Az én kombi P12-esem színe egyébiránt skóciai kék, a forgalmi engedélyben középkék, egyébként pedig napfényben szürkés-kékes-zöld. Fényezetlen helyen jobban látszanak a színkomponensek (pl. motorházfedél visszája), túlnyomórészt acélkék + zöld).
Egyre több P12-t látni az utakon, terjed a ferde hátú 5 ajtós is. Ahogy egyre-másra lehet látni zimezum Mazda6-okat is. Ott viszont később jön majd csak a kombi. Bocs az ős-Nissanoknak, de a P12 előtt Nissan Terranom volt, meg egy Mazda 626, ezért fél szemmel figyelemmel követem az utóbbi márka előremenetelét is...
Most kicsit elbeszélgetek maggam :-))
Nem hinném, hogy Te lettél volna, mert beugrott, hogy Neked wagon van. És az meg nem az volt. A másik dolog, lehet, hogy nem is beszéltetek a színéről :-)))
Najó, ennyit rólam...
Ma az M3-ason kifelé 10.15 körül láttam egy P12es Primerat (Iduska), olyan Mogyoród környékén. Asszem épp egy szippantós kocsi volt a környéken, de ez mindegy.
Én se épp gyök2-vel mentem, de Ő még mellettem is elhúzott. Próbáltam utána menni, de mire utolértem (volna) letért a pályáról. Mondjuk nem hiszem, hogy megismertük volna egymást.:-) A kocsi színét nemigazán tudnám egzaktul meghatározni, de asszem ahhoz hasonló, ami lennebb beszédtéma volt. Egy szó mint száz: jártál arra, lehettél esetleg Te?
Ezt a gépet nézzétek meg!
Szerintem ehhez már kell egy "kis" megszállottság.
Nektek mi a véleményetek az ilyesfajta tuningolásról? Én ha turbós autót szeretnék, inkább vennék egyet készen - pl. 200SX : ) - mert itthon a gatyádat is rákölthetnéd mire elkészül.
A találkozóra visszatérve, mit szólnátok október 6 (vasárnap) délutánhoz. (Én a törökbálinti Cora melletti parkolóra gondoltam.)
Várom a visszajelzéseket akár mail-ben, akár ide a fórumba.
Nissanos találkozóról én még nem tudok, hogy lett volna. Ha volt akkor a hátam mögött. :-)
Meg kell mondjam nem hallottam más márka összeröffenéséről, de ez nem jelent semmit.
Hogy valami izgit is mondjak: ma nem akart beindulni a masina, az önindító pörgött, de nem harapott rá. Kijött egy fickó a szervízből, nem tudta mi a problem, csak ezzel állt elő: tréler. Hát ilyet én még nem láttam...
Azt' szerencsére benn egy pillanat alatt megcsinálták, valami szögellenőrző vagy valami szög- akármi múlt ki. Azt se tudom ez mit csinál, gondolom valamit a gyújtásnál. Esetleg aki ért az autókhoz hátha meg tudja mondani.
Egyenlőre ennyi. Remélem nem akkor jelentkezem megint amikor valami gond van a szekérrel, hanem kicsit hamarabb... :-)))
Köszönöm kérdésed, úgy látszik minden a régi újra. És kezd hirtelen - bár talán nem alaptalan -kezdeti felháborodásom is eltünedezni a hibát illetően.
Volt már Nissan-os találkozó?
Esetleg valaki hallott már nagyjából ennyire reprezentált más márka hasonló összeröffenéséről? (Nem az alsóörsi Harley Davidson találkozószerűségekre gondolok természetesen.)
Nem-nem, Nem haltak ki! Legalábbis nem hagyjuk. :-) Csak sajnos mostanában nálam átmeneti állapotok vannak net ügyileg. :-(
Nagyon örülök, hogy túlestél a problémám és gyk nem kellett semmit kicserélni! Azóta jól műkszik a cuccos?
Kérdezném az illetékeseket hogy állunk találkozó ügyben? És szerintetek hányan jönnének? Mert ha leszünk vagy 50-en akkor aztán jó nagy lesz a kavarodás. Bár asszem ez a veszély nem fenyeget. :-)
Nem halt ki, én is feltöltöttem néhány képet erre a linkre. Egyenlőre a P12-esek vannak még csak fenn, de ahogy a munkám mellett az időm engedi, töltögetem őket.
Ma du. megjavult a P12-esem üzemanyagszintjelzője, jelentem. Egy tíz perces munka volt, nem is kellett alkatrészt cserélni, hanem a szenzorok elektronikáját kellett alkalmas módon resetelni, erre instruálta a Nissan gyár a szerelőket egy üzenetben. Persze ott volt a csere alkatrész is, de nem volt rá szükség.
Azt viszont nem tudtuk rekonstruálni, hogy miért is állt elő a hibás helyzet.
Végül minden jóra fordult, a garancia füzet (szervizkönyv) is makulátlan maradt. Hajrá.
Remélem az eddig megszokott hitelességgel mér majd az átlag fogyasztás kalkuláló is. Ki fog derülni napokon belül.
Én pedig úgy tudom (ha jól emlékszem, az Autó Magazinban volt ezzel kapcsolatban egy teszt), hogy az autók sebességmutatói felfelé csalnak. Meg bízom is benne.
Pl. két hete (még a karambolom előtt, de közvetlenül előtte!!!) 70-80 között fotóztak le a Lánchíd utcában. Nagyon remélem, hogy 75 alatt voltam, egy buszt előztem meg, egyébként nem szoktam száguldozni, mert 40-nel is ki lehet próbálni a légzsákokat...
Azt a táblát én is szoktam figyelni (arra felé lakom, Nagytétényben), nekem kb. egyezik a kiírt és a km óra által mutatott sebesség, de biztos, hogy a mért értékhez "hozzáadnak" egy kicsit, hiszen ennek tényleg az a célja, hogy visszafogja a száguldozókat.
Szigetszentmiklósnál is van egy nagy hirdetőtábla, hogy "130 helyett inkább 100-zal repessz" vagy valami ilyesmi. Lassan le kéne cserélni a táblát, mert a nulláson sehol nem lehet 80-nál többel menni. : )
Akkor úgy látszik megérte rájuk szólni. Lehet, hogy már pár napja ott ültek az alkatrészen.:-( Najó azért talán nem...
Pedig már épp javasolni akartam, hogy csörögj rá Rapidékra, hátha ott tudnak valamit alkotni. Remélem holnapra már túl leszel ezen a borzalmon.
A hiteles adatról jut eszembe. Nemrég az M0-on közlekedve láttam kiírva: "az ön sebessége xy" - nem árulom el mennyi volt.:-) Na nem is ez a lényeg, hanem: ránéztem a mutatóra, és hát nem nagyon volt annyi, viszont legalább 8 km/h-val többet mutatott. Kérdem én mért nem egyezik? Gagyi a műszer az M0-on, vagy csal egy kicsit - és ha csal akkor ez miért van? Direkt, hogy tűnjön többnek a sebességünk és menjünk lassabban??? Remélem valaki tudja a választ!
Kaptam udvarias visszahívást a Nissan Summittól, hogy az alkatrész beérkezett, vigyem holnap délre a kocsit, először fél órában kipróbálnak még valamit, amit a Nissan gyár ajánlott nekik az effektív csere előtt, az megvárható, ha bele kell mászni a műszerfalba, akkor az több idő.
Mivel holnap kora du. már vasúti pályaudvaron kell fogadnom egy sokcsomagos valakit, kiegyeztünk egy reggeli autóbevitelben.
Remélem holnaptól már újra műkszik az üzemanyagszint visszajelző műszer és az összes üa-gal kapcsolatos számítógépes funkció is HITELES adatot fog szolgáltatni. Na ez utóbbi nem azonnal fog kiderülni. És aznaptól már 3 Ft-tal többet fizetnek a benzinesek és dízelesek is...
Ma volt képem odaszólni a Nissan Summit zsakszervizébe, mi van az alkatrésszel, egyelőre totál tájékozatlanság, még a telefonszámomat is elkérték újra!
Mindennek tetejébe pont tegnap hozott a posta egy kérdőívet, amit a Nissan Summit megbízásából a GfK Hungária Szolgáltatáskutatás részlege. Hehe.
Ezen a linken találtok néhány szép Primerát.
Nem sokára tervezem elkezdeni a nissan.lap.hu szerkesztését, amihez linkeket, képeket, stb.-t köszönettel veszek.
Mindjárt vége a nyárnak! Nem rendezünk egy kis Nissan Topicos találkozót valahol?
Nagyon szívesen!
Ha tudsz szép képeket, benyomhatnál párat a P11-es modellről - mondjuk ami 2001 es évjárat. :-)
Amúgy előbb említett típusu járgányunkon nemrég cseréltek jobb első féltengelyt - kicsit nyikorgott a drága. Valamint balegynél dadogott a központi zár motorja, s ezt is kicserélték gyorsba.
CsipkeJozsika!
A központi zár motor nem volt raktáron, szintén meg kellett rendelni, mint a Te alkatrészedet. Mondták kb egy hét és megvan, hívnak ha jöhet a beteg. Egy hétbe sem került és telefonáltak, hogy megjött, s be kéne fáradni valamikor és végrehajtják a műtétet. A mi autónk (nem Suzuki:-)) a Nissan Rapidtól van, és itt is végzik a szükséges beavatkozásokat, ha néha gáz van - ingyen és bérmentve természetesen. :-)
Bízom benne. Mármint a felpörgésben. Mindenesetre a képek gyönyörűek, ezért már megérte :)
Soha az életben nem fogok rájönni, hogy lehet képeket linkelni a fórumba. Ötletem nincsen. Hihetetlen. És van, aki tudja... ez aztán a bosszantó!!! :)
Egyébként a topic eredeti címe valóban Új Primera volt, de most már a logó alapján akár régi primerások tapasztalatai is jöhetnének!!!
Asszem én akkor is itt sündörögnék és figyelgetnék, ha új Primerát terveznék venni. Fel lehet csipegetni hasznos infókat és tapasztalatokat. Meg aztán lehet érdemben is kérdezni, egyelőre nem vettem észre megbocsátható márkasovinizmuson kívüli elfogultságot.
Inkább a kölcsönös segítségnyújtás a jellemző.
Ha én már egyszer beleestem egy hibába, hadd spórolja azt meg más.
Megjegyzem picit izgulok, vajon az alkatrész csere után kapok-e még valaha hiteles üa. fogyasztás adatot a masinától? A kisördög piszkálódik bennem. Tudom, panelcsere, meg tesztprogramok futtatása a szerviz dolga, de mégis!
Ideje odatelefonálnom. E héten pénteken lesz pont két hete, hogy ott jártam a hibával a Nissan Summit Rt. szervizében. Rákérdezek, mikor érkezik az ominózus alkatrész Ausztriából.
Szerintem is jó ötlet a topic. Valszeg azért nem tolonganak, mert kevés embernek van legújabb Primeraja. Én is csak az eggyel előtte levőről tudnék regélni. De az meg kit érdekel? :-)
Mi a helyzet az autóddal, megjött már az alkatrész?