Hm....az autó már elmúlt 14 éves, a kínálat tetejéből való.
Csupán információként...a kollégám szintén 2006-os Passatját, igaz "csak" 140 lóval 900 ezerért kínálja, gigamegak.rvajó megkímélt állapotban, annak a belseje ( is) szó szerint tényleg újszerű.
Persze ott meg a km a több.
" Valószínűleg még nem cseréltek rajta semmit."
Nyilvánvaló egy 2.0 PDTDI-n sosem kellett semmit sem cserélni, főleg a siemens PD elemek stb.-k miatt, ettől függetlenül kivételek mindig lehetnek.
Ha neked megfelel úgyis meg fogod venni, mondjon bárki bármit is.
Így elsőre nem néz ki rosszul, mindenképpen megnézném személyesen is és egy alapos átvizsgálást is rászánnék. Ha az összes karbantartása megvolt és a váltóban is rendszeresen cserélték az olajat, akkor nem sok baja lehet. Persze ennyi km vagy azt jelenti hogy vasárnapi autó volt, vagy városi használatot feltételez. Az előbbi eset ideális, az utóbbi már nem egészen. A DPF lehet szűk keresztmetszet, annak az állapotára különösen odafigyelnék.
Szeretnék tőletek kérni néhány véleményt,illetve jótanácsot.
Kinéztem magamnak egy 6-os passatot,amit szeretnék megvásárolni és ezért lenne szűkségem a tanácsaitokra.
Az autóról azt kell tudni,hogy PASSAT VI 2.0 PD TDI Highline DSG DPF 2006/10 és elvileg 1890000km van benne. Már itt is az első kérdésem! Elképzelhető,hogy ennyi km van benne? Igaz újonnan Magyarországon lett forgalomba helyezve. Második tulajdonostól venném meg. Az autónak ebben az életszakaszában milyen hibák jöhetnek elő. Mire kell számítanom,ha esetleg megvenném? Az autó megtekintésénél mi az,amire nagyobb odafigyelést kell tennem? Igaz,az eladó azt mondta,hogy minden rendben van az autónál és bárhol átvizsgáltathatom.
Szóval ezekben a kérdésekben kérném a segítségeteket,amit előre is meg köszönök!
Annak, hogy a motor vészüzembe vált, ami újraindítás után egy ideig megjavulni látszik, elég sok oka lehet. Ennyi infóból csak tippelni tudna akárki is, de egy diagnosztikával kb 3 perc alatt kideríthető a kiváltó ok...
Üdv! lenne egy kérdésem! adott egy passat b6 2000pdtdi 2005-ös évjárat.ki gyuladt az izzítás visszajelző,majd kicsit később,a motor diagnosztika is,és ezzel egy időben,el fogyott a lóerő is.ha le állítom,újra indítom,az izzítás nem ég,és van erő,de pár km után újra ki gyullad,és nincs erő!járt már más is így?és ha igen mi volt a hiba,vagy hibák??? köszönöm!
Sziasztok! Vásároltam egy VW Passat CC amibe mint kiderült a belső világításokból kivették az izzókat. Mi lehet a kiváltó ok? Valakinek ötlete esetleg?
Passat 5.5-ön nem működnek a kormányon lévő kapcsolók. Egyik sem (hangerő, tempomat, stb). Leszedtem a műszerfal-kormány közti burkolatot, hátha ott ugrott szét valami, de látszólag minden rendben. Hol találom az ide vágó biztosítékokat? Esetleg egyéb tipp?
Igen. Viszont akkora szeretném tudni hogy honnan rendeljek alkatrészt. És hát az ár-érték arány, azért nem mindegy. Teljesen bizonytalanra viszont nem adok, akkor marad a Bárdi.