Köszönöm a lehetőséget! Két okból tekintenék el a kipróbálásától: 1. részletkérdés, de szeretnék független nick maradni, nem kívánok magamnak kivételezett helyzetet 2. engem végülis nem nagyon érint ez az interpoláció, úgy fotózom, hogy elegendő legyen a pixelek száma. Azt csak zárójelben, hogy időhiány és lustaság...
De azt készségesen elhiszem, hogy az interpolációk között a Tiétek a jobbak közé tartozik. De azért a cukor az cukor, az édesítőszer az édesítőszer.
távol áll tőlünk bárki megtévesztése, a mellékelt link alatt mindent megadtunk
akciónk pontos részleteivel kapcsolatban, így akit érdekelt az megtalálhatta.
Ami az interpolációt illeti, természetesen mi sem tudunk plusz hasznos képi
információt generálni, viszont a berendezést vezérlő RIP szoftver, olyan
új és speciális eljárást alkalmaz, hogy az általános interpolációnál megszokott
élességvesztés nem jelentkezik. Ez által elmondható, hogy a poszter a méretének
megfelelő általános távolságról nézve a megadott alacsony felbontások mellett is megfelelő (50dpi-től) illetve optimális (100dpi-től) nyomatminőséget produkál. Természetesen, amennyiben egy 10x15 képnek megfelelő távolságról nézzük a teljes kép egy kis részletet, úgy azonnal jelentkezik az alacsony felbontásnak megfelelő részletszegénység. Ezt azonban poszter esetén nem tekinthetjük referenciának, pl. az óriásplakátok gyakran nem érik el a 10dpi felbontást sem.
Mivel van már tapasztalatod nagyfelbontásból kapott minőséggel kapcsolatban,
örömmel vennénk, ha egy ingyenes teszt keretén belül kipróbálnád a nyomtatást kisfelbontás (50 és 100dpi) mellett is, majd beszámolnál a tapasztaltakról. Amennyiben érdekel a dolog és elküldted az anyagot, úgy írj egy emailt az info@digilabor.net címre, hívatkozva fentiekre a nullás árazás miatt.
Rawshooter: velemenyeddel azert nem teljesen ertek egyet. Ha egy szolgaltato egyik embere mondja azt, hogy O elegedett, az lehet elfogultsag. Amikor a szolgaltato ugyfele teszi ugyanezt, az inkabb referencia erteku. termeszetes, hogy nekunk anyagi ertdekunk fuzodik a szolgaltatashoz, ez nem kerdeses. Ebbol adodoan viszont kulonos tekintetben ahoz, hogy a tar minosege egyfajta garancia legyen a felhasznaloknak es ne az olcso husnak hig a leve mondat jusson eszukbe rola.
Utána néztem és minden tiszteletem az övé, de ez semmin nem változtat.
Köztudott, hogy a CEWE háttérszolgáltatóként működik, így bármely vállalkozás,
legyen az Tar.hu, DM vagy Rossmann amely használja, fényképkidolgozás
szempontjából CEWE-vel azonosítható. Mivel vélhetően a Tar.hu-nak anyagi érdekei fűződnek az együttműködéshez, így kötelező védelmébe venni a szállítóját. Ez teljesen jogos is, de továbbra sem itt van a helye. Ez a fórum nagyon hasznos lehet a felhasználók számára tapasztalat csere szempontjából. Személy szerint a cégek
rövid, tárgyilagos reklámjai ellen nincs semmi kifogásom, de az öntömjénezésre itt nincs semmi szükség. Az ár/minőség viszony értékelése a végfelhasználók privilégiuma. Amennyiben magánszemélyként tényleg elégedett vagy az hírértékű a fórum olvasói számára, de az, hogy Garda Úr le van nyűgözve a Tar.hu-tól (CEWE kidolgozás) az csak akkor érdekes, ha saját maga írja.
Lehet, hogy rosszul emléxem, és nem kellett regisztrálni, csak megadni az e-mail címemet a rendeléskor.
Valóban igaz, nem annyira sok akciós értesítő érkezik, de nagyon fair lenne az e-mail végében egy olyan leiratkozós izé...
Nagyon jó hír a digitális méretek megléte, sajnos ez itt, a honlapotokon a választható méreteknél még a mai napig sem derül ki, javaslom, hogy tüntessétek fel, ahogy a konkurenciánál látható. :)
A sorbanálláshoz csak annyi kéne, hogy elkülöníteni a kétféle kiszolgálást, hogy annak, aki már reszketve várja a képeit, ne kelljen végigvárni, amig a tündéri eladóhölgy elmagyarázza nagypapának az eladni kívánt digitális masina működését! :)))
Viszont ehhez a küldéshez regisztrálni kell magadat, és onnan kezdve küldik a reklámleveleiket az akcióikról, stb., illetve további hátránya, hogy gyakran sokan vannak vevők is, akik bejönnek egy-egy fényképezőgépet megnézegetni, és akkor hosszú a sor, ezek nem tetszenek.
A minap kipróbáltam a Digilabort is, mert olvastam, hogy a nyomtatott képek mindkét oldalon fóliázva vannak, és jobban bírják az UV sugárzást. Van egy kirakatom, ahová reklámtablót tettem ki, és bizony egy év napsugárzása eléggé megviselte a vegyszeres képeket (fakók, hullámosak lettek). Most kiváncsi vagyok, hogy ez a printelt hogy fogja bírni. Érdekesség képpen több képet előhívattam mindkét formában, vegyszeresen és printelve is. A nyomtatott képek valóban kicsit raszteresebbek, portrénál nem előnyösek. De az én bútor fotóim szépek lettek, nekem legalábbis tetszik. A vegyszeres fotóik is szépek lettek (külön tetszett, hogy náluk "digitális méretek" is vannak, az a Fujinál nincs, csak vágás vagy fehér csík).
Összefoglalva: mindkét helyet ajánlom, összehasonlíthatatlanul szebb képeket csinálnak, mint a Médiamarkt önkiszolgáló előhívója vagy az általam eddig próbált tömeghelyek, kis ismeretlen zughívók.
Rawshooter: ha igazad lenne, nem kapnank ilyen leveleket:
"A képkidolgozás és a kiszállítás gyors volt (vidékre!), a fotók tökéletesek lettek! Máskor is rendelek! Köszönöm! Üdv. Garda B. "
Ugye a mezei juzer levelet csak akkor ir, ha barmi faj neki... ilyeneket, mint fent nem szoktak. Nem 1 kepet hivattam mar elo naluk sajat reszre, ha talalnek olcsobbat, akkor se mennek at mashova (mint maganszemely)
Soha semmit nem minősítek úgy, ha nem ismerem a hátterét vagy nem próbáltam.
Az is távol álljon tőlem, hogy akár az AGFA-t vagy Kodakot leminősítsem, nem erről van szó.
Az, hogy valami nagy és gyors (a brutál gépük) nem feltétlenűl jelenti a minőséget. Ebben az iparágban ez nyomatékosan igaz! Itt a minőség (RA4) leginkább az operátor szakértelmén, odafigyelésén múlik, aki a nagy gyártási sebesség mellett akkor sem tudná ellátni a feladatát, ha a CEWE-nek egyáltalán igénye lenne
alkalmazni.
Félreértés ne essék a piacon meg van a CEWE létjogosúltsága, hiszen a TESCO is igen sikeres vállalkozás. Sőt, vélhetően a piac nagyrészét ők látják el "gazdaságos" termékekkel. Ez a piacot minősíti, de ez már egy másik kérdés, ennek
kis hazánkban elsősorban gazdasági okai vannak.
A tévedés ott van, azt gondoltam, hogy aki ezt a topikot olvassa az hozzám hasonló igényekkel rendelkezik a kidolgozással kapcsolatban és ezzel nem a TESCO usereket szeretném degradálni.
alhazen, nem éri meg bosszankodni! Én azt mondom, soha nagyobb igazságtalanság ne érjen az életben. (Utána kéne olvasni, de azt hiszem a hozzászólásaink azután, hogy lenyomtuk a "Mehet" gombot, már kikerülnek a rendelkezési körünkből. Alaposan megcsonkulna a fórum ha mindenki töröltethené magát kénye-kedve szerint. Biztosan akad ilyenre is példa, de az magasan a fejünk felett történik)
A törlés oka a Modus Moderandi-ba ütköző személyeskedés volt. Hozzászólásod láthatóan kizárólag a másik lejáratására született. Arra szeretnék kérni mindenkit, hogy maradjon a témánál és a tényeknél, és kerülje az üres személyeskedést, egymás üres minősítését, jelzőzését, lejáratását. Az is belefér, hogy néha mindenki benyomja ide a reklámját meg a "megérdemled az egészet, mér' nem hozzám hoztad" jellegű önajánlgatását, dicsérgessétek magatokat, de a másik nyílt, üres hitelrontását kerüljétek.
Köszönettel, moderátor.
(semmi közöm az index-hez, azt sem tudom, kivel milyen üzleti kapcsolatban van, nem is érdekel).
Mi a francnak kellett kimoderálni a 673-as hsz-t? Kinek csípte a szemét? Ha én most azt írom ide, hogy Alhazen átver minket azzal, amit mond, akkor ezt a hsz-t is kimoderáljátok? Ugye, hogy nem.
Úgy hogy legyetek kedvesek egyenlő mércével mérni és ontopic hsz-t nem kimoderálni, pusztán mert nem teccik a vélemény valakinek.