novemberben ugyanott ahol mi béreltük a Greenviewval szemben- ismerősök 650-ért tudták kibérelni. Januárban volt sokkal több már..gondolom a kereslet is nagyobb lett.
Motorral is 5-6 órákat írnak úgy, hogy közben esznek isznak nézelődnek spanolnak a helyiekkel.
Ugyanolyan útviszonyok közt motorral csak gyorsabban odaérünk mint egy busszal. Ami még előnye, hogy végig kapcsolatban leszünk a külvilággal, ha valami megtetszik megállunk ha nem akarunk nem állunk meg, azt már nem is mondom, hogy nem leszünk összezárva egy sárga tál turistával az úton.
A másik nagy előnye, hogy arra megyünk amerre akarunk odafele be akarunk menni Port Barton -ra, meg a fene tudja mi lesz az úton, mi tetszik meg...
Lefoglaltam közvetlen a reptér mellett egy motort 700P / napért, nem kellett semmi csak név email, tehát vagy megyek értre vagy nem. Van egy másik kölcsönző, az reptéren adná át a motort a pénz pedig 500P / nap lenne, viszont itt ki kell fizetni előre.
A fórumokon mindenki 500P / napot ír ott helyben.
Most azon vacilálok, hogy lefoglaljam vagy ott nézzek valamit.
Mikor elkezdtük tervezni az utat benne volt a pakliba, de nekünk túlságosan turistagettónak tűnt az olvasottak alapján, úgyhogy kihagyjuk (vagy jól tesszük vagy nem).
Mennyi cigit hozhatunk haza a Fulop-szigetekrol?Ugyanis a filipino barataim azt mondtak ,hogy kb 7 euroba jon ki egy Marbi es az angliai ismeroseim mar jeleztek ,hogy hoznak-e nekik par kartonnal! :)
Akkor marad az előző nap esti utolsó járat (19:50 -es indulás). Ha késik akkor ott van az egész éjszakánk megérkezni MNL -re. Ha törlik akkor ott van esély, hogy átrakják reggelre, vagy ha nagyon nem akarnak összeállni a csillagok akkor foglalni valami mást.
Ez még akkor is necces lenne, ha az Air Asia menetrend szerint érkezne (ami science-fiction, örülhetsz, ha nem késik 3-4 órát, vagy nem törlik...), akkor is meg kell kapnod a csomagot, meg át kell taxiznod a dugóban a másik terminálra.
Én tavasszal repültem Manilából Cebura AA-val, akkor laza 4 óra késéssel indult a gépünk, visszafelé az volt a szerencsém, hogy nem akartam kicentizni, és az előző esti 9 körüli járatra vettem jegyet, ezt amúgy lazán törölték, de felraktak az elvileg 6-kor induló manilai gépre (7re értem a reptérre...), ami háromnegyed 9-kor indult el...
Szóval semmiképpen ne centizd ki, ne kockáztass, mert ott maradsz Manilában (de még az is benne van a pakliban, hogy még Palawanon vársz a felszállásra, amikor Manilából elstartol a géped.
A filippínók hihetetlen jó fejek és barátságosak, de a menetrend csak jelzésértékű (azt jelzi, hogy mikor nem fog valami elindulni)
érezzétek jól magatokat, mert amúgy igazi élmény az ország
Mi volt, hogy 2,5 órát ültunk a gépben indulásnak mondott pályán állás után vagy landolás után 1 órát csak a gépben, nem szállhattunk ki- ezen a terminálon, illetve a nagy késéek miatt mi előző nap feljöttünk Manilába, amit egy percig sem bántunk-az előzőleg megtapasztalt 4 órás késés miatt :(( Az a terminál maga a katasztrófa, de majd meglátod.
Itt szerintem minden gép elsőbbséget élvez az AA előtt.
Volt, hogy ott ültünk már éjjel óta és pl. törölték a délutáni járatokat 13 órától... szóval az nagyon sz@r ott :(
Hazafele Palawan -ról fogunk menni AirAsia -val ami 7:45 -kor indul és 9:10 -re van MNL terminal 4 -en. A nemzetközi gépünk pedig 12:00 kor indul MNL terminal 1 -ről.
A kérdésem az lenne, hogy ez a terv tartható e (AirAsia késés, törlés, vagy bármi más), vagy inkább menjünk át Manilába előző esete?
Ki mondta, hogy nem talaltam meg? Attol, hogy egy orbitalisan nagy fasznak tartom dutertet (mivel buta mint a fold), attol miert ne erezhetnem jol magam?
Óh, de morci vagy. Tehát Magyarország és Anglia után Fülöp-szigeteken sem találtad meg a boldogságod!? Mennyire le vagyok tőrve. Pedig anno igértél egy blogot is. Nem?
wifi: amelyik szallasokon mi voltunk, a szobakban altalaban nem volt wifi, csak a kozos reszeken, recepcio kornyeken, kajaldas reszen. nem volt gyorsvonat, de egy-ket fotot atszenvedett a viber:-) nekunk eleg volt. vettem egyebkent sim-kartyat is nettel, az is jo volt, de nem igazan kellett.