Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vajk Creative Commons License 2001.08.27 0 0 41
Én pedig most szeretném eladni az enyémet:))
1996-os.
108 ezer van benne, én 32 ezernél vettem meg. Egyszer volt egy hibája, hogy elment a ventillátor vezérlő hőgomba.
Semmi más. Ja, meg kiégett az órajelző lámpácska is.
Eddig csak a gumi szíjakat és a féket kellett cserelni, ennyi karbantartásra volt szüksége az olajcserék mellett.

Szerintem a kényelmes emberek autója: nem kell idegeskedni, mikor robban le, mert nem robban le(az enyém legalábbis még nem hagyott ott sehol)

Előzmény: Tótati (25)
Tótati Creative Commons License 2001.08.13 0 0 40
Gyerünk gyerünk, elő a Rover fanokkal. Írja le mindenki a véleményét, tapasztalatát a Roverekről.
Rover214Si Creative Commons License 2001.08.07 0 0 39
Mondjuk az igaz, hogy bontóban szerintem semmit nem lehet tallni hozzá! Én még legalább is nem nagyon láttam ROVERT bontóban. Mondjuk ez felfogható jó dolognak is:))
Rover214Si Creative Commons License 2001.08.07 0 0 38
Sziasztok!

szerintem azért még mindíg olcsóbban kijön az ember, ha maga jár utána az alkatrésznek. Én mindíg olcsóbban megvettem mintha a szerelő vette volna meg. Általában a olajat is magamnak veszem meg a szűrőket is. De ez tényleg nem igaz hogy azért mert ROVER, drágább az alkatrész. Igaz, hogy jobban megkérik az alkatrészek árát mint egy európai autónak, de ha úgy vesszük teljesen japán árban vannak. És le kell kopogni, remélhetőleg ritkábban is kell venni őket. Én nem szoktam kiautózni a 103 LE-t, teljesen nyugiban vezetek, max. 3500 fordulatig húzatom, aztán váltok. Imádom.

Tótati Creative Commons License 2001.08.07 0 0 37
Úgy látom sikerült felélesztenem a Roveres témát és ennek igazán örülök.

Az alkatrészárakról meg annyit, hogy meg kell találni a megfelelő forrást és nem a Wallisnál kell azt keresni. Bár az is igaz, hogy ha valakinek az autója bemondja az unalmast, nem igazán van ideje a legjobb árra várni, pláne nem külföldről hozatni.

Aki Rovert akar venni, erre biztos fel kell készülnie, márha egyáltalán valaha fődarabot kell javítani az autóján.

U.i. Roveresek ébresztő!!!!!

BX_thomas Creative Commons License 2001.08.07 0 0 36
EmbereK.....

Én sajna nem vagyok Rover tulaj csak szeretnék eggyet! De nekem nem teccik a magyar szerelők hozzáállása, valamint a kereskedők hozzáállása.
A barátom nagyon jó szerelő, volt nála egy 6 valahanyas asszem(nagy), váltóban hullott szét valami.
200.000 ezer volt az alkatrész hozzá... :( mert nem tudtak semmit rendelni normális áron.
Nem hiszem hogy minden ijen drága hozzá!
A citroenemre is azt mondják, drága az alkatrész?
mihez képest? uannyiból tartom fenn mint annó a polskimat (arányaiban), ami kopik azt csrélni kell minden kocsin. Szerintem...

Szóval az alkatrész árak nem teccenek...

Tótati Creative Commons License 2001.08.07 0 0 35
Rover214Si

Végre hallok jót is a Roverek felől! Ennek igazán nagyon örülök, mert már kezdett elmenni a kedvem a Rovertől. Szerintem a legnagyobb gond az, hogy az 1.4-es motor 100 lóerjét nem szabadna igazán kihasználni, mert túl nagy fordulaton adja le. Az biztos, hogy nem Fittipaldiknak találták ki. Szerencsére én is kinőttem már ebből és egy igazán kényelmes, extráktól duzzadó családi autóra vadászom, aminek nem árt ha van egy kis stílusa. Ja és persze megfizethető legyen. Ezeknek a kritériumoknak messzemenőkig megfelel a kiszemelt 4 éves Rover 414Si.

Köszi a pozitív reakciókat!

Előzmény: Rover214Si (30)
Rover214Si Creative Commons License 2001.08.07 0 0 34
Tényleg ilyen kevés a Rover tulaj itt?!
GRoman Creative Commons License 2001.08.06 0 0 33
X Jakab!

Ha 620-olajkajhat akarsz, Belgiumban eleg olcson lehet szerezni, eleg szepeket. Itt a kozelben lattam egyet 85e BEF-ert, igaz, tobb, mint 200e kilcsi volt benne, de nem latszott rajta. Nezz korul a www.autoscout24.be-n, es ha kiszursz valamit, szivesen segitek.
En most eppen azon agyalok, hogy Alfa 145/146 1.4TS, vagy Rover 214Si (nekem is >100LE 1500 ccm alatt rulez), de raerek meg agyalni, mert pe'z legfeljebb jovore lesz ra...

Rover214Si Creative Commons License 2001.08.06 0 0 32
Én a Wallishoz biztosan nem viszem, nekem van egy maszek szervízes manusz, évek óta hozzá hordok minden autómat. A Rovert még hálistennek nem kellet, csak olajcserére
Drake Creative Commons License 2001.08.06 0 0 31
Hali,
nekem 94-es 416-osom van, meg vagyok vele elégedve maximálisan.
?Hol van rendes szerviz, én a Wallishoz vittem (2 év alatt 1x).
Rover214Si Creative Commons License 2001.08.06 0 0 30
Sziasztok!

Nekem egy 95-ös 214si-m van, 75000 km-el. Csak jót tudok mondani róla, szerintem hülyeségek ezek a rémtörténetek. Csak azok terjesztik, azok hírből hallottak az autóról. Kormány és futómű kiváló, 1400ccm-es motor szintén. Az autó egyenesfutása szintén példás. Elengedem a kormányt akkor se nem balra, se nem jobbra, hanem EGYENESEN megy kilómétereken keresztül. Igaz, én nem szoktam a végletekig hajtani a gépet, teljesen normálisan, kímélősen. Motorjáról enni lehet, sehol egy olajfolyás vagy bármi. Igaz, én 10000 km-enként cserélem az olajat és a szűrőket. Szerintem király gép, és kényelmes. Alkatrész japán árban van, bár szűrőkön kívül semmi mást nem vettem. Ez még egy az egyben ugyanaz, mint a Honda Concerto, szerintem alkatrészekben teljesen kompatibilisek egymással. Ha vigyáz rá az ember, akkor egy nagyon jó autója van. Én nem csalódtam amióta megvettem, pedig le akartak beszélni egy páran róla. Mindenféleképpen 1500 ccm alatt akartam autót venni a kötelező miatt, és kikötés volt még hogy nem lehet német és olasz. Még mellette szólt az 1.4-es motor 103 lóereje, ami ritka az ilyen kategóriában, nincs minden sarkon belőle 10, a króm küszöbök és hűtőmaszk+mindenféle króm bizbaszok, a körbe fabetét, stb..Én ajánlom mindenkinek. Nem kell tőle jobban félni mint pl. egy Olasz autótól. Elnézést a német és olasz autó kedvelőktől, nem akartam ezzel megbántani senki lelki nyugalmát.

Tótati Creative Commons License 2001.08.06 0 0 29
Marcsello

Köszi a tapasztalatokat! Ezennel (fájó szívvel) elállok a hőnáhított Rover megvásárlásától :-(.
Pedig nagyon tetszett a kicsike. Egyébként most cserélik benne a hengerfej tömítést. Úgy látom, hogy azért ilyen ritka az utakon ez a tipus, mert egyszerűen, motorikusan szar. Most viszont teljesen tanácstalan vagyok, hogy mit vegyek, mert azért valamit vennem kéne. Kinőttük a kis Puntónkat és egy extrákban bővelkedő családi autóra lenne szükségünk, max 2millióig. Ha valakinek van ötlete, azt szívesen veszem.

Köszi mindenkinek.

Előzmény: marcsello (28)
marcsello Creative Commons License 2001.08.06 0 0 28
Tótati,

nekem kicsit több mint egy évig volt egy céges 414es Roverem, még most is megvan a cégnek, olyan 125ekm van benne és 5 éves. Hát mit mondjak, kívülről nagyon szép a kocsi, nekem is nagyon tetszik, nem egy tucatautó, de vannak hiányosságai. Ugyan az 1,4-es motor is 103 lóerős, de ahhoz pörgetni is kell, amitől viszont elég hamar el tudja hagyni magát. Rendszeresen volt hengerfejes (ha egyszer az lesz, már soha nem gyógyul meg...) egy idő után ha nem volt fűtés csak nagy fordulaton már úgy jelentettem be szervízbe, hogy "szívósor oldali tömítés csere..." Általában a hűtés az a gyengéje, ezen már elment nálunk néhány autó. Ezek mellett a klímája rendszeresen engedett és rettentő büdös bírt lenni. Ami még engem zavart, hogy a csomagtartó fedél olyan vékony kis szar anyagból van, hogy amikor először nyitottam ki, nem hittem el milyen könnyű. Egyébként a futóműve is nagyon finom, egészen sportosra hangolt, a váltó is egészen finoman jár, és ha nyomod neki nagyon jól megy (180 fölött is lehet vele utazni). Kimondottan élveztem mondjuk síelni menni vele fel Sappada-ba a szerpentineken. De valószínű egy olyan 4-5 éveset kifogni ami nem volt hengerfejes elég nehéz, de csak szervízkönyvest vegyél és menj el a szervízbe kérdezz utána a kocsinak mit csináltak rajta eddig.

marcsello

Előzmény: Tótati (25)
Tótati Creative Commons License 2001.08.05 0 0 27
Köszi a segítséget, remélem hallat magáról olyan is aki nem akar lebeszélni róla, mert nekem nagyon tetszenek a Roverek és bár tudom, hogy nem ez a lényeg, de szívesen vennék olyan autót ami nem jön velem szemben minden kilóméteren.
Előzmény: AstraF16v (26)
AstraF16v Creative Commons License 2001.08.05 0 0 26
Hi Mindenkinek

Anyámnak 0.5 évig volt egy 400-as Rovere (1.6 16v papiron 111 Le -asszem), tehát közel áll a 414-eshez.

Tapasztalatok:
Nagyon jó kaszni (nix recsegés), nagyon jó futómű, pontos kormány (eddigi gépeink közül a legjobb), gyenge "fading"es fékek, alulméretezett gumik/felnik. A motor külön történet, mindig forgatni kellett, hogy menjen, de nem volt semmilyen körülmények között nyomatékos. Nagyon egyenletesen pörgött föl, minden gázadást percízen vett, de túl könnyű volt rajta a lendkerék (váltáskor, emelkedőn érezhető hátrány, néha le is fulladt elinduláskor). A kupplung katasztrófálisan gyenge volt.

Egyéb hibák:
-a légkondi többször elengedte a gázt
-ködfények soha nem működtek 2 óránál tovább
-szokásos japán-spúrságok pl: ócska burkolatlan bajoszkapcsolók, fedetlen lemezek a csomagtérben, stb.

Tulajdonképpen nagyon jó kis gép volt, egyetlen igazi hibája az ára volt (de céges volt), kár hogy ellopták.

Tipp:
A 414-eseknél érdekes hiba, hogy a hűtőcső egy szakaszon magasabbra ível, mint a kiegyenlítőtartály szintje. Ha feltöltéskor nem nyomkodják ki belőle a levegőt, akkor többnyire levegős is marad és megeszi a vízpumpát. A vízpumpa elhalálozása a vezérlés szétugrását és hírtelen halált okoz. Ha mindezt autópályán adod elő, akkor a hengerfejet is kidobhatod (800.000.- Ft), nem csak az apróalkatrészt (200.000.-)

A mesteremnél 4 ilyen 414 járt már, úgyhogy nagy az esély arra, hogy egy ilyet fogjál.

CSőgáz

Előzmény: Tótati (25)
Tótati Creative Commons License 2001.08.04 0 0 25
Sziasztok Roveresek! (ha még vannak egyáltalán)

Mostanság szeretnék venni egy 4 év körüli 414-es Rovert és erről szeretném kikérni a hozzáértők véleményét, mert én egyelőre csak annyit tudok róla, hogy dettó Honda csak szerintem szebb. Igazság szerint a megbízhatósága és a fentartási költségei érdekelnének. Na meg minden egyéb vélemény.

Előre is köszi mindenkinek: Atti

z0nix Creative Commons License 2001.05.12 0 0 24
Hali!

En ezzel a szerviz temaval azert nem ertenek teljesen egyet.... A markaszervizek (Wallis, Rack) nagyon is megkerik az arat a dolgoknak... Nekem egy elektromos zar motor cserere 150e forintos ajanlatot adtak... azota is rossz a zar... Ha valaki tud jobbat kerem segitsen (r827) kosz elore is

z.

Előzmény: otom (21)
otom Creative Commons License 2000.11.04 0 0 23
Az autó 94-es 44000 van benne Svájcból jött megvan minden kinti okmánya 8 szervízkönyv, számlák, forgalmi ) én hoztam. Coupe. Bőr, Targa tető, szervó, ABS, k felni, gyári spoilerek, a felszereltsége acélszürke gyöngyház 2190000,- az ára
Előzmény: zyz (22)
zyz Creative Commons License 2000.10.30 0 0 22
Mennyi idős az autó, és mennyiért adod?
Előzmény: otom (20)
otom Creative Commons License 2000.10.28 0 0 21
Ja és egyáltalán nem drága a szervize most cseréltem termostatot á:1500,-
Előzmény: otom (20)
otom Creative Commons License 2000.10.28 0 0 20
Sziasztok nekem van egy 220 Coupem, bőr , targa tetős eladó ha valakit érdeke??
Előzmény: X Jakab (-)
zyz Creative Commons License 2000.10.27 0 0 19
Aktuális!!!!!
Én ugyanis mostanában gondolkodom , hogy vennék egy rovert. Kb 2 milliom lenne rá. Úgy láttam,ennyiért már lehet kapni egy 4 év körüli 200-ast (214,216).
Neked 214-esed volt. Újonnan vetted? Mennyit fogyasztott? Ha mégis szervízre kerül a sor, tényleg baromi drága? Érdemes esetleg külföldről behozni?
norasz Creative Commons License 2000.04.07 0 0 18
Aktualis meg a topic?
Ket eve van Roverom, most akarom upgradelni.
214 -> 620-ra.
Szerintem a legjobb dontesem volt amikor megvettem, bar sokan le akartak beszelni.
Szervizben nem volt, csak hatsolampaval, Wallis borzalmas.
Ha valakit erdekel meg a topic, es esetleg van 3-4 eves 620-asa, akkor szoljon. Az expressban nagyon keves hirdetes szokott lenni, hol vannak a Roverkereskedok?
Előzmény: X Jakab (11)
ZoniX Creative Commons License 2000.01.29 0 0 17
Hello!

Nekem van egy Rover 827 Si-m, nagyon jol megy, en is most vettem 1 eve hasznaltan ismerostol, szervizben meg azot nem volt. Ez ugyan benzines de 12-14 liternel tobbet nem fogyaszt. Az automata valto szokott neha gondolkodni a sebessegen es akkor rangat, es viszonylag csunya hangja van akkor, de mas problemam nincs. Szerintem nyugodtan vegyel....

na pa

X Jakab Creative Commons License 2000.01.25 0 0 16
Örülök,hogy ilyenkevés Rover futkos a magyar utakon.Legalább nem tömegcikket veszek:))

X Jakab Creative Commons License 2000.01.07 0 0 15
Kedves szobiszörp!

A dologok jelenlegi állása szerint egy 620sdi lesz belőle.De nem most,hanem majd körülbelül Május környékén.Nagyon köszönöm,hogy kifejtetted a véleményedet és ha megengeded akkor a vásárlás után emilben jelentkezni fogok nálad és élni fogok a segítségeddel(persze csak ésszerű kereteken belül).

Köszönettel:X Jakab

Előzmény: szobiszörp (14)
szobiszörp Creative Commons License 2000.01.05 0 0 14
ja! és még annyi: a Wallist- felejtsd el!!!!!!!!!!! még bécs is olcsóbb!
a tutti az, ha angliából megrendeled a cuccot, itt pedig egy " normális autószerelő " beteszi.
kintről mindent küldenek jó áron.
szobiszörp Creative Commons License 2000.01.05 0 0 13
Kedves X Jakab!

amit most írok, az az én szubjektív véleményem:

a rover 600-as sorozat=honda accord. minden motor 4 henger, 4szelep. egyedül az áhított 620SDi 2 szelepes (105 ló).
a 800-as pedig a régi honda legend. a motor az egyetlen (825 tdi) ami saját (rover) fejlesztés.

96-os árak (új): 623 si:6,7millió 825sd:5,5millió

az angol árak: (jobb kormányosak. ha ügyes vagy találsz balosat is.)
620Lsdi 1995 4.700 Font
96 8.500
sli saloon 93 3.500 stb.....

825sdi 94 3.950
825coupe 96 9.250 stb...

620 si 94 6.500 balos!!!!!!!!!!!!!!!!!!

szóval elég nagy a szórás.

mindezt azért írtam, mert szerintem itthon nem kapsz pont ilyeneket. ezek kifutó tipusok, és itthon ritkák. ha ugyanezt veszed hondába, akkor jobban tudsz válogatni.

ha mégis veszel írj, küldök címeket. alkatrész stb...

vegyél inkább egy Landrovert!

na. egyelőre ennyi. kiváncsi vagyok mi lesz belőle.

üdv: szobiszörp

Előzmény: X Jakab (6)
X Jakab Creative Commons License 2000.01.05 0 0 12
Ilyen kevés ember Rovertulajdonos?
Súlyed a topic:))))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!