Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

péter trafic Creative Commons License 2019.10.13 0 0 10251

Jó estét. Meg maradt Trafic téli gumi garnitúrám felnim. Jó állapotú felnik 2darab 9 mm-es,és 2 4mm-es mintával Nokian gumikkal. Plusz 4 dísztárcsa és 20 darab csavar. És van egy hibátlan bontott kormányművem is. Ha valakit érdek itt a számom. 30/1574740

korimv6 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 10250
Szia.

Ki kell olvasni a hibát. Akármi lehet.
Előzmény: lipoka001 (10249)
lipoka001 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 10249

Sziasztok . Kérdésem lenne : Vivaró 1,9dti 2001-s menet közben a műszerfalon felkapcsol az izzítás lámpa . megállok újra indítok és jó darabig nem világít a lámpa. mi lehet az oka ? válaszotokat köszönöm!

Hacsaturján1 Creative Commons License 2019.10.08 0 0 10248

Trafic-Vivaro-Primastar... Én Vivaroval járok, nem kevés kilométert naponta. Úgy tudom, hogy az elektronikában és talán a befecskendezésben különböznek egymástól.. Talán a Trafic a legjobb, utána a Primastar, aztán a Vivaro. A Traficnak jobb a fogyasztása, mint a Vivaronak. Unokaöcsém most vett egy csodás állapotú Nissan Primastart, novemberben "hadrendbe" állítja és nagyon várjuk a tapasztalatokat! ( én is gyakran fogom vezetni).

Előzmény: korimv6 (10247)
korimv6 Creative Commons License 2019.10.08 0 0 10247
Szia.

Kényelem szempontjából egyik legjobb választás a Trafic/Vivaro. Erősen ajánlott dupla klímásat venni. A 2.0 DCI elég tartós motor) de azért meg lehet ölni. Hiába láncos, erősen ajánlott 200-220e km körül cserélni. Ha valamelyik porlasztó behal rajta, amik elég sokat bírnak, nagy esély van rá, hogy be van rohadva, és szívás kiszedni. Az első futómű lehetne erősebb, de ha sokat pályázol, bírni fogja. Ha osztrák vagy német előéletű, vagy sokat járt télen arra, akkor érdemes az alját átnézni, mert bár nagyon jó a rozsdavédelem, előfordulhat az első emelőbakok elrohadása, illetve felületi rozsda. A váltóra azonban nagyon oda kell figyelni. Ha kis hangja van, kinéz egy váltófelújítás. A kuplungpedál konzolja eltörhet, kinyomáskor nyikorog a kuplungpedál. Ha fontos a megbízhatóság, a generátort és önindítót is újíttasd fel. A hátsó fékek hajlamosak berohadni, általában a nyereg cseréje a megoldás.
Előzmény: nickside1114 (10246)
nickside1114 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 10246

Sziasztok!

9 személyes kisbusz vásárlását tervezem, de tanácstalan vagyok milyen típust és milyen motorral vegyek. A traficba gondolkodok 2.0 DCI motorral. Véleményeket tudnátok írni nekem, hogy jó választás lenne-e ennél jobb? Mi az amire oda kell figyelni és mik lennének a típushibák? Napi 600km-et menne a gép tehát jó lenne a megbízhatóság és a strapabíróság is. 

Nyíregyházán vagy környékén tudna-e valaki egy megbízható maszek vagy hivatalos hozzá értő szerelőt? 

 

A válaszakot előre is köszönöm!

 

Gery 1985 Creative Commons License 2019.10.05 0 0 10245
Sziasztok! Van egy 2008-as 2.0 DCI 115 LE-s Traficom. Alacsony fordulaton szépen húz, viszont magasabb fordulaton(2500-nál) megtorpan és lassul padló gáznál is. Ha elveszem a gázt lecsökken 2000-re utána megint szépen megy. Hibakód nincs... Turbó nyomás szenzor, turbó vezérlőszep, légtömeg mérő jó...
Mi lehet a gond?
Találkozott már valaki ilyen hibajelenséggel?
Előre is köszönöm!
korimv6 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 10244
Szia.

Ha van benne ABS, akkor a kerekekről veszi a sebességjelet. Amennyiben nincs, akkor a váltón kell keresni. Pontosan hol, nem tudom, de ezen kívül csak a tolatólámpa kapcsolója van még rajta, ami a váltóház tetején van, a bal eleje felé.
Előzmény: lipoka001 (10243)
lipoka001 Creative Commons License 2019.09.28 0 0 10243

Sziasztok!

 

Segítsetek már légyszi : a vivaróba hol a km, óra jeladó esetleg rajz vagy fotó ha lenne nagyon megköszönöm.

 Üdvözlet.

korimv6 Creative Commons License 2019.09.17 0 0 10242
Szia

Tempomat: http://kctuning.hu/index.php/foldal/tempomat.html Nekem Vivaro van, multikormánnyal, nézegettem a kapcsolási rajzokat, de abból nem derül ki, hogy mi a különbség a Trafic tempomatos és a Vivaro multikormányának bekötése között.

A fűtés gyengeségét legtöbbször a fűtőradiátor dugulása okozza. Meg lehet próbálni átmosni vízkőoldóval utána vízzel, ha nem oldja meg, akkor csere. De azért a fűtésállító bowden működését is ellenőrizd.
Előzmény: NSanyo (10241)
NSanyo Creative Commons License 2019.09.17 0 0 10241

Sziasztok! 2 dologban szeretnék segítséget kérni, 2004es vivaroba lehet utólag tempomatot szerelni? Valaki foglalkozik vele? Másik probléma fűtés hiba lenne, hamar bemelegszik az autó vízhőfoka, viszont a fűtése nagyon gyenge! Erre mi lehet a megoldás? Köszönöm a segítséget

palemoonr Creative Commons License 2019.09.16 0 0 10240
Sziasztok,
Van egy Renault Trafic 2.5 Diesel 2008 -as, világít az izzítás és a service ikon, hibakód kiolvasás után DF025 ös hibát ír ki, (Előfűtő egységnek nem sikerült csatlakozást találni). Itt a környéken mindenki hümmög, az egyik ezt mondja, a másik mást, igazából nem tudom mi a hiba. Esetleg itt a fórumon hátha megtudnám, hogy egyáltalán merre induljak el.
Előre is köszönöm
sumo69 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 10239

Köszi 

pappal02 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 10238

Sziasztok!

Szeretnék vezérlést cserélni, és azt szeretném megkérdezni, hogy milyen tapasztalaitok vannak lánc típusok terén. Az unixnal népszerű a Fai, de abból is 100 féle, a bardinal febi és würtemberg. Viszont más áruházakban van swag, dayco és skf készlet is. Az alany Trafic 2.0 dci 115 le. 467 ezer km.

Köszönöm. 

luigi micra Creative Commons License 2019.08.30 0 0 10237

Köszönöm szépen!!

Előzmény: korimv6 (10235)
eszjan Creative Commons License 2019.08.28 0 0 10236

Sziasztok ! 

Az autóm az alábbiakat produkálta hétvégén: kb. 80 km után erő elment, megjelent a sárga "izzítás" lámpa (más nem), és gyorsításkor óriási fekete füst, de 100 fölé nem akart menni. Kb 60-70 km-t mentem vele így. Másnap reggelre a lámpa kialudt, látszólag normálisan ment az autó. Hibakód olvasás során egy halom hibakód, a szerelőm szerint a nyomásszabályzó hiba lehetett a fő hiba. Hibakódok törlésre kerültek, azóta kb. 60 km-t mentem vele, nem jöttek vissza, illetve a normálisan megy az autó. Másik szerelővel konzultálva megnéztem az EGR szelepet, kiszedtem, megmértem, nem volt koszos, mechanikusan és elektromosan is rendben. Szerintetek merre érdemes elindulni, a hibakód által jelzett nyomásszabályzó szelep esetleges cseréje megoldhatja-e a dolgot? A szerviztörténetét visszanézve kb. 95e km ezelőtt volt cserélve benne nyomásszabályzó szelep. Házilagosan mekkora munka ezt kiszedni? Az autó 2005-ös évjáratú 2,5-ös, 135 lovas Vivaro. 

korimv6 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 10235

Szia.

 

90 literes, ha a sárga lámpa elkezd világítani, még legalább 100 km van benne. Nekem a 2.5 dci 9-10 körül eszik 140-nél. Sztem a tied sem fog kevesebbet. A motor valóban láncos. Nincs rá gyári előírás, mikor kell cserélni. De kell, az biztos. Nem egy motor halálát okozta már láncszakadás.

Előzmény: luigi micra (10234)
luigi micra Creative Commons License 2019.08.25 0 0 10234

Sziasztok!  Hozzám került egy opel vivaro , 2009 évjárat, 1995 ccm diesel motorral, hosszitott változat, személyautó.  Motor: M9LR7  84 KW.   A kérdésem:  Hány literes a tankja?  Mennyit fogyaszt autópályán?   És  jól tudom hogy ez a motor, nem szijas, hanem láncos?  A láncot kell cserélni, bizonyos km után?  Előre is köszi. :)

korimv6 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 10233
Nekem a 2.5 dci-ben nem volt berohadva sem az izzítógyertya, sem a porlasztók.
Előzmény: DonEzio (10231)
Trafic killer Creative Commons License 2019.08.21 0 0 10232
Nekem is ugyanaz a tünet, csak még melegen tekertetésre elindul. Utána semmi baja, teszi a dolgát. Azt mondták porlasztó csere. Meg azt is hogy csere után majd jön a magasnyomású úgyhogy jobb ha eladom. Remélem valaki ezt megcáfolja.
Előzmény: Kopi73 (10222)
DonEzio Creative Commons License 2019.08.21 0 0 10231

Sziasztok. Hétfőn viszem 2006os vivaromat Izzítógyertya cserére.

Ahhoz hogy elkeruljuk a beletorest úgy hallottam pár nappal a kiszedes előtt érdemes a gyertya körül olajjal bekenni esetleg naponta wd40el fujkalni.

Jó ötlet az olaj? 

vargamunka Creative Commons License 2019.08.20 0 0 10230

feltételezem 2002 így a jeladóját es a vezetékeit venném szemügyre

Előzmény: lipoka001 (10229)
lipoka001 Creative Commons License 2019.08.20 0 0 10229

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni: Opel Vivaró 1,9 menet közben megszűnik a km. óra mérés majd kis idő múlva újra elindul a km. óra. Mi lehet a baj???

Barracuda- Creative Commons License 2019.08.16 0 0 10228

hát,más típusoknál is az ilyen probléma ,ha nincs hibakódod,lehet h a porlasztó (k) rosszak ,és melegen már sok a résolaj,leesik a nyomás és nem indul....

Előzmény: Kopi73 (10222)
korimv6 Creative Commons License 2019.08.15 0 0 10227
Nekem a világításkapcsoló szarakodott. Igaz ott fixen nem volt helyzetjelző és tompított, csak reflektor.
Előzmény: Hopkins1981 (10226)
Hopkins1981 Creative Commons License 2019.08.14 0 0 10226

Sziasztok! Két hónapja vettünk egy Opel vivaro hat személyes tehergépkocsit . Azóta már többször előfordult vele, hogy a reflektort  lekapcsoltam egy szembe jövő autó miatt, de viszont onnantól nem tudtam vissza kapcsolni illetve hiába kapcsoltam volna le a lámpát , az se kapcsolódott le , viszont ha megálltam és újra indítottam az autót minden működött rendben . Kb egy héten egyszer eljátssza ezt az autó. Persze hibaüzenet nincs , voltam az 5000 Km-es köztes olajcserén és a szerviz nem talált semmit , azt mondták tökéletesen működik a lámpa. De sajna mégsem . Volt e már valakinek hasonló gondja ? Köszönöm a segítséget . Üdv

DonEzio Creative Commons License 2019.08.06 0 0 10225

Ja az lemaradt hogy 50 ezer Ft csak a szereles plusz 20 ezer a klímatöltés így 130 ezer jön ki egy klímahuto csere. 

Előzmény: korimv6 (10224)
korimv6 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 10224
Nekem 15ezerét töltötték a klímám, ami olcsónak számít, ha hozzáadod, hogy az autó elejét is le kell bontani, már nem is sok az 50e. A hűtőt lehet hogy kisebb üzletben szerzi be, ne.pedig nagy alkatrész kereskedőtől, így ezért adódhat a drágább ár.
Előzmény: DonEzio (10223)
DonEzio Creative Commons License 2019.08.05 0 0 10223

Sziasztok. 2006 opel vivaro utaster klímás autóm van egy kis gondom. Klímát akartam tölteni de valahol szivárog. Elvittem klíma Szerelőhoz aki rá se nézett hasra ütés szeruen annyit mondott hogy ha klímahuto a baja 60 ezer a hűtő plusz 50 ezer a munkadij. Kicsit lehúzásnak érzem mert 30tol 48ig vannak hutok. Mik a klíma tipusbetegsegei?
Esetleg itt Miskolc környékén tudtok e valakit?

Kopi73 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 10222
Segítségre szorulok!!!Renault Trafic 2008-as 2.0 motorral hidegen nagyon jól inul melegen nem indul csak az önindító teker.Vajon mi lehet a baja??

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!