Keresés

Részletes keresés

eric35 Creative Commons License 2021.02.23 0 0 2987

De az hosszabb és meredekebb is.

 

Itt nálunk is illenék hozni az egy évet - de inkább a kilenc-tíz hónapot.

Előzmény: paca664 (2986)
paca664 Creative Commons License 2021.02.22 0 0 2986

Egy kevésbé megfelelő topikban indult a gondolkodás arról, hogy a Fogas pályáját vajon mennyi idő alatt lehetne újjáépíteni.

Nem különösebben messze a határainktól, a Csorbatónál ez jelen állás szerint kb. 1 év lesz.

IZé Creative Commons License 2021.02.17 0 0 2985

HBwebFebruár 9., 10:43 ˇ 

[Budapest • HU]
Ma, azaz 2021. február 9-én, 17:40-től a felsővezeték eljegesedése miatt....

 

Ezt nem értem, honnét lehetett tudni 10:43-kor hogy 17:40-re eljegesedik a felsővezeték?

 

Ehhez képest, én másnap, kb  18:00-kor jártam arra, akkor jöttek a tűzoltók, a 60-as busz, a BKV felsős kocsija meg forgalomirányítók. Nem csak felsővezeték jegesedés volt, hanem egy fa dőlt a vezetékre a Művész út és a Svábhegy között, egy lejtmenetben haladó vonat előtt.

Előzmény: HBweb hu (2984)
HBweb hu Creative Commons License 2021.02.09 0 0 2984

2021. február 9., esti üzemzavar:

https://www.facebook.com/hbweb/posts/3648408435244162

király2644 Creative Commons License 2021.01.17 0 0 2983

forrás: HBweb..

Előzmény: király2644 (2982)
király2644 Creative Commons License 2021.01.17 0 0 2982

király2644 Creative Commons License 2020.12.16 0 0 2981
Peti817172M Creative Commons License 2020.10.01 0 0 2980

Úgy, hogy mást értettem kétsebességes alatt, mint a topiktárs.

Előzmény: paca664 (2979)
paca664 Creative Commons License 2020.10.01 0 0 2979

A mostani hogyan lenne kétsebességes?

Előzmény: Peti817172M (2970)
rm40 Creative Commons License 2020.07.28 -1 0 2978
rm40 Creative Commons License 2020.07.22 -1 0 2977
Peti817172M Creative Commons License 2020.05.13 0 0 2976

A mostanin nincs gond a kiszállással. Megfogom az ülés karfáját, felállok, és kilépek oldalra, miközben hátratolom az ülést, így nem kell futni, és mivel fogom az ülést, biztosan nem üt el (hiszen érzem, hogy hol van hozzá képest). A 4 személyesnél ez már nem működne, mivel ott, ha egyedül ülök, és kiszálláshoz kicsúszok a szélére, akkor oldalra billen az ülés, és kiszálláskor visszabillen, és jól oldalba vág, tehát ott az ülésnél nagyobb sebességgel kell haladni, hogy biztonságosan ki tudjál szállni.

Előzmény: király2644 (2975)
király2644 Creative Commons License 2020.05.13 0 0 2975

Igazából ami előny az, hogy nem vág annyira fenékbe beszállásnál, kiszállásnál meg nem kell kirohanni a szék elől (nah ezt utálom nagyon a mostanin, estem is már el kiszállás közben), ami 4 személyesnél igen problémás lehet....ettől persze az utazási sebességet tényleg nem érdemes növelni, mert nem a minél gyorsabb feljutás a cél...

Előzmény: Peti817172M (2974)
Peti817172M Creative Commons License 2020.05.13 0 0 2974

Mondjuk a János-hegyi libegőn nem feltétlen cél az utazási sebesség növelése, ott csak akkor kell két sebességes, ha az utasszám indokolja a jelenleginél nagyobb kapacitást.

Előzmény: király2644 (2973)
király2644 Creative Commons License 2020.05.13 0 0 2973

A kétsebességes alatt nem errre gondoltam, hanem: 

 

https://kotelpalya.blog.hu/2012/11/01/hogyan_mukodik_a_kis-kabinos_es_ulos_gyorslift

 

Tehát nem maga az utazási sebesség változtatható (ezt triviálisnak gondoltam), hanem arra, hogy a ki és beszállás idejére más a vonóeszköz, és így külön külön lehet erre sebességet állítani.

Előzmény: Peti817172M (2970)
benbe Creative Commons License 2020.05.13 -1 0 2972

Az újon sem fogsz tudni átsétálni a korong tárcsa alatt, csak átlibegni fölötte, kiszállni pedig mögötte fogsz.

Előzmény: Peti817172M (2971)
Peti817172M Creative Commons License 2020.05.13 0 0 2971

Az eplényinek eleve lassabb az utazási sebessége, mint a János-hegyinek, plusz ott más a rendszer, ott kiszállsz a székből, és normál gyalogtempóban mész előtte, amíg ki nem kanyarodik mögüled, a János-hegyinél viszont nem tudsz átsétálni a fordítókorong alatt, tehát a szék haladási tempójánál gyorsabban, oldalra kell kimenned.

Előzmény: király2644 (2969)
Peti817172M Creative Commons License 2020.05.13 0 0 2970

A mostani is kétsebességes, sőt minden magyarországi libegőn van lehetőség felezni a sebességet, ha nehezebben tud be vagy kiszállni az utas. Igaz ez a teljes rendszerre kihatással van. Sőt, a mostanin az utazási sebesség is szabályozható, ha záráskor még nagyon sokan állnak sorba, akkor gyorsítanak a normál üzemi sebességhez képest, és 13 helyett 10 perc alatt lent van a libegő (és 17 helyett 13 másodpercenként jön szék).

Előzmény: király2644 (2969)
király2644 Creative Commons License 2020.05.13 0 0 2969

Ne abból indulj ki, mi van Eplényben...A 4 személyeseket eleve célszerű kétsebességesre építeni, be és kiszálláskor alacsonyabb sebesség külön görpályával...

Érdemes körülnézni, hogy a síterepek miket építenek mostanság...a teljes luxustól a legcsóróbbakig..szóval választás van bőven, a műszaki tartalom viszont elég fontos, és erről még nem láttam semmi dokumentumot....

Előzmény: Peti817172M (2968)
Peti817172M Creative Commons License 2020.05.12 0 0 2968

Engem jobban zavar, hogy a Libegőt 4 személyes székekkel akarják újraépíteni. Utaztam eplényben 4 személyessel, nem vagyok oda érte. A belsőből csak szaladva lehet kiszállni, és a külsőnél is célszerűbb, mert ha oldalra lépsz ki, mint a két személyesen, akkor megbillen ellenirányba a szék, és visszabillenve oldalról megüt.

Előzmény: király2644 (2967)
IZé Creative Commons License 2019.11.18 0 1 2963
Pályaőr Creative Commons License 2019.09.06 -1 0 2965

Nem tudom, mi is keressük. Mondom, itt rákérdezek, hátha valaki tudja, legalább azt, hogy került oda. Az a repülőgépszárny se rossz mellette.

 

Előzmény: division by zero (2964)
division by zero Creative Commons License 2019.09.05 0 0 2964

Ezek szerint nem csak kisföldalattit vettek? És vajon hova került, amikor kiszórták a külföldi cuccokat? (A 18-as FAV kocsi amerikába került.)

Előzmény: Pályaőr (2963)
Pályaőr Creative Commons License 2019.09.05 -1 0 2963



Brno, közlekedési kiállítás, 1982... tud-e erről valaki valamit...?

alkotasu Creative Commons License 2019.08.04 -1 0 2962
paca664 Creative Commons License 2019.05.28 0 0 2961

Hííínnye! :)

Előzmény: zugkraft aargau (2960)
zugkraft aargau Creative Commons License 2019.05.26 0 3 2960

LMF

 

HBweb hu Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2959
2019. március 18-tól várhatóan egy hónapig ismét teljes vonali vágányzár lesz.
A pótlási rend teljes egészében megegyezik az őszivel.
király2644 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 2958

Elvben a tervek szerint a betétprogram kérés idejéből úgy lett lerakva a bejelentkező pont, hogy a fogasnak ne kelljen lassítani a se, ha sikeres a bejelentkezés....

Előzmény: division by zero (2957)
division by zero Creative Commons License 2019.02.21 0 0 2957

És mennyi ideig fogja feltartani a fogast? Mert Pesten úgy szoktak ezek a bejelentkezős lámpák működni, hogy legalább 1-2 percet vár a villamos, mire kegyeskednek neki szabadot adni...

Előzmény: király2644 (2956)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!