Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2015.03.01 0 0 71995

Hello!

 

Nekem a Fiestámban ilyen motor van (1.3 OHV), egy gramm olajat nem eszik.

Nem egy bonyolult szerkezet, találj valakit, aki első körben csinál egy kompresszió,

második körben egy veszteségmérést.

 

 

Előzmény: -peter (71994)
-peter Creative Commons License 2015.03.01 0 0 71994

sziasztok,

 

Ford KA fórumot keresnék, de nem találom.

rokonomnak van ilyen kocsija, nemrég vette és eszi az olajat 1.3 benzines.

Jól emlékszek, hogy ez tipushiba? Mintha olvastam volna régebben erről...

Mit érdemes megnézetnie? Sopron környékén ismertek jó szerelőt?

Pityu1970 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 71993

Sziasztok! A problémám a következő: az autóm 2002-es évjáratú 2.5 V6 Mondeo. Az utóbbi időben gyújtás problémái vannak, nem megy rendesen, ha gondol egyet akkor elindul, gázadásakor befullad, ha leveszem a gyújtást és újraindítom akkor rendesen megy, de csak egy darabig, Gépre lett rakva a kocsi, de nem ír ki egyszerűen semmi hibát. Ki lett cserélve a gyújtáskábel. Gázadáskor dadogva megy az autó és berecseg a rádió is. Szerintetek mi lehet a probléma? Találkoztatok már ilyennel? Előre is köszi a tippeket!!!

LincTC Creative Commons License 2015.02.26 0 0 71992

Még valami: kifelejtettem, hogy ez még nem a "béka lámpás " Scorpio, hanem az előző generációból van, gondolom az utolsó darabok egyike.

LincTC Creative Commons License 2015.02.26 0 0 71991

Sziasztok!

 

Szüleim utcájában meghalt az egyik szomszédjuk, akinek volt egy '94-es Ford Scorpioja, és most a fia el akarja adni, először nekem szólt. Egygazdás autó, végig márkaszervizben szervizelve, minden számla megvan, 118eKm van benne, újszerű kívül-belül, szóval az öreg szeme-fénye volt. 2.9 v6 automata, bőr kivételével full extra.

Két kérdésen lenne, ha tudnátok segíteni.

 

Először is mennyit érhet egy ilyen autó, fogalmam sincs, nem akarom átverni sem magam, sem az eladót.

A neten utánanézve ennek a 2.9 un. Cologne motornak azt találtam, hogy egy gondja van, ami olajozási problémára vezethető vissza, emiatt kattogó ("ticking") hangja lesz egy idő múlva. Ez tényleg igaz lehet és orvosolható valahogy?

 

A kocsi fogyasztása nem lenne gond, több amerikai autóm volt, ráadásul második kocsi lenne egy Prius mellé.

 

Minden segítségnek nagyon örülnék!

 

Bancigirl Creative Commons License 2015.02.17 0 0 71990

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni. Édesapám autójára kellene egy jobb oldali visszapillantó tükör.

Ahány helyre telefonálok annyi félét mondtak, de bizonyos helyeken azt sem tudják hogy néz ki ez a kocsi.

Egy 2011-es C-maxról van szó. Hátul NEM hosszú csík alakú a lámpája.

A tükör kilépőfényes, magától csukódó, indexes és lehet fűthető is ebben nem vagyok biztos.

 

Van valami ötletetek azon kívül, hogy vigyem be a szervízbe vagy rendeljem meg a gyárit és várjak rá 1-2 hetet, majd fizessek

egy lottó 5-öst?

 

Létezik olyan bontó ahol található már ilyen autó? Létezik utángyártott?

Van valami tippetek?

Ha van esetleg valaki aki itt jár, olvassa és tud segíteni  (bontós,forgalmazó,földi halandó)

akkor válaszoljon légy szíves és megkeresem illetve megadom az adataim, hogy tudjunk levelezni.

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

VDaNi Creative Commons License 2015.02.17 0 0 71989

Sziasztok!

Tudtok valaki 1 jó Ford bontót, ahol 2007es Galaxy-hoz lehetnek cuccok,?

Kéne:

első lökhárító

bal első sárvédő

bal első lökhárító keret

ködlámpa

kanyarfényes bixenon lámpatest

ablakmosó tartály

 

egyelőre ennyi, ami biztos

Kit ajánlanátok?

Üdv.:
Dani

ronson Creative Commons License 2015.02.07 0 0 71988

Sziasztok!

 

Otthoni iratrendezés közben a kezembe akadt egy régi Javítási Kézikönyv, a '85-'93 közötti Scorpiok-hoz. Ha kell valakinek, ingyen és bérmentve átveheti (Bp.-en), ha eljön érte. Email címem publikus.

 

Erről lenne szó:

 

 

üdv.

csibabu Creative Commons License 2015.02.01 0 0 71987
Na most mrgoldófott remélem a probléma. Feltöltöttük az kksit, egy kábel el volt szakadva a generátornál, és inditásnál megütögettük a szivattyú körül a tankot és azóta jó. Elképzelhető hogy mostmár fog menni a szivattyú rendesen és nem hagy cserben?
SzaboZE Creative Commons License 2015.01.28 0 0 71986

Vagy kulcs lesz vagy zárbetét, mert tudtommal bármelyik ford kulccsal be lehet zárni bármelyik escortot csak nyitni nem. Próbáld ki a másik kulccsal.

Előzmény: Törölt nick (71967)
kivi Creative Commons License 2015.01.28 0 0 71985

A légkondis kapcsoló közepén egy kis izzó van, ez ki tud égni, mert nem led. Egyébként csak akkor világít, ha be van kapcsolva a légkondi, sima szellőzés üzemmódban nem világít.

Előzmény: csibabu (71984)
csibabu Creative Commons License 2015.01.28 0 0 71984
Majd egy ismerőssel ráméretek a kapcsolóra, bár ez légkondis kapcsoló is, és elvileg világitani is kellene benne valami kis égőnek a közepén de az sem világít. Valamint a motornál van egy fekete cső ami a jobb első lámpa mögött megy fentről lefele a motor belseje felé, és abban kábelek vannak és az egyik el volt szakadva, ez meg lett forrasztva, nem tudom hogy ez érinti e a benzinpumpa működését, szerintetek? Holnap vagy holnapután feltöltöm az akkut és kiderül.
Előzmény: kivi (71983)
kivi Creative Commons License 2015.01.27 0 0 71983

A fűtőventilátor ellenállása időről időre tönkremegy. Ez jellemző hiba az Escortra, nekem is már kétszer volt cserélve. Nem biztos hogy nálad is ez a hiba, de nagy rá az esély. Amikor 3-as fokozaton megy a ventilátor, akkor az ellenállás nincs az áramkörben, de amikor 1-es vagy 2-es fokozaton megy, akkor az ellenállás is "dolgozik", és az veszi fel a felesleges áramot, és emiatt forog lassabban a ventilátor. És előbb utóbb az ellenállás szépen elég.

Előzmény: csibabu (71981)
csibabu Creative Commons License 2015.01.27 0 0 71982
Na ma is zúgott a szivattyú akárhányszor csak gyújtást adtam rá, csak sajnos nem volt elég áram az akksiban hogy beinditsam, DE miután felnyitom a motorháztetőt hogy szétnézzek minden remdben és megpróbálom megint a gyújtást ráadni a szivattyú miatt de nem zúgott.. Hol lehet bármi vezeték a motirtérben vagy bárhol ami a szivattyúhoz megy? Át kellene nézni nem e azokkal van valami
Előzmény: csibabu (71981)
csibabu Creative Commons License 2015.01.27 0 0 71981
Köszi megnézem én mit tudok csinálni rajta, ha nem jutok semmire akkor muszáj szerelőhöz vinni. Valamijt a fűtés egyáltalán nem működött. Hiába kapcsoltam a fűtést nem fújt semmit, nem is hallottam a hangját és most sem. A fűtés kapcsolóval lehet hiba vagy valami más vezeték vagy biztosíték?
Előzmény: patuha (71980)
patuha Creative Commons License 2015.01.27 0 0 71980

Hát ez akár kontakthiba is lehetne, de nehéz így bármit is mondani. A pumpa tönkremenetele elvileg úgy történik, hogy megáll és soha többé nem indul el. 

A testeléseket, a karambolkapcsolót, a kábelcsatlakozásokat, reléket, biztosítékot stb át lehetne nézni, de gyanús...

Előzmény: csibabu (71979)
csibabu Creative Commons License 2015.01.26 0 0 71979
Nem egyáltalán nem, ma ráadtam a gyújtást és zúgott a szivattyú, még egyszer megpeóbáltam és akkor is, mire eljutottam volna oda örömömben hogy akkor indítsam addigra már nem zúgott hiába adtam rá a gyújtást. Így nem is akar beindulni. Nem tudom mi lehet.
Előzmény: patuha (71978)
patuha Creative Commons License 2015.01.26 0 0 71978

Komoly esély van rá... Előtte nem volt gyanús hangja? 

Előzmény: csibabu (71977)
csibabu Creative Commons License 2015.01.25 0 0 71977
Sziasztok! Van egy 1995-s ford escort 1.6 16v clx benzines autóm, ami mostanában rángatott, volt hogy az alapjárat elment és ha ilyenkor gázt adtam neki üresben akkor sem bírt felpörögni csak fulladt a motor. Ma meg is állt, amint ráadom a gyújtást nem hallani a benzinszivattyú hangját(pedig eddig lehetett. Szerintetek a szivattyú halt meg?
vorosm10 Creative Commons License 2015.01.20 0 0 71976

Helló! 

 

Van egy 2007-es 1,6 tdci C-max-unk 300 000 km-rel! Az lenne a probléma, hogy ha leléped a gázt akkor a fordulat pörög normálisan a turbó is bekapcsol viszont az autó nem gyorsul kellően! Rá volt kötve az autó egy napig a számítógépre (nem szakszerviz) de nem jelzett semmi hibát emellett néha a fűtés is csak nagyon sok idő után kapcsol be, és vagy nagyon meleg van vagy ha egy picit is vissza tekered akkor hideget kezd fújni! 

 

Válaszokat előre is köszönöm! 

_percy_ Creative Commons License 2014.12.19 -1 0 71975

Nem mondtad hogy benyás vagy olajos....

Ha még nem vettél akkor én mindenképpen az MkII verziót javaslom (2000.05 utáni).

Nyilatkozni csak 2,8 V6 benyásról tudok, ilyenem van már 6 éve. 2004-es, 7 üléses, manuális 6 sebességes váltóval. Ilyenkor a napi rohangálások miatt (gyerekek oviba, isibe és vissza délután) olyan 11-12L/100km körül, főúton, autópályán nyugisan 9 körül, tisztán főutakon külföldön mentem már vele 7,5-et is :-)

Ha tolod neki (szereti és bírja, 4000 körül jön meg a V6 hang :-DD ) mondjuk 170-180 folyamatosan akkor is olyan 12-ből ki lehet jönni! Egyáltalán nem számít hogy hányan ülnek benne, megy a klíma vagy nem stb. stb.... A vége 220-nál van.

 

A dízelek lomhák, büdösek és baromi lassan melegszenek, de ismerősök elmondásai alapján el lehet velük ketyegni 8 alatt télen is.

Automata váltóval számolj rá 1-2L/100km többletet.

Előzmény: palbalazs76 (71953)
PITTA Creative Commons License 2014.12.19 0 0 71974

Sziasztok. Kilátásban van egy 2003as kombi Focus (I-es) 1.8 TDDI. 187e Km van benne igazoltan.

Van ilyenje valakinek? Mi ennek a gyenge pontja?

Köszi előre is!

bossery Creative Commons License 2014.12.13 0 0 71973

Sziasztok!

Galaxy vagy S-Max-ot nézegetek, inkább az előbbi tetszik a családnak. Ezzel kapcsolatban érdekelne, hogy van e valakinek tapasztalata a 2.3-as 160le-s motorról illetve a 6-os automata váltójáról, milyen váltó van benne, mennyire megbízható? Ez a motor a Mazdával azonos?
Dízelt nem akarok venni, évi max 8-9ekm-re kell az autó.

körte- Creative Commons License 2014.12.13 0 0 71972

Sziasztok!

 

7személyes 2011-es dízel  FORD S MAX-ot nézegetünk.

 

Típushiábának az elektronika megzavarodását mondják 100 000 km fölött.  ??

Aki használ S maxot, leírná a véleményét???

Fogyasztással bármivel kapcsolatos írást szívesen veszek!

 

Köszönöm!

Zoli_78_Bp Creative Commons License 2014.12.12 0 0 71971

Sziasztok,

 

Van a családban egy 1997-es Ford Fiesta 1.4 16V 90LE.
Mostanában csattog a motorja. Én hidrotőkére gyanakszok. Vagy más is lehet?
Ilyenkor megéri csak kitisztítani adalékkal? Vagy csere? 

 

Köszi

quattrotomi Creative Commons License 2014.12.07 0 0 71970

Sziasztok.Connect hez valakinek gázolajcsöve amin T elágazó van a szürönél?

D-zoli Creative Commons License 2014.12.06 0 0 71969

Üdvözlöm az Urakat!

 

Meg tudná valaki írni, hogy Mk3-as Fiesta ajtózsamérjából miként lehet kiszedni a stifteket?

 

Mindem választ előre is köszönök!

Robi53 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 71968

Szia,

Évi 15.000 km-re semmiképpen nem vennék dízelt.

Annak ellenére, hogy nekem Focus 1.6 TDCI (115 LE) van. De megyek havi 4.000-et, zömében autópályán, és összességében is 90-95 %-ban lakott területen kívül. Így üzemanyagban visszajön a (nem turbó) benzineshez viszonyított, esetleg magasabb szerviz és javítás (esetleg kettős- vagy kéttömegű lendkerék, turbó, részecskeszűrő).

Ha már az lenne a kérdés, hogy turbó, de benzines, vagy dízel, akkor is talán a benzines mellett döntenék. Vezethetőségében egészen jó (kipróbáltam egy 1.0 Focus-t is a vásárlás előtt), nyomatékviszonyaiban nem sokkal marad el a dízeltől (és a Fiesta kisebb/könnyebb is, igaz, én 125 LE-s EcoBoos-ot próbáltam, bár állítólag csak magasabb fordulatnál van eltérés a 100-as és 125-ös között).

A turbós benzines sem olcsó beszerzésű, neki is vannak kényes elemei, a fogyasztása sem lehet sokkal alacsonyabb, mint a szívó benzinesé.

Szóval: Ekkora futásteljesítményre benzinest vennék. Ha nem vagy elkötelezettje az alacsony fordulaton is jelentkező nyomatéknak, inkább válaszd a szívó benzinest.

Ez a legolcsóbb megoldás beszerzésben és üzemeltetésben egyaránt, kevésbé kell odafigyelni a vezetésre, kipróbált, kiforrott - persze nem hiper modern - megoldás.

Fogyasztásban is jó, évi 15.000 esetén nem lehet komoly megtakarítással számolni még dízel esetén sem.

(csak mellékesen jegyzem meg, hogy olyan akciók vannak most a Focus III-ra, ami versenyképes lehet árban a Fiesta-val is !!! - jön az új Focus, a raktárkészletet több (akár 2) MFt kedvezménnyel adják - egy 1.6 100 LE-s szívó benzines most jócskán 4 MFt alatt, kemény alkudozással akár 3,5-ért megkapható, még drága finanszírozás kötelezettsége nélkül is).

Előzmény: BrékingNews (71959)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 71967

Szia Mindenkinek!

 

Most lettem új tulaja egy 1998as Ford Escort 1.3 kombinak, kevés kilóméterrel!

Persze van rajta csinosítgatni való!

 

Kérdezem, hogy az első ajtó zárja bezár kulccsal csak nem nyitja ki, mit kell cserélni? zárbetét, mechanika? Még nem szereltem szét, és nem akarom míg nincs meg az alkatrész. A tapasztaltak biztos tudják!

Köszi a választ!

 

Reanult-rajongó Creative Commons License 2014.10.30 0 0 71966

 

Sziasztok,

 

Segítsetek léci. Ford Mondeot akarok venni régi fajtát max 200 ezerért, valami hasonlót: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_glx-8294175

 

Az a kérdésem, h mi a véleményetek ezekről a régi fordokról? Tovább szerintetek max 2 kilóból rendbe lehet rakatni egy ilyen mondeót? Írjatok bármit, ami hasznos információ lehet

Előre is köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!