Jó hír, hogy a 034-es Gigant csipkerózsika álmából elkezd felébredni. Kb a jövöhéten lesz kész a V2-ese és a baleseti helyreállitása.
A 154-e gigant leállt V3-as vizsgálatra. Közben fvcs miatt garanciazáró vizsgálat is, mely egybekötve tengely vizsgálat is a kísérleti marokcsapágyak miatt.
Pl olyan helyeken és körülmények között vág le az E.É.V.B.-je ahol a többi gép (beleértve az offtopik járműveket is) vígan dzsal tovább,gyorsításkor a beállított áramalapjelhez képest ő csak a fele naftát hajlandó leadni,majd egyszercsak megúnja a sztrájkot és csumára kitólja magát úgy,hogy majd szétszakítja a vonatot,meg sok apró kis nyalánksággal tud még kedveskedni:)
Hát igen: A Fővizsga... Le lettek festve. A nyáron a 002 és a 007 is állt, miután megkapta a V5-öt. A 002 kétszer is lerohadt. A hetes meg csak egyszer, de akkor úgy rendesen. A dolgok miértjét adminisztrativ okokból nem irom ide. Ezekre emlitést már a V46 topicban is tettem. Mindenesetre mennek... Igazi pozitivum, hogy legalább BVAC-os főmeg van rajtuk. Csodákra meg mind képes, nemcsak a hármas.
Apropo 003-as. Egyszer anno, mikor gyakorlaton voltunk fradi villanyban, a 003-as volt bent. A tetőn dolgoztunk és az Isolator-pasztás ronggyal poénból megpucoltam egy kis foltot a gép oldalán is. És láss csodát gyönyörű kék lett. MIÉRT?? Mert a retyó alatt ott az eredeti színe!!! (mosás??) A topicba való kérdés: Erre miért nincs technologia, mint pl.: a szili kizárólag homlokfalra korlátozódó mosására????? :-
Ja,és ezeket is majd elállomásítják mint a 007-012-es párost,addig még romhalmaz volt nem kellett senkinek,mikor megkapták a fővizsgát egyből lecsaptak rá..((
A V43 1305-ös jelenleg szombathelyi. Hatvanból került Fradiba még 1999-ben. 2000-ben vmikor kiégett. Megcsináltuk. Asszem 2004-ben ment el Sm-re. Azóta is ott dolgozik.