:o))) nem kellene nevetned , mert nem Te nevetsz befejezve.... zengedelem ez nem eszperente nyelv :o)) - nemzetnyelved ! - zene berkekben megleled nemegyszer
"Reffencske" :))))) Eszperente nyelven egyes nevek nem lehetnek rendesen kedvesek :((( Eme nyelv egyes megjelente nem kedves nekem. Pl. "zengedelem". Nekem nevetnem kell ezen :)))
Eledel mellett , melyet szemeteknek tettem reggelre , egy csepp rejtelem-eledel
Ez egy versecske melyet e Mester szerzett s lejegyzett egy levelesre . Levelesre , melyen megleste : el lesz veszejtve , tekert kenderrel lesz lelke elkergetve , tetem lesz egy levelesen . Neve kezdete V , s keresztneve Ferenc , frencs ember .
Frencsnek lettem , legterjedelmesebb frencs telephelyen , ezt szennyesen messze lesem menetszervemmel , e percben fent lengedezem egy levelesen , s fejnyelemen kesereg fenekem neheze .
(A tigris az mindig egy jellem....)
Szeretett Netfelem!:)
Leveledet vettem, s megfejeltem ezt egy re.felelettel...:), de e mese szerzet mely embert jellemezhet? Esetleg egy kedves Beee :) egyedet mely e zengzetet eledelszervvel terjeszt, s melyben e fenn nevezett beste szerzet lelke lelt helyet? ;))
De ez esetben lehet nem ezen eset eshetett meg, mert egy Beee egyed lelke mehetett bele eme kegyetlenbe...:))
Legyen kellemes szenderkeretesetek szemetek megett... :o))
Kedves Vmesternek beteszem elment ebemet ! Ez egy jellegzetes eb ! Lessed : feje jellegzetes. Teste lehet lenyesett , de megengedett nem lenyesned. Nem leled rengeteg helyen - de esetleg megleled! Fegyveres emberekhez , melyek versenyezve eledelt keresnek rengetegben s terepen , lett e jellem szerkesztve . Legjelesebbek pelyhes-keresetben , mert megneszelve ezt , megmerevednek s fegyveresnek lesz nemegy perce cselekedetre s ez eb meg sem nyekken , les elrejtezkedett pelyhes fele .
Eeeggyy melegfedelet erre , eeegggyy! :o)) Elfelejtettem - fejem egy cseppet veres.. :o(
Elsepertem sebesen kertembe s felvettem e leveleseket , melyeket nevelek. Meglesve felvetteket kesergek , mert egynek levele beteg - s ezt csentem ! Nem szerezhetem be egyenesen , ehhh - e leveles vesszeje egy meg egyszer el lesz csenve .... :o)))
E leveles neve rettenetes : nedves s meleg helyen lelsz egy egyedet , mely meg sem rebben , nedvben kedvel , gyepen szendereg nemegyszer , szeme lefedett . Egy eleven egyed : tehenecske , kecske , ember , legelgetve-tekeregve mellette keres gyepet , egyszerre e gyep meg lesz elevenedve s el lesz recsegtetve ! Nemegyszer fegyveres emberek elejtenek egyet , ennek testfedele le lesz szedve . Geldes keblesnek lesz ezzel remek kecses menetszervfedele , esetleg szepp zseb , melybe zseblent tehet . Kezedre tett vekkernek lesz ezzel szerkesztett lene . Gerelyesek ezzel szerkesztett ?-t tesznek testre , kelme , mely menetszervet s feneket fed le , le ne essen !!
E percben egy nem-ember-egyedet sem rejt fedelem . S ebet sem , mert ebem eb-mennybe ment , s ezen rengeteget nedvezett szemem . Erre e percben nem kellene egy sem . Rettenetesen kedves ebet vesztettem el . Egyszer beteszem elment ebemet , meglesheted .
elfelejtettem : kertembe tett csepp fedelen nem berekesztett verebeket s egyebeket... egyre erre lesnek s reggelent szemcsetelt kezekkel etetem e sereget .
%))) Persze , persze !!! Leesett egyszerre... de szerettem ezt ! Gyerekemnek frencs nyelvre tettem egy-egy este. Megjelent ez frencs nyelven , de nem vetekedhet e Mesterrel , mely Pesten tette ezt nemzetnyelvre...