Sziasztok. A minap egy ilyen hibát irt ki a 2005-ös, 2.2-es hdi peugeot 607-em kijelzöjére "Depollution system faulti" Csak annyit tudok rola hogy valami részecske szürö hiba. Tudna-e esetleg valaki segiteni hogy mi legyen a következö lépés, ill mire számithatok ez a hiba kapcsán...
Hello Egy kérdésem lenne valakitol, 2.2 hdi van négy honapja vettem és vezérmu szakadt lett.Most készen lett végre ,viszont semmit nem jelez a kompjuter de 1800-2000 kozotti fordulaton kezd huzni a motor és fehéren fustol mikor odalépek neki. Volt már nektek ilyen problémátok vele? Mi lehet a baja?
Érdeklődnék egy hibajelenség felől, hátha valaki... 2.2 HDI automata. 2. és 3. között alacsony fordulatról nagyon finom húzatáskor néha megtorpan, nagyobb gázadásra ilyenkor mégjobban.
Ma egyszer 2-ből 3-ba nem akart felkapcsolni lassú gyorsításkor, már 70-et mutatott az óra.
Manuálisban pattintottam fel 3-ba. Mentem még vele pár kőrt, azóta minden rendben. Ötlete valakinek?
Ha visszalapozol, keresőbe beírod meglesz.Betg még rajzot is tett fel.Leeresztőn leereszted, szuszogó mellett betöltöd. Féltengely mellett a szintellenőrző csavar, alapjáraton ellenőrizheted.
Megvettem a jobb első jeladót 17500 pénzért, aztán visszavittem, mert meg lett csiszolgatva a 3 érintkező elektróda, kontakt sprayzva, azóta tökéletes. Köszönöm az infókat.
Csepelen van egy villamosmérnök, autókkal foglalkozik. Amikor már egyik villamosságinak sincs fogalma semmiről, érdemes őt felkeresni. Motorvezérlő és automata váltó computert javít áramköri szinten. Mindent.
2008-as 607-es 2.2diesel duplaturbó, magas felszereltség. Fantázia kódját nem tudom. Apám autója, a hibát magam nem láttam még. Elmondása szerint a rádió nem működik illetve mindaz, ami a kijelzőn megjelenik. Semmi, sötét, halott. vhova mentek, odafelé ment minden, visszafelé már sötét volt az egész.
Az egyik helyen a következőt mondták: telematika, gsm vevő.
Belefutottunk egy problémába. Családban van egy 607-es, váratlanul a rádió, navigáció, CD, stb elnémult. Talán a teljes fedélzeti computer. Nincs külső hőmérséklet infó, tolatóradat, semmi. Teljes a csend. A szakszervíz elengedte, nincs ötletük. Vagy új vagy bontott elemmel váltsuk ki, azaz csere.
Van olyan szakember ebben az országban, aki esetleg a hibát megtalálja és javítani tudja, vagy csak valóban cserével orvosolható a probléma? Futott ilyenbe már vki? A netet böngésztem és volt hasonló eset, de az nem hozott megoldást.
Érdeklődöm, hátha valaki tapasztalt már hasonlót és tud segíteni. 607 2.2 HDI. ABS hibát jelez, kis féknyomásra is ratatázik picit, utána bedobja a hibát, majd megszűnik az ABS működése. Gyújtás le, és minden ok, hibajel sincs a műszerfalon. Darabig ok, majd váratlanul kezdi újra. Talán ezzel összefüggésbe hozható, hogy járó motornál a fékpedált sokáig, kajak mód nyomva szinte padlóig lehet nyomni. Ehhez a tipushoz a főfékhenger 76.000-től kezdődik és megy 200.000 fölé. Karmantyúkészlet nincs. Darabonként lehetne rendelni, de ahhoz egy bontott főfékhenger kellene, hogy ne álljon a kocsi. A vélemények megoszlanak. Van, aki szerint ABS vezérlő, és az van hatással a fék erőből hosszan padlóig nyomhatóságára, van aki szerint fordítva, vagyis a főfékhenger karmantyú lassan átereszt. Vannak esetleg e témában tapasztalatok?
Sziasztok p607 2.7v6 hdi 2007 Evj keresek két első fényszórómosó burkolatot , valószínűleg kilopták hozzam már így került . Hol lehet ilyet szerezni? Köszi
Heló!Bocsi de nálunk ennyi idő néha egy munkanap. Szóval, 2001-es 2.2 benzin automata és egy aksi van benne. hátul nincs aksi. Lehetséges , hogy olajcserénél illetve bármilyen munka elkezdésénél előbb a biztositékoknál az egyiket szerviz pozicióba kell átrakni? A kormány alatt. Üdv:
Sziasztok! Segitség kellene a 607 -es ünk leállitás után nem hajlandó beindulni. Power save mod a kiirás a kijelzőn. Aksi feltöltve. inditáskor kattanás a motortérből. Előre is köszönöm.