Jó estét. Meg maradt Trafic téli gumi garnitúrám felnim. Jó állapotú felnik 2darab 9 mm-es,és 2 4mm-es mintával Nokian gumikkal. Plusz 4 dísztárcsa és 20 darab csavar. És van egy hibátlan bontott kormányművem is. Ha valakit érdek itt a számom. 30/1574740
Sziasztok . Kérdésem lenne : Vivaró 1,9dti 2001-s menet közben a műszerfalon felkapcsol az izzítás lámpa . megállok újra indítok és jó darabig nem világít a lámpa. mi lehet az oka ? válaszotokat köszönöm!
Trafic-Vivaro-Primastar... Én Vivaroval járok, nem kevés kilométert naponta. Úgy tudom, hogy az elektronikában és talán a befecskendezésben különböznek egymástól.. Talán a Trafic a legjobb, utána a Primastar, aztán a Vivaro. A Traficnak jobb a fogyasztása, mint a Vivaronak. Unokaöcsém most vett egy csodás állapotú Nissan Primastart, novemberben "hadrendbe" állítja és nagyon várjuk a tapasztalatokat! ( én is gyakran fogom vezetni).
Kényelem szempontjából egyik legjobb választás a Trafic/Vivaro. Erősen ajánlott dupla klímásat venni. A 2.0 DCI elég tartós motor) de azért meg lehet ölni. Hiába láncos, erősen ajánlott 200-220e km körül cserélni. Ha valamelyik porlasztó behal rajta, amik elég sokat bírnak, nagy esély van rá, hogy be van rohadva, és szívás kiszedni. Az első futómű lehetne erősebb, de ha sokat pályázol, bírni fogja. Ha osztrák vagy német előéletű, vagy sokat járt télen arra, akkor érdemes az alját átnézni, mert bár nagyon jó a rozsdavédelem, előfordulhat az első emelőbakok elrohadása, illetve felületi rozsda. A váltóra azonban nagyon oda kell figyelni. Ha kis hangja van, kinéz egy váltófelújítás. A kuplungpedál konzolja eltörhet, kinyomáskor nyikorog a kuplungpedál. Ha fontos a megbízhatóság, a generátort és önindítót is újíttasd fel. A hátsó fékek hajlamosak berohadni, általában a nyereg cseréje a megoldás.
9 személyes kisbusz vásárlását tervezem, de tanácstalan vagyok milyen típust és milyen motorral vegyek. A traficba gondolkodok 2.0 DCI motorral. Véleményeket tudnátok írni nekem, hogy jó választás lenne-e ennél jobb? Mi az amire oda kell figyelni és mik lennének a típushibák? Napi 600km-et menne a gép tehát jó lenne a megbízhatóság és a strapabíróság is.
Nyíregyházán vagy környékén tudna-e valaki egy megbízható maszek vagy hivatalos hozzá értő szerelőt?
Sziasztok! Van egy 2008-as 2.0 DCI 115 LE-s Traficom. Alacsony fordulaton szépen húz, viszont magasabb fordulaton(2500-nál) megtorpan és lassul padló gáznál is. Ha elveszem a gázt lecsökken 2000-re utána megint szépen megy. Hibakód nincs... Turbó nyomás szenzor, turbó vezérlőszep, légtömeg mérő jó...
Mi lehet a gond?
Találkozott már valaki ilyen hibajelenséggel?
Előre is köszönöm!
Ha van benne ABS, akkor a kerekekről veszi a sebességjelet. Amennyiben nincs, akkor a váltón kell keresni. Pontosan hol, nem tudom, de ezen kívül csak a tolatólámpa kapcsolója van még rajta, ami a váltóház tetején van, a bal eleje felé.
Tempomat: http://kctuning.hu/index.php/foldal/tempomat.html Nekem Vivaro van, multikormánnyal, nézegettem a kapcsolási rajzokat, de abból nem derül ki, hogy mi a különbség a Trafic tempomatos és a Vivaro multikormányának bekötése között.
A fűtés gyengeségét legtöbbször a fűtőradiátor dugulása okozza. Meg lehet próbálni átmosni vízkőoldóval utána vízzel, ha nem oldja meg, akkor csere. De azért a fűtésállító bowden működését is ellenőrizd.
Sziasztok! 2 dologban szeretnék segítséget kérni, 2004es vivaroba lehet utólag tempomatot szerelni? Valaki foglalkozik vele? Másik probléma fűtés hiba lenne, hamar bemelegszik az autó vízhőfoka, viszont a fűtése nagyon gyenge! Erre mi lehet a megoldás? Köszönöm a segítséget
Sziasztok,
Van egy Renault Trafic 2.5 Diesel 2008 -as, világít az izzítás és a service ikon, hibakód kiolvasás után DF025 ös hibát ír ki, (Előfűtő egységnek nem sikerült csatlakozást találni). Itt a környéken mindenki hümmög, az egyik ezt mondja, a másik mást, igazából nem tudom mi a hiba. Esetleg itt a fórumon hátha megtudnám, hogy egyáltalán merre induljak el.
Előre is köszönöm
Szeretnék vezérlést cserélni, és azt szeretném megkérdezni, hogy milyen tapasztalaitok vannak lánc típusok terén. Az unixnal népszerű a Fai, de abból is 100 féle, a bardinal febi és würtemberg. Viszont más áruházakban van swag, dayco és skf készlet is. Az alany Trafic 2.0 dci 115 le. 467 ezer km.
Az autóm az alábbiakat produkálta hétvégén: kb. 80 km után erő elment, megjelent a sárga "izzítás" lámpa (más nem), és gyorsításkor óriási fekete füst, de 100 fölé nem akart menni. Kb 60-70 km-t mentem vele így. Másnap reggelre a lámpa kialudt, látszólag normálisan ment az autó. Hibakód olvasás során egy halom hibakód, a szerelőm szerint a nyomásszabályzó hiba lehetett a fő hiba. Hibakódok törlésre kerültek, azóta kb. 60 km-t mentem vele, nem jöttek vissza, illetve a normálisan megy az autó. Másik szerelővel konzultálva megnéztem az EGR szelepet, kiszedtem, megmértem, nem volt koszos, mechanikusan és elektromosan is rendben. Szerintetek merre érdemes elindulni, a hibakód által jelzett nyomásszabályzó szelep esetleges cseréje megoldhatja-e a dolgot? A szerviztörténetét visszanézve kb. 95e km ezelőtt volt cserélve benne nyomásszabályzó szelep. Házilagosan mekkora munka ezt kiszedni? Az autó 2005-ös évjáratú 2,5-ös, 135 lovas Vivaro.
90 literes, ha a sárga lámpa elkezd világítani, még legalább 100 km van benne. Nekem a 2.5 dci 9-10 körül eszik 140-nél. Sztem a tied sem fog kevesebbet. A motor valóban láncos. Nincs rá gyári előírás, mikor kell cserélni. De kell, az biztos. Nem egy motor halálát okozta már láncszakadás.
Sziasztok! Hozzám került egy opel vivaro , 2009 évjárat, 1995 ccm diesel motorral, hosszitott változat, személyautó. Motor: M9LR7 84 KW. A kérdésem: Hány literes a tankja? Mennyit fogyaszt autópályán? És jól tudom hogy ez a motor, nem szijas, hanem láncos? A láncot kell cserélni, bizonyos km után? Előre is köszi. :)
Nekem is ugyanaz a tünet, csak még melegen tekertetésre elindul. Utána semmi baja, teszi a dolgát. Azt mondták porlasztó csere. Meg azt is hogy csere után majd jön a magasnyomású úgyhogy jobb ha eladom. Remélem valaki ezt megcáfolja.
hát,más típusoknál is az ilyen probléma ,ha nincs hibakódod,lehet h a porlasztó (k) rosszak ,és melegen már sok a résolaj,leesik a nyomás és nem indul....
Sziasztok! Két hónapja vettünk egy Opel vivaro hat személyes tehergépkocsit . Azóta már többször előfordult vele, hogy a reflektort lekapcsoltam egy szembe jövő autó miatt, de viszont onnantól nem tudtam vissza kapcsolni illetve hiába kapcsoltam volna le a lámpát , az se kapcsolódott le , viszont ha megálltam és újra indítottam az autót minden működött rendben . Kb egy héten egyszer eljátssza ezt az autó. Persze hibaüzenet nincs , voltam az 5000 Km-es köztes olajcserén és a szerviz nem talált semmit , azt mondták tökéletesen működik a lámpa. De sajna mégsem . Volt e már valakinek hasonló gondja ? Köszönöm a segítséget . Üdv
Nekem 15ezerét töltötték a klímám, ami olcsónak számít, ha hozzáadod, hogy az autó elejét is le kell bontani, már nem is sok az 50e. A hűtőt lehet hogy kisebb üzletben szerzi be, ne.pedig nagy alkatrész kereskedőtől, így ezért adódhat a drágább ár.
Sziasztok. 2006 opel vivaro utaster klímás autóm van egy kis gondom. Klímát akartam tölteni de valahol szivárog. Elvittem klíma Szerelőhoz aki rá se nézett hasra ütés szeruen annyit mondott hogy ha klímahuto a baja 60 ezer a hűtő plusz 50 ezer a munkadij. Kicsit lehúzásnak érzem mert 30tol 48ig vannak hutok. Mik a klíma tipusbetegsegei? Esetleg itt Miskolc környékén tudtok e valakit?