A hiba a képben ott van, hogy te eladtál valamit, ami nem is volt a tiéd. A vevő mondjuk azt mondja majd, hogy neked átadta a vételárat, átíratni meg nem tudta, mert utólag kiderült, hogy nem te vagy a tulaj. Mondjuk azt állítja majd, hogy keresett téged, de te elhajtottad. 107, majd bíróság. Ilyen esetben az eredeti állapot helyreállítása a bíróságok célja, vagyis az autó visszakerül jogos tulajdonosához, tőled meg követelik majd a pénzt.
Továbbá a Mabisz az üzembentartótól fogja követelni a fedezetlenségi díjat a forgalomból kivonás napjáig, 143 lóerő esetében napi 728 forintot, egy kalkulátorral megnéztem.
Mennyit spóroltál így, hogy üzembentartóival vetted és adtad tovább? Kiszámoltad már? Megérte?
1.5 éve a seggem se tettem a kocsiba és már rég E46-om van,egy forintot sem fogok költeni olyanra ami nem is az én hibám hanem a vevőé mert nem ment el a tulajhoz adásvételit írni.... Tulajjal is beszéltem,intézzük a vevő sorsát...
Nyilván üzembentartóis a dolog,vagy még az sem. Sejtésem szerint egy üzembentartóis autót továbbadtak harmadik személynek. Aki már szintén átadta a verdát egy negyedik személynek,és minden maradt a második személy nevén. Aki így odaadta,az fizet mindent teljesen egyértelmű módon.
Gondolom, eladtad az autót (remélem nem üzembentartóival), és ott a kezedben az adásvételi egy példánya.
Két dolgot kell vele csinálni:
1. Beviszed az okmányirodába/kormányablakba/járási hivatalba vagy mi a neve, és ott lepecsételik, és visszaadják neked. Innentől nyugodtan alszol, a másik félnek meg elindul a forgalomból kivonás, ha nem íratja át.
2. Kötelező biztosítódnak, és ha volt, casco biztosítódnak eljuttatod az adásvételit, és így visszafizetik neked az év arányosan részét, amikor már nem a tiéd az autó. Ez is fontos, mert ha balesetet okoznak a volt autóddal, a te biztosítódat fogják megkeresni a károsultak, hiszen nem tudnak róla, hogy te már eladtad az autót. Na meg ha jó volt a bónuszod, így tudod átvinni másik autódra.
Köszönöm.Hiába üzentem Zsoltinak is,semmit sem reagál,csak mert oda van írva a papírra hogy adjam le a forgalmit meg a rendszámot különben 10.000-500.000-ig terjedő bírságot kapok.Mit mondjak az okmányirodában?
Sziasztok,aki tudja kinél van az LDE-750 rendszámú Tds az mondja már meg neki hogy ha már nem fizet biztosítást meg az átírást is ki játsza akkor ballagjon már be egy okmányirodába ahol a forgalmit meg a rendszámot leadja mert ki lesz vonva az autó és én kapom a leveleket... Köszi!
Ott van abban az egy mondatban,hogy "régi tömítés" Ami megkeményedik,összemegy,törik. 100% minden esetben ez a vége. Hogy honnan tudom? Mert csak ezeket. Ismétlem csak ezeket csinálom minden nap évek óta. Ha valaki csak helyben mászkál pár km-es körzetben ott mindegy mikor mi szivárog. De sokan jobb szeretik évekre előre letudni az egyéb javításokat,így egyben teljes tömítés cserét csináltatnak. Ezt szokták különböző hirdetésekben felújított adagolósnak hirdetni. :D Pedig ez csak egy általános karbantartás lenne. :)
Üdv! A képen bekarikázott alkatrésznél csöpög az adagolóm. (pontosan mi a neve?) Kérdésem hogy az adagoló leszerelése nélkül is ki lehet cserélni a tömítést? Arra gondolok hogy nem ugrik szét semmi ha kiszedem?
A töltésnek már alapjáraton 14V fölött kell lennie. Az enyém konkrétan 14.6V-ot tud, ami 14.3V-ra esik vissza az összes lámpa fűtőmotor bekapcsolása után. Tehát nem 4000-es fordulaton kell tudnia. Viszont az aksidhoz kevés áram megy. Meg kell keresni hol vész el a feszültség. Először megállapítod, hogy a + vagy a - tünik el. Ezt úgy teszed, hogy a multiméter negatív kábelét a generátor pajzsára teszed, míg a pozitív kábelét az akku pozitív sarujára. És fordítva. Így kiderül melyik nem éri el az aksit. Innen már csak meg kell keresni hol a hiba. Amúgy nincs sok lehetőség. Lehet oxidáció a csatlakozási pontokon vagy kábeltörés szakadás. Mondjuk ha indul a kocsi rendesen, akkor az akku önindító közötti szakasznak jónak kell lennie. De azt megjegyzem, hogy nem tudom van-e az e39-ben valami elektronika ami meghibásodva ezt eredményezi.
Sziasztok! Menet közben meg állt a kocsi , befecsi jel folyamat világít ,és nem is indul csak teker . Üzemanyag szivattyú pár hónapja volt cserélve 15_20l üzemanyag szint alatt megállt mindig , lehet hogy megint a szivattyú szopat vagy valami más tipikus dolog?
Nos, a probléma egy része megoldódott. A kocsi már indul. Az EWS modulban behalt a relé. Viszont csak D-ben van és megy az autó és világít ugyanúgy az akku ikon a műszerfalon. Megnéztem a bizti táblát és egy bizti kivan menve, kicseréltem és elindítottam a kocsit és újból kiverte. Egy pár ismerős írta, hogy valahol a kábelkötegben ( Motorvezérlő és váltóvezérlő egy köteg) lesz a hiba. Nekik hasonló problémák voltak. Majd most kiderül. Valamelyik nap elkezdem felkutatni a zárlatot.
Viszont azt nemtudom, hogy akkuról mindenképpen lekell húznom a sarut, hogy ha lekötöm a motor és a váltó vezérlőről a kábelköteget, vagy maradhat rajta nyugodtan, mert nem lesz semmi baja tőle?