Baj van az olajlehúzógyűrűvel. A javítás amivel elkerülhető a motorkár, nagyon drága. Németországban komoly pereskedés folyik miatta, ha gondolod vedd meg.
Autóvillamossági szerelőhöz vidd el aki fog tudni egy nyugalmi áramfelvételt mérni. Lehet a probléma forrása sok miden (utólag beletákolt villamosfogyasztók, stb...) de ezt csak mérések alapjàn lehet kideríteni.
Valami leszivja az aksit 1 nap alatt . Töltöm 24 órát ,másnap indítanék és úgy le van merülve , hogy lenulláz minden .A generátor tölt alapjáraton is .Lehet mégis zárlatos ? hibakódot nem mutat .Az aksi fél éves ezért lett véve mert azt hittem , hogy a régi aksi rossz.valakinek jó tanácsát meg köszönném.
sziasztok... van egy audi a4 crtdi 2011 vihhöfok nemálbe, hintázik termosztát csere megvolt jóminőségüt kapot de enek elenéreis hintázik 90 és 50 fok közöt 160km_h 90fok de lelasulok azonal le esik 50fok ra ........... az also vizcsővet elenöriztem üzemi höfok elérése elöt az hideg de a fesö az meleg álitolag ez igy normális de mégsem jó....................... valakinek lenne valami jó ötlete azt megköszöném de akár még honorálnámis....elöreis köszönöm a segitseget
Sziasztok! Audi A4 (B9) Tudna valaki valaszt arra a kerdesre hogy hogyan tudom kiszedni az elso fejtamlat? Allitolag uj biztonsagi rendszert vezetett be eleg sok marka, ezert nem kiveheto. Mar nincsen rejtett gomb az uleskarpitban, sot, muanyag takaroval fedtek le az ules felso reszet...
Remenykedem hogy van valami kiskapu, talan valaki ismeri...
Sajnos elég gyenge minöségű termosztátokat lehet kapni. Kimérve instabil a nyitási hőmérséklete és rosszul is zárnak. Persze van megoldás, érdemes drágább ás karakterisztikájában a gyárit vagy hasonló minőségű termosztátot beszerelni Pl: a gyári "4karikást" vagy Swag vagy a Febi.
Szóval kimértem, a hűtőventit kicseréltem, működik..! A szervótartály fedele alatt van a (klíma) venti csatija is (nekem kerek két vezetékes csatlakozó). Széthúztam, megmértem műszerrel és Odáig eljut a klíma bekapcsoláskor a feszültség ergo idáig oké, ám a hűtő vezetékkörén ellenállás semmi, de azért csináltam egy direkt próbát aksiról (piros vezeték plusz, barna negatív) és semmi. Kicseréltem a ventit, szépen visszamolyoltam a vezetékét, csatlakozót összedugtam, MÜKSZIK!
Gázolajszűrön a visszatérő ágnál, szokott lenni egy visszacsapó szelep vagy mi. Miki egér fül alakú rugós biztosító tartja. A visszavezető ág csövei vannak rákötve. Az szokott eltörni és emiatt is levegősödhet.
Nem kering a hűtővizem (visszafolyón vagy túlfolyón nem jön semmi)
Hűtő alja hideg a teteje meleg.
Csövek dagadnak.
Hűtőt, vízpumpát és termosztátot 4x cseréltem.
Lassan a hengerfej lesz a soron következő. (Olajom nem vizes, víz nem olajos, indítaskor nincs füst...üzem melegen teljesen feltöltve a kiegyenlítő tartályban csak rezonál a víz de semmi buborék.)
Erősen gondolkodok, hogy az A4 B6-omban lecseréljem navisra a rádiót (Concert+Bose)
Azon elmélkedtem tapasztalat híján, hogy RNS-D és RND-E navikhoz vajon léteznek még egyáltalán friss térképek? Ugye finoman szólva nem mai gyerekek már. Néztem az androidos nem gyári navikat is, de nem tudom, hogy viszik-e a Bose-t rendesen és milyen a hangminőségük..
Műszerfali hőfok mérők nem mindig pontosak, pl. lehet erősítő hibájuk is.
3 db. termosztát nem lehet rossz.
Amikor elmászkál lefele a hőmérséklet éppen mit megy az autó?
Pl. álló helyzetben még a rossz termosztát is jónak tűnik, vagyis beáll a kívánt értékre.
Állandó 50-60 km/h-nál a legjobb a hűtés mert már átjárja a hűtőlevegő de még kevés Kw-nak kell elvigye a kb. 60% hőjét a hűtő rendszer, vagyis ha így lefele megy a hőfok akkor lehet termosztát hiba.
Több kilométres dombon lefele ha elindul a hőfok lefele az termosztát hiba.
Lusta termosztátnál (lassan záródó, picit nyitva maradó) a környezeti levegő nagyon befolyásolja a műszerfali kiirt értéket.
Sziasztok.Van egy 2000 res évjáratú 1.9 pd a4 audim.Ma vettem észre hogy a kiegyenlítő tartályban gázolaj van és növekszik a szintje,tehát folyamatosan beledolgozik.Mi lehet a probléma szerintetek
Nekem benzines van, de szerintem ugyanaz a tied szisztémája is. Igen, mennie kell klíma bekapcsolásakor. 2 fokozatú. 4szénkefés nem szerelhető a villanymotor. AZért én szétszedtem és még kapott egy évet. Nemrég cseréltem, valami 10ekörül vettem a komplett egységet. Nem tudom mi vezérli a két fordulatszámot mert csak 2 vezeték megy a motorra.
Gyanítom hogy nem működik a motorhűtő segédventim..
Kérdésem hogy 99-es A4 b5 110Le tdi-nél a klíma bekapcsolásával az elektromos segédhűtőnek is indulnia kell, vagy csak ha nem bírja a viszkó és túl meleg a hűtővíz? Avagy klímázás nélkül mennyi fokon kapcsol be magától a segédventi, és hol van a reléje, jeladója???
Segitseget szeretnek kérni, nemrég vettem 2010-s 1.8-t, ha erőteljesen indulok el vele füstöl a gyorsítás elején, egyébként nem látom hogy fustolne folyamatosan. Az olajat is eszi, kb 1 liter/1000km. 5-30-ás olaj van benne, 135000 óra szerint a km, ami valószínűleg nem valós.
Tudnatok segíteni megbízható és jó szervizben, vagy tanácsban?
Azt így neten nem lehet megállapítani. Szerelöhöz kell vinni, lehetöleg olyanhoz aki ismeri ezt a tipust, van esetleg gyakorlati tapasztalata hogy hol szokott tömítetlen lenni a rendszer.
Valószinüleg egy picit levegösödik az üzemanyagrendszer. Meleg motornál azért nem csinálja, mert nincs ideje levegösödni. Szóval nem a hömérséklet, hanem az eltelt idö a lényeg. A hibatároló kiolvasása azért nem mutatott hibát, mert ezt a rendszer nem figyeli.