nem egyszerű szépet és gyárit venni. 

Még 525 tds csak-csak de 325 esélytelen majdnem. 

Előzmény: Popsi (20727)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!