szükségem lenne első ködlámpa betétre(belső műanyag ház) BMW E28-hoz 1982'; jobb első. A bal elsőt sikerűlt megmentenie a műanyagmágusnak, de az utasoldalon elől sajna hiány. Gyártása üvegszálas anyagból nem lehetséges(műanyag javító szerint), mert túl kis méret.
gyanús, hogy más az íve. de a cápán még amikor jártam oda, hirdetett egy fickó, csak mire észrevettem (régi hirdetés volt) eladta gombokért. rolója is volt bele, szerkezetestül adta. az konkrétan e23ból volt.
nincs másik cikkszáma. akkor jön a kéder, ha összejön x darab rendelésbe és akkor legyártják. gondolom ugyanez lesz üvegtetőből is. nem tudom, melyik az esélyesebb, mindenesetre kéder az kéne, mert szakadt, a tetővel meg semmi bajom nincs, csak épp nem üveg, hanem lemez. nabumm. :)))
Volt már hogy vártam valamire 3 hónapot. Aztán végül a sokadik ismételt rendelésre és utánakérdezésre kiderült, hogy megváltozott a cikkszám, csak nem követte le a változást a rendszer. Az új cikkszám 1 héten belül megjött. Így próbáltad már?
Mutassuk meg a kincsinket az embereknek! Nagyon jó lenne, ha egy-két szép régi BMW is megjelenne a kiállításon.
Időpont: 2009. aug. 20. 10 óra. Helyszín: Rákoskerti Művelődési Ház, Bp., XVII. kerület, Rákoskert sugárút 66. Ha bármilyen kérdésetek van a rendezvénnyel kapcsolatban, itt, vagy a Skoda 110r Coupé Baráti Kör a topicjában, de e-mailen is szívesen válaszolok. Arra kérlek benneteket, hogy aki szeretne jönni, legyen szíves előre jelezze.
mint egy tarka malac, úgy néz ki az első képen. ez milyen izé.... macska ez? :))))
most nézem a briefemet, aszongya das fahrzeug ist heute mit dem amtlichen kennzeichen s-jk 8995 zum verkehr zugelassen worden für firma bayerische motorenwerke ag ndl. stuttgart. 15.12.86.
ehhbaszki. saját céges gépnek egy hótt meztélábas öthúszí, hát nem hiszem el. még egy szerencsétlen fordulatszámmérőt se voltak képesek beleakasztani. :))))
Bár néha eszembe jut az a vicc,mikor az orvos a betegből az asztalon pakolja ki a szerveket...erre megszólal a kollégája: - Te mit csinálsz? Ebbe belehalhat! - Miért? Műtünk? Nem boncolunk?
az tudtuk, hogy volt, nem is az, csak baromi ritka. tavasz elején láttam az angol ebayen egyet kompletten 100Ł-ért, jó nagy marha vagyok, hogy nem tettem rá. licit nélkül zárult az aukció. :-/ aztán meg az e23é cikkszámra passzol bele, a saab9000 meg ugye mértre jó, azt néztem, volt is a kezemben, az íve a kérdéses.
hát, ha egyszer és sokáig többet nem akarja az ember, akkor először bontani kell. sokat. van egy lakatos ismerősöm, ő csinálta azt a zöld e12-t, ami valamelyik belsőség posztban a vége felé szerepelt. láttam több munkáját, ő még azt is kinyitja mindig, ami elvileg zárt, hogy lássa, mi van belül, ha csak felületileg is, de rozsdás, már nyitja is ki a lemezt.
a francot. csak koppra hátratolt üléssel jó lábnál, viszont úgy meg kurvamessze van a kormány. úgyhogy a seggére ráemeltem, azzal előrébb jött a támla is, most kb jó. nem szeretek fekve vezetni, aztán teljesen padlóra állított üléssel nagyon olyan lenne.
az megvan, persze, de ugye a szövetet is lehetett állítani ugyanígy, az elejét is meg a seggét is föl/le. nekem a támla furcsa, hogy nem dől annyira előre. már a kézihez képest. mondom, kb megtaláltam a tutit, csak tök más, mint a régi volt.
Az ülőlappal tudod variálni a dolgokat. Ha az ülőlap nagyon hátra van billentve és leeresztve (nálam így volt) ,akkor a támla maxra előre engedve sem derékszög. Nekem nagyon kényelmes volt, mondjuk én csak 184 vagyok :)