nem azt nem úszod meg. Mindenképp lejön az orra. Ha már lent az eleje akkor hosszbordás szíj,feszitő,görgők, vizpumpa,termosztát, esetleg főtengely szíjtárcsa ami elérhető /cserélhető
ha cserélsz termosztátból csak a gyárit vedd meg, a gates egy gyenge vacak.
Igen a kis takarót lepattintottam, aztán hát én éppen lazának találom bár azt meg nem tudom egyenlőre elképzelni hogy a fogasszij így el tudjon forogni vagy "ugrálni" de majd kiderül. De lázának laza az biztos. Azt hittem elég lesz csak az y szivocsövet levenni meg egy két dolgot aztán hozzáférni. De akkor ezek szerint hozzá kell nyúlni az elejéhez is
Nem veszélyes a csere. El lehet vele tökölni , Y szivócső,fojtószelep, homlokfal szervizállásba ,lámpák ki,lökös le .különleges szerszám nem kell hozzá. Ha kèzzel át akarod forgatni a motort akkor viszont kell.
a szijra rá tudsz nézni ha lepattintod a takarót a szíj elöl és benézel. Nem mondom hogy kényelmes de gyorsabb mint mindent szétszedni.
Sziasztok! Nemrég megvettem az első A6 4F C6-os audimat (2006-os,tehát facelift előtti).Nem teljesen olyan felszereltségű lett,amilyet szerettem volna,de nem tudtam otthagyni az állapota miatt. Az egyik hiányossága a xenon lámpa,amit utólag szeretnék beépíteni. Persze gyári alkatrészekből. Csak egy kicsit elakadtam. Az autóm légrugókkal van szerelve és ügye abban van magasság érzékelő. A kérdésem az lenne,hogy a xenon rendszer külön érzékelőt használ vagy légrugós autó esetében a légrugóét? Sajnos nem találtam egyértelmű rajzot,leírásr sehol. Köszi a válaszokat.🙂
Lenne egy "kis" problémám. Az autó 3.0 TDI ( BMK). Most délután elindulva semmi probléma, majd olyan 15 km után izzítás jel villogni kezdett és nagyon lomha lett a kocsi. Egyből haza majd vcds-re dugva kettő hiba volt. Az egyik a folytószelep amit kitörölve nem jött vissza. Sajnos elfelejtettem megnézni mikor íródott bele. A másik pedig "üzemanyag nyomásszabályzó" Itt hiba állapotában 306,5Bar nyomást ír a vcds. Az lenne a kérdésem hogy esetleg van valami ezzel kapcsolatos tipushiba ennél a motornál, vagy itt komolyabb hibakeresésre kell készülni?
Audi A6 c7 2015..Hideg indulásnál a fűtés ventilátor alapból 1-esre vissza áll.Ezzel nincs is problémám, de ahogy melegszik automatikusan növeli a befújt levegőt, és folyamatosan állítani kell./Engem zavar nagyon, ha erősen nyomja a levegőt/.Nem lehet beállítani, hogy fixen mondjuk 4-esen maradjon a ventilátor?
MMI-ben nem találtam semmi beállítási lehetőséget erre..Remélem érthető a kérdésem,előre is köszönöm szépen..
Ez jó hír, ezt a rajzot én is néztem, sőt régebben a burkolatot is leszedtem már, hosszú torxkulcsom is van hozzá (akkor a kormány állítómotorja miatt)
Csak gyanús volt a rajz, ott a műszerfal közepén látszik a csipogó - ha tényleg ott lenne, az nagyobb meló, ezért érdekelt, nem akartam vaktában elkezdeni bontogatni.
Kicsit jobb idő lesz megoldom, csipogó már megvan.
A kormány alatti panelt alul fogja 2 csavar, fent a szellőzőnél pattintós,oldalról a biztitábla takarót kell még leszedni. Alatta nem emlékszem van e csavar . 10perces meló kb!
Sziasztok. 2 dologban kérném a segítségeteket. 1 a régi vészvillogó kapcsolót nem találom cik szám miatt. Skoda octavia csatlakozós van benne de azzal csak az index van elakadásjelző nincs ami a bárdiba van hozzá az nem olyan csatlakozós. Milyen kell hozzá hogy megjavuljon az elakadásjelző is?
A 2. Valamikor időnként fel villan és sípol egyett a fék kopás jelző. Fék olaj szint jó kopás jelző pofanal jó jel végig megy ki lett mérve
Szia. Nincs csapágy. Nekem is ropogott, nyekergett amikor balra állt a kormány és nem egyenes úton mentem. Ilyen gumi "szilent" tányér van fönt ennyi. Febi-t vegyél, az bírta nekem.
Kéne egy kis segítség. A6 C6-nál elöl nincs " klasszikus " toronycsapágy? Tud ez ugyanúgy ropogni kormányzásra? Nagyon onnan hallani, csak nem tiszta hogy akkor van e ott csapágy, vagy hogy mi van ott pontosan? Ha cserére kerül a sor milyen márkát érdemes választani?