Nos hidegen... mikor reggel beinditom akkor füstöl de nem sokáig, bemelgszik es semmi füst. De ugy nem megy hogy uhh... Kifordulni főutra az ember odalép egyesben és hát nemtudom mi ment igy...mint mikor trelerrel megy az ember.
De akkor mi lehet... semmi megindulás sehol, csak egyszerüen olyan padloig nyomja az ember és a motor mondja hogy . NEEEEEEEEEEEEE :) :8 :( :(
kis emelkedő volt 3ban nem akart felmenni.
talán esetleg légtömegmérő.. vagy fene tudja. benzines voltem végig életemben. használtam egy swiftet.. lett benne 260.000 semmi hiba, ment az úgy mint a távirat 1.3 85 le sedan. Ugy érzem hiba volt a DIESEL.. most nagyon vegyesek az érzéseim :(
Van egy vectra b-m 2.0 dizel. Amióta lehült a levegő azóta nehezen indul be. Az első inditás a problémás,utánna már gond nélkül indul a nap folyamén. (motor melegitőket cseréltem) Mi lehet a hiba forrás? Kösz előre a segitséget
Nekem is 2000-es, isuzu motoros 1.7 dti Astra Caravánom van, és szinte ugyanilyen problémám volt. Reggel indultam volna munkába és nem indult. Rá pár napra mire elvontattam volna a szerelőhöz megint elindult. A szerelő átnézte,de semmi... Elhoztam, folytatódott ugyanaz... Visszavittem hozzá és kiderült,hogy adagoló probléma lehet. Elvitte Székesfehérvárra Csordás Bélához (Cím:8000 Székesfehérvár,Pálóczi H. Ádám utca 4, Tel.:06-20-395-28-95), ő kifejezetten adagoló elektronikával foglalkozik. Fel kellett ujjítani az adagoló elektronikát. Pár nap alatt elkészült, 50000 forint volt,de azóta (lassan fél éve) semmi gond vele. Voltunk vele Görögországban is, minden rendben volt.
Vásároltam egy Opel ASTRA G 1.7 DTI isuzu disel autót. EDDIG BENZINESEM VOLT!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi a normális fordulatszám tartomány amiben használni kell. nekem azt mondta valaki, hogy 2000 fölé ne nagyon pörgessem. No ezt nem értem, mert 1800körül kapcsol be a turbo.. szóval...akkor 2-300 fordulatot lehet csak használni a turbot? akkor mi értelme. No meg 1500nál nem épp a legerősebb, ha csak igy lehet használni egy diselt...akkor az elég gáz.
50 km6h-nál városban 3.fokozatban olyan 2000körül van. Akkor ugy nem mehetek vele huzamosan?
Vagy most ezek a motorok mikor esznek sokat. 3000 ig sem lehet kipörgetni normális haladásnál?
Szia! Szegeden szívesen megnézem az autót diesel bosch szervíz vagyunk, hibakód olvasással-törléssel és teljeskörű javítással foglalkozunk a legmodernebb gépekkel, országos szinten.Áraink mérsékeltek, órabérünk br 4.500ft
Sziasztok! Van egy hibakódom: ECN040061. Külföldi oldalakon találtam a kódra tippeket (EGR szelep koszos, beragadt és hasonlók), kérdésem az lenne, hogy valóban EGR szelep probléma lehet? Egyszer már ki lett tísztítva kb. 1,5 éve, van esély rá, hogy egy tisztítással ismét megúszom vagy nagyobb lehet a gond? Az autó egy 1,3 cdti motoros astra h, 160000 km van benne. Köszönet a válaszokért!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2006-os 1.3-as cdti opel astra h fiat motoros autóm. A problémám a következö:
Hideg állapotban bendul, de olyan mintha egy henger nem memme. Kis járatás után kisimul. Majd megyek vele és még egszer-kétszer gyorsítás közben megtorpan. Bemelegedés után semmi gond nincs.Hibakód nincs. Nagy szervíz után jött elő hiba.tel.305657182
Opel Astra Caravan 1,7 DTi, 2000-es évjárat, 250 ezer km, Y17DT motor.
Időnként nagyon nehezen, vagy bizonyos ideig (percekig, esetleg órákig) egyáltalán nem gyújt. Máskor könnyen indul.
Időnként menet közben leáll, néha könnyen újraindul, máskor csak hosszas kínlódás után. Ilyenkor általában bizonyos ideig elég hevesen rángat. Van, hogy leállás nélkűl is előjön a rángatás egy bizonyos ideig, akár egy-két napon át, igaz nem folyamatosan. Egyébbként napokon, heteken át kitűnően megy, majd kezd mindent előlről. Hibakódot csak ritkán ad (talán két alkalommal), a pontos kódját sajnos nem tudom, ha jól értettem akkor az üzemanyagellátásra vagy pumpára.
Ahol most tartunk: kapott egy egyirányú szelepet az üzemanyagszűrő elé, abból a meggondolásból, hogy esetleg levegő kerül az üzemanyagba.
Lecseréltük a motorvezérlő egységet egy másik használtra, de ugyanaz volt az eredmény. Majd a motor tetején lévő vezérlőt is egy másik használtra, de azzal is nehezen gyújtott. (Nem tudom, hogy 100 százalékra megbízhatóek voltak-e a vezérlők)
Az újabb tippek: a pumpa végén lévő valamilyen szelep cseréje; pumpa cseréje, vezérlő egység cseréje.
Találkozott-e valaki hasonlóval, esetleg tudna-e valaki segíteni? Köszönöm szépen!
Olvasgattam a fórumot, de a problémámra megoldást még nem találtam. Segítségre lenne szükségem. 2003-as évjáratú 2.0 DTI típusú Zafirám van. Pár óra állás után az autó nem indul. A nagynyomású üzemanyagcsövet indítózás közben menyitottam, és hosszú másodpercekig nem érkezett üzemanyag. Ebböl arra következtettem, levegös a rendszer. lehúztam a résolajcsövet is, nagy meglepetésemre, semennyi üzemanyag nem jön ki a motorból. szerintetek ez normális?
ha túráztatom a motort, 3-4000 fordulaton, akkor jön valamenyi gázolaj.
a traverzgyürüket kicseréltem, az üzemanyagtankot kimostam, szürö cserélve lett, adagoló szintén.
Valahol olvastam, valami "optical" szenzor meghibásodásáról az adagolóban, ami nem megfelelöen adja a jelet, és ez is okozhat hasonló problémákat. erröl valaki hallott már esetleg?
Üdv Mindenkinek! B Zafira 1,7 DTR típusú autóval kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy más is tapasztalta-e már, hogy bizonyos fordulatszámtartományokban (jellemzően 1500 és 2000 között) ill. visszaváltáskor és terhelés csökkenésekor "üzemanyagáramlási zaj" (magyarul bugyborékolás, nyüszörgés) hallható az autóban.
Opel szakszervíz szerint ez ennél a típusnál előfordulhat, a gyártó ilyen esetekre üzemanyagszűrő és üzemanyagcső cserét javasol, de a tapasztalatok szerint ez sem segít a problémán. Azt tanácsolták, hogy próbáljam meg elfogadni és együtt élni a jelenséggel :-))
Tapasztalta ezt már valaki közületek? Ha igen, sikerült valami megoldást találni, vagy tényleg hallgathatom a bugyborékolást??
hello nekem van egy 1998-as opel vectra diseles ecoteces motorral és olyan problémám van hogy gázolaj mutató 12 liter körül van és vasárnap nem mentem vele és hétfő reggel nem indult be gázzal pumpáltam mire sikerült beinditani ép hogy nem merült le az aski de ha mindennap járok vele akkor nincs ilyen gond.és mikor beindult nagy füst volt és délután megint beindult mi lehet baj segitsetek légyszi hogy nagy a baj mert németben vok és hogy vigyem szervizbe vagy mit tegyek??
Egy 1999-es Opel Zafira 2,0 (X20DTL) autóm van, futás: 160 000 km. A hiba az elindulás után egy-két km megtétele után jelentkezik, amikor kigyullad a sárga motorelektronikát jelző visszajelző, és ezzel egyidőben csökken a teljesítmény, mivel a számítógép safe üzemmódba kapcsol. Amennyiben megnyomom a gázpedált - kissé erősebben - és az autó sebességben van, a visszajelző kialszik, amint elérte a motor az 1500-as fordulatot, és ekkor látszólag minden rendben van. Természetesen kis idő elteltével újra kigyullad a visszajelző. Érdekes, ha üresbe kapcsolok, vagy kinyomom a kuplungot, akkor nem alszik el a lámpa, hiába túráztatom a gépet Az utóbbi hónap eseményei: Voltam szervizben, a töltő nyomásszabályzó hibályát jelezte, de azzal sem lett jó, hogy kicseréltük.
Találkozott valaki már ezzel a hibával? Mi lehet a megoldás?
heló nekem van egy 99es opel vectra b 2000es dti olyan problémám van hogy hidegen nem nagyon van benne erő kéket füstől egy percig kopog kicsit egyenletlen az alap de csak egy percig az erős járás az marad olajat nem eszi arra gondoltam méretek egy kompressziót és ha ott minden rendben porlesztócsúcs vizsgálat de lehet hogy az 5w 40es olajat nem szereti? nincs akkora olajnyomás nem nyit akkorát a szelep? az a furcsa kolegámnak ugyan ilyen kocsi több kilóméterrel bár ő 10 40es olajjal hajtja beindítja és csendes