én semmiképpen nem tennék (nemlétező) pénzt egy ilyen antik bicajba, de szembejött a lehetőség, hogy egy barátom társaságában, kocsikázzunk egy jó nagyot egy ijen me-hi-kó-val.... És van az 'élménycsomagban' egy jó kis dombornyomott bankkártya, egy szabad szemmel is jól lát6ó összeggel, amely költhető ügyesen (ofkorz USDben ) ....fene tudja, nem igazán vágyom a nagy demokráciaexportőr területére való belépésre...de azért egy 69'es szigonyos vényolc....plusz egy jó kis road-trip egy jó baráttal..... nem túl sűrűn jön szembe ez a fajta lehetőség....űűűűű
És akkor erről még nem is beszéltünk... (Museo Nicolis Veronában, amiről Csikós cikkezett a múltkor - épp valami tali is volt, mi meg szünetet tartottunk a cuccolásban)
Köszönjük a segítséget ezek tudatában miután elolvasta lemondott a kavarásról. A probléma onnan eredt, hogy a számláló az órában 193 ezret mutat az utolsó szerviz állás meg 234 ezer valahány km mutat. Ezt úgy vette alapból, hogy ennyit vissza tekertek. A szerelő viszont törölte a 230 ezer km et és egyenlőre állította. őszintén megvallva erre és is azt mondtam neki, hogy ezt vissza tekerték. Azt konkrétan nem tudom, hogy aki cserélte az olajat és vezérművet mit mondott erre az eltérésre.
13, de a felvetés jogos. 1m750e jelenleg a legdrágább 147 a hahun, felteszem nem ölik egymást érte az emberek... mondjuk 1,5 a max érték, mennyivel érezheti a kollega, hogy átverték (ha amúgy az autó műszakilag megfelelő lenne)? Pár százezer forintnál többet a legjóindulatúbb bíróságnak se adhat el soha. Nem nagyon látom én se a szobrot a kőben.
1. Miből gondolja a szerelő, hogy tekerve van a kilométeróra? Az, hogy mást mutat az ecu és az óracsoport, még nem jelent semmit. 2. Legjobb esetben is 16 éves autóról beszélünk, nem tökmindegy, mennyit mutat az óra?
Van-e ideje, idege, pénze végigvinni a folyamatot? Ha igen akkor mehet a per. De addig az autót nem használhatja, és be kell fektetni az ügyvéd munkadíját is. Egyéb esetben engedje el.
Én azt csinálnám, hogy íratnék egy márkaszervizzel egy szakvéleményt, hogy az óra tekert. Ezt a szakvéleményt egy ügyvédi felszólítással* elküldeném a kereskedőnek hivatalos levélben, hogy az autó visszavásárlását és az adásvételi semmissé nyilvánítását kérem, vagy visszatérítést a vételárból értékcsökkenés címén. Ha a kereskedő erre nem reagál érdemben akkor vagy elengedem a dolgot vagy jöhet a per a döntésemtől függően.
Amúgy meg ilyenkor nem a totalcar jogászát kell levélben keresni több hetes válaszidővel ahnem keresni egy autóügyekkel foglalkozó ügyvédet. Én a DAS-nál kezdenék.
*ha már egyszer elhajtotta nem úgy megy hogy csak felhívom oszt majd válaszol
Egy ismerősöm vásárolt egy 147 es Alfát egy kereskedésben. Olajcserénél a szerelő észrevette, hogy vissza tekerték a km órát. Azonkívül találtak egy úgynevezett tuning boxot igaz nem működött állítása szerint mert semmi különbséget nem vett észre a teljesítményében. Jelezte a kereskedőnek, hogy fénykép van a tekerés igazolására. Az autó decemberben kapott forgalmit Magyarországon. Igaz semmilyen más bizonyíték nincs a kezében mint a fénykép és a rajta szereplő km csalás ténye. A kereskedő simán lepattintotta ezután a Totalcar jogászától kért útmutatást, hogy érdemes e ebből ügyet csinálni az a mai napig nem válaszolt. Kérdésem szerintetek van e értelme és amennyiben igen hol kell kezdeni a jogi procedúrát. Rendőrségi vagy ügyvédi lenne a sorrend vagy valami más. A kereskedő többszöri emailre nem reagál. Köszönöm a nevében amennyiben tudnátok valamilyen útmutatással segíteni.