Szia! Prizmatartó alumíniumkúpokat is készíttetek, nem csak zsanért és feliratot. Ha elkészülnek, a jóf.. apróhírdető oldalra teszek fel belőlük. Egyszerűen Égen-Földön nem lehetett találni ezeket az alkatrészeket. Probléma megoldva :)
Szerintem eredeti. Most jöttek meg a rugófeszítő csavarok a krómozótól. Szép fényes lett a fejük :) A kerék horganyoztatva lesz majd szerintem. Néhány kép az internetről innen-onnan, ahol ugyanilyen kerék van:
Neked is eredeti a lengőkarod, ezeken is olyan, mint neked van
Valószínű ez nem volt rajta mikor szétszedtem mert nem is emlékeztem, illetve a fényképeken sem láttam hogy valamit elkevertem volna. Megoldottam gumiból, de jó lenne valami eredeti ilyent látni legalább képen.
Igen, igen... Ezt több helyen láttam már. A kerék darabjait összeszedem a napokban majd akkor egy fényképre a Pilléhez. Néhány apróság galvanizálóba volt, valamit pedig elcsomagoltam.
Kicsit megkésve pár kép a kerékről. A kaszni már festőnél van, a vázat színtereztettem.
A kerék képedet nézve ha a Tiéd eredeti akkor az enyém valami másba való. Egyik oldalában van csak csapágy a másik fele simán fut perselybe. Csapágy SKF van benne. Ha esetleg a vázamat mintaként szeretnéd akkor segítek szívesen nem vagyok lakatos de szerintem meg lehetne csinálni nem? Ha esetleg telefonon egyszerűbb a
Egy friss szerzemény, kissé romos Motorkuli helyreállításán dolgozom:
Ilyen szögletes anyacsavarokkal volt szerelve indenhol. Ez eredeti, vagy utólagos szerelés? A kasztni már kissé szellős, a váz is sokmindent átélhetett az évek folyamán. Ez a torziós rugózás nagyon tetszik. Szépen, finoman működik. Nem volt egyszerű feladat a szétszerelés.
Az aljának nagyrésze javításra szorul, szerencsére az íves, hajlított részek egyben vannak, amiknek pótlása már nehezebb feladat. Kecses vonalai még ebben az állapotban is magukkalragadják a tekintetet.
Kerék az sajnos nem volt hozzá. Ez a kerék igencsak hasonló darab, közepe igényelne némi átalakítást. Tetőt, egyéb alkatrészeket keresnék még hozzá, ha volna valakinek
A tengelyt húzd ki. A bakelitperselyek igen ragaszkodóak és szorosan vannak illesztve, így egy kis áztatással, WD40-nel lehet őket noszogatni. A felni oldalán található csavarokat pedig tekerd ki mind és szétkullik a kerék.
A szétszedett kerékről a lap alján vannak képeim, sajnos több nem készült.
Köszönöm a reagálást! Már azt hittem a Danuvia topikra kell feltennem mert az jobban pörög.
A sorsa a restaurálás aztán megy a kis múzeumomba. Természetesen küldök képeket a szétszerelés során készültekből. Egy mail címet írj és arra küldöm úgy egyszerűbb.
A leírás nekem is megvan de az nem az igazi a restauráláshoz.
Gratulálok hozzá! Nagyon szép, komplett darab! Ó, ha nekem lenne az enyémhez alváz... :) Robbantott ábrás katalógusról, ha tud valaki, szuper lenne. Néhány hozzászólással korábban került fel egy kis leírás róla. Hátsó prizmát sokan autó utánfutóét tettek rá, eléggé hasonlóak. Börzéken lehet kapni azokat a háromszögeket, ha nagyon nincsen eredeti. A vonórésznek nem kellene ilyen ferdén állnia szerintem.
Mi lesz a sorsa? Esetleg az aljáról, kerekéről, alvázáról kérhetnék plussz képeket? A belsejéről és az asztalkáról is szívesen fogadnék :)
A hétvégén bekerült az udvarba egy pille. Egészen egybe van de a zárhoz a kulcsot elvesztették és egy kis kreativitással pótolták, de van záram kulccsal.
Azt hittem menthető az eredeti festés de sajnos valami festék rákerült illetve a sarkok elég viseltessek.
papírja sajnos nincsen. Itt van pár kép.
Van ehhez valami robbantott ábrás katalógus stb?
A hátsó prizma beszerezhető valahol?
A vonórész az meg a kép szerint ilyen ferde ez normális?