Bocsi hogy ilyen suritett, es egybefolynak a mondatok, telorol irok es mar kimerultem agyilag ezzel a mustanggal. Remelem azert hogy jol meg erthetoen irom le.
Az a tuszelep erdekes egy dolog.. Fujva zar, ha a karbi fedelet levesszuk nyitott benzincsappal ha felnyomom a lemezket akkor is zar, persze ha a karbi ossze van rakva akkor folyik.. Most mindengova tomites lett vagva, gallerig er a benzin. Legszuro nelkul az elobb 1.-ben emelkedett az eleje, szepn porgott. Rarakom a szurot, 1esben ugral mintha koszos lenne a karbi, 2be mar nem is nagyon valtok,ha igen akkor is csak 2mpre mert ugy lehorkol hogy lefullad ha nem rakom vissza 1-be. Megprobaltam egy nagyon vekoby rongygyal, na mar azzal is horkolt. Suber tut minden allasba raktuk gallerig ero benzinnel, tobbel kevesebbel is, de csak horkol es horkol.... 38 es 68 a fuvoka, full kipucolva minden. Koszi a segitseget, mar eszunk nincs hozza hogy mit kene vele.
Karburátor gond lesz. Cseréld ki, ha van másik. Kár volt a szintet elállítani, lenyomott úszónál a gallérig kell érjen a benzin. Annyit nézz meg, hogy lyukas-e az úszó!
ziasztok! Elso szerias mustangom van, fel van ujitva, es olyan baja van,hogy csak legszuro nelkul megy, legszurovel horkol, aztan leall. A legszurot es a karbit is faszan kipucoltuk, falsot nem sziv. Menet kozben valamennyire eletre kel legszurovel,ha lenyomom az usztatot. Ezert az eddigi uszoszint beallitast valtoztattam(gallerig ert a benzin) es tobbet adtam neki, de igy sem jo csak usztatoval, ha meg leallok mar omlik orran szajan a benzin. Nem tudom hogy ehhez kapcsolodik-e, de melegen ha uresbe rakom vagy megallok kuplunggal szinte egybol leall, es rugasra nem is indul hanem be kell tolni. Valakinek valami otlet? Koszi szepen a segitseget!
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van-e valamilyen gyakorlati módszer arra, hogy miként lehet megmérni a forgórész mágnesezettségének a mértékét? Én az összehasonlítást több mágnes esetében úgy csináltam, hogy apró szögeket szórtam ki egy tálcára és a mágneseket egy műanyag rúdon lassan engedtem le. Amelyik mágnes a legmagasabbról kezdte megmozgatni a szögeket, az volt a legerősebb. De ez a módszer csak összehasonlításra jó, a valódi értéket nem mutatja. Így nem tudom eldönteni, hogy az adott mágnest érdemes-e elvinni mágneseztetni. Minden segítséget köszönettel fogadok.
Ezek után szerintem is a lendkerék cseréje, delejezése oldaná meg a problémát. A delejezést ilyenekkel foglalkozó cégek nagyon olcsón végzik. Itt a topicban a Borsmagnetet szokták a kollégák emlegetni.
Így van, a Simsonnak jóval nagyobbak a hűtőbordái plusz például egy Schwalbe kényszer-léghűtéses is. Ha jutsz valamire a hűtésével kérlek írd le a megoldásod mindenképp, biztos vagyok benne, hogy sokaknak hasznos lenne az infó (nekem biztos).
Jóval gyengébb. Mostmár nekem is van mind a kettő.
Nyáron nem szeretek 30fok fölött motorozni, de a Simsonnál 10km után (kb.30 fok fölött tűző napon,4.-ben 45-50-nél) veszít valamennyit az erejéből, aztán utána már érezhetően nem nagyon változik a hangja, teljesítménye.
Összehasonlítani egy Jawa05-el tudom. Ott 10-15km után érezhetően veszít az erejéből, majd folyamatosan minden nagyobb kigyorsítás és domb egyre nagyobb kihívás. Aztán olyan 30-35km után már a hangja is picit érdesebbé vállik, akkor jön a pihi. És ezt is az előző feltételekkel kell elképzelni nyáron nagy melegben, viszont csak olyan 40-es tempónál. A mustang kevésbé burkolt ugyan, de nagyobb a teljesítmény és azonos a felület.
Főtengely komplett motorblok fogaskerekek első hátsó sárvédő és kerekek váz elsőlámpa gyujtótrafó első villa tank de az rozsdás váltófelsőrész gyujtásoldali dekni
Köszi az infókat Barni! Hát ez nem túl megnyugtató... :) Ezek szerint jóval gyengébb hűtése van, mint pl. egy Simsonnak. Na sebaj, utánajárok lehet-e valahogy javítani rajta, mert nekem fontos lenne, hogy tartósan bírja a menetet. Csak úgy mernék belevágni egy "Mustang projektbe"... ;)
En városban használom, így ott kicsit más a helyzet a pihentetést illetően, mert a délutáni csúcsforgalmat nagyon nem szokta szeretni. A földúton, stabil tempónál, 3asban folyamatosan áramlik a friss levegő a blokkra, így ott picit jobb a helyzet. 35 fokos melegben én azért fél óránként biztos pihennék, bár hajlamos vagyok túlparázni a dolgot, nagyon vigyázok a gépemre:) 1 órát valoszinuleg elmegy gond nélkül ha nem pöreget és nagyon.
Igényes megoldást a kényszer-léghűtésre egyenlőre nem láttam, pedig nekem se jönne rosszul.
Köszi a javaslatokat! Sima poros földút persze, nem mocsár. ;)
Ezt a pihentetést mondjuk átlagosan milyen gyakran igényli, mondjuk 40 körüli utazósebességgel nyári 35 fokos melegben? Elmegy 1-2 órát is vagy csak egy felet?
Mustangra amúgy nem lehet valahogy kényszerhűtést applikálni, pl mint a Star-on van? Próbált valaki ilyesmit?
...jaj, és hamár erre járok nekem is lenne két kérdésem hozzátok...
1. A gyújtókábelre a (gyári) gyújtótrafóhoz milyen csatló kell hivatalosan? Nálam elég sufni módon van megoldva, és néha le szokott csúszni, szeretném javítani az előző tulaj(ok) igénytelenségét. Akár egy linket vagy képet is megköszönnék.
2. Az első teleszkópba most szeretnék új perselyt rakni. Mi a menete a szétszedésének (még sohasem próbáltam)? Érdemes valami trükköt tudni mielőtt nekiállok?
Ha földút alatt nem mocsarat, hanem relatíve normális "mezei" utakat értesz, akkor szerintem semmi probléma nem lesz vele. Első teleszkópba azért nem árt egy normális állapotú műanyag persely, hogy ne érezd azt, hogy "nyaklik" alattad az egész motor. Ja, és nyáron azért hajlamos eléggé felmelegedni, úgyhogy nemárt néha meg-meg állni. Én nyaranta fel szoktam tenni egy hőszenzort a blokkra, és akkor tutira tudom mikor kell pihenni. Én körülbelül 70 kiló vagyok, a Budai hegyek sem szoktak neki (2esben) gondot okozni, de ez persze függ a testsúlyodtól, és a motor állapotától.
Hali!Ha segédmotorra bármilyen rendszámot felraksz,akkor a rendőr feljelenthet "visszaélés"vagy közúti jelzés meghamisítása " bűntette miatt.Az meg már nem szabálysértés,nem vétség hanem bűncselekmény kategória,azaz nem éri meg.Egy zárt pályás veterános rendezvényen viszont nincs ilyen veszély.A jelenlegi országhatárokon kívül csak a jól látható H országjelzés +a bizt.igazolás,zöld kártya,jogosítvány kötelező a segédmotorra.Persze főleg a Felvidéken,beleköthet a policajni zbor a sisakod megfelelőségébe,a gumikba,a ruházatba(!),a fényvisszaverő mellénybe(-van-e?minősített?stb)általában mindenbe,magyarul nem akarnak tudni,és kétórás tót nyelvtanfolyamot tarthatnak.Ott ugyanis a Mustang rendszám,és vizsgaköteles motor.A Jawa Pyonir tipusok is ugyanígy.Ezekkel ott utast is szállíthatsz.Egy kivétel van: a Jawa Babetta 228 egy sebességes típusa,de vigyázat:a két sebességesek már műszakiznak,és rendszámosak.Nálunk nagyon régen a Simsonok,és a Jawa M20 voltak csak rendszámos motorok.Remélem nem lesz sm rendszám,akinek több ilyen régiség van a birtokában,annak rögtön költséges hobbija lesz.(nekem is van Mustangom is,S51 is,és egy Jawa 21 is)
Ha ilyen dolgok érdekelnek akkor a KöHÉM rendelet nézegesd. Abban vannak a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételei. Minden benne van csak bírd értelmezni.
Ma egy kicsit szokatlanabb kérdésem lenne hozzátok. Viszonylag régóta gondolkozom azon, hogy a Mustangomra (hátra) kirakok egy régi rendszámot (van egy AB 12-34 formátumú 90-es években leváltott rendszám táblám). Számomra dobna még egy kicsit a hangulaton. Többször láttam már a városban, hogy ezt más is eljátszotta például Schwalben. Mi a véleményetek? A rendőr ebbe beleköthet? Nem tudok arról, hogy a KRESZ-nek lenne erre kiterjedő része. Tekintettel, hogy nem rendszámköteles a gép, és egy már abszolút nem használt típusú rendszám kerülne rá én nem érzem vészesnek a történetet.
Minden más (biztosítás, elsősegély csomag, stb.) teljesen rendben van a motorral.
Igen megegyezik a hossza. A kormányt jobbra fordítva lehet lezárni. A zárat nyitott állapotban kell beletenni, zárásnál egy stift fordul el, ez akadályozza meg a kivételt. Kinyitva pedig fel kell húzni annyira, hogy forgatható legyen a kormány és bezárni.
Köszönöm a csavar méreteket, és a tippet a zárvásárláshoz :) Már meg is van hozzá a 207-es kormányzár, remekül működik. Csavarokat a héten beszerzem. Remekül megy egyébként a Mustangom, még a Budapesti forgalomban is képes helyt állni.
Többieknek: ha közelről megnézitek a Mustangotok, egyértelmű, hogy hova megy a kormányzár. Továbbá a szerelési/használati útmutatóban is latható emlékeim szerint.